abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 oktober 2014 @ 09:52:34 #1
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_145246141

Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellen
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2014 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
SPOILER: Why we run
SPOILER: Blogs van enkele vaste posters

[ Bericht 65% gewijzigd door motorbloempje op 06-10-2014 17:29:07 ]
  maandag 6 oktober 2014 @ 09:52:50 #2
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_145246145
Zucht :') Nog steeds met OP bug.
  maandag 6 oktober 2014 @ 09:54:12 #3
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_145246177
Mij lukt het wel eentje met OP te openen. Op mobiel dus niet, pc wel. Gek :{
pi_145246229
Ik kijk wel even als ik op mijn werk ben. Sta nu nog in een immense file :')
Ja doei.
  maandag 6 oktober 2014 @ 09:59:25 #5
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_145246293
@Zwabber: wat een leuk verslag! Je mooiste moment met mevrouw Z voor je neus :Y En de gothic die YNWA zong :o En dan nog zo'n mooie tijd, wowie.

@Devv: gekkenwerk vind ik het. Desondanks veel respect dat je die ca 7(!) uur volhield.

En nu wachten op Yuks!
  maandag 6 oktober 2014 @ 10:01:06 #6
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_145246340
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 09:54 schreef Quoi het volgende:
Mij lukt het wel eentje met OP te openen. Op mobiel dus niet, pc wel. Gek :{
En ik ben permamobile dusja :')
pi_145246462
Zwabber, topprestatie en geweldig verhaal weer!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_145246984
Zwabber weer een prachtig verhaal en een superprestatie ! Erg tof dat ik je nog even snel zag, heel toevallig :)
  maandag 6 oktober 2014 @ 10:30:06 #9
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_145247031
Zwabber heeft aan mij gedacht...dus dat voelde ik in mijn onderbuik!
F means you're fucked
  maandag 6 oktober 2014 @ 10:30:57 #10
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_145247056
Overigens: hats, ik hoop je met een fitte glimlach tegemoet te kunnen lopen in Amsterdam :Y
F means you're fucked
pi_145247059
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 10:28 schreef Jero_nimo het volgende:
Zwabber weer een prachtig verhaal en een superprestatie ! Erg tof dat ik je nog even snel zag, heel toevallig :)
Ik zag net pas dat jij er toen al 38 km op had zitten _O_

@mossel: jij kunt tussen 1:50 en 1:55 lopen zodra je goed hersteld bent!

@Quoi: ik ben toch wel benieuwd naar wat er gebeurd is tijdens jouw HM. De CPC was veel zwaarder qua omstandigheden. Enfin, nu lekker concentreren op de kortere afstanden en volgend jaar een nieuwe poging. Jij hebt dit jaar in ieder geval al je HM's uitgelopen, ik maar 50%.
pi_145247095
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 10:30 schreef YUR het volgende:
Zwabber heeft aan mij gedacht...dus dat voelde ik in mijn onderbuik!
En onderbewust aan Corniel, die altijd vindt dat ik moet doorlopen bij pijn.
Maar misschien dacht ik nog het meest bewust aan het verhaal van Guard in Berlijn. Die gewoon door bleef lopen ondanks de pijn. Dat was inspirerend. En het verhaal van Mossel al helemaal.
  maandag 6 oktober 2014 @ 10:37:35 #13
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_145247202
@Zwabber, wat er gebeurde tijdens mijn HM? Ik ging toch maar even tikken en zo schreef ik toch weer een korte roman erover.

SPOILER

[ Bericht 2% gewijzigd door Quoi op 06-10-2014 10:45:51 ]
  maandag 6 oktober 2014 @ 10:42:40 #14
50430 Yuki
Student Midwife
pi_145247310
Zwabber ^O^ Wat een verbetering van je PR! Hulde! En superleuk verslag weer :)

Quoi: balen hoe het gegaan is, maar hulde voor je doorzettingsvermogen ^O^ én je schrijftalent O+
♥ || Baby catcher in training || ♥
  maandag 6 oktober 2014 @ 10:44:30 #15
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_145247344
quote:
14s.gif Op maandag 6 oktober 2014 10:42 schreef Yuki het volgende:
Zwabber ^O^ Wat een verbetering van je PR! Hulde! En superleuk verslag weer :)

Quoi: balen hoe het gegaan is, maar hulde voor je doorzettingsvermogen ^O^ én je schrijftalent O+
En jij en jij en jij en jij?
dankje :)
  maandag 6 oktober 2014 @ 10:45:45 #16
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_145247364
Je schrijft idd heerlijk, in gedachten liep ik met je mee Q O+ Flinke eindsprint btw!
  maandag 6 oktober 2014 @ 10:46:18 #17
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_145247380
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 10:37 schreef Quoi het volgende:
@Zwabber, wat er gebeurde tijdens mijn HM? Ik ging toch maar even tikken en zo schreef ik toch weer een korte roman erover.

SPOILER
_O_ Dit is pas echt het verhaal van een HELDIN! _O_
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  maandag 6 oktober 2014 @ 10:47:49 #18
50430 Yuki
Student Midwife
pi_145247410
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 10:44 schreef Quoi het volgende:

[..]

En jij en jij en jij en jij?
dankje :)
En ik ben net (redelijk) uitgeslapen, gedoucht en klaar voor het ontbijt.
Er moet ook vakantie gevierd worden, dus verslag komt eind van de middag/begin van de avond.

We houden het spannend :+
sorry :@

Wel: spierpijn! *O* opstaan (van bed, uit stoel) en trap af zijn uitdagingen :')
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_145247425
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 10:37 schreef Quoi het volgende:

SPOILER
Die eindsprint idd :D
  maandag 6 oktober 2014 @ 10:51:27 #20
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_145247489
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 10:48 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Die eindsprint idd :D
Die eindsprint zegt me dat ik verdikkeme misschien door die kuitenbijters heen had moeten bikkelen na de 17 km. Al zóiets er nog in zit. Maarja.

@Yuki: vooruit ;) Pa de M trouwens met goed resultaat volbracht?

@MD: dank, maar ik kan wel een cursusje afzien en doorbijten gebruiken, denk ik soms :)
pi_145247526
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 10:51 schreef Quoi het volgende:

[..]

Die eindsprint zegt me dat ik verdikkeme misschien door die kuitenbijters heen had moeten bikkelen na de 17 km. Al zóiets er nog in zit. Maarja.

@Yuki: vooruit ;) Pa de M trouwens met goed resultaat volbracht?

@MD: dank, maar ik kan wel een cursusje afzien en doorbijten gebruiken, denk ik soms :)
Ik denk dat je gewoon net iets teveel geschommeld hebt in tempo, dat kost veel energie en dan moet je ook stukken langzamer lopen dan je eigenlijk kan waardoor je stiekem ook wel een beetje hersteld aan het einde. Als je bij wijze van spreke het hele stuk 6.40 had gelopen en dat een lekker tempo was, was je energie veel beter verdeeld geweest. Het blijft gewoon best lastig om in te schatten wat op die dag je haalbare tempo moet zijn op zo'n lange afstand.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  maandag 6 oktober 2014 @ 10:55:46 #22
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_145247557
O+ voor zwabber en mevrouw zwabber. Ik zei het al maar ik word er blij van.

Quoi: bikkel! Goed doorgezet en weer lekker 10-15 km lopen. Loop ik met je mee :)
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_145247578
Doorzetter Quoi. Hopelijk ga je ook snel een fijn loopclubje vinden waar je wel beter van wordt.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  maandag 6 oktober 2014 @ 10:58:33 #24
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_145247609
Yuki doet aan teasers...

Ik moet mijn volgende HM eens niet beginnen met 2 kilometers van 6 min :o
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_145247643
Q, die vergelijking met een vrouw tijdens bevalling :o
Was het echt zo erg ja?

Verder spat de verbetenheid uit je verhaal: mooi! ^O^
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')