abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145322903
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 10:28 schreef Henrys het volgende:

[..]

Chery zou best een leuke speler voor de bank zijn, nog beste matties met El Ahmadi ook
We hebben goede bankspelers, bedankt. Misschien wat voor Ajax, Twente of PSV.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_145323459
Kun je met een kaartje voor Z4 ook terecht op Z3 of Z2? vroeger kon dit probleemloos namelijk.
pi_145323532
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 10:58 schreef Thunder0x het volgende:
Kun je met een kaartje voor Z4 ook terecht op Z3 of Z2? vroeger kon dit probleemloos namelijk.
Mwoah, in het ergste geval schieten ze je dood en flikkeren ze je ontzielde lichaam in de gracht zonder je nabestaanden in te lichten.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_145324522
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 11:02 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Mwoah, in het ergste geval schieten ze je dood en flikkeren ze je ontzielde lichaam in de gracht zonder je nabestaanden in te lichten.
:')
pi_145326470
quote:
Even nadat de tijdelijke overgang van Warner Hahn naar PEC Zwolle was rondgekomen, liet de doelman zich uit over de handelswijze van Feyenoord. 'Niet netjes', was de omschrijving van de huurling. ''Ik sta nog steeds achter die woorden'', vertelt Hahn vandaag in Voetbal International.

De goalie werd verhuurd na het aantrekken van Kenneth Vermeer. ''Wees gewoon eerlijk tegen me, zeg dat je mij nog niet goed genoeg vindt. Nu zag ik dat niet aankomen en was de teleurstelling veel groter. Kenneth is een heel goede keeper. Maar Erwin heeft het vorig jaar toch ook goed gedaan? Ik vond het niet nodig. Maar ja, ik ben niet objectief.''

Toch koestert hij geen wrok naar zijn werkgever. ''Ik heb gezien en gevoeld hoe intens die band is tussen het Legioen en de club. De liefde van al die mensen voor Feyenoord. Dat maakt de club zo speciaal. Een warming-up doen in De Kuip was al een prachtige ervaring, hoe mooi moet het dan wel niet zijn om voor volle tribunes te spelen? Helaas heb ik mijn debuut niet mogen maken. Nog niet.''
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_145326482
quote:
Ruud Vormer speelt momenteel net over de grens van Nederland bij Club Brugge. Daar wil de middenvelder weer aan speeltijd toekomen, want twee jaar Feyenoord resulteerde niet in een basisplaats bij de Rotterdammers.

De overgang kwam laat in de transferzomer rond. ''Natuurlijk had ik de markt gedurende de zomer in de gaten gehouden. Als Jordy Clasie zou gaan, zou er misschien een kans komen. Toen hij zei dat hij zou blijven, wist ik dat ik zo snel mogelijk mijn koffers moest pakken. Niemand wint van Clasie in Rotterdam'', is hij duidelijk in gesprek met Voetbal International.

''Hij is een geweldige voetballer, international en jongen van de club'', erkent Vormer zijn meerdere in zijn voormalige ploeggenoot en aanvoerder van Feyenoord. ''Die strijd zou ik niet gaan winnen. Mijn rol was uitgespeeld. Daar moet je dan niet moeilijk over doen'', vindt de oud-speler van Roda JC.
pi_145326513
quote:
Graziano Pellè vertrok en al direct werd er overgeschakeld op het halen van een nieuwe spits. Bas Dost bleek uiteindelijk onhaalbaar en dus moet Colin-Kazim Richards het laten zien als aanvalsleider. Jeugdtrainer en oud-spits Roy Makaay begrijpt dat Feyenoord niet eerst omkeek naar de jeugdopleiding.

''Ik denk niet dat je de druk – om Pelle op te volgen – kan leggen bij een 18-jarige jeugdspeler. Zo’n jongen moet er al helemaal klaar voor zijn om die stap te maken. Dus ik vind het wel logisch dat Feyenoord opzoek ging naar een opvolger voor Pelle. Feyenoord kan het zich niet permitteren om alles af te stemmen op Mitchell te Vrede en een spits uit de A1. Dat doet geen enkele club, want stel dat het met die twee spitsen niets wordt? Dan ben je te laat om een speler aan te trekken. Dat risico kun je niet lopen.''

''Je kunt de verantwoording niet leggen bij een spits die nooit eerste spits is geweest en een speler uit de A1. Dan ben je niet goed bezig dus je moet een vervanger halen. Als de eerste keus, Bas Dost, niet haalbaar is dan moet je verder zoeken. En wanneer Feyenoord dan via zijn netwerk Colin Kazim-Richards erbij kan halen, dan ga je het daarmee doen. Tot nu toe laat Kazim goede dingen zien en dingen die nog wel beter kunnen. Ik vind het niet meer dan normaal dat een club als Feyenoord een opvolger voor Pelle haalt.''

woensdag 8 oktober 2014 @ 13:55:27 #108
269692 Divje
brr brr patapim
pi_145328673
quote:
Sven van Beek en Terence Kongolo vormen het verdedigende centrum van Feyenoord en dat terwijl beide spelers nog slechts twintig jaar zijn. Daar heeft Van Beek geen boodschap aan, want leeftijd is maar een getal, stelt hij in de nieuwe Voetbal International.

''Jong, ja misschien wel het jongste centrum in de Eredivisie, maar wat geeft dat? Wat is leeftijd? Als je goed genoeg bent, ben je goed genoeg. En dus ook oud genoeg. Ons voordeel is dat we elkaar door en door kennen, doordat we al in de jeugd hebben samengespeeld. Voor een centrale verdediger is dat lekker, ik kan hem blindelings vertrouwen.''

Ervaring is er met doelman Kenneth Vermeer, die van zijn lijn durft te keepen. ''Het zorgt ervoor dat wij van ons eigen doel af kunnen spelen, zodat we automatisch druk zetten op onze tegenstanders. We staan als team veel meer aangesloten. Zoiets vereist wel coaching, nou net een punt waarop Terence en ik ons moeten verbeteren. We praten veel, zetten mensen op hun plaats. Ik ben niet echt zo, alleen moet je wel. Want dan maak je het jezelf ook makkelijk.''

De basisplaatsen van beide talenten betekent een bescheiden rol voor routinier Joris Mathijsen. ''Ik vraag veel aan Joris en heel vaak komt hij uit zichzelf naar Terence en mij toe met tips. Ik waardeer dat heel erg en probeer er ook echt iets mee te doen. Wát hij zegt, is niet eens zo heel bijzonder, maar wél waar. Als verdediger moet je alert zijn, vertelt hij altijd. Elke seconde gefocust. Als er een echte prof bestaat, is het Mathijsen wel.''
We gaan nog genieten van die 2 _O_
Denk dat zij zelf ook meer vertrouwen hebben in Vermeer dan ze hadden in Mulder, die altijd op z'n lijn bleef staan. /opendeur
En een mooie rol voor Mathijsen, kan ie na dit seizoen afzwaaien :W
oh ah toma toma vem vem vem vem
  woensdag 8 oktober 2014 @ 15:02:04 #109
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_145330895
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 10:28 schreef Henrys het volgende:

[..]

Chery zou best een leuke speler voor de bank zijn, nog beste matties met El Ahmadi ook
Zeker. Maar dan moeten er eerst spelers weg denk ik.
Ten percent faster with a sturdier frame
  woensdag 8 oktober 2014 @ 15:04:00 #110
53267 TC03
pi_145330963
quote:
17s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 13:55 schreef Divje het volgende:

[..]

Denk dat zij zelf ook meer vertrouwen hebben in Vermeer dan ze hadden in Mulder, die altijd op z'n lijn bleef staan. /opendeur
Prima centraal duo. Samenwerking met Nelom en Wilkshire vind ik ook goed.
pi_145331217
Heb wel respect voor routiniers die zich inzetten voor de jonkies. Roy Makaay indertijd leek me ook echt zo'n routinier die dat welwillend deed. En het zijn ook dat soort routiniers waar je als jonkie maar wat graag nieuwe dingen van opsteekt.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  woensdag 8 oktober 2014 @ 15:11:19 #112
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_145331225
Wat Koeman vorig jaar al zei:

quote:
Koeman: 'Club kan jaren vooruit met Kongolo en Van Beek'
vrijdag 27 september 2013

Ronald Koeman denkt dat het wel goed zit met de laatste linie van Feyenoord. Routinier Joris Mathijsen bleef in de rust van het bekerduel met FC Dordrecht in de kleedkamer achter en hij zag zijn vervanger Sven van Beek een uitstekend tweede bedrijf spelen.

De 19-jarige verdediger werd vooralsnog ingezet als back-up voor international Daryl Janmaat. Donderdagavond mocht hij zich echter laten zien in het hart van de defensie. Hoofdtrainer Koeman keek tevreden toe hoe de jeugdinternational zich presenteerde. 'Met Van Beek en Terence Kongolo kan de club centraal achterin nog tien jaar vooruit’, zegt een trotse coach tegenover RTV Rijnmond.

Een definitieve doorbraak bij Feyenoord laat nog even op zich wachten voor het talentvolle duo. Stefan de Vrij, Joris Mathijsen en Bruno Martins Indi staan hoger in de pikorde. Van Beek en Kongolo lijken over twee transferperiodes - na het wereldkampioenschap in Brazilië – serieus kans te maken op een basisplaats.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  woensdag 8 oktober 2014 @ 15:12:53 #113
53267 TC03
pi_145331281
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 15:11 schreef satecl het volgende:

[..]

Prima glazen bol.
  woensdag 8 oktober 2014 @ 16:50:43 #114
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_145334631
Man u wil bmi nu al overnemen van Porto aankomende winter volgens sport 1
  woensdag 8 oktober 2014 @ 16:59:23 #115
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_145334927
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 16:50 schreef Sunri5e het volgende:
Haha dat zou het einde van van Gaal betekenen daar in Engeland. Laat ze gewoon een topverdediger halen ipv een beperkte Indi.
pi_145335169
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 16:50 schreef Sunri5e het volgende:
Ik zou lekker bij Porto blijven, prachtige club, CL spelen... wat moet je nou bij Manchester op dit moment, behalve meer verdienen? Is gewoon een stap terug. -O-
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_145335217
quote:
17s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 13:55 schreef Divje het volgende:

[..]

Denk dat Van Geel al wel met hem gesproken heeft over een baan als jeugdtrainer ofzo, denk dat Mathijsen dat wel wil en iemand met zijn ervaring moet je proberen te behouden voor de club natuurlijk. :)
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_145335639
quote:
De Europa League is een feest. Feyenoord had afgelopen donderdag tegen Standard Luik ondanks het ongunstige tijdstip (19.00 uur) en de verregaande veiligheidsmaatregelen direct alweer bijna de meeste fans van Europa in huis. Slechts drie clubs trokken meer bezoekers in de eerste twee speelronden. En daarmee vallen de Rotterdammers op.

Vorige week donderdag werden tot diep in de nacht weer talloze EL-wedstrijden uitgezonden. Alles zien is de kunst van het wakker blijven. Lege tribunes alom. Maar overal zullen de mensen direct naar het puntje van hun stoel zijn geschoven bij de beelden vanuit De Kuip. Daar vierden dertigduizend mensen feest alsof de finale al was gewonnen. Van Madrid tot Malmö slaan voetballiefhebbers die fragmenten op. Hé Feyenoord, diezelfde club waar een paar weken geleden dat volksfeest was na een zwaarbevochten overwinning op Zorya Luhansk. Het ontbrak nog maar net aan een toertocht door de stad.

Klinkt cynisch, maar zo is het absoluut niet bedoeld. Voetbal zonder meelevende supporters is als een ei zonder zout. Smakeloos. Feyenoord-Standard Luik en Feyenoord-Zorya Luhansk werden gemaakt door het publiek. De passie spatte van het scherm. En bij iedere samenvatting wint de club weer harten in heel Europa. Ook bij de UEFA zullen ze verheugd opkijken bij de beelden van fans die de Europese wedstrijden nog beleven als een evenement. De magie van De Kuip en de ongekend enthousiaste aanhang zorgen voor een onweerstaanbare aantrekkingskracht. En zetten Feyenoord veel meer op de kaart dan menigeen beseft.
  woensdag 8 oktober 2014 @ 17:24:34 #119
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_145335728
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 17:21 schreef H.FR het volgende:

[..]

Leuk stuk die maar weer laat zien hoe erg Feyenoord leeft bij het volk. Elke wedstrijd meer is voor een supporter gewoon een genot.
  woensdag 8 oktober 2014 @ 17:26:45 #120
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_145335823
quote:

[..]

_O_
pi_145336753
Feyenoord O+
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_145336809
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 15:11 schreef satecl het volgende:

[..]

Heerlijk man.
Volgend toernooi van Oranje mee als back-ups, het WK 2018 als basiskrachten en dan voor de hoofdprijs de deur uit. :7

Met Van Beek, Kongolo, Boëtius, Manu, Bilal en Vilhena heb je in de kern gewoon weer heerlijk veel talent lopen. Van Karsdorp ben ik ook wel gecharmeerd en als Sleegers door weet te pakken bij Eindhoven komt hij er ook nog wel.

Feyenoord. O+
  woensdag 8 oktober 2014 @ 18:00:21 #123
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_145336923
quote:
14s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 17:56 schreef Typisch het volgende:

[..]

Heerlijk man.
Volgend toernooi van Oranje mee als back-ups, het WK 2018 als basiskrachten en dan voor de hoofdprijs de deur uit. :7

Met Van Beek, Kongolo, Boëtius, Manu, Bilal en Vilhena heb je in de kern gewoon weer heerlijk veel talent lopen. Van Karsdorp ben ik ook wel gecharmeerd en als Sleegers door weet te pakken bij Eindhoven komt hij er ook nog wel.

Feyenoord. O+
Het volgende toernooi van Oranje is dat wk als ze daar zo doorgaan.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_145336959
quote:

[..]

Daar zat ik vorige week ook al aan te denken ja. Het moet toch wel gigantisch opvallen voor (buitenlandse) mensen die de samenvattingen van de EL-wedstrijden kijken, zo'n grote betrokkenheid bij 'maar' de EL.

Waar komt dit stukje vandaan trouwens?
Feyenoord Rotterdam
pi_145337011
quote:
14s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 17:56 schreef Typisch het volgende:

[..]

Heerlijk man.

Feyenoord. O+
Ja, en daarbij, mochten De Vrij, BMI, Janmaat en in mindere mate Pellè slagen, wordt er toch ook met meer respect/waardigheid naar Feyenoord's talent/spelers gekeken.

Goede zaak, zeker aangezien we steeds minder noodzaak hebben om te verkopen en dus in een iets betere onderhandelingspositie hebben ^O^
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')