quote:
Op maandag 6 oktober 2014 13:40 schreef no_pain_no_gain het volgende:Deze thread is alleen bedoeld voor mannen.
Gebaseerd op al mijn ervaringen op reis, spelen vrouwen continu mind games met mannen.
Mannen zijn doorgaans recht voor de raap en zeggen A als ze A bedoelen.
Maar vrouwen..
Ik heb in de laatste 2 weken zo veel leugens en manipulatie ervaren dat ik ze voor geen haar meer vertrouw.
Al die tests die vrouwen op mannen afsturen in de datingwereld. Reacties uitlokken om te kijken hoe een man reageert. Emotionele spelletjes.. Ik heb er genoeg van en ik wil het counteren.
Ikzelf ben recht voor de raap, en vrouwen zijn geweldig sterk in het counteren daarvan.
Ik voel me helemaal outplayed en heb daardoor niet meer de intentie om nog eerlijk te zijn
Hoe leer ik het vrouwelijke brein begrijpen en word ik niet meer gemanipuleerd door vrouwen die mijn eerlijkheid tegen me gebruiken?
Een voorbeeld:
Vrouw x ziet er mooi uit en beweert dat ze graag een lieve, betrouwbare man wilt. Een vaste relatie.
Op een week tijd heb ik haar 3 keer betrapt met een random dude die haar ligt te batsen in de douche van een jeugdherberg. Hoe meer verschillende kerels, hoe beter
Vrouw y zegt dat ze me toch zo'n lieve jongen vindt. Moet je respect voor hebben, zo zijn er niet veel.. (??)
Een uur later heeft ze niet in de gaten dat ik nog in de kamer zit, en zegt ze tegen haar vriendin dat ik een mak lammetje ben
Vrouw z wilt graag mijn platonische vriendin zijn. "zonder meer".
Na een hoop signalen waar ik niet op in ben gegaan (omdat ze niet aantrekkelijk zijn) hebben al deze zogezegde vriendinnen van me, me op facebook verwijderd.
Letterlijke alle 20 vrouwen van de 600 die ik op facebook heb, hebben me verwijderd nadat ik niet op hun avances ben ingegaan.
Niet dat ik er over wil klagen. It is what it is
Maar ik wil graag beter begrijpen wat een vrouw bedoelt als ze tegen me praat.
Ik ben geneigd om eerlijk te antwoorden op alle vragen en het wordt gewoon tegen me gebruikt.
Hoe manipuleer ik vrouwen terug? Of hoe herken ik manipulatief gedrag?
Ahhh had zelf onlangs nog een topic geopend dat ik vrouwen niet vertrouw.
1. Als vrouwen iets in je zien willen ze weten hoe je karakter is, vaak zullen ze iets zeggen of doen om te testen hoe je bent (stom maar zo zijn veel vrouwen nu eenmaal).
check dit voorbeeld echt belachelijk en stond zelf perplex van haar reactie:
Was met een paar vrienden, een van die vrienden had wel een leuk meisje mee (was niet zijn vriendin). Wij aan het praten, grapjes maken met iedereen, ineens staat dat meisje op en slaat mijn bier uit mijn hand.. ineens, zonder aanleiding!!.
Ik zeg "wat the fuck?... ben je wel helemaal goed in je hoofd?", pak mijn halve liter waar al de helft uit is gelopen kijk hoeveel er nog in zit, en uit reactie gooi ik het leeg in haar gezicht. Zij helemaal

was letterlijk haar reactie, ik was toen echt verschrikkelijk boos.
Schreeuwde ze dat ze haar broer ging halen (die staat bekend dat hij in de gevangenis heeft gezeten dus niet bepaald een lieverdje), en zei ik maar uit woede "OK haal wie je wilt boeit me niet, desnoods krijg jij ook een paar klappen van me" enfin.. 10 minuten later kwam ze ineens op mijn schoot zitten en ging ze zo met haar reet tegen mijn lul schuren (ik dacht wtf) blijkbaar vond ze het heel dominant en aantrekkelijk dat ik haar zo behandelde en dus haar was geslaagd voor haar "test".
2. Als ze zeggen dat je een lieve jongen bent dan doe je vaak iets niet goed, tenminste.. zo is mijn ervaring, als ik te horen kreeg dat ik een lieve jongen was zonder dat ik seks had gehad met ze dan was het fout

. Dan ben je gewoon te aardig (lees: meer denken aan het meisje dan je zelf).
Nog een voorbeeld precies een voor jou

: Was met een vriend, wij hadden een meisje gebeld (gemeenschappelijke vriendin van ons) en hadden afgesproken dat de winnaar ALS het zou lukken met haar in bed zou slapen (en dus waarschijnlijk seks zou hebben, of als het niet zou lukken hadden we gewoon gechilled).
Nja vriendin kwam bij ons aan met een wijntje, gezellig met zijn drietjes wat drinken. Uiteindelijk wilde wij roken maar ik had geen sigaretten, zij zei tegen mij, ja Just_some ga eens even mijn sigaretten pakken, waarop ik ging lachen en zei "oh ik wist niet dat je gehandicapt was, kan je niet zelf gaan?" die andere vriend rende snel om haar peuken te pakken. Op dat moment begon zij hem te misbruiken, hij deed alles en hij was "lief", ik vond het zielig voor hem omdat hij werd gebruikt en zei dat hij dat niet meer moest doen voor haar (alles zodat zij zich op haar gemak voelt), hij zei dat hij nou eenmaal zo was en ging verder.
Einde van de avond, liet ik haar spullen voor mij halen, mij masseren, alles voor mij doen.. terwijl ik expres beetje als een lul ging doen deed ze het alsnog en had ik die nacht seks met haar gehad. dus tot zo ver mister nice guy..
3. Tjah vrouwen zijn net iets gevoeliger voor hun ego, zo heb ik dat ook vaak gehad.. als je niet ingaat op hun avances dan is het echt erg voor hun, vrouwen zijn heel erg op hun uiterlijk ingesteld en als je er niks mee doet gaan ze er vanuit "dat je me lelijk vind" aldus de woorden van wat meiden.
Als zij het niet kunnen hebben dat je niks met ze wilt en ze je daardoor laten vallen ben je beter af dan als ze stiekem toch hopen dat je wat met ze doet en je gaan cockblocken en vervelend aan je arm hangen en je proberen te zoenen (is echt niet tof.. en word irritant naarmate de avond voortzet).
Hoe manipuleer je vrouwen?, door te weten wat zij willen dat jij zegt of inspelen op hun karakter.. vroeger wel eens gedaan en is eigenlijk best lullig omdat je ze dan hoop geeft dat jij "the one" bent met alle gevolgen van dien.
Zo kan je als je een beetje in een diep gesprek raakt met een vrouw veel te weten komen van wat zij eigenlijk wilt, sommige zullen echt opzoek zijn om een familie op te bouwen (op dat moment kan je dus indien je dat zelf niet wilt, liegen en zodanig dus dingen zeggen waarop het lijkt dat jij dat ook wilt), andere hebben een pittig karakter en kan je ruwer behandelen (lees: soms echt schijt aan hebben en dan komen ze kruipend terug

)