Dat is wel fijn om te horenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Open een topic, ik sta voor je klaar.
Maar effectief is dat niet zo, dat zeg je zelf ook. Zet je daar dus overheen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:24 schreef Dondergat het volgende:
In feite wel, hoe eerder hij had aangegeven dat wij serieuze interesse in de woning hadden hoe eerder de bal was gaan rollen en als dan het nieuws kwam dat ie verkocht was, had ik daar beter mee om kunnen gaan.
Nu voelt het alsof het zo is dat omdat hij zo lang twijfelde (alleen maar om de bal te doen laten rollen), we te laat waren.
Als je het kunt posten kun je het ook tegen je vriend zeggen.quote:Ik weet dat ik anders met emoties om moet gaan. Dat lukt niet altijd. In dit geval weet ik niet hoe ik de emotie teleurstelling kan uiten.
Niemand zegt dat je bent veranderd.quote:Ik ben niet veranderd in een chagrijnig kutwijf.
Echt? Kun je niet gewoon blij voor hen zijn dat ze een huis hebben gevonden wat ze graag wilden hebben?quote:En ik hoop voor het koppel wat er nu komt wonen dat ze hier niet bekend zijn. En dus niet weten dat er elke nacht een vrachtwagen rond 4:00 voorbij komt denderen. (Supermarkt.)
Vinden vrouwen dat belangrijk dan?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:11 schreef Forbry het volgende:
[..]
Wat haar vriend vindt/wil/nodig heeft lijkt haar geen ene flikker te interesseren...
Zolang het maar is wat zij vindt/wil/nodig heeft.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:19 schreef Godshand het volgende:
[..]
Vinden vrouwen dat belangrijk dan?
Ze is nu boos op haar vriend, terwijl het volgens mij een zegening is dat die twee nog geen huis hebben gekocht...quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:41 schreef snakelady het volgende:
[..]
Hij heeft helemaal niet lang getwijfeld, jullie waren pas een keer wezen kijken zonder het fijne van alles te weten.
Besef je je wel dat dit huis jullie in grote financiele problemen had kunnen brengen? en nee daar zegt de hypotheker niet over aangezien die alleen over de hypotheek gaat en er vanuit gaat dat jullie volwassen genoeg zijn om te weten of jullie wel of niet de vaste lasten kunnen dragen.
Ik denk wel dat het haar om aandacht te doen is, maar op een andere manier dan bij een troll. Noem het naïef, maar ik denk op zich wel dat ze de waarheid spreekt, voor zover ze de "waarheid" wel/niet op een rijtje heeft dan. Ik denk oprecht dat TS issues heeft en wel wat hulp kan gebruiken... Maar goed, aan de andere kant ben ik mij er wel van bewust dat ik er niet bepaald behulpzamer/vriendelijker op word, omdat ik een aantal dingen echt slecht trek... (wat Kingstown ook al schreef, ze doet mij aan iemand denken).quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Triest dat forumgebruikers hier energie in steken maar mensen met echte problemen nauwelijks van raad voorzien
Nah, eigenlijk niet natuurlijk. Het gaat erom, dat je als vrouw in ieder geval die indruk weet te wekken.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:19 schreef Godshand het volgende:
[..]
Vinden vrouwen dat belangrijk dan?
Ik zit hier al lang genoeg om de trollen er uit te kunnen filteren en deze is het overduidelijk (je hebt hele slechte trollen en hele goeien). Maar goed ieder vrij om te blijven reageren natuurlijk. Ik snap wel een beetje dat dit allemaal wel spannend en vermakelijk is om te lezen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:24 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ze is nu boos op haar vriend, terwijl het volgens mij een zegening is dat die twee nog geen huis hebben gekocht...
Ik hoop dat ze door sommige posts toch íets wijzer is geworden en inmiddels wel begrijpt dat een hypotheker in principe alleen over de hypotheek gaat. Dat ze dus echt rekening zal moeten houden met een boel extra kosten (in vergelijking met een huurhuis).
[..]
Ik denk wel dat het haar om aandacht te doen is, maar op een andere manier dan bij een troll. Noem het naïef, maar ik denk op zich wel dat ze de waarheid spreekt, voor zover ze de "waarheid" wel/niet op een rijtje heeft dan. Ik denk oprecht dat TS issues heeft en wel wat hulp kan gebruiken... Maar goed, aan de andere kant ben ik mij er wel van bewust dat ik er niet bepaald behulpzamer/vriendelijker op word, omdat ik een aantal dingen echt slecht trek... (wat Kingstown ook al schreef, ze doet mij aan iemand denken).
Af en toe is er heel kort even een momentje van zelfreflectie/inzicht, maar steeds valt ze dan toch weer terug (ten nadele van haar vriend)...
Elke keer "troll" roepen schiet ook niet op, ben ik eerder benieuwd naar waar TS allemaal mee gaat komen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:38 schreef 2NutZ het volgende:
Ik zit hier al lang genoeg om de trollen er uit te kunnen filteren en deze is het overduidelijk (je hebt hele slechte trollen en hele goeien). Maar goed ieder vrij om te blijven reageren natuurlijk. Ik snap wel een beetje dat dit allemaal wel spannend en vermakelijk is om te lezen.
Misschien dat de dommerts het dan ook inzien en stoppen met reageren zodat die mensen die al deze troep lezen anderen kunnen helpen die echt in de shit zittenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Elke keer "troll" roepen schiet ook niet op, ben ik eerder benieuwd naar waar TS allemaal mee gaat komen.
Daarbij valt het vanzelf wel stil op den duur als iedereen het zat is
Nou, log even je 'Dondergat' account in dan en let's go.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Elke keer "troll" roepen schiet ook niet op, ben ik eerder benieuwd naar waar TS allemaal mee gaat komen.
Daarbij valt het vanzelf wel stil op den duur als iedereen het zat is
Als het dommerts zijn wil je ook niet dat ze anderen helpenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:41 schreef 2NutZ het volgende:
Misschien dat de dommerts het dan ook inzien en stoppen met reageren zodat die mensen die al deze troep lezen anderen kunnen helpen die echt in de shit zitten
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:29 schreef Forbry het volgende:
[..]
Nah, eigenlijk niet natuurlijk. Het gaat erom, dat je als vrouw in ieder geval die indruk weet te wekken.
Ik kan daar prima tegen en vind het geen probleem als ik daar even van wakker wordt. Of dat ook geldt voor de mensen die het huis hebben gekocht...quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je bent niet goed. Vooral die laatste opmerking.
En je bent zo tegenstrijdig als de pest. Een uur geleden was het nog een droompaleis waar niks aan mis was, en nu denderen er iedere nacht vrachtwagen langs
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:41 schreef Dondergat het volgende:
[..]
Ik kan daar prima tegen en vind het geen probleem als ik daar even van wakker wordt. Of dat ook geldt voor de mensen die het huis hebben gekocht...
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:02 schreef Loveless85 het volgende:
En ga je nog antwoord geven waarom jouw inkomen niet (deels) meegenomen kan worden. Levert je naast een grote woning ook meer inspraak op imho.
Wat een secreet ben je toch met je opmerkingen, niet alleen ben je ten onrechte boos op je vriend, maar neem je het de kopers ook nog eens kwalijk dat zij het huis gekocht hebben.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:41 schreef Dondergat het volgende:
[..]
Ik kan daar prima tegen en vind het geen probleem als ik daar even van wakker wordt. Of dat ook geldt voor de mensen die het huis hebben gekocht...
Schijnbaar werkt ze stiekem als callgirl ofzo (alhoewel dat wel dusdanig schijnt te verdienen dat je er een huis van kan kopen), in ieder geval is het hele topic waarom zij niet kan bijdragen aan de hypotheek in nevelen gehuld, en ontwijkt ze iedere vraag erover.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat een secreet ben je toch met je opmerkingen, niet alleen ben je ten onrechte boos op je vriend, maar neem je het de kopers ook nog eens kwalijk dat zij het huis gekocht hebben.
Weet je wat jij moet doen? Lekker zorgen dat je zelf een huis kunt kopen, hoef je op niemand jaloers te zijn dat zij "jouw droomhuis" gekocht hebben voor je partner een keer een beslissing durft te nemen.
Vind je het eigenlijk normaal dat je met dit soort gedachten rondloopt?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:41 schreef Dondergat het volgende:
[..]
Heb je nou al een topic geopend, dommerd?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Misschien dat de dommerts het dan ook inzien en stoppen met reageren zodat die mensen die al deze troep lezen anderen kunnen helpen die echt in de shit zitten
Ik kan me legio redenen voorstellen waarom je inkomen niet mee kan tellen voor een hypotheek, maar om dan weer zo moeilijk te doen en niet gewoon te zeggen dat je Wajong hebt en dat de hypotheekverstrekker er dus helemaal geen zin in heeft dat inkomen mee te rekenen snap ik dan weer niet.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Schijnbaar werkt ze stiekem als callgirl ofzo (alhoewel dat wel dusdanig schijnt te verdienen dat je er een huis van kan kopen), in ieder geval is het hele topic waarom zij niet kan bijdragen aan de hypotheek in nevelen gehuld, en ontwijkt ze iedere vraag erover.
Dat zou dan wel verklaren waarom ze liever vriendlief niet naar de kamasutra beurs zag gaan, daar zou hij advertenties van haar tegen kunnen komen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Schijnbaar werkt ze stiekem als callgirl ofzo (alhoewel dat wel dusdanig schijnt te verdienen dat je er een huis van kan kopen), in ieder geval is het hele topic waarom zij niet kan bijdragen aan de hypotheek in nevelen gehuld, en ontwijkt ze iedere vraag erover.
En ze pertinent niet wil dat haar inkomen door de Hypotheker wordt bekekenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:55 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dat zou dan wel verklaren waarom ze liever vriendlief niet naar de kamasutra beurs zag gaan, daar zou hij advertenties van haar tegen kunnen komen.
Wat is daar mis mee.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Vind je het eigenlijk normaal dat je met dit soort gedachten rondloopt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |