Had slechter gekundquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:08 schreef BBQSausage het volgende:
Jammer van die hoofdletter, verder prima TT.
8/10
nawhquote:
quote:
ziet er legit uitquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:18 schreef vigilant7 het volgende:
http://www.aliexpress.com(...)74AC/1960086574.html
Dat vertrouwenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:18 schreef vigilant7 het volgende:
http://www.aliexpress.com(...)74AC/1960086574.html
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Moet je daar voor de grap eens een stuk naar beneden scrollen.
The fuck.
quote:
uhohquote:
http://www.aliexpress.com/store/feedback-score/106530.htmlquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:23 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Woah, zeker betrouwbaar ja.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:23 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Woah, zeker betrouwbaar ja.
quote:
Oh.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:23 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
http://www.aliexpress.com/store/feedback-score/106530.html
Die hadden we al gezien.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:26 schreef vigilant7 het volgende:
http://www.aliexpress.com/store/feedback-score/106530.html
Whatsup?quote:
Hoe kan ik het best me bronnen in me powerpoint weergeven een aparte dia maken of ergens weg moffelen?quote:
Bronnen in een presentatie? Zet ik er nooit in, daar is het verslag voorquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:29 schreef klawie het volgende:
[..]
Hoe kan ik het best me bronnen in me powerpoint weergeven een aparte dia maken of ergens weg moffelen?
Lettertype 4, donkerblauwe tekst op zwarte achtergrond.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:29 schreef klawie het volgende:
[..]
Hoe kan ik het best me bronnen in me powerpoint weergeven een aparte dia maken of ergens weg moffelen?
Jij ging toch slapen liefjequote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:36 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Lettertype 4, donkerblauwe tekst op zwarte achtergrond.
Geen dank.
goedkope serverquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:37 schreef v363vyx het volgende:
WAT DOET GOOGLE ER LANG OVER OM DIE SHIT TE VERWERKEN
Ja, doe dan gewoon de naam van de site en een 1, en vermeld dan per nummer in je verslag de volledige bron.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:37 schreef klawie het volgende:
Ik moet verdomme de hele website erin zetten steedsen moet in me powerpiont
Prezi.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:40 schreef Geo4kant het volgende:
PowerPoint.. dat vind ik wel zo'n raar programma.. vind dat echt bizar dat dat het meest gebruikte isje zou zeggen dat er toch wel wat beters zou zijn
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
En online/offline gaan met teksten als : WAAROM BLOCK JE ME KUT
online: GODVER KOM PRATEN![]()
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
En online/offline gaan met teksten als : WAAROM BLOCK JE ME KUT
online: GODVER KOM PRATEN![]()
Jup. Iedereen die hier :$:$ gebruikt is noob.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:42 schreef Geo4kant het volgende:
: @ was dan boos kijken he op MSN, weet iedereen maar FOK! koos iets anders
WAAR IS DE JINGLE?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:43 schreef v363vyx het volgende:
Vind het in die zin een van mijn meest waardeloos montage ever
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
******* Justin ******* JuMpStYle fOr LiFe !!!!! [ afbeelding ] Kim [ afbeelding ]
Ja dat doe ikquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, doe dan gewoon de naam van de site en een 1, en vermeld dan per nummer in je verslag de volledige bron.
Watquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:43 schreef v363vyx het volgende:
Vind het in die zin een van mijn meest waardeloos montage ever
:$quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:46 schreef v363vyx het volgende:
O ik heb hem via clipconverter
Ga nu de jingle monteren ofzo
dat van net was een voorproefje :$
Jammer dat je daar nu pas achter komt.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:45 schreef klawie het volgende:
[..]
Ja dat doe ik
ik wist wel dat je meer kon als alleen maar dom lullen
doet me denken aan mn ex die geil wasquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:47 schreef BBQSausage het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:47 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
doet me denken aan mn ex die geil was
glasbier14@hotmail.comquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:49 schreef klawie het volgende:
Ook al die rare msn adressen van iedereen echt om te huilen
Soms hoorde je dan verhalen van werkgevers dat ze sollicitaties (bij de AH ofiets) ontvingen van daantjuh_geilebitch15@hotmail.com en SexyM3lissa etcquote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Soms hoorde je dan verhalen van werkgevers dat ze sollicitaties (bij de AH ofiets) ontvingen van daantjuh_geilebitch15@hotmail.com en SexyM3lissa etc
Ik maar 1tje, en gebruik nog steeds dat hotmail account als 1e email adres (vanaf mijn 12de)quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:52 schreef BBQSausage het volgende:
Ik had twee accounts, één account voor een online spelletje, en eentje voor privé.
Ik ben er wel een paar kwijtgeraakt, opeens werkte 't wachtwoord niet meer en zo. Of ik had weer één of andere rare plug-in geïnstalleerd die m'n account overnam.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:53 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik maar 1tje, en gebruik nog steeds dat hotmail account als 1e email adres (vanaf mijn 12de)
anisha95@msn.com ofzoquote:
quote:
en dan stiekem inbellen met kpn. daar had je zo'n programma voor waarmee ik voor 10 euro per maand als kind mocht verbruiken om te internetten (wat overigens altijd te omzeilen was door de stroom gewoon van de computer te halen, waardoor het programma niet afsloot, en je tegoed er niet af ging)quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:55 schreef BBQSausage het volgende:
En dan de volgende dag op school horen "Was jij dat gisteravond? Wtf man, wat deed je"
Terwijl je de hele avond niet op msn kon.
Slaap lekkerquote:
En ja dit adres was mijn echte MSN-adres maar tegenwoordig ben ik overgestapt naar Gmail.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:57 schreef Spaghettivreter het volgende:
Mijne was maurizzz105@hotmail.com
Oh, ik kon wel gewoon internetten wanneer ik wouquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:58 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
en dan stiekem inbellen met kpn. daar had je zo'n programma voor waarmee ik voor 10 euro per maand als kind mocht verbruiken om te internetten (wat overigens altijd te omzeilen was door de stroom gewoon van de computer te halen, waardoor het programma niet afsloot, en je tegoed er niet af ging)
Opschieten dan, ik ga zo slapen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 01:01 schreef v363vyx het volgende:
Klaar met de jingle
Ben hem in mxf aan het opslaan
duurt ongeveer kwartiertje + 5 min youtube upload
[ afbeelding ]
:$
Is wel een goed bewerkingsprogramma dat Untitledquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 01:01 schreef v363vyx het volgende:
Klaar met de jingle
Ben hem in mxf aan het opslaan
duurt ongeveer kwartiertje + 5 min youtube upload
[ afbeelding ]
:$
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 01:02 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Is wel een goed bewerkingsprogramma dat Untitled
Had je zeker msn@domeinnaam.nl?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 01:02 schreef d4v1d het volgende:
Mijn MSN was heel hip een eigen domeinnaam #nerd
dit dusquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 01:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Geen zin ingebruik mail niet zoveel en vind de hotmail/outlook site wel fijn
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 01:04 schreef BBQSausage het volgende:
Ik wil nog wel even zien hoe de andijvie tot z'n recht komt met de ONZ jingle als achtergrondmuziek.
nog 30 min voordat ie opgeslagen is :/quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 01:04 schreef BBQSausage het volgende:
Ik wil nog wel even zien hoe de andijvie tot z'n recht komt met de ONZ jingle als achtergrondmuziek.
Zo anders is het allemaal niet. Je hebt alleen geen split-screen, maar Gmail is zo snel dat je dat ook niet nodig hebt.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 01:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Geen zin ingebruik mail niet zoveel en vind de hotmail/outlook site wel fijn
Meen je niet.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 01:05 schreef v363vyx het volgende:
[..]
nog 30 min voordat ie opgeslagen is :/
maar goed, mxf is wel de beste beeldkwaliteit zo'n beetje
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 01:09 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga slapen [ afbeelding ]
Slaap lekker [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 01:09 schreef Spaghettivreter het volgende:
Trustenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 01:09 schreef Spaghettivreter het volgende:
Alpaca's in een oerwoudquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 01:15 schreef v363vyx het volgende:
Heeft iemand al een idee hoe de Youtube title gaat heten?
Hij heeft bij de rendering van de montage 'Untitled', maar als ik heb op Youtube zet geeft ik hem een ander naam
OMG WATCH THIS!!!!1 GHOST IS FUCKING A HORSE IN THE ASSquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 01:15 schreef v363vyx het volgende:
Heeft iemand al een idee hoe de Youtube title gaat heten?
Hij heeft bij de rendering van de montage 'Untitled', maar als ik heb op Youtube zet geeft ik hem een ander naam
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 01:18 schreef v363vyx het volgende:
[..]
Zet ik bij mijn beschrijving 'special thanks to LittleBrownie for this awesum name'
Had je deze montage al gezien? Toch wel wat tijd in gestokenquote:
trustenquote:
Geweldig, in een tijd dat je Full HD hebt, alles weer verneuken en terugzetten alsof je een filmpje met 240P bekijktquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 01:20 schreef v363vyx het volgende:
[..]
Had je deze montage al gezien? Toch wel wat tijd in gestoken
Kunnen we even hier van genieten tot deze met de andijvie klaar is
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 01:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Geweldig, in een tijd dat je Full HD hebt, alles weer verneuken en terugzetten alsof je een filmpje met 240P bekijkt
quote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 01:22 schreef Geo4kant het volgende:
Unknown error, render failed, Windows is searching for a solution in 3.. 2..
Kun je omzeilen door je hersenen voor de gek te houden, dan kun je horen hoe je echt klinkt voor anderenquote:
Hoop het ook, wacht al te lang.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 01:32 schreef v363vyx het volgende:
Nog 2 minuten en 30 seconden, dan is de render completed.
Zet ik hem op youtube, hopelijk duurt het niet zo lang bij youtube
Ja, maar dat doe je al als je je eigen stem opneemt, en afspeelt.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 01:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kun je omzeilen door je hersenen voor de gek te houden, dan kun je horen hoe je echt klinkt voor anderen
Klopt. Maar wilde toch even die lifehack de wereld in helpenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 01:33 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, maar dat doe je al als je je eigen stem opneemt, en afspeelt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 01:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Klopt. Maar wilde toch even die lifehack de wereld in helpen
Dat filmpje heb ik al eens gezien ja, wel handig. Als je even geen telefoon bij je hebt, wel twee a4'tjes en heel graag wilt horen hoe je zelf klinkt.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 01:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Klopt. Maar wilde toch even die lifehack de wereld in helpen
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 01:35 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat filmpje heb ik al eens gezien ja, wel handig. Als je even geen telefoon bij je hebt, wel twee a4'tjes en heel graag wilt horen hoe je zelf klinkt.
spanneundquote:
http://unethicalhacks.com(...)8-e1395614512953.jpgquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 01:39 schreef BBQSausage het volgende:
Altijd mooi, die lifehacks.
Hoe krijg ik een blikje frisdrank open, zonder lipje?
Je hebt nodig:
- Een schroevendraaier
- Een hamer
- 5 vellen papier
- 2 schroeven
- Dit 25 stappenplan
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 01:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
http://unethicalhacks.com(...)8-e1395614512953.jpg
Fuck lifehacks, unethicalhacks ftw
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 01:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
http://unethicalhacks.com(...)8-e1395614512953.jpg
Fuck lifehacks, unethicalhacks ftw
gvdquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 01:42 schreef v363vyx het volgende:
1080P komt eraan, Youtube moet hem nu nog verwerken
Kan je goed slapenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 01:46 schreef BBQSausage het volgende:
Kwaliteitje hoor.
2 eetlepels zonnebloemolie
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 01:50 schreef BBQSausage het volgende:
Maar het was het wachten waard. Ik ga slapen met een glimlachBedankt v450xxx (Misschien nog even werken aan je artiestennaam
)
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 01:50 schreef BBQSausage het volgende:
Maar het was het wachten waard. Ik ga slapen met een glimlachBedankt v450xxx (Misschien nog even werken aan je artiestennaam
)
Autistquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:54 schreef Lt.Surge het volgende:
Man wat is het vroeg.
Maar ook weer laat.
Mijn hele planning in de war.
deze Haikuquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:54 schreef Lt.Surge het volgende:
Man wat is het vroeg.
Maar ook weer laat.
Mijn hele planning in de war.
quote:
Hoe groot is jouw bed?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:10 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik ben mijn mobiele telefoon in bed verloren.
180x200.quote:
tegen maid?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:15 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
180x200.
Maar ik had dik vage dromen vannacht, dus ik vermoed dat het ik toen als wapen heb gebruikt oid.
Lol watquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik had heel even stiekem de hoop dat het alweer vrijdag was.
Geen idee. Die ligt niet in bed. Maar die heeft stage. Dus dat moet goed zijn. En geen bloed, so yah.quote:
Werkt altijd goed.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:15 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
180x200.
Maar ik had dik vage dromen vannacht, dus ik vermoed dat het ik toen als wapen heb gebruikt oid.
Jaquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 01:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Had je zeker msn@domeinnaam.nl?
Zo hip.
msn@jemoer.nlquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Heb ik ook nog gehad.Maar dan op een nietszeggend domeinnaampje.
Broodquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:37 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik had vannacht een awesome idee om mee te lunchen, nu weet ik niet meer wat.
Ik heb niks wat ik lekker vind, dus ik moet zo naar de c1k.quote:
lekker, op een broodje, of bij de stamppotquote:
c1kquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:44 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik heb niks wat ik lekker vind, dus ik moet zo naar de c1k.
Enjoy bean brah.
Dat is hippe mensen taal voor de c1000.quote:
Ik dibs een invite!quote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:20 schreef Lt.Surge het volgende:
Elke dag weer word ik wakker
Dan denk ik motherfucker
't Is eigenlijk een schande
Ontbijten met champagne
Ik leef gewoon m'n droom
En ik heb miljoenen
Miljoenen miljoenen miljoenen
Ik heb één miljoen dromen