Had je zoiets verwacht?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:54 schreef CoExist het volgende:
[..]
Ik ook. Een fugly Haloween theme ofzo.
twitter:NintendoNL twitterde op vrijdag 24-10-2014 om 17:31:07Krijg een zomerse outfit in het postkantoor van Castele in #FantasyLife met het wachtwoord: "Fun in the sun" http://t.co/GbeU002yIj reageer retweet
puikquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:30 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]twitter:NintendoNL twitterde op vrijdag 24-10-2014 om 17:31:07Krijg een zomerse outfit in het postkantoor van Castele in #FantasyLife met het wachtwoord: "Fun in the sun" http://t.co/GbeU002yIj reageer retweet
deze had ik niet meegekregen haha maar bedankt hier had ik wat aanquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:27 schreef MhZero het volgende:
[..]
Ik verwijs je naar Noppie's review. Kun je het op je gemak eens lezen.
Fantasy Life
Wanneer is die te kopen?quote:
Ja t is echt een leuke gamequote:Op zaterdag 25 oktober 2014 12:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Link between worlds uitgespeeld, wat een fantastische game! De muziek is echt ijzersterk en het huur-systeem voor wapens is een zeer welkome verandering in de serie.
Wat is het probleem dan? Vuiligheid die je nu losgeschud hebt?quote:Op zondag 26 oktober 2014 20:54 schreef Klonk het volgende:
Probleem opgelost even een paar minuten geschud als een leipe aap op XTC en alles doet het weer
Lang leve het internet voor de oplossing van banale problemen met drift
Geen idee, knoppen reageerde niet en op internet kwam ik de vrij onschuldige oplossing tegen om te schudden. Wie weet is het een ingebouwd iets van Nintendo om je te laten bewegen, geen ideequote:Op zondag 26 oktober 2014 21:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat is het probleem dan? Vuiligheid die je nu losgeschud hebt?
Lelequote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb 1, 2 feestjes in me skinny jeans, geen plek voor een XL dus.
Nice! Thanksquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 09:03 schreef s0ul1991 het volgende:
Pokemon Alpha Sapphire Omega Ruby Demo code A06F33E521XJK09Q
Ik wil ook wel graag zo'n code voor mijn zoonquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 09:03 schreef s0ul1991 het volgende:
Pokemon Alpha Sapphire Omega Ruby Demo code A06F33E521XJK09Q
Jaaahhh daar ben je wel even 2 minuten zoet mee.quote:
Ik heb geen codes meer. Neem je 3DS mee naar je lokale Game Mania en je kunt de demo downloadenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:14 schreef ikkevan1972 het volgende:
[..]
Ik wil ook wel graag zo'n code voor mijn zoon
Je mist niet veel. De download duurt langer dan de game zelfquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:14 schreef ikkevan1972 het volgende:
[..]
Ik wil ook wel graag zo'n code voor mijn zoon
Je hebt nu wel een mega Glalie die je naar je spel kan tradenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:52 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Je mist niet veel. De download duurt langer dan de game zelf
Dat is waar!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:15 schreef Hermanna het volgende:
[..]
Je hebt nu wel een mega Glalie die je naar je spel kan traden
Europa krijgt Glalie en Amerika Steelix bij de demoquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:30 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dat is waar!
Iets zegt me dat je die in het normale spel ook binnen 10 minuten hebt.
Wat ik me afvraag, die glalie is al lvl 40 ofzo toch? Is dat het beginlvl dan van de nieuwe games ?
Godverquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Nintendo 3DS encryption keys zijn uitgelekt.
Inb4 heel veel nieuwe kaartjes.
Het zijn encryption en decryption keys voor v7.xx en eerder games. Dus smash bros etc.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Godver
Hopelijk heeft New 3DS een hoop nieuwe beveiliging en stappen de developers massaal mee over.
Modden kan ook cheats betekenen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mjah, modden klinkt leuk, net als 'homebrew', maar uiteindelijk is het warez wat de klok slaat en waaraan het apparaat kapot gaat. Was met DS ook zo...
Ik woon in de kop van Noord-Holland, moet dan speciaal naar Alkmaar gaan en dat kost me meer dan de demo waard is, snap niet dat ze die demo's niet gewoon in de e-shop zetten om het te downloaden.. Maar goed, dat zal wel aan mij liggen..quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:29 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Jaaahhh daar ben je wel even 2 minuten zoet mee.
[..]
Ik heb geen codes meer. Neem je 3DS mee naar je lokale Game Mania en je kunt de demo downloaden
Deal met Gamemania. Gamemania krijgt meer mensen naar hun winkels. Overigens kun je op verschillende manieren aan een EU code komen, Had dit keer een dubbele. Goed zoeken en je kunt er vast wel 1 voor je zoontje vinden.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:44 schreef ikkevan1972 het volgende:
[..]
Ik woon in de kop van Noord-Holland, moet dan speciaal naar Alkmaar gaan en dat kost me meer dan de demo waard is, snap niet dat ze die demo's niet gewoon in de e-shop zetten om het te downloaden.. Maar goed, dat zal wel aan mij liggen..
Kerst?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:02 schreef Hamster. het volgende:
Ik heb geld nodignieuwe pokemon, smash bros, fantasy life
damnnn
Ik geloof het ook nogquote:
Nog meer stabiliteitquote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:30 schreef ikkevan1972 het volgende:
ik krijg alweer een nieuwe melding voor nieuwe software en heb al 9.0.0-20E dat is wel snel, misschien dat de spotpass het dan weer (beter) doet ?
Komt goed. Ben 13 november jarigquote:
Ik heb dat nooit helemaal begrepen. Je laat je 3ds in de slaapstand staan? En dan als je iemand anders tegenkomt met een 3ds dan heb je een match? Ik ben elke dag op Amsterdam centraal te vinden voor de trein, dus ik ga het ook eens proberen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:59 schreef Pheno het volgende:
Hopelijk nog een puzzeltje erbij, ik heb ze namelijk allemaal compleet (treinstation ftw).
Wat voor puzzel?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:59 schreef Pheno het volgende:
Hopelijk nog een puzzeltje erbij, ik heb ze namelijk allemaal compleet (treinstation ftw).
Je doet idd alleen het klepje dicht en stopt dat ding in je jas/tas/whatever. Op het station staan tegenwoordig ook streetpass compatible routers, zodat je niet per se iemand echt moet tegenkomen op dat moment. Het kan dus zijn dat 's middags je een hit krijgt met iemand die 's ochtends langs de router kwam.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:04 schreef Hamster. het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit helemaal begrepen. Je laat je 3ds in de slaapstand staan? En dan als je iemand anders tegenkomt met een 3ds dan heb je een match? Ik ben elke dag op Amsterdam centraal te vinden voor de trein, dus ik ga het ook eens proberen.
Met Streetpass kun je puzzelsstukjes verzamelen. Die kun je vinden in de Mii Plaza app op je 3ds. Nintendo gooit er soms nieuwe puzzels bij, die je dan weer compleet moet zien te krijgen. Als er dan zo'n puzzel bij komt, dan krijgt iedereen bericht op de 3ds en ontvang je 1 random stukje. En dan is het rondlopen om andermans stukjes te verzamelen. In het begin schiet het niet op, maar hoe meer stukjes er in de omloop zijn, hoe sneller het gaat.quote:
Oke dank je voor deze duidelijke uitleg. Ik ga het morgen gelijk proberenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je doet idd alleen het klepje dicht en stopt dat ding in je jas/tas/whatever. Op het station staan tegenwoordig ook streetpass compatible routers, zodat je niet per se iemand echt moet tegenkomen op dat moment. Het kan dus zijn dat 's middags je een hit krijgt met iemand die 's ochtends langs de router kwam.
Enige dat je niet moet vergeten is de wifi aan te zetten op je 3ds.
Sinds de update vanmorgen van mijn roze 3ds en onze zwarte 3ds naar 9.2.0-4E hebben ze elkaar niet meer gezien via streetpass, de groene 3ds met firmware 2.1.0-4E zag ze wel alle 2 en ze zagen ook die, maar elkaar nee dat dus niet, erg vreemd, want normaal zagen ze elkaar dus alle 3 gewoon.. Inmiddels heb ik de groene geupdate naar 4.5.0-4E en alles leeg gemaakt en geen wifi erop gezet, dus kunnen ze elkaar niet meer zien nu. Ik hoop dat de 9.2.0-4E versies elkaar wel weer gaan zien, want ik vind mii park wel een heel leuk spel en zat te tweifelen om de andere spellen aan te schaffen, maar dat wordt een duur grapje, want als ik die wil dan willen de andere die natuurlijk ook en kan het straks 3x gaan aanschaffen..quote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:51 schreef Hamster. het volgende:
[..]
Oke dank je voor deze duidelijke uitleg. Ik ga het morgen gelijk proberen
Oke dan heb ik nog even geduld en hoop ik dat het goed komt dan, bedankt voor je reactie !quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:42 schreef Pheno het volgende:
Er zit een cooldown van 6 uur tussen twee 3dsn en elkaar meeten. Dus het kan zijn dat het in d eloop van de dag pas gebeurt
Ja ze hebben elkaar weer gezien hoera, even geduld hebben is soms moeilijkquote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:44 schreef ikkevan1972 het volgende:
[..]
Oke dan heb ik nog even geduld en hoop ik dat het goed komt dan, bedankt voor je reactie !
quote:Q: Can you transfer software data from the Nintendo 3DS/3DS XL?
A: Data can be transferred from the Nintendo 3DS/3DS XL to the New Nintendo 3DS/New 3DS XL. However, data from the New Nintendo 3DS/New 3DS XL cannot be moved to the 3DS/3DS XL.
http://nintendoeverything.com/new-3ds-official-qa-translated/
Mijn 3ds is ook 4.5quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:30 schreef ikkevan1972 het volgende:
[..]
Sinds de update vanmorgen van mijn roze 3ds en onze zwarte 3ds naar 9.2.0-4E hebben ze elkaar niet meer gezien via streetpass, de groene 3ds met firmware 2.1.0-4E zag ze wel alle 2 en ze zagen ook die, maar elkaar nee dat dus niet, erg vreemd, want normaal zagen ze elkaar dus alle 3 gewoon.. Inmiddels heb ik de groene geupdate naar 4.5.0-4E en alles leeg gemaakt en geen wifi erop gezet, dus kunnen ze elkaar niet meer zien nu. Ik hoop dat de 9.2.0-4E versies elkaar wel weer gaan zien, want ik vind mii park wel een heel leuk spel en zat te tweifelen om de andere spellen aan te schaffen, maar dat wordt een duur grapje, want als ik die wil dan willen de andere die natuurlijk ook en kan het straks 3x gaan aanschaffen..
ja leuk spel he, ik heb voor t eerst gewoon mijn 3ds mee naar mijn werk genomen om dat spel te kunnen spelenquote:
DM?quote:Op zaterdag 1 november 2014 14:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Zoals verwacht schieten de nieuwe kaartjes uit de grond, ziet er naar uit dat er een nieuwe simpele manier is gevonden om games te piraten op de 3ds. Je kan er zelfs mee online etc.
Illegale content vragen is niet toegestaan op FOK!quote:
oww srry.quote:Op zaterdag 1 november 2014 14:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Illegale content vragen is niet toegestaan op FOK!
Als je wilt praten over flashkaarten. Het begon al in de GBA tijdperk. Ze dachten dat flashkaarten TEMPorary was. Maar het ging gewoon door met de 3DS en DSquote:Op zaterdag 1 november 2014 15:00 schreef tailfox het volgende:
[..]
oww srry.
Ben eigenlijk meer benieuwd naar de source van hem.
Daarom brachten uitgevers sommige spellen voor de DS en PSP niet meer in Europa uit. Met de regiolock op de 3DS erg lastig...quote:Op zaterdag 1 november 2014 15:14 schreef __Saviour__ het volgende:
Piraterij is vervelend genoeg qua verkopen van spellen. Erger is dat dit funest kan gaan zijn voor online multiplayer. Want blijkbaar kunnen ze ook code aanpassen en cheaten. Dit kan Smash Bros helemaal kapot maken.
Wat is dat voor soort spel? Ik lees er veel over maar het lijkt mij een beetje een harvest moon meets animal crossing meets sims, maar dat is puur op basis van plaatjes die ik ervan zie.quote:
GAM / [Nintendo 3DS/2DS #45] Waar Gutanoth ze topique vergatquote:Op zaterdag 1 november 2014 16:26 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Wat is dat voor soort spel? Ik lees er veel over maar het lijkt mij een beetje een harvest moon meets animal crossing meets sims, maar dat is puur op basis van plaatjes die ik ervan zie.
Ben je van plan quests online te gaan spelen?quote:Op zaterdag 1 november 2014 08:58 schreef boik het volgende:
[..]
ja leuk spel he, ik heb voor t eerst gewoon mijn 3ds mee naar mijn werk genomen om dat spel te kunnen spelen
Ik was eigenlijk heel verrast. Had niet gedacht dat ze het nu nog zouden doen.quote:Op woensdag 5 november 2014 23:06 schreef CoExist het volgende:
The Legend Of Zelda: Majora's Mask 3D
Ook nog een limited edition 3DS.
Wat een helden bij Nintendo.
Dit is gewoon keihard je Zelda fanbase bedienen.
Ja! Beste 3D Zelda als je het mij vraagt.quote:
Het is inderdaad een beetje het buitenbeentje. Minder dungeons, meer nadruk op het side quests en een hele andere atmosfeer.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:31 schreef __Saviour__ het volgende:
Is toch eigenlijk ook een wat 'vreemde' Zelda met afwijkende gameplay, als ik er zo wat over lees.
Klinkt ook niet verkeerd allemaal, een Zelda met een wat andere aanpak zal een welkome afwisseling zijn. Ik wil deze remake dus zeker gaan kopen uiteindelijkquote:Op donderdag 6 november 2014 00:33 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
Het is inderdaad een beetje het buitenbeentje. Minder dungeons, meer nadruk op het side quests en een hele andere atmosfeer.
De dungeons die er zijn zijn wel stuk voor stuk erg tof.
ja ben ik wel van plan idd, ben nu level 14 en adapt paladin ben ook mining en fishing omhoog aan het werkenquote:Op woensdag 5 november 2014 22:14 schreef Leer2eK het volgende:
[..]
Ben je van plan quests online te gaan spelen?
wanneer komt new 3ds en wanneer gamequote:Op donderdag 6 november 2014 11:28 schreef Gutanoth het volgende:
Hmm, zie dat er geen 3ds pakket isAls ze hem nou uit zouden brengen met een New3DS, zou ik echt echt heel gelukkig worden
Game komt lente 2015quote:Op donderdag 6 november 2014 11:35 schreef tailfox het volgende:
[..]
wanneer komt new 3ds en wanneer game
maar mijn mooie gouden zelda dsquote:Op donderdag 6 november 2014 11:28 schreef Gutanoth het volgende:
Hmm, zie dat er geen 3ds pakket isAls ze hem nou uit zouden brengen met een New3DS, zou ik echt echt heel gelukkig worden
Jep, ik heb ook de mooie zwart gouden OotT3DSquote:Op donderdag 6 november 2014 13:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
maar mijn mooie gouden zelda ds
Ik ookquote:Op donderdag 6 november 2014 13:31 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Jep, ik heb ook de mooie zwart gouden OotT3DS
Maar een mooie Paarse New3DS kan daar nog wel bij hoor
Eens! Jammer alleen dat mijn handen eigenlijk te groot zijn om lange tijd comfortabel met een "kleine" 3ds te spelenquote:Op donderdag 6 november 2014 13:44 schreef Hamster. het volgende:
[..]
Ik ookmooiste 3ds die er is naar mijn mening.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |