Ze is jou ook niet vergeten Saartje!quote:
tof lsquote:
quote:
Je kijkt alsof je flauw gaat vallenquote:Op maandag 6 oktober 2014 15:43 schreef sararaats het volgende:
als het hier niet mag dan weet ik het niet meer.
COLINDA
met nieuwe foto!!!!
[ afbeelding ]
Nee hoor Saartje jullie staan er allebei prachtig op. Je had de dag die je verdiende.quote:
Klopt, Sara is een schoonheid.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hahaha nee hoor. Je staat er prima op
ik ook maar mijn gevoel zegt iets andersquote:Op maandag 6 oktober 2014 17:19 schreef glasshole het volgende:
Iedereen hoopt dat Ruud oprot, ik hoop dat Elzewieke de juiste beslissing neemt.
Ik gun Colinda een langer verblijf.
quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:10 schreef sararaats het volgende:
[..]
yessssss![]()
kapsalon eten. tot later!!!
Je gevoel heeft het niet gewonnen van je verstand, Ruud is opgerotquote:Op maandag 6 oktober 2014 17:26 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik ook maar mijn gevoel zegt iets anders
quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:36 schreef glasshole het volgende:
[..]
Je gevoel heeft het niet gewonnen van je verstand, Ruud is opgerot
Amai, ik heb u liefquote:Op maandag 6 oktober 2014 19:57 schreef sararaats het volgende:
foto hangt tegen de muur![]()
ik heb een kapsalon gegeten met heel veel liefde voor Colinda omdat ze blijft![]()
vroeg extra worteltjes en den bak overstroomde bijna hihi
Echt niet! Misschien spijt dat het niet verder is gegaan omdat ze gestoord werdenquote:
Nee joh Saar blijf gewoon in je eigen droom. Laat je niet afleiden door bijzaken.quote:
Iedereen droomt wel eens, dat is heel niet erg. Na het dromen word je wakker om in je eigen leven dromen waar te maken.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:58 schreef sararaats het volgende:
Ik heb besloten Colinda los te laten na vannacht.
Hopelijk denkt ze toch nog even aan mij want ik mocht haar gedichten mailen.
Jammer maar helaas.
Dan zal ik dat maar doen hé.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:00 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Nee joh Saar blijf gewoon in je eigen droom. Laat je niet afleiden door bijzaken.
Laat je niet ontregelen door een redactie die deelnemers verplicht bepaalde handelingen te doen. Blijf gewoon in je eigen droom.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:07 schreef sararaats het volgende:
[..]
Dan zal ik dat maar doen hé.
Ze vond me wel lief en had een vermoeden dat ik niet zo groot zou zijn.
Hmpf moeilijke situatie.
En die droom hangt nu boven mijn bed hihi.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:09 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Laat je niet ontregelen door een redactie die deelnemers verplicht bepaalde handelingen te doen. Blijf gewoon in je eigen droom.
Ik heb nog niet eerder gehoord dat een bezoeker een mobielnummer heeft ontvangen. Je staat er dus goed op.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:12 schreef sararaats het volgende:
[..]
En die droom hangt nu boven mijn bed hihi.
Maar ik heb lekker de mobiele nummer van Colinda
Ze gaat me volgen. Ik denk dat ik indruk op haar gemaakt heb.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:14 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Ik heb nog niet eerder gehoord dat een bezoeker een mobielnummer heeft ontvangen. Je staat er dus goed op.
Nooit de moed opgeven lieverd. Gewoon volhouden en volg je gevoel. Laat je niet afleiden door kwaadsprekerij van negatieve posters hier.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:18 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ze gaat me volgen. Ik denk dat ik indruk op haar gemaakt heb.
Nu krijg ik weer moed![]()
Ergens in mijn achterhoofd besef ik dat Colinda nooit verliefd op me wordt.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:20 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Nooit de moed opgeven lieverd. Gewoon volhouden en volg je gevoel. Laat je niet afleiden door kwaadsprekerij van negatieve posters hier.
Ik ken zo veel lesbische en biseksuele vrouwen met kinderen. Die kinderen maakt het niks uit wie er bij hun moeder slaapt.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:23 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ergens in mijn achterhoofd besef ik dat Colinda nooit verliefd op me wordt.
Ze heeft kinderen
Zo ken ik haarquote:
Dat is de juiste instelling Saartje. Hou die vast en blijf genieten.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:41 schreef sararaats het volgende:
[..]
Zo ken ik haar![]()
![]()
De reden dat ik mijn gedichten niet wil delen is omdat ze over Colinda en persoonlijke dingen gaan.
Oh en het gevoel dat ze me aanraakte was echt WOW!
In de cos mogen ze zoveel zeiken als ze willen maar niemand pakt mij de ontmoeting met Colinda af.
Ik kan het zelfs bewijzen hihi.
Het boek voor de foto's ligt klaar
Volgende maand een nieuwe kans.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:08 schreef sararaats het volgende:
Mijn brief is er toch niet bij.
Hij is op een speciale manier gevouwen.
Nee sorry.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:16 schreef sararaats het volgende:
[..]
Mja misschien wel hé. Toevallig geen kaartje uit Wuustwezel gezien?
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:16 schreef sararaats het volgende:
Toevallig geen kaartje uit Wuustwezel gezien?
Volgende maand twee keer, rond 7 november mag Colinda weer post ontvangenquote:
Ik denk dat ik haar een origineel verjaardagskaartje ga sturen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:32 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
[..]
Volgende maand twee keer, rond 7 november mag Colinda weer post ontvangen
en ook op haar verjaardag 23 november.
Ben jij een medewerker?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:32 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
[..]
Volgende maand twee keer, rond 7 november mag Colinda weer post ontvangen
en ook op haar verjaardag 23 november.
Nee,quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:53 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ben jij een medewerker?
Colinda is ongelooflijk lief. Hopelijk denkt zij ook terug aan onze ontmoeting
Utopianen mogen geen post van schuimpjes ontvangen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:08 schreef sararaats het volgende:
Mijn brief is er toch niet bij.
Hij is op een speciale manier gevouwen.
I know.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:27 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Utopianen mogen geen post van schuimpjes ontvangen.
Colinda was in dat filmpje van gister wel vereerd door jou in ieder gevalquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:04 schreef sararaats het volgende:
Lekker ding mijn Colinda
Ik moet zeggen dat ik het vannacht knap moeilijk had.
Ach ja. Ik ben hier de verliezer
Omdat ik haar wou opvrolijken.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:30 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Waarom stuur je dan een brief?
Alleen Lot en Nicoline staan boven de regels, Colinda zeker niet.
Hahaha ja. Ondertussen is de foto ingescand en binnenkort een poster laten maken.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Colinda was in dat filmpje van gister wel vereerd door jou in ieder geval
Ja en ook over 4 maanden op 14 februari 2015, Valentijnsdag.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:36 schreef sararaats het volgende:
Maar ze mogen wel kaartjes ontvangen op hun verjaardag?
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:39 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Ja en ook over 4 maanden op 14 februari 2015, Valentijnsdag.
Waarom die twee wel?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:30 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Waarom stuur je dan een brief?
Alleen Lot en Nicoline staan boven de regels, Colinda zeker niet.
Lekker ding.quote:
Altijd. Maar soms ben ik ook wel weg om boodschappen te doen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:52 schreef sararaats het volgende:
[..]
Dank je en nu sta ik in de keuken hihi.
Hou me op de hoogte hé
Moet ook gebeuren héquote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:01 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Altijd. Maar soms ben ik ook wel weg om boodschappen te doen.
Ja maar ik heb er tegenwoordig een hekel aan.quote:
Ze zal toch moeten kiezen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:03 schreef bull1966 het volgende:
collie heeft alleen last van d'r scheur in de schouder als er geen drank in zit
van die andere heeft mark last als er weer wel drank inzit
keuzes keuzes
Ik denk dat je professionele hulp moet zoeken en dan bedoel ik niet Colinda.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:33 schreef sararaats het volgende:
Ik denk dat het einde van Colinda en mij gekomen is tenzij ze mijn gedicht ontvangen heeft.
Jammer maar helaas, ik ben verloren.
De cos is een deurtje verderquote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:24 schreef DeKenau het volgende:
Chably is volgens Lot dus van helemaal niemand ,
Waarom moet zij dan alle centjuss ontvangen?
Geeft niks hoorquote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:27 schreef DeKenau het volgende:
[..]
haha ja ik zag het toen ik op enter drukte , sorry ,meestal staat de cos bovenaan , mijn fout
quote:
sexy en serieus. zou ze dan toch mijn gedicht gehad hebben maar ik heb gevraagd het niet voor te lezen.quote:
Latersss Sara.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:19 schreef sararaats het volgende:
Gelukkig maar.
Ik vind Colinda meer dan alleen maar leuk.
De plicht roept weer
Lieve Sara, je denkt toch niet serieus dat Colinda een keuze voor jou als optie heeft? Dat is niet realistisch en nergens op gebasseerd. Neem even afstand, want je maakt jezelf horendol om een fantasie.quote:
Ben ik me bewust van maar zaterdag heeft het gevoel alleen maar versterkt.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lieve Sara, je denkt toch niet serieus dat Colinda een keuze voor jou als optie heeft? Dat is niet realistisch en nergens op gebasseerd. Neem even afstand, want je maakt jezelf horendol om een fantasie.
Je hebt je idool ontmoet en dat is hartstikke gaaf. Maar probeer er in je hoofd niet meer van te maken dan het is.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:17 schreef sararaats het volgende:
Ben ik me bewust van maar zaterdag heeft het gevoel alleen maar versterkt.
ik heb het er eigenlijk best moeilijk mee.
Er is wel contact via mail tussen ons.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je hebt je idool ontmoet en dat is hartstikke gaaf. Maar probeer er in je hoofd niet meer van te maken dan het is.
Als ik je vertel dat de Fles het 1 of 2 dagen geleden nog aan had?quote:
Nee toch.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:34 schreef PrinsesVampi het volgende:
[..]
Als ik je vertel dat de Fles het 1 of 2 dagen geleden nog aan had?
Ik sluit me aan bij -Sabine-.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:28 schreef sararaats het volgende:
[..]
gelukkig heb ik de foto's nogmaar je hebt gelijk.
maar ze zei dat ze me ging opvolgen, dan vindt ze me toch wel lief.
ik weet het wel. wij hadden zaterdag een 'professionele' relatie en ik ben niet uit op meer.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:34 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik sluit me aan bij -Sabine-.
Het is zonde van je tijd, leef je eigen leven.
Op meer hopen is niet reëel en het gaat je alleen maar pijn doen.
Probeer het luchtig te houden. Misschien heel moeilijk, maar uiteindelijk wel veel beter voor je.
Meid, daarom heb je dit topic toch gekregen. Hier kan je naar hartelust zwijmelen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:34 schreef sararaats het volgende:
ik zal hier wel zwijmelen, krijg toch altijd op mijn kop
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:59 schreef Dotteke het volgende:
Speciaal op jou verzoek gemaakt Saar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bwahquote:Op maandag 13 oktober 2014 01:07 schreef Zeyina het volgende:
Volgens mij heb je deze nog niet hier.
Smoesje: Zere arm kan ze niet echt meer gebruiken zo te zien
En nu zit ze aan de wijn?quote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:13 schreef danilel het volgende:
[ afbeelding ]
ze heb de haartjes mooi!
Ik wil best bij haar gaan liggen hihi.quote:
Colinda speelt niet met jouw gevoelens. Dat zit allemaal in jouw hoofd.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 00:13 schreef sararaats het volgende:
Colinda,
Je speelt met mijn gevoelens.
Over en out. Ik hoop dat je beseft dat ik verliefd op je ben.
Misschien moet je even proberen een beetje in de realiteit blijven. Jij bent verliefd op haar, en zoals met alle verliefdheden op celebrities of tv-personen is dat gewoon niet reëel. Het is leuk dat je haar hebt gezien, koester dat. Maar je kan niet verwachten (of half eisen) dat het wederzijds is. Al helemaal niet als zij überhaupt niet lesbisch is.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 00:13 schreef sararaats het volgende:
Colinda,
Je speelt met mijn gevoelens.
Over en out. Ik hoop dat je beseft dat ik verliefd op je ben.
ben ik me van bewust hoor. ik verwar vriendschap met liefdequote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Misschien moet je even proberen een beetje in de realiteit blijven. Jij bent verliefd op haar, en zoals met alle verliefdheden op celebrities of tv-personen is dat gewoon niet reëel. Het is leuk dat je haar hebt gezien, koester dat. Maar je kan niet verwachten (of half eisen) dat het wederzijds is. Al helemaal niet als zij überhaupt niet lesbisch is.
So keep your shit together. Je raakt alleen maar gekwetst als je werkelijk gaat geloven dat dit iets is of kan worden. Geniet van het leuke moment samen, en de leuke caps, maar hou op met geloven dat het ooit echt iets is of kan worden.
cutequote:Op vrijdag 17 oktober 2014 17:41 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:38 schreef sararaats het volgende:
cappen jullie vanavond Colinda in het Alpenpakje? ik moet het helaas missen.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 11:25 schreef sararaats het volgende:
Ik ben weer tante!
Schoonzus is bevallen van een zoon Olle.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |