Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 2 hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo
Op maandag 6 oktober 2014 10:28 schreef Jero_nimo het volgende: Zwabber weer een prachtig verhaal en een superprestatie ! Erg tof dat ik je nog even snel zag, heel toevallig
Ik zag net pas dat jij er toen al 38 km op had zitten
@mossel: jij kunt tussen 1:50 en 1:55 lopen zodra je goed hersteld bent!
@Quoi: ik ben toch wel benieuwd naar wat er gebeurd is tijdens jouw HM. De CPC was veel zwaarder qua omstandigheden. Enfin, nu lekker concentreren op de kortere afstanden en volgend jaar een nieuwe poging. Jij hebt dit jaar in ieder geval al je HM's uitgelopen, ik maar 50%.
Op maandag 6 oktober 2014 10:30 schreef YUR het volgende: Zwabber heeft aan mij gedacht...dus dat voelde ik in mijn onderbuik!
En onderbewust aan Corniel, die altijd vindt dat ik moet doorlopen bij pijn. Maar misschien dacht ik nog het meest bewust aan het verhaal van Guard in Berlijn. Die gewoon door bleef lopen ondanks de pijn. Dat was inspirerend. En het verhaal van Mossel al helemaal.
Op maandag 6 oktober 2014 10:37 schreef Quoi het volgende: @Zwabber, wat er gebeurde tijdens mijn HM? Ik ging toch maar even tikken en zo schreef ik toch weer een korte roman erover.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is pas echt het verhaal van een HELDIN!
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
En ik ben net (redelijk) uitgeslapen, gedoucht en klaar voor het ontbijt. Er moet ook vakantie gevierd worden, dus verslag komt eind van de middag/begin van de avond.
We houden het spannend sorry
Wel: spierpijn! opstaan (van bed, uit stoel) en trap af zijn uitdagingen
Op maandag 6 oktober 2014 10:37 schreef Quoi het volgende: @Zwabber, wat er gebeurde tijdens mijn HM? Ik ging toch maar even tikken en zo schreef ik toch weer een korte roman erover.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die eindsprint zegt me dat ik verdikkeme misschien door die kuitenbijters heen had moeten bikkelen na de 17 km. Al zóiets er nog in zit. Maarja.
@Yuki: vooruit Pa de M trouwens met goed resultaat volbracht?
@MD: dank, maar ik kan wel een cursusje afzien en doorbijten gebruiken, denk ik soms
Ik denk dat je gewoon net iets teveel geschommeld hebt in tempo, dat kost veel energie en dan moet je ook stukken langzamer lopen dan je eigenlijk kan waardoor je stiekem ook wel een beetje hersteld aan het einde. Als je bij wijze van spreke het hele stuk 6.40 had gelopen en dat een lekker tempo was, was je energie veel beter verdeeld geweest. Het blijft gewoon best lastig om in te schatten wat op die dag je haalbare tempo moet zijn op zo'n lange afstand.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!