Noooooquote:Op maandag 6 oktober 2014 17:26 schreef moussy het volgende:
" ik denk dat het een faberge ei is dus zou ik hem eerst na laten kijken"das snel!
Wow, een sprankje intelligentie in die groep, er is nog hoop!quote:
Waarschijnlijk gewoon een andere troll/fokker.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wow, een sprankje intelligentie in die groep, er is nog hoop!
quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:33 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gewoon een andere troll/fokker.
Ik was het niet!quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:33 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:37 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dit voor afgebrand crematorium?
quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:33 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Nog een wonder dat de TV niet grijs is.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:37 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dit voor afgebrand crematorium?
Dat is op zich wel weer typisch FOK!, maar ben het wel met je eens.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:39 schreef Mord_Sith het volgende:
Ik snap dit getrol daar niet zo.
Het is een superleuk topic,w aarom nou weer met nepaccounts daar trollen?
Ja ik vind het echt nergens voor nodig.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is op zich wel weer typisch FOK!, maar ben het wel met je eens.
Ze hebben het hele bericht al weggehaaldquote:Op maandag 6 oktober 2014 17:48 schreef 44rdbei het volgende:
[..]![]()
moet ik dat EI even in een zolder shoppen ?
dan moet het wel echt zijn
Nee oke okequote:Op maandag 6 oktober 2014 17:46 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Ja ik vind het echt nergens voor nodig.
Maak er dan 1?quote:
Ik heb een hersenschudding dus mag eigenlijk helemaal niet fokkenquote:Op maandag 6 oktober 2014 17:49 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Maak er dan 1?
Ik zet 'm er weel in.
Heb het gierend druk dus daar geen tijd voor.
quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:50 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik heb een hersenschudding dus mag eigenlijk helemaal niet fokken
gesso is al uit, het is een primer op gipsbasis, maar nu is muurvuller hip!quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wtf is dat gesso spul? Heb ik echt nog nooit gezien
Wel muurvuller met koffieprut.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:55 schreef moussy het volgende:
[..]
gesso is al uit, het is een primer op gipsbasis, maar nu is muurvuller hip!
Mijn godquote:Op maandag 6 oktober 2014 17:55 schreef moussy het volgende:
[..]
gesso is al uit, het is een primer op gipsbasis, maar nu is muurvuller hip!
De muurquote:Op maandag 6 oktober 2014 17:58 schreef moussy het volgende:
Overdosis aan muurvuller, incl de lamp, zo te zien ook... de muur...
[ afbeelding ]
Wonen in een politiecelquote:Op maandag 6 oktober 2014 17:58 schreef moussy het volgende:
Overdosis aan muurvuller, incl de lamp, zo te zien ook... de muur...
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Deze kan iig nog een beetje schilderen (heeft wel gevoel voor vorm en verhouding)... Het is wel heel lelijk maar je hebt ook mensen die dit op een doekje maken.quote:
zo zagen de schoenen van mijn zoon eruit na 10 dagen nawaka met 5 dagen watersnoodquote:
Je had ze in moeten lijsten met strikjes eraan, diamantjes erop en uiteraard HOME erbijquote:Op maandag 6 oktober 2014 18:51 schreef lady-wrb het volgende:
zo zagen de schoenen van mijn zoon eruit na 10 dagen nawaka met 5 dagen watersnood
ik had een kunstwerk in huis en ik heb het weggegooid, barbaar die ik ben
Zijn dat niet gewoon plakplaatjes?quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:43 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Deze kan iig nog een beetje schilderen (heeft wel gevoel voor vorm en verhouding)... Het is wel heel lelijk maar je hebt ook mensen die dit op een doekje maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |