Daar kan ik me niks bij voorstellen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:39 schreef Aiciu het volgende:
Ik heb die hele pagina overgenomen met feiten.
Dan is dit wel een kansloos topic, vind je niet?quote:
quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:44 schreef Copthorne het volgende:
Ik ben naar die Facebook-pagina aan het Googlen, kom ik op pagina 3 dit topic al tegen.
Het gaat gewoon om het feit dat ze gewoon blind zijn en alles maar de schuld van de joden is. Dat is de klacht.quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dan is dit wel een kansloos topic, vind je niet?
quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:44 schreef Copthorne het volgende:
Ik ben naar die Facebook-pagina aan het Googlen, kom ik op pagina 3 dit topic al tegen.
En wat waren jouw tegenargumenten?quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:45 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Het gaat gewoon om het feit dat ze gewoon blind zijn en alles maar de schuld van de joden is. Dat is de klacht.
I can't take you's all serious. You've all prooved my selective thoughts with nonsense arguments.quote:
Sterk hoor.quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:47 schreef Aiciu het volgende:
[..]
I can't take you's all serious. You've all prooved my selective thoughts with nonsense arguments.
Dat.
Ik ben in een goede bui vandaag, morgen weer.quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:55 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik kan niet echt veel met deze reactie. Probeer het eens beledigend.
Ik ben geen echte fokker, hoe moet dat?quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:55 schreef Le_Professeur het volgende:
Screencap, maak je facebook onherkenbaar.
Ik heb nog wel 3 minuten.quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:56 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Ik ben in een goede bui vandaag, morgen weer.
scherpquote:
Naast F12 zit een knopje, daar druk je op en maak je een schermafruk. Plakken in paint en je bewerkt je foto.quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:56 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Ik ben geen echte fokker, hoe moet dat?
Eindstand, hij drukt F11.quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Naast F12 zit een knopje, daar druk je op en maak je een schermafruk. Plakken in paint en je bewerkt je foto.
He wat ISIS joden wtf????quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:37 schreef Aiciu het volgende:
Dat die terroristische organisaties zoals isis eigenlijk joden zijn die moslims in een kwaad daglicht willen stellen.![]()
krijg iets van <script script>quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Naast F12 zit een knopje, daar druk je op en maak je een schermafruk. Plakken in paint en je bewerkt je foto.
JONGE LUISTER EENS!quote:
ohquote:
Wel grappig dat die knop niet gebruikt wordt in spellen enzo.quote:Op maandag 6 oktober 2014 00:06 schreef deadprez het volgende:
pause/break is ook al nutteloos zo te lezen
keigrappig inderdaadquote:Op maandag 6 oktober 2014 00:08 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Wel grappig dat die knop niet gebruikt wordt in spellen enzo.
oke ik kom met de glock 19quote:
quote:
Wat een marginale vorm van Engels hou jij er op na.quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:47 schreef Aiciu het volgende:
[..]
I can't take you's all serious. You've all prooved my selective thoughts with nonsense arguments.
Dat.
Ik ben blij dat het iemand anders ook op valt...quote:Op maandag 6 oktober 2014 00:14 schreef GhpH het volgende:
[..]
Wat een marginale vorm van Engels hou jij er op na.
Australisch.quote:Op maandag 6 oktober 2014 00:14 schreef GhpH het volgende:
[..]
Wat een marginale vorm van Engels hou jij er op na.
Ik spreek nou eenmaal Australisch of ga jij ook vlaams praten op een belgische site?quote:Op maandag 6 oktober 2014 07:49 schreef GhpH het volgende:
[..]
uhu... sure. op een britse fb-pagina...
Ook in Oz is to prove met 1 o hoor.quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:49 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Ik spreek nou eenmaal Australisch of ga jij ook vlaams praten op een belgische site?
Gast, ik heb Australische familie en hun praten allemaal zo.quote:Op maandag 6 oktober 2014 08:01 schreef TntMobius het volgende:
[..]
Lul niet man met je Australischeje faalt gewoon.
Boeiend. Gelukkig zijn er daar niet zulke taal nazi's.quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook in Oz is to prove met 1 o hoor.
Taalnazi's.quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:54 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Boeiend. Gelukkig zijn er daar niet zulke taal nazi's.
Heb ik, komt omdat ik een opleiding heb gevolgdquote:
Wie niet?quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heb ik, komt omdat ik een opleiding heb gevolgd.
Italiaan, volgens mij ben je een beetje dronken.quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:49 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Ik spreek nou eenmaal Australisch of ga jij ook vlaams praten op een belgische site?
Ik zeg toch niet dat ik zelf ook Australisch ben, ik zeg alleen dat een deel van mijn familie dat is en dat ik daarom Australisch engels wil spreken.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:24 schreef GhpH het volgende:
[..]
Italiaan, volgens mij ben je een beetje dronken.
En ja, ik spreek Vlaams op belgische sites trouwens(maar dat komt omdat ik Limburger bent). Iig de standaard voor Engels is Brits Engels. Geen Didgeridoo Engels
En hoeveel scoorde je gemiddeld op school?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:48 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat ik zelf ook Australisch ben, ik zeg alleen dat een deel van mijn familie dat is en dat ik daarom Australisch engels wil spreken.
8.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:42 schreef GhpH het volgende:
[..]
En hoeveel scoorde je gemiddeld op school?
quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:37 schreef Aiciu het volgende:
Wat een domme mensen zijn het toch. En hun engels was nog slechter dan dat van Rob Geus!
quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:47 schreef Aiciu het volgende:
Weinig goed aan bedoel je.quote:
Ik praat zoals ik wil, dat jullie nou braaf volgens de regels praten hoef je mij niet mee lastig te valle.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Weinig goed aan bedoel je.
In geen enkele taal is spreektaal acceptabel in geschreven woord, Australisch engels (wat dat van jou ook niet is) is niets anders dan normaal engels qua regels.
Praat eens normaal met je kanker nette woordenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:59 schreef Azorius het volgende:
[..]
Naast de spelfouten is ook de zin zelf slecht geformuleerd.
Niet als je mans gaat beweren dat het wel goed is. Je komt maar zo dom over als je wil, maar ga geen mensen beschuldigen als je zelf fout zit.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:04 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Ik praat zoals ik wil, dat jullie nou braaf volgens de regels praten hoef je mij niet mee lastig te valle.
Ik weet toch hoe mensen praten of ga jij als kaaskop beweren dat engelstaligen hun eigen taal niet goed spreken kk gewoon op.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet als je mans gaat beweren dat het wel goed is. Je komt maar zo dom over als je wil, maar ga geen mensen beschuldigen als je zelf fout zit.
Kansloosquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:09 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Ik weet toch hoe mensen praten of ga jij als kaaskop beweren dat engelstaligen hun eigen taal niet goed spreken kk gewoon op.
je wordt steeds leuker, geen kaaskop neem ik aan?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:10 schreef Aiciu het volgende:
[..]
moderator zijn is kansloos ja. zoek een kanker leven kanker nerd.
kom naar amsterdam dan kanker internetheldquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je wordt steeds leuker, geen kaaskop neem ik aan?
Daar ben ik alquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:12 schreef Aiciu het volgende:
[..]
kom naar amsterdam dan kanker internetheld
Nee, gewoon binnen hoor, niet iedereen is dakloosquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:14 schreef Aiciu het volgende:
[..]
ja in de regen en je ziet quoteshoe zie je eruit
Nou moe, dat kan ook wel wat minder. Proleetquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:05 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Praat eens normaal met je kanker nette woorden
als ik erachter kom wie je bent heb je een probleem.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, gewoon binnen hoor, niet iedereen is dakloos.
Dat denk ik ook wel ja, waar moet ik je lijk nu weer kwijt.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:15 schreef Aiciu het volgende:
[..]
als ik erachter kom wie je bent heb je een probleem.
je doet wel tof maar je bent gewoon een nerdje die op inernet stoer doet.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel ja, waar moet ik je lijk nu weer kwijt.
En jij niet?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:17 schreef Aiciu het volgende:
[..]
je doet wel tof maar je bent gewoon een nerdje die op inernet stoer doet.
Echt de absolute onderkant van de samenleving dit. Je zou 'm bijna in een kooitje in de dierentuin stoppen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:09 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Ik weet toch hoe mensen praten of ga jij als kaaskop beweren dat engelstaligen hun eigen taal niet goed spreken kk gewoon op.
ik doe het wel als ik weet wie je bent.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En jij niet?.
Je begint met fysiek dreigen, op het internet.
En wat nou als ik je echt helemaal de tering in beuk? Wat dan? ben ik zeker een racistische kaaskop?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:18 schreef Aiciu het volgende:
[..]
ik doe het wel als ik weet wie je bent.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:18 schreef Azorius het volgende:
[..]
Echt de absolute onderkant van de samenleving dit. Je zou 'm bijna in een kooitje in de dierentuin stoppen.
wat kom jij nou soer doen met je kanker rode snolquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:18 schreef Azorius het volgende:
[..]
Echt de absolute onderkant van de samenleving dit. Je zou 'm bijna in een kooitje in de dierentuin stoppen.
alsof jij iets kan behalve als een nerd de hele dag fokkenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En wat nou als ik je echt helemaal de tering in beuk? Wat dan? ben ik zeker een racistische kaaskop?.
We zullen het zien he?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:20 schreef Aiciu het volgende:
[..]
alsof jij iets kan behalve als een nerd de hele dag fokken
Zou ik ook zeker doen hoor, want je hebt een heel erg sterk punt ook verderquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:22 schreef Aiciu het volgende:
[..]
als ik ooit iemand ze fokken met jou account klap ik hem gewoon
boeit m niet.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zou ik ook zeker doen hoor, want je hebt een heel erg sterk punt ook verder.
Dit gedoe mij ook niet meer eigenlijk.quote:
wees stil danquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit gedoe mij ook niet meer eigenlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |