Beveiliging is meestal snachts hè....quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:31 schreef Harlekien het volgende:
ik heb uren aangegeven(voornamelijk snachts) terwijl ik dan helemaal niet kan werken? Ik ben nu dus bang dat ik dat bij het gesprek nog even aan moet geven en dat ze me juist precies die uren wilden.
Wat zal ik doen? Dit gewoon bij het gesprek ter sprake brengen of ?
Heb aangegeven voor overdag en snachts, maar snachts kan ik dus niet.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:41 schreef jeffrey83 het volgende:
[..]
Beveiliging is meestal snachts hè....
Voor de rest is het een prima duidelijk verhaal!
Nee jij komt intelligent overquote:Op zondag 5 oktober 2014 21:51 schreef Wespensteek het volgende:
Goh weer een echte sukkel met een ongeloofwaardig topic, komt toch vaak voor dat iemand graag zo dom wil overkomen.
Ik ben een grote dombo maar zelfs ik begrijp dat jij enorm dom bezig bent of het topic nu waar is of niet.quote:
Waarom heb je dat aangegeven dan?quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:47 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Heb aangegeven voor overdag en snachts, maar snachts kan ik dus niet.
Ja, dát stond al in de OP, maar de vraag is: why?quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:47 schreef Harlekien het volgende:
Heb aangegeven voor overdag en snachts, maar snachts kan ik dus niet.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:55 schreef Dieter_Dengler het volgende:
Wat heb je 's nachts te doen dan?
Handig!quote:Op maandag 6 oktober 2014 01:09 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Onoplettendheid eigenlijk, had er niet goed over nagedacht
Lol wat?quote:Op maandag 6 oktober 2014 01:09 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Onoplettendheid eigenlijk, had er niet goed over nagedacht
Het is parttime werk voor in de avond. Dus ik wil in de avond werken, ik kan opzich snachts wel werken maar heb geen rekening gehouden met het openbaar vervoer snachts.quote:Op maandag 6 oktober 2014 09:02 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Lol wat?![]()
Jij solliciteert ergens maar je hebt er niet over nagedacht dat je snachts...slaapt?serieus? Oh en je leert er ook nog naast dus wanneer wil je dan eigenlijk werken? Het lijkt me dat je daar toch wel enigzins een beeld van hebt, al vóór je gaat solliciteren.
En als dat zo is dan vraag ik me af waarom je zo'n belachelijk antwoord hebt gegeven aan dat bedrijf.
Je bent niet zo snugger
Het is niet een functie waar het alleen maar om nachtwerk, ik heb mezelf maar voor 2 korte nachten in de week aangegeven en voor de rest alleen maar s'avonds en overdag. -_-'quote:Op maandag 6 oktober 2014 10:39 schreef jeroen25 het volgende:
Ik heb gesolliciteerd voor administratief werk tijdens kantooruren.
Maar ik volg ook een studie en kan dus overdag niet werken.
Kan ik dat het beste bij het gesprek vertellen of als ik ben aangenomen?
Mja, kun je hier wel tof lopen doen, maar het is natuurlijk een ontzettende faalactie van je om er niet over nagedacht te hebben dat je in de nacht slaapt, dus effe niet zo hoog van de toren blazen internetrambo:')quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:18 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Het is parttime werk voor in de avond. Dus ik wil in de avond werken, ik kan opzich snachts wel werken maar heb geen rekening gehouden met het openbaar vervoer snachts.
Jij bent zelf niet zo snugger als je zo snel conclusies trekt,
Zoals je hier boven al las, kan ik nachts niet werken omdat ik afhankelijk ben van het openbaar vervoer. Moeilijk hé? Lezen. Dat het niet handig is, is logisch maar dat ik niet snugger ben gaat me een beetje te ver. Ben 20 jaar oud en waarschijnlijk een stuk verder in het leven dan jou. Of trek ik nu te snelle conclusies?quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:20 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Mja, kun je hier wel tof lopen doen, maar het is natuurlijk een ontzettende faalactie van je om er niet over nagedacht te hebben dat je in de nacht slaapt, dus effe niet zo hoog van de toren blazen internetrambo:')
Volgens mij snap je t zelf niet helemaal. Het is mij geheel duidelijk dat je snachts niet kunt werken. Maar dat had je je ook kunnen bedenken toen je doorgaf wanneer je beschikbaar wasquote:Op maandag 6 oktober 2014 12:22 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Zoals je hier boven al las, kan ik nachts niet werken omdat ik afhankelijk ben van het openbaar vervoer. Moeilijk hé? Lezen. Dat het niet handig is, is logisch maar dat ik niet snugger ben gaat me een beetje te ver. Ben 20 jaar oud en waarschijnlijk een stuk verder in het leven dan jou. Of trek ik nu te snelle conclusies?
Volgens mij snap jij niet waar ik me zo over opwind? Ik houd er niet van als iemand mij niet snugger noemt terwijl die geen idee heeft wie ik ben en waar ik vandaan ben gekomen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:24 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Volgens mij snap je t zelf niet helemaal. Het is mij geheel duidelijk dat je snachts niet kunt werken. Maar dat had je je ook kunnen bedenken toen je doorgaf wanneer je beschikbaar was![]()
Een stuk verder in het leven dan ik? Jij bent 20 en nog steeds afhankelijk van het openbaar vervoer. Zoals ik al zei, niet zo hoog van de toren blazen
Zwemdiploma a, b,c en een veterstrikdiplomaquote:Op maandag 6 oktober 2014 12:28 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Volgens mij snap jij niet waar ik me zo over opwind? Ik houd er niet van als iemand mij niet snugger noemt terwijl die geen idee heeft wie ik ben en waar ik vandaan ben gekomen.
En even voor de informatie, ik heb gewoon een auto hoor maar kan, omdat ik nog geen werk heb kan ik deze moeilijk onderhouden. Ik hoop voor mijn 21ste nog een vaste baan te hebben en heb dan 4 diploma's op zak..
quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:31 schreef Janneke141 het volgende:
En toch is het met je bijna vier diploma's kennelijk te ingewikkeld om te verzinnen wat je nu moet doen.
wat zit je te zeuren dan? bel gewoon afquote:Op maandag 6 oktober 2014 00:47 schreef Harlekien het volgende:
Heb nog een opleiding daarnaast, wat ik snachts doe is slapen =D
Dus je dacht ik koop een auto maar die kun je dus niet betalen? Het interesseert me helemaal niet waar jij je over op zit te winden maar vermakelijk is het welquote:Op maandag 6 oktober 2014 12:28 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Volgens mij snap jij niet waar ik me zo over opwind? Ik houd er niet van als iemand mij niet snugger noemt terwijl die geen idee heeft wie ik ben en waar ik vandaan ben gekomen.
En even voor de informatie, ik heb gewoon een auto hoor maar kan, omdat ik nog geen werk heb kan ik deze moeilijk onderhouden. Ik hoop voor mijn 21ste nog een vaste baan te hebben en heb dan 4 diploma's op zak..
Ik heb geen auto gekocht, niet te snel conclusies trekken.quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:33 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dus je dacht ik koop een auto maar die kun je dus niet betalen? Het interesseert me helemaal niet waar jij je over op zit te winden maar vermakelijk is het wel
Je moet iets met je autorijdiploma.quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:33 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dus je dacht ik koop een auto maar die kun je dus niet betalen? Het interesseert me helemaal niet waar jij je over op zit te winden maar vermakelijk is het wel
Maar als je al met het OV naar je werk moet dan zal je ook vast en zeker wel reiskosten vergoed krijgen waardoor je dus de auto wel kan betalen dus wel s'nachts kan werken.quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:35 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Ik heb geen auto gekocht, niet te snel conclusies trekken.
quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:36 schreef Storneren het volgende:
Een auto kopen maar niet kunnen onderhouden is ook echt een toonbeeld van snuggerheid.
quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:35 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Ik heb geen auto gekocht, niet te snel conclusies trekken.
Helaas geen reiskosten vergoeding, gelukkig val ik nog onder de studenten ov.quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:37 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Maar als je al met het OV naar je werk moet dan zal je ook vast en zeker wel reiskosten vergoed krijgen waardoor je dus de auto wel kan betalen dus wel s'nachts kan werken.
quote:
Je hebt de auto net impulsief verkocht?quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:28 schreef Harlekien het volgende:
En even voor de informatie, ik heb gewoon een auto hoor maar kan, omdat ik nog geen werk heb kan ik deze moeilijk onderhouden.
Bedrijven met ploegendiensten die moeilijk bereikbaar zijn en geen reiskosten vergoeden ik ben ze nog nooit tegen gekomen, maar blijkbaar bestaan ze dus.quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:39 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Helaas geen reiskosten vergoeding, gelukkig val ik nog onder de studenten ov.
Nou dat klopt niet helemaal hoor, er zijn bedrijven in de Rotterdamse Haven die kunnen wat problemen opleveren als je net niet in de juiste omgeving woont en net de verkeerde tijden hebt.quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:42 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Bedrijven met ploegendiensten die moeilijk bereikbaar zijn en geen reiskosten vergoeden ik ben ze nog nooit tegen gekomen, maar blijkbaar bestaan ze dus.
Geërfdquote:Op maandag 6 oktober 2014 12:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hoe zit het nou met die auto? Heb je die gejat ofzo?
Super duidelijkquote:Op maandag 6 oktober 2014 13:03 schreef Cat22 het volgende:
TS moet 's nachts slapen maar kan wel werken alleen het OV zit niet mee omdat hij wel een auto heeft maar toch niet.
Zoiets, toch?
Ik snap dingenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |