SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bestuderen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U je waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
Tbakkert![]()
![]()
Wat zal ik vanavond gaan doen mensen?
- FIFA15 en meedoen aan Maandag Ragedag
- Destiny en kk chill ontspannen avondje gamenHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Het werd hem ook wel erg lastig gemaakt he...quote:
Schiet 'm wel prima binnen.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Bohhh playstation 3 verkocht voor 230 euro
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Beetje traden en VI kijken.quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:50 schreef DuTank het volgende:
- Destiny en kk chill ontspannen avondje gamen![]()
Zodalijk naar de fysio, wens me succes
Zaterdag of mn enkelband af/ingescheurd of mn voet gebroken tijdens de wedstrijd
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
succesquote:Op maandag 6 oktober 2014 12:53 schreef el-blanchito het volgende:
Zaterdag of mn enkelband af/ingescheurd of mn voet gebroken tijdens de wedstrijd![]()
Destiny is toch best wel een flop geworden uiteindelijkquote:Op maandag 6 oktober 2014 12:50 schreef DuTank het volgende:
- Destiny en kk chill ontspannen avondje gamen![]()
Da's mooi kut man, sterktequote:Op maandag 6 oktober 2014 12:53 schreef el-blanchito het volgende:
Zaterdag of mn enkelband af/ingescheurd of mn voet gebroken tijdens de wedstrijd
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Bedankt! Ik hoop echt dat het meevalt, ik (en het team) raakte net lekker in vormquote:i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Leuk spel wel, maar niet de klapper die gehypet werd idd.quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Destiny is toch best wel een flop geworden uiteindelijk![]()
Zoals het er staat ga je dit jaar echt niet meer voetballen...quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:59 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Bedankt! Ik hoop echt dat het meevalt, ik (en het team) raakte net lekker in vormNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dit kalenderjaar niet nee, maar dit seizoen toch vast nog wel?quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zoals het er staat ga je dit jaar echt niet meer voetballen...i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
5 extreem, wat een bizarre shit![]()
![]()
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Met een beetje geluk wel ja. Maar volgens mij staat voor afgescheurde enkelbanden sowieso bijna een half jaar. En daarna wordt de kans dat het weer gebeurt ook alleen maar groter...quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:02 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Dit kalenderjaar niet nee, maar dit seizoen toch vast nog wel?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Heb hem zelf uiteindelijk maar links laten liggen wegens tijd gebrek maar als ik hoor hoe kansloos je moet grinden voor wat armour dan ben ik blij dat ik hem niet heb gehaaldquote:Op maandag 6 oktober 2014 12:59 schreef Zhano het volgende:
[..]
Leuk spel wel, maar niet de klapper die gehypet werd idd.![]()
Ik hoop op het bestequote:Op maandag 6 oktober 2014 13:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Met een beetje geluk wel ja. Maar volgens mij staat voor afgescheurde enkelbanden sowieso bijna een half jaar. En daarna wordt de kans dat het weer gebeurt ook alleen maar groter...
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Netjes, ik heb hem uiteindelijk weg gedaan voor 160.quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Bohhh playstation 3 verkocht voor 230 euro![]()
dacht eerst dat het fifa 15 beelden waren, maar daar gaat zo'n schot natuurlijk de 2e ring in.quote:![]()
Ik begin longshots wat beter te beheersen je hoeft echt maar een klein tikje te geven en dan kun je al van afstand raak schieten.quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:12 schreef byah het volgende:
[..]
dacht eerst dat het fifa 15 beelden waren, maar daar gaat zo'n schot natuurlijk de 2e ring in.![]()
Klopt zelf nu al meerdere keren van 35 meter een bal erin geschoten.quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik begin longshots wat beter te beheersen je hoeft echt maar een klein tikje te geven en dan kun je al van afstand raak schieten.![]()
WTF...een of andere John Neeskens in mijn pack. Uitkomend in MLS, met Spaanse Nationaliteit. Bastaardje?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nee.quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
WTF...een of andere John Neeskens in mijn pack. Uitkomend in MLS, met Spaanse Nationaliteit. Bastaardje?![]()
john neeskens niet kennenquote:Op maandag 6 oktober 2014 13:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
WTF...een of andere John Neeskens in mijn pack. Uitkomend in MLS, met Spaanse Nationaliteit. Bastaardje?
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Maar hij heeft nooit gezegd hoelang dat van kracht zou zijn, toch? Hij heeft het toch ruim een dag vol gehoudenquote:Op maandag 6 oktober 2014 13:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zou die niet minder gaan posten ?![]()
Nee joh, gelukkig nietquote:Op maandag 6 oktober 2014 13:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zou die niet minder gaan posten ?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
en in de weekenden en avonden ben ik hier zeldenquote:Op maandag 6 oktober 2014 13:40 schreef Kiid het volgende:
[..]
Maar hij heeft nooit gezegd hoelang dat van kracht zou zijn, toch? Hij heeft het toch ruim een dag vol gehoudenje zou bijna zeggen dat ik een leven heb gevonden.
#FreeTrapz![]()
Dat is pas toewijding.quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:40 schreef Kiid het volgende:
[..]
Maar hij heeft nooit gezegd hoelang dat van kracht zou zijn, toch? Hij heeft het toch ruim een dag vol gehouden![]()
Tip van Flip: Koop een FOK abonnement kan je me gewoon op negeer zetten.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:41 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
en in de weekenden en avonden ben ik hier zeldenje zou bijna zeggen dat ik een leven heb gevonden.
Ik ben echt jaloers daarop, weet je dat? Ik kan het maar niet loslaten![]()
quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ben echt jaloers daarop, weet je dat? Ik kan het maar niet loslaten![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Waarom zou ik dat doenquote:Op maandag 6 oktober 2014 13:44 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Tip van Flip: Koop een FOK abonnement kan je me gewoon op negeer zetten.![]()
![]()
het voelt nog wat onwennig. je trilt soms een beetje maar na loop van tijd voelt het best lekker die buitenlucht. soms als het mooi weer is word je er zelfs een beetje opgewekt vanquote:Op maandag 6 oktober 2014 13:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ben echt jaloers daarop, weet je dat? Ik kan het maar niet loslatenwat een bijzondere ervaring
#FreeTrapz![]()
omdat je er blijkbaar nog al mee zit dat ik minder zou gaan posten. hoef je het niet aldoor te lezen en hoef ik er geen opmerkingen over aan te horen. win win situatie zou ik zeggen.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Het is dus gelukkig niet zo als bij een zware alcohol verslaving dat je eraan kan overlijden als je cold turkey stopt?quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:46 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
het voelt nog wat onwennig. je trilt soms een beetje maar na loop van tijd voelt het best lekker die buitenlucht. soms als het mooi weer is word je er zelfs een beetje opgewekt vanwat een bijzondere ervaring
![]()
Nee joh je bent vermakelijk voor mij waarom zou ik dat gaan negeren. Gekke Sjon tochquote:Op maandag 6 oktober 2014 13:51 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
omdat je er blijkbaar nog al mee zit dat ik minder zou gaan posten. hoef je het niet aldoor te lezen en hoef ik er geen opmerkingen over aan te horen. win win situatie zou ik zeggen.![]()
Aardig goaltje met Dentinho net.Niet speciaal, wel oké.
Downloaden van Facebook gaat trouwens easy met http://www.fbdown.net/ Echt direct binnen + HD.
Dude ging na deze goal trouwens bijna direct weg.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
ah vermakelijk zelfs. nou ben dr blij mee. neemt niet weg dat ik je nog steeds van alles en nog wat toe wens.quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee joh je bent vermakelijk voor mij waarom zou ik dat gaan negeren. Gekke Sjon tochPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Bohh goeie goal hoorquote:Op maandag 6 oktober 2014 13:59 schreef Lindgren. het volgende:
Aardig goaltje met Dentinho net.Niet speciaal, wel oké.
Downloaden van Facebook gaat trouwens easy met http://www.fbdown.net/ Echt direct binnen + HD.
Dude ging na deze goal trouwens bijna direct weg.quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:10 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
hehe Lindgren op wie lijkt ie een beetje![]()
Knulletje toch gaan we weer stoer doen?quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:00 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ah vermakelijk zelfs. nou ben dr blij mee. neemt niet weg dat ik je nog steeds van alles en nog wat toe wens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |