Nice, gzquote:Op vrijdag 7 november 2014 12:26 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Heb gisteren een Star Metal Kukri gevonden met mijn petdoctor. Nu kan ik mooi gaan supporten met perma voodoo en piranha! Mijn vaste speelbuddy's hebben een supersterke firebird-wizard en M6 demonhunter (R.I.P.) dus ik denk wel dat we richting GR35+ kunnen gaan
PS4? keer samen? misschien kan jij mij een en ander bijlerenquote:Op vrijdag 7 november 2014 12:26 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Heb gisteren een Star Metal Kukri gevonden met mijn petdoctor. Nu kan ik mooi gaan supporten met perma voodoo en piranha! Mijn vaste speelbuddy's hebben een supersterke firebird-wizard en M6 demonhunter (R.I.P.) dus ik denk wel dat we richting GR35+ kunnen gaan
Ja PS4, ik speel echter alleen hardcore dus we kunnen niet samen spelen. Of je moet ook hardcore gaan spelen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 12:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
PS4? keer samen? misschien kan jij mij een en ander bijleren
Dat is zo inderdaad, craft je vaak al paar sets/legs of je vind wat bruikbare items.quote:Op vrijdag 7 november 2014 12:26 schreef CapnIzzy het volgende:
[..]
Vaak niet, want een alt kan je al vrij aardig boosten met een character die gewoon t6+ is.
Nee, heb nog geen deathwish.quote:Op vrijdag 7 november 2014 12:50 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ja PS4, ik speel echter alleen hardcore dus we kunnen niet samen spelen. Of je moet ook hardcore gaan spelen.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Habbekrats-2726/hero/51646219quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:46 schreef CapnIzzy het volgende:
Mensen die hier ook op zoek naar goede roll op helltrapper? Splitten > solo uiteraard
Ga je die gems nog upgraden?quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:30 schreef CapnIzzy het volgende:
[..]
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Habbekrats-2726/hero/51646219
1 gevonden- ook echt 1 uur speeltijd op die nieuwe char haha. Morgen of komende week even die lightning build uitproberen
Last online one month ago zie ikquote:Op zaterdag 8 november 2014 22:44 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Um zelfde. Heb lang niet gespeeld :0
Als ik gems hebquote:
link?quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:35 schreef Michhas het volgende:
Ik post zo wat updates die nu aangekondigd worden op BlizzCon
Emeraldquote:Op zaterdag 8 november 2014 23:06 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Hoe heb je nog steeds geen gems? Zelfs in lvl 1 grifts krijg je ze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |