abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145286300
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 10:20 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Haha ja vast. Heb je TS en haar manier van redeneren gezien? Je hebt nog meer succes met een stenen muur als gesprekspartner.
Dat krijg je ervan als je kennelijk geen duidelijk NEE kunt zeggen.
Make my day!
pi_145286318
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 10:23 schreef agter het volgende:

[..]

Dat krijg je ervan als je kennelijk geen duidelijk NEE kunt zeggen.
Nou nee, ik denk werkelijk waar dat TS zo geboren is.
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 10:25:53 #103
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_145286336
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 10:22 schreef agter het volgende:

[..]

Maar hakt geen knopen door...
Hoe weet je dat nou?
The love you take is equal to the love you make.
pi_145286341
quote:

[..]

Dat weet je (op dit punt) toch helemaal niet, want het huis is intussen verkocht :? Hoe hij zich tot dusver had opgesteld is doodnormaal, eerder verstandig...
Tails tell tales
  Moderator dinsdag 7 oktober 2014 @ 10:26:48 #105
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_145286356
quote:

[..]

Nee, en als zij dat wel wil dan moet ze lekker bij hem weg gaan en zelf een huis kopen. Oh nee, nee nee, wacht even, dat kan ze helemaal niet betalen dus moet gewoon haar grote smoel dichthouden over wat haar vriend wel of niet moet doen. Zij is helemaal niet in de positie om eisen te stellen. God wat ben ik blij dat mijn vriendin niet zo is zeg.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_145286371
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 10:11 schreef agter het volgende:

Ja, toen ik 22 was kocht ik mijn eerste woning, alleen.

Verstandig. Zou TS ook moeten doen.
Afhankelijk zijn van een ander om dat te kunnen realiseren is dan weer niet zo verstandig.
pi_145286373
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 10:25 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Hoe weet je dat nou?
Dat schrijft TS:
quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2014 18:55 schreef Dondergat het volgende:

[..]

Het is het zoveelste wat hij niet aan durft te gaan met mij en dat begin ik (overigens terecht) zat te worden, omdat ik verder wil met mijn leven. Het staat nu stil en een huurhuis is elke maand geld weggooien. Het is en wordt nooit van jezelf.
Make my day!
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 10:28:41 #108
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_145286390
Hij had nog een maand of drie kunnen wachten met ja of nee zeggen, maar alle informatie die hij nodig had om een beslissing te nemen had hij al in zijn bezit. Het was hun droomhuisje, hij kon het betalen, kon er een hypotheek voor krijgen, klussers voor handen en vriendin ging bijdragen aan de lasten.

Dan kun je wel heel lang blijven nadenken, maar dan komt er echt niet ineens een moment dat je heel zeker van je zaak ja of nee gaat zeggen. Je maakt het jezelf (en de mensen om je heen) alleen maar moeilijk op die manier.
Maar ja, dit soort twijfelaars bestaan en die veranderen ook niet.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_145286395
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 10:27 schreef agter het volgende:

[..]

Dat schrijft TS:

[..]

TS is niet de beste bron van informatie natuurlijk, aangezien ze zo labiel als wat is.
pi_145286419
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 10:27 schreef agter het volgende:

[..]

Dat schrijft TS:

[..]

Dan koopt ze zelf maar een huis hè! ^O^
Tails tell tales
pi_145286439
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 10:28 schreef Janneke141 het volgende:
Hij had nog een maand of drie kunnen wachten met ja of nee zeggen, maar alle informatie die hij nodig had om een beslissing te nemen had hij al in zijn bezit. Het was hun droomhuisje, hij kon het betalen, kon er een hypotheek voor krijgen, klussers voor handen en vriendin ging bijdragen aan de lasten.

Dan kun je wel heel lang blijven nadenken, maar dan komt er echt niet ineens een moment dat je heel zeker van je zaak ja of nee gaat zeggen. Je maakt het jezelf (en de mensen om je heen) alleen maar moeilijk op die manier.
Maar het gaat hier om een huis dat ze pas één keer hebben bekeken. Een tweede bezichtiging is dan ieder geval heel normaal. Binnen twee dagen beslissen niet...
pi_145286440
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 10:26 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nee, en als zij dat wel wil dan moet ze lekker bij hem weg gaan en zelf een huis kopen. Oh nee, nee nee, wacht even, dat kan ze helemaal niet betalen dus moet gewoon haar grote smoel dichthouden over wat haar vriend wel of niet moet doen. Zij is helemaal niet in de positie om eisen te stellen. God wat ben ik blij dat mijn vriendin niet zo is zeg.
Dit, wat een draak van een wijf zeg. Je zou het nu een week chagrijnig bij je op de bank hebben zitten, omdat je even zelf goed wil nadenken voor je jezelf volledig (en vrijwel maximaal) in de schulden steekt, omdat mevrouw vind dat dat allemaal maar even asap moet. Kom op, hij betaalt, dan mag hij toch bepalen _O- :')

En kom niet weer met die blabla over 'steentje bijdragen'. Hij zou compleet aansprakelijk zijn overal voor, en mevrouw was nog zo vrij als een vogel. Niet meer dan normaal dat hij dan het tempo bepaalt, en niet een halsoverkop een huis koopt omdat z'n vriendin er een nat slipje van kreeg, en hem maar een slappe trage nono vindt.
pi_145286477
quote:

Oh? Nou, ik krijg de indruk dat het (vooral) háár droomhuisje was!
Tails tell tales
  Moderator dinsdag 7 oktober 2014 @ 10:32:39 #114
16180 crew  CoolGuy
pi_145286480
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 10:30 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Dit, wat een draak van een wijf zeg. Je zou het nu een week chagrijnig bij je op de bank hebben zitten, omdat je even zelf goed wil nadenken voor je jezelf volledig (en vrijwel maximaal) in de schulden steekt, omdat mevrouw vind dat dat allemaal maar even asap moet. Kom op, hij betaalt, dan mag hij toch bepalen _O- :')

En kom niet weer met die blabla over 'steentje bijdragen'. Hij zou compleet aansprakelijk zijn overal voor, en mevrouw was nog zo vrij als een vogel. Niet meer dan normaal dat hij dan het tempo bepaalt, en niet een halsoverkop een huis koopt omdat z'n vriendin er een nat slipje van kreeg, en hem maar een slappe trage nono vindt.
Daar ben je weer, met je epic posts altijd. Bro-fist! Scorpie is ook al zo'n held. 8-) no hommo.
pi_145286545
Het is sowieso eenzijdig. Je hoort alleen haar irreële kant van het verhaal.
pi_145286666
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 10:32 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Daar ben je weer, met je epic posts altijd. Bro-fist! Scorpie is ook al zo'n held. 8-) no hommo.
We zouden eigenlijk onze eigen rubriek moeten krijgen, waar mensen ons hun problemen voorleggen, en wij ze van een passende, constructieve, opbouwende, louter positieve oplossing voorzien. Zoals we altijd al doen eigenlijk.
pi_145286692
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 10:35 schreef FouteMensenStaff het volgende:
Het is sowieso eenzijdig. Je hoort alleen haar irreële kant van het verhaal.
Ik denk serieus dat hij gewoon redelijk gek wordt van haar gepush. Kan best zijn dat hij initieel heeft geopperd eens naar een koophuis te kijken, maar als zij zich er vervolgens als een debiel op stort en alleen maar loopt te klagen dat hij te langzaam is, en niks durft te beslissen... Zou bij mij ook juist averechts werken, zeker als hij op papier alles kan dragen en in z'n eentje aansprakelijk is.
pi_145286693
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 10:40 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

We zouden eigenlijk onze eigen rubriek moeten krijgen, waar mensen ons hun problemen voorleggen, en wij ze van een passende, constructieve, opbouwende, louter positieve oplossing voorzien. Zoals we altijd al doen eigenlijk.
Ik leg het even neer bij de mods.
pi_145286698
quote:
7s.gif Op maandag 6 oktober 2014 17:50 schreef Helsinki het volgende:
Ik zou het uitmaken. Dan kan jouw vriend op zoek naar een leuker en normaal meisje.
Dit.

En TS hoef ik ook niet :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_145286770
quote:

Een huis kopen na 1 bezichtiging omdat je vriendin zo loopt te pushen terwijl ze zelf niet de eigenaar gaat worden en niet op de hypotheekakte staat is niet zo slim. TS d'r vriend heeft dus gewoon een stel hersenen en blijkbaar zijn er wat vrouwmensjes die dat niet kunnen handelen en beginnen te stampvoeten omdat ze hun zin niet krijgen.
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 10:44:52 #121
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_145286790
Ik word er ook een beetje niet goed van dat TS het haar vriend zo verwijt dat dit huis nu niet doorgaat. Het is voor hun neus weggekaapt. Dat kan. Dat gebeurt wel vaker.
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator dinsdag 7 oktober 2014 @ 10:45:03 #122
16180 crew  CoolGuy
pi_145286798
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 10:41 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ik denk serieus dat hij gewoon redelijk gek wordt van haar gepush. Kan best zijn dat hij initieel heeft geopperd eens naar een koophuis te kijken, maar als zij zich er vervolgens als een debiel op stort en alleen maar loopt te klagen dat hij te langzaam is, en niks durft te beslissen... Zou bij mij ook juist averechts werken, zeker als hij op papier alles kan dragen en in z'n eentje aansprakelijk is.
Ook nog ja. Zelf met het idee komen en dan een vriendin hebben die je vervolgens gaat lopen pushen en drammen en vertellen dat het niet snel genoeg gaat naar haar zin terwijl het niet zij is die de financiele lasten op haar naam heeft staan.
pi_145286809
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 10:44 schreef Lienekien het volgende:
Ik word er ook een beetje niet goed van dat TS het haar vriend zo verwijt dat dit huis nu niet doorgaat. Het is voor hun neus weggekaapt. Dat kan. Dat gebeurt wel vaker.
Dat zeg ik, zo labiel als Ouder1.
pi_145286816
quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2014 18:37 schreef Dondergat het volgende:

Ik denk dat hij zijn lesje wel geleerd heeft.
Ik durf er geld op te zetten van niet!
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_145286859
Kennelijk passen ze niet zo goed bij elkaar... Zij mag dan wel zijn droomvrouw zijn, maar andersom heb ik mijn twijfels.
Make my day!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')