abonnement Unibet Coolblue
  maandag 6 oktober 2014 @ 16:35:14 #126
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_145258282
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 16:34 schreef Fretwork het volgende:
Hoi mede-knutselfanatiekelingen!!

Laatst kwam ik nog een mooi glitterei tegen op de zolder van mijn oma. Opzich wel mooi maar dat groen kleurt niet echt en die glimmers mogen wel minder rosé. Als ik hem wil oververven naar blauw, moet ik dan eerst een grondlaag doen of pakt het zo ook wel? En waarmee plak je dan de payetjes erop? Ik wil ook de tekst onderin opvullen. Staat Faber ingekrast, en zo heten wij helemaal niet.
[ afbeelding ]
Hoi, gewoon een lading plamuur tegenaan gooien en grijs verven ^O^
  maandag 6 oktober 2014 @ 16:35:58 #127
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_145258307
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 16:35 schreef Syntos het volgende:
Die moet je posten op zo'n pagina. :D _O-

En dan de reacties hier posten. ^O^
Heb geen account dat ergens bij zit. Maar ben wel benieuwd :@
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
  maandag 6 oktober 2014 @ 16:39:45 #128
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_145258451
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 16:34 schreef Fretwork het volgende:
Hoi mede-knutselfanatiekelingen!!

Laatst kwam ik nog een mooi glitterei tegen op de zolder van mijn oma. Opzich wel mooi maar dat groen kleurt niet echt en die glimmers mogen wel minder rosé. Als ik hem wil oververven naar blauw, moet ik dan eerst een grondlaag doen of pakt het zo ook wel? En waarmee plak je dan de payetjes erop? Ik wil ook de tekst onderin opvullen. Staat Faber ingekrast, en zo heten wij helemaal niet.
[ afbeelding ]
Haha meid wat een kitsch heb je toch gevonden op je zolder! Gesso er overheen voor een stoere look! En misschien kun je wat doen met reepjes jeans. Helemaal leuk toch?
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
  maandag 6 oktober 2014 @ 16:39:56 #129
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_145258458
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 16:34 schreef Fretwork het volgende:
Hoi mede-knutselfanatiekelingen!!

Laatst kwam ik nog een mooi glitterei tegen op de zolder van mijn oma. Opzich wel mooi maar dat groen kleurt niet echt en die glimmers mogen wel minder rosé. Als ik hem wil oververven naar blauw, moet ik dan eerst een grondlaag doen of pakt het zo ook wel? En waarmee plak je dan de payetjes erop? Ik wil ook de tekst onderin opvullen. Staat Faber ingekrast, en zo heten wij helemaal niet.
[ afbeelding ]
_O- ik denk dat ook niemand weet wat een Fabergé-ei is eigenlijk op dat soort fora :@
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_145258540
Die dingen maken ze zelf joh.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  maandag 6 oktober 2014 @ 16:42:34 #131
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_145258551
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 16:34 schreef Fretwork het volgende:
Hoi mede-knutselfanatiekelingen!!

Laatst kwam ik nog een mooi glitterei tegen op de zolder van mijn oma. Opzich wel mooi maar dat groen kleurt niet echt en die glimmers mogen wel minder rosé. Als ik hem wil oververven naar blauw, moet ik dan eerst een grondlaag doen of pakt het zo ook wel? En waarmee plak je dan de payetjes erop? Ik wil ook de tekst onderin opvullen. Staat Faber ingekrast, en zo heten wij helemaal niet.
[ afbeelding ]
Hoi Fretwork!
Wat een leuk idee om dat suffe ei op te pimpen! Ik zou er voor de zekerheid eerst grondverf overheen doen. Je wilt niet dat die lelijke kleuren er weer doorheen komen!
Ik zou niet kiezen voor blauw. Eerder voor grijs. Dat is veel stijlvoller!
En weet je trouwens zeker dat er alleen Faber staat, en niet Faberge? Het zou jammer zijn als je wat letters vergat weg te werken!

Edit: ik zou er ook een gat in maken, dan kun je er een theelichtje in zetten!
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  maandag 6 oktober 2014 @ 16:42:36 #132
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_145258556
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 16:39 schreef Pandaplint het volgende:

[..]

Haha meid wat een kitsch heb je toch gevonden op je zolder! Gesso er overheen voor een stoere look! En misschien kun je wat doen met reepjes jeans. Helemaal leuk toch?
Wat een leuk idee! Goed moment om nog wat van mijn voorraad koperkleurige knopen te gebruiken denk ik!
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
  maandag 6 oktober 2014 @ 16:44:57 #133
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_145258644
quote:
Zwarte versierde en sexy aangeklede fles
versierde fles

Deze prachtige zwarte, sexy versierde fles is werkelijk het pronkstuk dat wij tot nu toe hebben ontworpen. De sexy fles heeft een 'decollettée' (op de foto helaas niet goed zichtbaar omdat het hartje ervoor hangt) en is bekleed met flink wat strassband en andere blingbling!

Deze prachtige fles is one-of-a-kind en niemand op de hele wereld heeft iets dat hier op lijkt, dus het is echt een unicum.

De fles is te koop voor ¤ 75,=

Heb je interesse? Reageer dan hieronder en laat je emailadres achter in je reactie, of mail mij voor meer info!
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
  maandag 6 oktober 2014 @ 16:45:35 #134
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_145258672
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 16:42 schreef MaLo het volgende:

[..]

Hoi Fretwork!
Wat een leuk idee om dat suffe ei op te pimpen! Ik zou er voor de zekerheid eerst grondverf overheen doen. Je wilt niet dat die lelijke kleuren er weer doorheen komen!
Ik zou niet kiezen voor blauw. Eerder voor grijs. Dat is veel stijlvoller!
En weet je trouwens zeker dat er alleen Faber staat, en niet Faberge? Het zou jammer zijn als je wat letters vergat weg te werken!
Haha, nu je het zegt! Ik maar denken dat het gewoon een lusje was, malle ikke!
Grijs is wel stijlvoller inderdaad, dat zie je ook altijd bij de Xenos, net zoals meubelen met een whitewash! Zal ik ook iets met een korrelige structuur doen? Drink zelf geen koffie maar Herman heeft nog een handeltje blauwe pillen waar we nooit doorheen komen, misschien kan dat er vermalen op. Doe ik in ieder geval nog wat met blauw, ja toch?

Heb er nu al helemaal zin in! Hoe leuk is dat?
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
  maandag 6 oktober 2014 @ 16:45:36 #135
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_145258674
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 16:44 schreef Pandaplint het volgende:

[..]

WAT!?

Dit is een van de ergste tot nu toe :'(

Zeg alsjeblieft dat t niet waar is...

Die uitleg, en die prijs _O-
pi_145258703
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 16:44 schreef Pandaplint het volgende:

[..]

Whut?! Zo veel vragen voor zoveel lelijkheid?

Ik ga morgen de Action leegkopen en een handel hier in beginnen.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  maandag 6 oktober 2014 @ 16:46:26 #137
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_145258705
quote:
DIY: Zelf maken, Faberge eieren

faberge ei faberge ei

(Klik op een van bovenstaande afbeeldingen voor een vergrote weergave)

Fabergé-eieren ( http://nl.wikipedia.org/wiki/Faberg%C3%A9-ei Russisch: Яйца Фаберже ) zijn juwelen in de vorm van paaseieren die Peter Carl Fabergé en zijn werknemers tussen 1885 en 1917 maakten in opdracht van de Russische tsaren om te dienen als paasgeschenk. Kenmerkend voor de 52 gemaakte eieren is dat ze stuk voor stuk uniek zijn en dat ze gemaakt zijn van kostbare materialen zoals goud, platina en edelstenen. Na de Russische Revolutie zijn de eieren verspreid geraakt over de hele wereld: tien eieren zijn verdwenen, zestien zijn in bezit van particulieren, vijf zijn in handen van koningin Elizabeth II van het Verenigd Koninkrijk en een groot aantal eieren bevindt zich in verschillende musea. Fabergé-eieren zijn heden zeer kostbaar en sommige zijn miljoenen waard.

Een écht Fabergé ei is voor de normale sterveling niet te betalen, maar je kunt zélf een 'Fabergé-ei' maken dat er ontzettend duur uitziet en dat kwa uiterlijk niet onderdoet voor een écht Fabergé ei.

WAT HEB JE NODIG?:
- Een decoratie ei (Hier te koop in verschillende maten)
- Gesso (Heel goedkoop aan te schaffen bij de Action)
- Strasssteentjes of strassband
- Metallic verf (Ik heb in mijn ontwerp gekozen voor parelmoerverf van Tex.co)
- Parelmagneten (Op dít moment in de aanbieding bij de Xenos, 6 st. voor ¤ 1,=)
- Een mooi sierrandje (die ik gebruikt heb heb ik gekocht bij een fourniturenkraam in Capelle aan den IJssel op de markt)
- Secondenlijm
Uiteraard kun je van alles gebruiken om je ei te versieren, ook servetten, door gebruik te maken van découpage. Ook kun je mooie camees gebruiken en ornamentjes, pareltjes, halfedelstenen of bedeltjes.

HOE GA JE TE WERK?:
Allereerst geef je het ei een primelaag met gesso (Wat is gesso?) Ik heb het ei drie dikke lagen gegeven en het ingedept met de zachte kant van een schuursponsje (zorg wel voor een egale en niet slordige laag gesso, omdat het ei anders niet mooi wordt).

Vervolgens heb ik het gehele ei geschilderd met parelmoerverf van Tex.co, dit is de allermooiste kwaliteit parelmoerverf die er is.

Nadat ik het ei geverfd heb (twee lagen) heb ik rondom de punten aangestipt waar ik de parelmagneten wilde plakken en deze er met secondenlijm opgeplakt. Om de parelmagneten (op het grote ei) heb ik een mooi sierrandje geplakt dat ik bij de fourniturenkraam had gekocht. Op deze manier gaf ik de parelmagneten een chiquer uiterlijk. Ipv parelmagneten kun je natuurlijk ook iets anders gebruiken, maar in dít geval vond ik de parelmagneten van de Xenos erg mooi uitkomen.

Vanaf de top van het ei tot aan de onderkant heb ik twee andere glinsterende sierrandjes geplakt (zoals te zien is op de foto) met secondenlijm. Dit maakte het ei helemaal af.

Het tweede, kleinere ei heb ik versierd met hetzelfde randje, alleen heb ik op het tweede eitje enkel strassteentjes en strassband gebruikt om het te versieren.

Wil je ook je eigen Fabergé ei? Ga dan aan de slag met deze tutorial!

Veel plezier!
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
pi_145258733
75 euro, als ze dat ervoor krijgt begin ik er ook mee.
Tap tap tap
pi_145258745
Of ik stuur het UWV erop af vanwege bijverdiensten naast de uitkering :{w
Tap tap tap
  maandag 6 oktober 2014 @ 16:48:54 #140
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_145258795
Als ik dit topic niet in een smiley maar in een zin moest beschrijven, dan was het:
"Nét toen ik dacht dat het niet erger kon..."
  maandag 6 oktober 2014 @ 16:49:49 #141
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_145258831
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 16:46 schreef Pandaplint het volgende:

[..]

Dat wordt echt de kroon op mijn werk. Denken jullie dat daar lichtjes in kunnen? Anders zie je hem niet als ik voor de gezelligheid de kaarsjes aan wil doen :'(
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
  maandag 6 oktober 2014 @ 16:52:51 #142
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_145258974


quote:
Ik maak deze doosjes ook in opdracht. Heb je interesse? Stuur mij dan een bericht via het kontakt formulier rechts op dit blog en vertel het item waarin je geinteresseerd bent of plak eventueel de link naar dit bericht in je email naar mij toe!

Wil je dit doosje bestellen? Dan kost dit ¤ 35,= (excl. verzendkosten) gezien het vele werk dat erin zit!
En ik heb de doos van pandora gevonden:
quote:
- Crea Bea's voor gezellige mensen (Leuke crea bea Facebook groep)
- Creaties delen, verkopen, ruilen, vergeven (De naam zegt al genoeg)
- Creaties van Anja oet Grun
- Doehetzelf (Leuke Facebookgroep waarop je jouw doe-het-zelf projekten kunt delen)
- Fancy Chabby Blingbling Decoration items (Ontzettend leuke fancy, shabby en blingbling crea groep)
- Hergebruik en Creative ideetjes (Leuke Facebook groep waarbij het creatief gebruik van herbruikbare materialen centraal staat)
- Mijn BlingBling Ding (Mijn eigen facebook crea groep waar je zelf je eigen blingbling creaties kunt delen!)
- Servettentechniek / Decoupage (Creatieve Facebook groep waar je kunt leren met servetten en decoupage te werken)
- Zelfgemaakt (Op deze facebook crea groep kun je jouw zelfgemaakte dingen delen)
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
pi_145258998
35 euro! rot even op!
Tap tap tap
  † In Memoriam † maandag 6 oktober 2014 @ 17:04:23 #144
7074 moussy
kuttekop
pi_145259405


[ Bericht % gewijzigd door hugecooll op 06-10-2014 17:07:20 ]
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_145259438
O god je hebt ook een aparte kerstgroep op FB
Tap tap tap
  maandag 6 oktober 2014 @ 17:05:03 #146
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_145259439
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 17:04 schreef moussy het volgende:
[ afbeelding ]
:D! _O-
  maandag 6 oktober 2014 @ 17:05:08 #147
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_145259443
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 17:04 schreef moussy het volgende:
[ afbeelding ]
_O- ^O^

[ Bericht % gewijzigd door hugecooll op 06-10-2014 17:07:25 ]
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_145259460
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 17:04 schreef moussy het volgende:
[ afbeelding ]
:')!!!!!

Held _O_

[ Bericht % gewijzigd door hugecooll op 06-10-2014 17:07:34 ]
Worry is a misuse of imagination
pi_145259501
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 17:04 schreef moussy het volgende:
[ afbeelding ]
_O- _O_
Tap tap tap
  maandag 6 oktober 2014 @ 17:08:29 #150
260469 Ludwig.
Knight takes Bishop.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')