SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bestuderen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U je waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
Tbakkert![]()
![]()
Wat zal ik vanavond gaan doen mensen?
- FIFA15 en meedoen aan Maandag Ragedag
- Destiny en kk chill ontspannen avondje gamenHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Het werd hem ook wel erg lastig gemaakt he...quote:
Schiet 'm wel prima binnen.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Bohhh playstation 3 verkocht voor 230 euro
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Beetje traden en VI kijken.quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:50 schreef DuTank het volgende:
- Destiny en kk chill ontspannen avondje gamen![]()
Zodalijk naar de fysio, wens me succes
Zaterdag of mn enkelband af/ingescheurd of mn voet gebroken tijdens de wedstrijd
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
succesquote:Op maandag 6 oktober 2014 12:53 schreef el-blanchito het volgende:
Zaterdag of mn enkelband af/ingescheurd of mn voet gebroken tijdens de wedstrijd![]()
Destiny is toch best wel een flop geworden uiteindelijkquote:Op maandag 6 oktober 2014 12:50 schreef DuTank het volgende:
- Destiny en kk chill ontspannen avondje gamen![]()
Da's mooi kut man, sterktequote:Op maandag 6 oktober 2014 12:53 schreef el-blanchito het volgende:
Zaterdag of mn enkelband af/ingescheurd of mn voet gebroken tijdens de wedstrijd
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Bedankt! Ik hoop echt dat het meevalt, ik (en het team) raakte net lekker in vormquote:i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Leuk spel wel, maar niet de klapper die gehypet werd idd.quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Destiny is toch best wel een flop geworden uiteindelijk![]()
Zoals het er staat ga je dit jaar echt niet meer voetballen...quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:59 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Bedankt! Ik hoop echt dat het meevalt, ik (en het team) raakte net lekker in vormNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dit kalenderjaar niet nee, maar dit seizoen toch vast nog wel?quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zoals het er staat ga je dit jaar echt niet meer voetballen...i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
5 extreem, wat een bizarre shit![]()
![]()
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Met een beetje geluk wel ja. Maar volgens mij staat voor afgescheurde enkelbanden sowieso bijna een half jaar. En daarna wordt de kans dat het weer gebeurt ook alleen maar groter...quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:02 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Dit kalenderjaar niet nee, maar dit seizoen toch vast nog wel?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Heb hem zelf uiteindelijk maar links laten liggen wegens tijd gebrek maar als ik hoor hoe kansloos je moet grinden voor wat armour dan ben ik blij dat ik hem niet heb gehaaldquote:Op maandag 6 oktober 2014 12:59 schreef Zhano het volgende:
[..]
Leuk spel wel, maar niet de klapper die gehypet werd idd.![]()
Ik hoop op het bestequote:Op maandag 6 oktober 2014 13:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Met een beetje geluk wel ja. Maar volgens mij staat voor afgescheurde enkelbanden sowieso bijna een half jaar. En daarna wordt de kans dat het weer gebeurt ook alleen maar groter...
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Netjes, ik heb hem uiteindelijk weg gedaan voor 160.quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Bohhh playstation 3 verkocht voor 230 euro![]()
dacht eerst dat het fifa 15 beelden waren, maar daar gaat zo'n schot natuurlijk de 2e ring in.quote:![]()
Ik begin longshots wat beter te beheersen je hoeft echt maar een klein tikje te geven en dan kun je al van afstand raak schieten.quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:12 schreef byah het volgende:
[..]
dacht eerst dat het fifa 15 beelden waren, maar daar gaat zo'n schot natuurlijk de 2e ring in.![]()
Klopt zelf nu al meerdere keren van 35 meter een bal erin geschoten.quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik begin longshots wat beter te beheersen je hoeft echt maar een klein tikje te geven en dan kun je al van afstand raak schieten.![]()
WTF...een of andere John Neeskens in mijn pack. Uitkomend in MLS, met Spaanse Nationaliteit. Bastaardje?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nee.quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
WTF...een of andere John Neeskens in mijn pack. Uitkomend in MLS, met Spaanse Nationaliteit. Bastaardje?![]()
john neeskens niet kennenquote:Op maandag 6 oktober 2014 13:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
WTF...een of andere John Neeskens in mijn pack. Uitkomend in MLS, met Spaanse Nationaliteit. Bastaardje?
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Maar hij heeft nooit gezegd hoelang dat van kracht zou zijn, toch? Hij heeft het toch ruim een dag vol gehoudenquote:Op maandag 6 oktober 2014 13:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zou die niet minder gaan posten ?![]()
Nee joh, gelukkig nietquote:Op maandag 6 oktober 2014 13:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zou die niet minder gaan posten ?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
en in de weekenden en avonden ben ik hier zeldenquote:Op maandag 6 oktober 2014 13:40 schreef Kiid het volgende:
[..]
Maar hij heeft nooit gezegd hoelang dat van kracht zou zijn, toch? Hij heeft het toch ruim een dag vol gehoudenje zou bijna zeggen dat ik een leven heb gevonden.
#FreeTrapz![]()
Dat is pas toewijding.quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:40 schreef Kiid het volgende:
[..]
Maar hij heeft nooit gezegd hoelang dat van kracht zou zijn, toch? Hij heeft het toch ruim een dag vol gehouden![]()
Tip van Flip: Koop een FOK abonnement kan je me gewoon op negeer zetten.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:41 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
en in de weekenden en avonden ben ik hier zeldenje zou bijna zeggen dat ik een leven heb gevonden.
Ik ben echt jaloers daarop, weet je dat? Ik kan het maar niet loslaten![]()
quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ben echt jaloers daarop, weet je dat? Ik kan het maar niet loslaten![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Waarom zou ik dat doenquote:Op maandag 6 oktober 2014 13:44 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Tip van Flip: Koop een FOK abonnement kan je me gewoon op negeer zetten.![]()
![]()
het voelt nog wat onwennig. je trilt soms een beetje maar na loop van tijd voelt het best lekker die buitenlucht. soms als het mooi weer is word je er zelfs een beetje opgewekt vanquote:Op maandag 6 oktober 2014 13:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ben echt jaloers daarop, weet je dat? Ik kan het maar niet loslatenwat een bijzondere ervaring
#FreeTrapz![]()
omdat je er blijkbaar nog al mee zit dat ik minder zou gaan posten. hoef je het niet aldoor te lezen en hoef ik er geen opmerkingen over aan te horen. win win situatie zou ik zeggen.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Het is dus gelukkig niet zo als bij een zware alcohol verslaving dat je eraan kan overlijden als je cold turkey stopt?quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:46 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
het voelt nog wat onwennig. je trilt soms een beetje maar na loop van tijd voelt het best lekker die buitenlucht. soms als het mooi weer is word je er zelfs een beetje opgewekt vanwat een bijzondere ervaring
![]()
Nee joh je bent vermakelijk voor mij waarom zou ik dat gaan negeren. Gekke Sjon tochquote:Op maandag 6 oktober 2014 13:51 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
omdat je er blijkbaar nog al mee zit dat ik minder zou gaan posten. hoef je het niet aldoor te lezen en hoef ik er geen opmerkingen over aan te horen. win win situatie zou ik zeggen.![]()
Aardig goaltje met Dentinho net.Niet speciaal, wel oké.
Downloaden van Facebook gaat trouwens easy met http://www.fbdown.net/ Echt direct binnen + HD.
Dude ging na deze goal trouwens bijna direct weg.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
ah vermakelijk zelfs. nou ben dr blij mee. neemt niet weg dat ik je nog steeds van alles en nog wat toe wens.quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee joh je bent vermakelijk voor mij waarom zou ik dat gaan negeren. Gekke Sjon tochPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Bohh goeie goal hoorquote:Op maandag 6 oktober 2014 13:59 schreef Lindgren. het volgende:
Downloaden van Facebook gaat trouwens easy met http://www.fbdown.net/ Echt direct binnen + HD.
Dude ging na deze goal trouwens bijna direct weg.quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:10 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
hehe Lindgren op wie lijkt ie een beetje![]()
Knulletje toch gaan we weer stoer doen?quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:00 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ah vermakelijk zelfs. nou ben dr blij mee. neemt niet weg dat ik je nog steeds van alles en nog wat toe wens.![]()
heeft niets met stoer doen te maken. ik uit gewoon mijn gevoelens net als jij. en dat knulletje valt nu ook wel weer mee hoor.quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Knulletje toch gaan we weer stoer doen?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik zag hier vd week mensen met Muriel, die is sinds gister ineens 121+ waard. Ik zou em verkopen, is waarschijnlijk over paar dagen weer 95-100.![]()
Je hebt anders weer veel praatjes en maakt weinig waar.quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:05 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
heeft niets met stoer doen te maken. ik uit gewoon mijn gevoelens net als jij. en dat knulletje valt nu ook wel weer mee hoor.![]()
en wat voor praatjes heb ik dan zoal die ik niet waar maak.quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je hebt anders weer veel praatjes en maakt weinig waar.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Begin maar eens met minder te posten. Ga nog meer genieten van de buitenluchtquote:Op maandag 6 oktober 2014 14:08 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
en wat voor praatjes heb ik dan zoal die ik niet waar maak.![]()
![]()
Een beetje lerend vermogen zou je sieren Sjon. Je kent die gast nu toch onderhand wel? Dan zou je moeten weten dat hij hier komt voor nikszeggende prietpraat, denkend dat hij ons een loer draait. Negeer het nou gewoon eens een keerquote:Op maandag 6 oktober 2014 14:08 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
en wat voor praatjes heb ik dan zoal die ik niet waar maak.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Mooie fittie maar zit op mijn werk dus stop maar, heb geen popcorn bij.quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Begin maar eens met minder te posten. Ga nog meer genieten van de buitenlucht![]()
zoals ik al aangegeven heb ben ik hier 's avonds en in het weekend minder. is het nu avond of weekend ? nee inderdaad dus ik post gewoon.quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Begin maar eens met minder te posten. Ga nog meer genieten van de buitenluchtPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik weet zelf ook wel dat ik niemand een loer draai hoorquote:Op maandag 6 oktober 2014 14:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Een beetje lerend vermogen zou je sieren Sjon. Je kent die gast nu toch onderhand wel? Dan zou je moeten weten dat hij hier komt voor nikszeggende prietpraat, denkend dat hij ons een loer draait. Negeer het nou gewoon eens een keerVind het alleen mooi dat het zo diep bij iemand kan zitten dat hij me van alles en nog wat toe wenst
![]()
![]()
Ja dat heb je er toen niet bij gezegd he knul dus dat gaat niet op.quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:11 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zoals ik al aangegeven heb ben ik hier 's avonds en in het weekend minder. is het nu avond of weekend ? nee inderdaad dus ik post gewoon.![]()
Wie gingen hier nou nog meer Nba kopen? Over 15 uur kan je hem spelenAl moet ik morgen gewoon werken dus wordt morgen avond.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
"Van alles" kan letterlijk van alles zijn. Zoals een appelgebakje. Of een minder lelijk gezicht.quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik weet zelf ook wel dat ik niemand een loer draai hoorVind het alleen mooi dat het zo diep bij iemand kan zitten dat hij me van alles en nog wat toe wenst
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ikquote:Op maandag 6 oktober 2014 14:12 schreef over_hedge het volgende:
Wie gingen hier nou nog meer Nba kopen? Over 15 uur kan je hem spelenAl moet ik morgen gewoon werken dus wordt morgen avond.
![]()
Eerste keer dus moet nog heeeel veel leren, ben benieuwd of er net zoveel frustratie van komt als Fifa vanaf 0 leren.
En over 15 uur spelen? Via USA of.... ik heb nog wel even geduld.![]()
minder is minder. en daar mag ik volgens mij nog steeds mijn eigen regels voor bepalen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja dat heb je er toen niet bij gezegd he knul dus dat gaat niet op.
maar volgende keer zal ik het eerst schriftelijk bij je aanvragen hoor.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Als dat even zou kunnen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:14 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
minder is minder. en daar mag ik volgens mij nog steeds mijn eigen regels voor bepalen.
maar volgende keer zal ik het eerst schriftelijk bij je aanvragen hoor.![]()
Denk het niet. Ik speelde het vorig jaar voor het eerst. En juist omdat je er niks van kan erger je je niet zoveel aan de fouten van een spelquote:Op maandag 6 oktober 2014 14:14 schreef vanpers het volgende:
[..]
Ik![]()
Eerste keer dus moet nog heeeel veel leren, ben benieuwd of er net zoveel frustratie van komt als Fifa vanaf 0 leren.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik, maar niet via USA account. Heb hem besteld zodat ik van die preorder extras krijg.quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:12 schreef over_hedge het volgende:
![]()
Via pre oder met usa account krijg je ook die 15k vp hoorquote:Op maandag 6 oktober 2014 14:16 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik, maar niet via USA account. Heb hem besteld zodat ik van die preorder extras krijg.Wel chill. Kan je als het goed is meteen je mycareer ventje wat beter maken.
ik zal je wensen in overweging nemen.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Prima.quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:18 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik zal je wensen in overweging nemen.![]()
MVP Bonus Pack | Pre-Order:quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:17 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Via pre oder met usa account krijg je ook die 15k vp hoorWel chill. Kan je als het goed is meteen je mycareer ventje wat beter maken.
- 5.000 Virtual Currency.
- Choice of International Player MyTeam Card.
- Two MyTeam Card Packs.
- MyPlayer Leg Sleeves, Inspired By Kevin Durant.
Haha geen Leg Sleeves.![]()
![]()
Ja. maar je kreeg ook nog 10k ergens anders voor of zo. Dacht ik gelezen te hebben.quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:20 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
MVP Bonus Pack | Pre-Order:
- 5.000 Virtual Currency.
- Choice of International Player MyTeam Card.
- Two MyTeam Card Packs.
- MyPlayer Leg Sleeves, Inspired By Kevin Durant.
Haha geen Leg Sleeves.
Naja ik zie het wel
4-3-1-2 lekker veel DRUK zetten door het MIDDEN. 15-2-0quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:05 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Met welke formatie kan je slapen en kampioen worden tegelijk? Pace formatie zeker.![]()
ik ging helemaal niet weg. Heb niet eens een PS4 joh.quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:59 schreef Lindgren. het volgende:
Dude ging na deze goal trouwens bijna direct weg.![]()
Ja klopt dat krijgt PS omdat PSquote:Op maandag 6 oktober 2014 14:21 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja. maar je kreeg ook nog 10k ergens anders voor of zo. Dacht ik gelezen te hebben.
Naja ik zie het wel![]()
wel eens met 41212(2) gespeeld?quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:21 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
4-3-1-2 lekker veel DRUK zetten door het MIDDEN. 15-2-0![]()
nee wel met Judith.quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:29 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
wel eens met 41212(2) gespeeld?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ook maar is proberen dan, maar zal zo te zien niet veel verschillenen van 4-1-2-1-2 (2)?.quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:21 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
4-3-1-2 lekker veel DRUK zetten door het MIDDEN. 15-2-0
Vorige fifa's kwam ik eigenlijk altijd bijna ongeslagen wel tot divisie 3 en dan werd het pas moeilijker, nu heb ik ook in divisie 6/7, al een aantal keer verloren.![]()
nicequote:
waar speel je nu mee dna?quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:32 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Ook maar is proberen dan, maar zal zo te zien niet veel verschillenen van 4-1-2-1-2 (2)?.
Vorige fifa's kwam ik eigenlijk altijd bijna ongeslagen wel tot divisie 3 en dan werd het pas moeilijker, nu heb ik ook in divisie 6/7, al een aantal keer verloren.![]()
Nog niet echt een goede formatie gevonden. Met 4-3-3 (2) kon ik wel lekker rondtikken maar was ik niet effectief. 3-5-2 speelde ook lekker maar was ook kwetsbaar achterin. En met 4-3-2-1 had ik misschien nog wel de beste resultaten maar had ik het idee dat rondtikken niet zo goed ging omdat alles door het midden moest.quote:![]()
Defintie van dude; Gast, man, gozer, kerel.quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:22 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik ging helemaal niet weg. Heb niet eens een PS4 joh.![]()
Dat lul je swsquote:Op maandag 6 oktober 2014 14:38 schreef zerokil het volgende:
[..]
Defintie van dude; Gast, man, gozer, kerel.![]()
Niet weten dat dat mijn roepnaam is hierquote:Op maandag 6 oktober 2014 14:38 schreef zerokil het volgende:
[..]
Defintie van dude; Gast, man, gozer, kerel.![]()
![]()
quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Niet weten dat dat mijn roepnaam is hier![]()
![]()
Is dit trouwens nu gewoon een roulette: http://www.tubechop.com/watch/3694713 ?
Hij ziet er niet iets anders uit..![]()
Hofland tochquote:Op maandag 6 oktober 2014 14:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Niet weten dat dat mijn roepnaam is hier
vanmorgen stiekem de grens van 500K trade profit voorbij gegaanop naar t miljoen
[ Bericht 17% gewijzigd door FCsuarez op 06-10-2014 14:56:17 ]Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik zie nog steeds niet tegen wie ik heb gespeeld op PS4, maar heb wel mijn eerste rage message mogen ontvangen
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Dan heeft hij je PSN onthoudenquote:Op maandag 6 oktober 2014 15:02 schreef Tim86 het volgende:
Ik zie nog steeds niet tegen wie ik heb gespeeld op PS4, maar heb wel mijn eerste rage message mogen ontvangen![]()
![]()
Vorig jaar kreeg ik ze bijna elke wedstrijd, dit jaar heb ik er nog geen gehadquote:Op maandag 6 oktober 2014 15:02 schreef Tim86 het volgende:
Ik zie nog steeds niet tegen wie ik heb gespeeld op PS4, maar heb wel mijn eerste rage message mogen ontvangen![]()
![]()
mja, die kan je ook zo vinden bij je game data met al je uitslagen, maar dan doe je wel erg veel moeitequote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Nu ben je voor dit jaar ontgroend.quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:02 schreef Tim86 het volgende:
Kan je toch bij vrienden zien en dan "laatst ontmoet"?quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:02 schreef Tim86 het volgende:
Ik zie nog steeds niet tegen wie ik heb gespeeld op PS4, maar heb wel mijn eerste rage message mogen ontvangenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Die lijst blijft leeg bij mij. Enige dat ik daar zie zijn de party's.quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Kan je toch bij vrienden zien en dan "laatst ontmoet"?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:59 schreef Lindgren. het volgende:
![]()
zieke goals
die nieuwe skillmove werkt ook goed
![]()
![]()
Sta je dan met je PS4.quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die lijst blijft leeg bij mij. Enige dat ik daar zie zijn de party's.![]()
![]()
Vreemde shizzle...quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die lijst blijft leeg bij mij. Enige dat ik daar zie zijn de party's.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
bij mij is dat ook leeg hoor.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:![]()
Bij mij is dat gewoon netjes gevuld met de spelers waar ik tegen speel...
Pas nog een paar "u mad bro"-berichten gestuurd.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
rare snuiter ben je toch ookquote:Op maandag 6 oktober 2014 15:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
Pas nog een paar "u mad bro"-berichten gestuurd.
#FreeTrapz![]()
Hoezo? Heerlijk om van die niet doorklikkende pubers te provoceren.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Je weet zeker dat het niet van Fifa 14 is? Want mijn recente tegenstanders zijn mijn tegenstanders waar ik recent tegen heb gespeeld op Fifa 14. Fifa 15 wordt niet bijgewerktquote:Op maandag 6 oktober 2014 15:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
Pas nog een paar "u mad bro"-berichten gestuurd.![]()
Chemistry boeit blijkbaar geen een flikker meer
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Nope.. staat gewoon netjes bij dat ik hem 10 minuutjes geleden heb ontmoet.quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:14 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je weet zeker dat het niet van Fifa 14 is? Want mijn recente tegenstanders zijn mijn tegenstanders waar ik recent tegen heb gespeeld op Fifa 14. Fifa 15 wordt niet bijgewerktRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ruilen van PS4?quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nope.. staat gewoon netjes bij dat ik hem 10 minuutjes geleden heb ontmoet.![]()
als je maar 11 draaiende flexibele mannetjes hebtquote:Op maandag 6 oktober 2014 15:15 schreef BDIL het volgende:
Chemistry boeit blijkbaar geen een flikker meer![]()
samen spelen hoeven ze toch niet rennen en draaien heb je geen mede spelerts voor nodig.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Werkt het serieus bij niemand dan?quote:paupers
wat heb je er aanquote:Op maandag 6 oktober 2014 15:17 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Werkt het serieus bij niemand dan?paupers
geen fuck
#FreeTrapz![]()
doe ik nooitquote:Op maandag 6 oktober 2014 15:20 schreef Kiid het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, hoe moet je anders iemand een: 'mad bro, y so mad bro' berichtje sturen?!
#FreeTrapz![]()
quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:08 schreef rolls-reus het volgende:
Iemand die eem leuke hybrid kan maken met assaidi?budget boeit niet
En dan random driehoekje nog. Kunnen wat double en perfect links zijn of gewoon Eredivisie. Je kan ook nog gaan voor Rose LB en een Engelse BPL CB.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Waren ze weer een zeer interessante vraag aan het stellen?quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:22 schreef Ajacied7 het volgende:
Ik zat bij die gasten van Labratten () in de bus
![]()
Dit.quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:20 schreef Kiid het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, hoe moet je anders iemand een: 'mad bro, y so mad bro' berichtje sturen?!Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zal wel ergens een privacy instelling zijn ofzo die ik aan heb staan denk ik. Dat niemand mij in hun lijst ziet, maar ik anderen ook niet. Beetje net zoals bij whatsappquote:Op maandag 6 oktober 2014 15:17 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Werkt het serieus bij niemand dan?paupers
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ja moest je instellen bij het aansluiten van de PS4. weet ook nog vaag dat ik zoiets gekozen heb.quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zal wel ergens een privacy instelling zijn ofzo die ik aan heb staan denk ik. Dat niemand mij in hun lijst ziet, maar ik anderen ook niet. Beetje net zoals bij whatsappPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Thanksquote:Op maandag 6 oktober 2014 15:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dan random driehoekje nog. Kunnen wat double en perfect links zijn of gewoon Eredivisie. Je kan ook nog gaan voor Rose LB en een Engelse BPL CB.mooi team
![]()
6 weken slechts eruit
Had veel slechter kunnen zijn, nu 'slechts' een scheurtje in mn enkelbandi'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Vako is echt cheap. Pikte hem gisteren nog op voor 20k BINquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Geluk bij een ongeluk dan. Mooiquote:Op maandag 6 oktober 2014 15:28 schreef el-blanchito het volgende:
6 weken slechts eruit
Had veel slechter kunnen zijn, nu 'slechts' een scheurtje in mn enkelband
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ze waren niet aan het interviewen. Ik herkende ze gelijk maar ben echt een minuut aan het denken geweest wie het nou waren.quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waren ze weer een zeer interessante vraag aan het stellen?Bazenfilmpjes maken ze
![]()
brown in een pack LD denk je yes 4*skills 87 pace MLSmoet kassa zijn 850c
#FreeTrapz![]()
Vorig jaar was hij wel goedquote:Op maandag 6 oktober 2014 15:35 schreef FCsuarez het volgende:
brown in een pack LD denk je yes 4*skills 87 pace MLSmoet kassa zijn 850cc
![]()
![]()
Lijkt me best een baasje, labyad uiteraard ookquote:Op maandag 6 oktober 2014 15:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vako is echt cheap. Pikte hem gisteren nog op voor 20k BIN![]()
![]()
bewaar m wel tot er een MLS cup isquote:
#FreeTrapz![]()
Nog iemand een leuk idee voor skillsquadje?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Echte afstandsschoten lukken hier nog niet. Maar knal wel steeds vaker van randje zestien of in de zestien een bal erin.
Wat mij trouwens wel opgevallen is, nog geen een potje regen gehad. Is dat eruit?
![]()
Vorig jaar Brown en Zardes als bronzen skillers met pace en lengtenu zijn ze beide lage silvers, Zardes heb ik nu wel weer in een team en hij is nog steeds goed maar wel een notoir kansen misser (maarja dat ligt ook aan mezelf).
![]()
![]()
zijn jullie gestopt met verkopen of is het gewoon rush-hour ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Nee, maar wel als je King Zaad stadion hebt.quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:47 schreef Alovenac het volgende:
Wat mij trouwens wel opgevallen is, nog geen een potje regen gehad. Is dat eruit?
![]()
Ik kom het ook nooit tegen, maar ik speel echt altijd thuis en heb de Arena als stadion, dus...quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:47 schreef Alovenac het volgende:
Echte afstandsschoten lukken hier nog niet. Maar knal wel steeds vaker van randje zestien of in de zestien een bal erin.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
jizzAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Voor hoeveel?quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:48 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
zijn jullie gestopt met verkopen of is het gewoon rush-hour ?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
zet honda er achter Honda>>>>>>>*quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Weer kunnen SMLENO'en in de treinquote:Op maandag 6 oktober 2014 15:50 schreef Ajacied7 het volgende:
App van EA op het internet van NS- x - = +
![]()
![]()
Ik speel ook bijna altijd thuis, maar open stadion en nog nooit gehad inderdaadquote:Op maandag 6 oktober 2014 15:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik kom het ook nooit tegen, maar ik speel echt altijd thuis en heb de Arena als stadion, dus.... Net speelde ik uit en had ik het ook niet.
![]()
quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Nog iemand een leuk idee voor skillsquadje?
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
heb er ook wel aardig wat opstaan. 3 of 4 pagina's 1 pagina+ verkocht dit uur.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Verdedigend zal t wel ongelooflijk ruk zijn, maar er zit in ieder geval genoeg skill inquote:
Ook niet zo duur trouwens, zal max 60 a 70k zijn.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Ja dat zag ik ook ineensquote:Op maandag 6 oktober 2014 15:53 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Verdedigend zal t wel ongelooflijk ruk zijn, maar er zit in ieder geval genoeg skill in
Ook niet zo duur trouwens, zal max 60 a 70k zijn.
Ja, zat ik ook al aan te denken. Vond hem wel fijn. Wil eigenlijk een chille 4* skiller ernaast, maar ja..quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Maar verdedigen is sowieso ruk in dit spel. Vol op de aanval is de beste verdediging.quote:Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Mertens als ST dan maarquote:Op maandag 6 oktober 2014 15:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, zat ik ook al aan te denken. Vond hem wel fijn. Wil eigenlijk een chille 4* skiller ernaast, maar ja..of IF menez, al valt die hier wat tegen.
#FreeTrapz![]()
Er zijn meerdere open stadions zonder regen, King Fahd o.a. (die heb ik) en volgens mij Azteca.quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:51 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Ik speel ook bijna altijd thuis, maar open stadion en nog nooit gehad inderdaad. Net speelde ik uit en had ik het ook niet.
![]()
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Lord Bendtnerquote:Op maandag 6 oktober 2014 16:03 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Die tweede hit![]()
http://wefut.com/en/squad/169086
Maar daarom heb ik een max rating van 85 gedaan![]()
![]()
Dit was ook max rating van 85quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:05 schreef Freire het volgende:
[..]
Lord Bendtner
Maar daarom heb ik een max rating van 85 gedaan
En 4* skillers omdat er 8 pelé's op de bank zitten
Maar je had chemistry 99 en niet 100Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Zal er eens naar kijkenquote:Op maandag 6 oktober 2014 15:52 schreef ThadCastle het volgende:
Reemi kan je een trait filter maken of is dat tooviel moeite?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Nee lekker op de bank laten.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:07 schreef dolf1010 het volgende:
Heb nu lukaku gekocht, zal ik deze erin zetten ipv ideye of zarate?Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Waarom zou je hem kopen als je dat niet van plan was ?quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:07 schreef dolf1010 het volgende:
Heb nu lukaku gekocht, zal ik deze erin zetten ipv ideye of zarate?![]()
ouwe glitch negert heeft genoeg dat weten jij en ik ook.quote:
waarschijnlijk gewoon nog 140 healing cards hebben ofzo
#FreeTrapz![]()
Was het wel van planquote:Op maandag 6 oktober 2014 16:08 schreef Freire het volgende:
[..]
Waarom zou je hem kopen als je dat niet van plan was ?
Ik ga ideye en zarate vervangen door lukaku en sturridge, kan sturridge alleen nog net niet betalen.![]()
Weet ik. Ik ben juist de FUT sloeber met minder dan 100k ekkiesquote:Op maandag 6 oktober 2014 16:10 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ouwe glitch negert heeft genoeg dat weten jij en ik ook.
waarschijnlijk gewoon nog 140 healing cards hebben ofzo![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:11 schreef Kiid het volgende:
[..]
Weet ik. Ik ben juist de FUT sloeber met minder dan 100k ekkies![]()
zegt hij die al 800K verkocht heeft
moet nog maar 4.5M om quitte te draaien dit jaar
#FreeTrapz![]()
Maar nu heb ik minder dan 100k, of heel misschien red ik nog net 100k door die Navas van vandaagquote:Op maandag 6 oktober 2014 16:12 schreef FCsuarez het volgende:
[..]zegt hij die al 800K verkocht heeft
![]()
![]()
![]()
Dit is ook wel sanka sexy als ik 352 weer aan zou durven
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Coin prijzen zijn wel snel gedaald. Heb er geen spijt van, al mis ik IF Di Maria wel een beetje. Briljante CAM was datquote:Op maandag 6 oktober 2014 16:12 schreef FCsuarez het volgende:
[..]zegt hij die al 800K verkocht heeft
moet nog maar 4.5M om quitte te draaien dit jaar![]()
![]()
8 euro de 100K valt nog alles mee. al zijn ze van de week in een paar uur 2 euro gedaald.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:15 schreef Kiid het volgende:
[..]
Coin prijzen zijn wel snel gedaald. Heb er geen spijt van, al mis ik IF Di Maria wel een beetje. Briljante CAM was datmaar kan net zo hard weer 2eu omhoog gaan.
#FreeTrapz![]()
3-5-2 is wel chill. Al zijn mijn flanken wat verdedigenderquote:Op maandag 6 oktober 2014 16:13 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is ook wel sanka sexy als ik 352 weer aan zou durven
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik had 200k verkocht voor 18 euro, maar toen veranderde de prijs ineens naar 15,20 en toen had ik de 600k verkocht voor 15,20. Uiteindelijk alle kosten kunnen dekken dus dat is wel lekker al heb ik op dit moment toch werk dus echt heel veel maakt het niet uit.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:16 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
8 euro de 100K valt nog alles mee. al zijn ze van de week in een paar uur 2 euro gedaald.maar kan net zo hard weer 2eu omhoog gaan.
Heb nu een Braziliaans kut teampje waar ik zo nu en dan mee speel en 75k![]()
![]()
Inderdaad. Al maakt dat het openen van packs wel een stuk leukerquote:Op maandag 6 oktober 2014 16:22 schreef Alovenac het volgende:
Dat de prijzen van de spelers maar eens gaan dalen .. Sommige prijzen slaan echt nergens op![]()
Mja, dat lukt alleen in de Serie A zo ongeveer. Lavezzi heeft nog wel 72 strength en Willian heeft high/high en kan nog een beetje verdedigen. Ben ook bang dat dit te aanvallend is. Uiteindelijk draait alles aanvallend toch om dat driehoekje voorinquote:Op maandag 6 oktober 2014 16:18 schreef Reemi het volgende:
[..]
3-5-2 is wel chill. Al zijn mijn flanken wat verdedigender
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Had niet verwacht dat die average BPL spelers nog steeds zo duur zouden zijn nu.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:22 schreef Alovenac het volgende:
Dat de prijzen van de spelers maar eens gaan dalen .. Sommige prijzen slaan echt nergens opAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
je hebt dus gewoon al voor 120 euro verkocht ofzoquote:Op maandag 6 oktober 2014 16:20 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik had 200k verkocht voor 18 euro, maar toen veranderde de prijs ineens naar 15,20 en toen had ik de 600k verkocht voor 15,20. Uiteindelijk alle kosten kunnen dekken dus dat is wel lekker al heb ik op dit moment toch werk dus echt heel veel maakt het niet uit.
Heb nu een Braziliaans kut teampje waar ik zo nu en dan mee speel en 75kik heb een discard serie A en BPL squad. verder vin dik het wel leuk om wat te handelen en op relist all te klikken
smlenoén zou ik echt niet aan moeten denken. ben meer van de marktwerkingen
#FreeTrapz![]()
Zag gister Ramires voorbij komen, 40k+ ofzoquote:Op maandag 6 oktober 2014 16:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Had niet verwacht dat die average BPL spelers nog steeds zo duur zouden zijn nu.![]()
![]()
Courtois bijna 100k is ook ziek zeg..blijft maar stijgen. Cech is nooit boven 35k uitgekomen vorig jaar geloof ik.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:24 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zag gister Ramires voorbij komen, 40k+ ofzoAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Yo Jorwol zet er even een spelertje op voor 15k, maximale listingtijd.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
352 speelt fucking nice dit jaarquote:Op maandag 6 oktober 2014 16:13 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is ook wel sanka sexy als ik 352 weer aan zou durven![]()
![]()
Als je niet precies weet wat het is, moet je dan niet naar een huisarts in plaats van de fysio?quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:53 schreef el-blanchito het volgende:
(o... ik liep iets achter met bij lezen)Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"![]()
Dacht dat ze na een week wel weer langzaam aan zouden zakken, maar het tegenovergestelde is waar.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Courtois bijna 100k is ook ziek zeg..blijft maar stijgen. Cech is nooit boven 35k uitgekomen vorig jaar geloof ik.![]()
zelf de niet bizar goede spelers zijn fucking duur daarquote:Op maandag 6 oktober 2014 16:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Courtois bijna 100k is ook ziek zeg..blijft maar stijgen. Cech is nooit boven 35k uitgekomen vorig jaar geloof ik.verschil is zo groot tussen de top spelers en de rest. BPL squad en een vergelijkbare BBVA squad zit gewoonecht een enorm prijsverschil tussen
#FreeTrapz![]()
en dan is er ook niet eens zuinig aan gedaan met packs openen heb ik het ideequote:Op maandag 6 oktober 2014 16:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dacht dat ze na een week wel weer langzaam aan zouden zakken, maar het tegenovergestelde is waar.gister waren er gewoon 2 miljoen auctions
#FreeTrapz![]()
Mijn standaard kut BPL team kost maar half miljoentjequote:Op maandag 6 oktober 2014 16:29 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
en dan is er ook niet eens zuinig aan gedaan met packs openen heb ik het ideegister waren er gewoon 2 miljoen auctions
![]()
![]()
![]()
Kk vetquote:Op maandag 6 oktober 2014 16:31 schreef Herqules het volgende:
Oke ik was net kk boos kk spel dus open maar een pakje uit boosheid
Sturridge![]()
HIGH pressure. Lekker DrUKKEN met een VOL centraal MIDDENveldquote:Op maandag 6 oktober 2014 15:56 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Maar verdedigen is sowieso ruk in dit spel. Vol op de aanval is de beste verdediging.![]()
Ben je met die lange OP steekbal ook zo voorbijquote:Op maandag 6 oktober 2014 16:39 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
HIGH pressure. Lekker DrUKKEN met een VOL centraal MIDDENveldrammen de CB's die ball gewoon met de steekpass naar voren zijn spits randje buitenspel, alleen op de keepert af. goal.
#FreeTrapz![]()
OKE bedankt VOOR de uitleg MAN.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:39 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
HIGH pressure. Lekker DrUKKEN met een VOL centraal MIDDENveld![]()
Dat team van Thad was geloof ik 20k ofzo. Met die Argentijnen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:40 schreef WezepAFCA het volgende:
Iemand een goed silver team voor pak hem beet 25![]()
Te weinig PSV'ers.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:44 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Minus de IF moet het toch lukken denk ik voor 25k![]()
zoals ieder jaar in oktobermaar nooit in mei
![]()
#FreeTrapz![]()
Net alsof wij ooit onzinnige teksten richting elkaar posten.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:50 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Goed zo, eindelijk zinnige teksten.![]()
Goed punt, helaas moet die clown van een FCsuarez het dan weer verpesten.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Net alsof wij ooit onzinnige teksten richting elkaar posten.![]()
Hij gaat minder posten behalve als het hem niet uit komt.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:51 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Goed punt, helaas moet die clown van een FCsuarez het dan weer verpesten.![]()
quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:50 schreef Matedeor het volgende:
PSV WIJ WINNEN DE CL, BAKKALI IS DE NIEUWE CRUIJF.quote:Tr gemachtquote:![]()
en zo is datquote:Op maandag 6 oktober 2014 16:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij gaat minder posten behalve als het hem niet uit komt.lekker doen waar je zelf zin in hebt
#FreeTrapz![]()
Ik kan je geen ongelijk gevenquote:Op maandag 6 oktober 2014 16:52 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
en zo is datlekker doen waar je zelf zin in hebt
![]()
Jep ik ook. Maar ik verwacht nu ook dat ze de komende twee maanden ook niet gaan dalenquote:Op maandag 6 oktober 2014 16:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Had niet verwacht dat die average BPL spelers nog steeds zo duur zouden zijn nu.. Maar vind het echt zonde om een half miljoen coins in een average team te steken.
8eu voor 100k is natuurlijk ook niet duur, dus gaat er genoeg gekocht worden.![]()
dat is verkoop het inkoop is gewoon 15eu de 100Kquote:Op maandag 6 oktober 2014 16:56 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Jep ik ook. Maar ik verwacht nu ook dat ze de komende twee maanden ook niet gaan dalen. Maar vind het echt zonde om een half miljoen coins in een average team te steken.
8eu voor 100k is natuurlijk ook niet duur, dus gaat er genoeg gekocht worden.
#FreeTrapz![]()
Die teringlijer scoorde er net 3 tegen mijquote:Op maandag 6 oktober 2014 16:56 schreef Alovenac het volgende:
Lacazette is echt een baas, hopelijk wordt zijn mogelijke IF niet al te duur.
![]()
Lekker in de trein Stewie?quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat team van Thad was geloof ik 20k ofzo. Met die Argentijnen.![]()
![]()
Je riep?quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat team van Thad was geloof ik 20k ofzo. Met die Argentijnen.
Deze samen zijn ong 25k![]()
![]()
Heb al bijna hetzelfde teamquote:Op maandag 6 oktober 2014 16:44 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Minus de IF moet het toch lukken denk ik voor 25kspeelt fijn maar wil een tweede er naast. Mijn telefoon spacede een beetje, zoek een team van rond de 250k*
![]()
vriend had je bij moeten zijnquote:
kk gruwelijk
ben hier met vrienden iedereen werd gek
echt sickening![]()
log maar weer uitquote:Op maandag 6 oktober 2014 17:03 schreef Herqules het volgende:
[..]
vriend had je bij moeten zijn
kk gruwelijk
echt sickening
#FreeTrapz![]()
Lekker schreeuwen met z'n allen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:03 schreef Herqules het volgende:
[..]
vriend had je bij moeten zijn
kk gruwelijk
echt sickening
PECquote:Nog niet eens het feit dat je er gewoon 3x niet van wint, maar het pijnlijke aan de hele kwestie is natuurlijk dat je slechts 1x weet te scoren in 3 wedstrijden, dat je er iets van 7/8 tegen krijgt, en dat je er welgeteld 1 puntje aan overhoud. Wat daarnaast pijnlijk is is het feit dat Zwolle op 1 helft na gewoon volledig heeft gedomineerd. Au..
![]()
ik mag toch hopen dat ze die gozer niet serieus nemenquote:Op maandag 6 oktober 2014 17:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Jammer dat ik naar huis moet want deze beef wil ik wel meemaken.
inb4 litmanen en wieisboos.
[ afbeelding ]matige troll
![]()
Ga door.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:05 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
PECNog niet eens het feit dat je er gewoon 3x niet van wint, maar het pijnlijke aan de hele kwestie is natuurlijk dat je slechts 1x weet te scoren in 3 wedstrijden, dat je er iets van 7/8 tegen krijgt, en dat je er welgeteld 1 puntje aan overhoud. Wat daarnaast pijnlijk is is het feit dat Zwolle op 1 helft na gewoon volledig heeft gedomineerd. Au..
![]()
Ergste is dat die kerel dit soort dingen serieus meentquote:Op maandag 6 oktober 2014 17:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik mag toch hopen dat ze die gozer niet serieus nemenmatige troll
![]()
![]()
laat hem lekker zijn gang gaan, ik vind het wel vermakelijkquote:Op maandag 6 oktober 2014 17:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ergste is dat die kerel dit soort dingen serieus meent![]()
![]()
weet niet at jij lult hoor maar PEC gaat gewoon landskampioen worden. helemaal niet erg om daar gelijk tegen te spelen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:05 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
PECNog niet eens het feit dat je er gewoon 3x niet van wint, maar het pijnlijke aan de hele kwestie is natuurlijk dat je slechts 1x weet te scoren in 3 wedstrijden, dat je er iets van 7/8 tegen krijgt, en dat je er welgeteld 1 puntje aan overhoud. Wat daarnaast pijnlijk is is het feit dat Zwolle op 1 helft na gewoon volledig heeft gedomineerd. Au..
#FreeTrapz![]()
Kom op joh, je kan beter! Ga er eens voor !quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:08 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Dat was het wel, meestal ook genoeg om jou op de kast te krijgen![]()
Ik hoop hetquote:Op maandag 6 oktober 2014 17:09 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
weet niet at jij lult hoor maar PEC gaat gewoon landskampioen worden. helemaal niet erg om daar gelijk tegen te spelen.Nee joh, dit was het echt.. Ik weet niks meer.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kom op joh, je kan beter! Ga er eens voor !![]()
Toedeledokie danquote:Op maandag 6 oktober 2014 17:11 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ik hoop het
[..]
Nee joh, dit was het echt.. Ik weet niks meer.![]()
Via de site of de app op je SmartTV (als je die hebt) kan het wel gratis..quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:11 schreef WeCanDoIt het volgende:
Gvd kut RTLXL...
Wil ik 1 programma terug kijken (Bluf, die serie), moet ik daarvoor gaan betalen![]()
wtf gast krijgt net voor de tweede helft zijn tweede rode kaart en ik sta 2-1 achter. Vervolgens disconnect ie en krijg ik geen win :/Moo![]()
EAidsquote:Op maandag 6 oktober 2014 17:13 schreef Zuivelkoe het volgende:
wtf gast krijgt net voor de tweede helft zijn tweede rode kaart en ik sta 2-1 achter. Vervolgens disconnect ie en krijg ik geen win :/![]()
wordt het nu ook als nieuwe feature gepresenteerd in fifa 16 dat 'relist all' alles relist ipv alleen 30 dingen of wat?![]()
![]()
logisch toch je staat immers 2-1 achter. Is niet eerlijk hequote:Op maandag 6 oktober 2014 17:13 schreef Zuivelkoe het volgende:
wtf gast krijgt net voor de tweede helft zijn tweede rode kaart en ik sta 2-1 achter. Vervolgens disconnect ie en krijg ik geen win :/![]()
relist all relist allquote:Op maandag 6 oktober 2014 17:14 schreef IsaacCuenca het volgende:
wordt het nu ook als nieuwe feature gepresenteerd in fifa 16 dat 'relist all' alles relist ipv alleen 30 dingen of wat?dat is geen nieuwe feature doet t gewoon al pauper
#FreeTrapz![]()
leer eens lezen, kneusquote:Op maandag 6 oktober 2014 17:16 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
relist all relist alldat is geen nieuwe feature doet t gewoon al pauper
![]()
![]()
Geen idee of ik een SmartTV heb. Heb Horizon van UPC als mediabox, maar verder geen speciale tv.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:12 schreef Zhano het volgende:
[..]
Via de site of de app op je SmartTV (als je die hebt) kan het wel gratis..![]()
Ik ben iemand tegengekomen met die twee. Het was echt verschrikkelijk, vooral die Chikhaoui pingelde me helemaal tureluurs. 4-4 gelijkgespeeld die wedstrijdquote:Op maandag 6 oktober 2014 16:51 schreef JoeydeKoala het volgende:
Ben nog geen Chermiti-Chikakkuhguhgi tegengekomen. Iemand al met dit duo gespeeld?![]()
![]()
dat zeg ik toch downie als ik 80 items op mijn TP heb staan relist ie ze ALL dus alle 80quote:
#FreeTrapz![]()
Iets anders, zijn er hier mensen die Netflix hebben aangeschaft?
Zo ja, is het de 8 euro per maand waard?![]()
bij mij doet ie alleen 30 op de webapp ..quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:17 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dat zeg ik toch downie als ik 80 items op mijn TP heb staan relist ie ze ALL dus alle 80![]()
Ligt eraan hoeveel series je al kent.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:19 schreef WeCanDoIt het volgende:
Zo ja, is het de 8 euro per maand waard?![]()
dit ja, voor mij niet waard iigquote:Op maandag 6 oktober 2014 17:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel series je al kent.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Best veel.
Nu bijna orange is the new black gekeken.
Suits ben ik op dit moment bij
BB
Lost
Prison break
Weeds
Dexter![]()
Dan is het het dus niet waard imoquote:Op maandag 6 oktober 2014 17:22 schreef WeCanDoIt het volgende:
Best veel.
Nu bijna orange is the new black gekeken.
Suits ben ik op dit moment bij
BB
Lost
Prison break
Weeds
Dexter
Ja voor House of Cards en Mad Men misschien...![]()
quote:je hebt iets te veel packs opent knul
#FreeTrapz![]()
Ik kwam er twee weken geleden achter dat ik al een half jaar Netflix heb. Blijkbaar heeft mijn vader een account voor 4 personen/schermen genomen. 2 gebruikers was 9 euro en 4 gebruikers 12 euro. Ik vind het aanbod maar karig. Als je het met wat mensen samen doet dan zakt de prijs naar 3 euro per maand en dat is geen geld.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel series je al kent.![]()
quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:19 schreef WeCanDoIt het volgende:
Zo ja, is het de 8 euro per maand waard?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ja dit is het eigenlijk wel.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:24 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik kwam er twee weken geleden achter dat ik al een half jaar Netflix heb. Blijkbaar heeft mijn vader een account voor 4 personen/schermen genomen. 2 gebruikers was 9 euro en 4 gebruikers 12 euro. Ik vind het aanbod maar karig. Als je het met wat mensen samen doet dan zakt de prijs naar 3 euro per maand en dat is geen geld.![]()
dit heb hem samen met broedersquote:Op maandag 6 oktober 2014 17:24 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik kwam er twee weken geleden achter dat ik al een half jaar Netflix heb. Blijkbaar heeft mijn vader een account voor 4 personen/schermen genomen. 2 gebruikers was 9 euro en 4 gebruikers 12 euro. Ik vind het aanbod maar karig. Als je het met wat mensen samen doet dan zakt de prijs naar 3 euro per maand en dat is geen geld.4.5 Eu in de maand
lekker series kijken en soms een slappe oude film
#FreeTrapz![]()
Ik kijk USA en UK Netflix dan heb je veel meer aanbodquote:Op maandag 6 oktober 2014 17:24 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik kwam er twee weken geleden achter dat ik al een half jaar Netflix heb. Blijkbaar heeft mijn vader een account voor 4 personen/schermen genomen. 2 gebruikers was 9 euro en 4 gebruikers 12 euro. Ik vind het aanbod maar karig. Als je het met wat mensen samen doet dan zakt de prijs naar 3 euro per maand en dat is geen geld.![]()
Spelen je broeders in dezelfde band?quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:25 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dit heb hem samen met broeders4.5 Eu in de maand
lekker series kijken en soms een slappe oude film
![]()
nee nee is maar 1 plek op de triangel hequote:Op maandag 6 oktober 2014 17:27 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Spelen je broeders in dezelfde band?
#FreeTrapz![]()
Ik moet nu ondertiteling voor Seizoen 2 van die Orange is the new black gaan zoeken.
Ja kan ook in het engels, maar met ondertiteling kijkt gewoon veel fijner.
Kan alleen aflevering 1 vinden, de rest loopt totaal niet gelijk..![]()
Okequote:Op maandag 6 oktober 2014 17:29 schreef WeCanDoIt het volgende:
Ik moet nu ondertiteling voor Seizoen 2 van die Orange is the new black gaan zoeken.
Kan alleen aflevering 1 vinden, de rest loopt totaal niet gelijk..![]()
Gratis maandje netflix doen danquote:Op maandag 6 oktober 2014 17:29 schreef WeCanDoIt het volgende:
Kan alleen aflevering 1 vinden, de rest loopt totaal niet gelijk..
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
ik heb netflix samen met mijn vriendin. Voor 4 euro per maand vind ik het prima. Voor als je via een vpn oid op de usa netflix gaat.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ja had ik al gekeken. Maar via Ideal schrijven ze automatisch 7,99¤ af, dus zit je er minimaal nog een maand aan vast..quote:![]()
Nee hoorquote:Op maandag 6 oktober 2014 17:31 schreef WeCanDoIt het volgende:
[..]
Ja had ik al gekeken. Maar via Ideal schrijven ze automatisch 7,99¤ af, dus zit je er minimaal nog een maand aan vast..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |