zou wel leuk zijnquote:
Worden je nagels te lang ja?quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:26 schreef Amarantha het volgende:
Morgen even een kleine krabpaal kopen
Yupquote:Op maandag 6 oktober 2014 21:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Worden je nagels te lang ja?
je bent zelf goede poepquote:
hey jcquote:
ik ben een leuk meisjequote:
allles goed?quote:
Crowded housequote:Op maandag 6 oktober 2014 21:38 schreef supersof het volgende:
hey now hey nowwwww
dont dreaaaam its oooooohoooover
jaquote:
ja goedquote:
opzich wel aardig maar als ik na zo'n dag thuis kom heb ik nergens meer zin inquote:
niet dat je echt vakantie hebtquote:Op maandag 6 oktober 2014 23:19 schreef JanCees het volgende:
[..]
opzich wel aardig maar als ik na zo'n dag thuis kom heb ik nergens meer zin in
Toe aan vakantie toch
2 dagenquote:Op maandag 6 oktober 2014 23:20 schreef supersof het volgende:
[..]
niet dat je echt vakantie hebtalleen maar leren toch
ik wil in ieder geval
en zo vaak hoef ik niet naar school, vorige week maar twee dagen gegaan![]()
ja dinsdag 10-13:30 en woensdag 9-13quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:26 schreef JanCees het volgende:
[..]
2 dagen. Ik heb jammer genoeg 5 dagen ingeroosterd maar vaak 1 vak op een dag of project. Soms maak ik er 4 van.
En ja leren in vakantie maar ook ontspannen natuurlijk
als je je vakken maar haaltquote:Op maandag 6 oktober 2014 23:28 schreef supersof het volgende:
[..]
ja dinsdag 10-13:30 en woensdag 9-13![]()
![]()
en vrijdag ook 9-11 maar daar nog maar twee keer geweest
wel kut rooster heb jij zeg
chillquote:Op maandag 6 oktober 2014 23:34 schreef JanCees het volgende:
[..]
als je je vakken maar haalt
Wel kut ja maar binnenkort gelukkig op dinsdag vrij
slaap lekkerquote:
Jahoorquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:00 schreef Etsu het volgende:
Ik heb net Johannes_Vermeer gespot in de kantine, maar hij deed alsof ik niet besta.
Heb je een nieuw poesje?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:26 schreef Amarantha het volgende:
De kitten gaat me nog veel geld kosten de komende tijdMaar goed dat kon ik weten
![]()
quote:JP lijdt al twee jaar aan acute leukemie. Het NBA-team Utah Jazz heeft met het jongetje te doen en wilde graag iets leuks voor hem doen. JP mocht een contract voor een dag bij de club ondertekenen en mocht in een speciaal ontworpen Utah Jazz-shirt meespelen met zijn grote helden.
Snap ik welquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:00 schreef Etsu het volgende:
Ik heb net Johannes_Vermeer gespot in de kantine, maar hij deed alsof ik niet besta.
Met m'n handtasje?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je moet hem gewoon heel enthousiast begroeten op zo'n nichterige msniet
Ervaring?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je moet hem gewoon heel enthousiast begroeten op zo'n nichterige msniet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |