Gaat Karin straks nog een week meequote:Op zondag 5 oktober 2014 21:00 schreef PaarsBeestje het volgende:
Het gaat niet goed met Jacques vandaag. Zo vliegt hij er nog uit.
Dan nog weet je toch niet alles uit je hoofdquote:Op zondag 5 oktober 2014 21:01 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ja ik nu ook niet. maar als ik meedeed weldan bereid je je toch voor?
zandkoekjes moet je ook niet te hard mengen volgens mij... en een madeleine moet wel meer ei in gaan...
Zie ik zo gebeuren op deze manier.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:02 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Gaat Karin straks nog een week mee
terugkijken kan via NPO.nlquote:Op zondag 5 oktober 2014 21:02 schreef Probability het volgende:
Godverdomme heb nu een belafspraak
Kan iemand screens maken
van Anouk?quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:02 schreef Probability het volgende:
Godverdomme heb nu een belafspraak
Kan iemand screens maken
quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:03 schreef Sunnythesun het volgende:
Die paddenstoeltjes van merengue zien er mooi uit
Anouk heeft lekkere kumquats!quote:
die eet alleen groenten van Hakquote:Op zondag 5 oktober 2014 21:07 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik zie Martine trouwens nooit meeproeven.
dat hij naar huis kan gaanquote:
vlak van smaak, droge cake, waar zijn je kiwi's, het ziet er uit als een tekenfilmtaart, niet zo geraffineerd.quote:
Ik zeg Jacquesquote:Op zondag 5 oktober 2014 21:11 schreef Postbus100 het volgende:
Nou, spannende strijd tussen jacques en karin, wie eruit moet.
Bedankt namens m'n vaderquote:Op zondag 5 oktober 2014 21:10 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
vlak van smaak, droge cake, waar zijn je kiwi's, het ziet er uit als een tekenfilmtaart, niet zo geraffineerd.
Menno is gewoon een sympathieke gastquote:Op zondag 5 oktober 2014 21:11 schreef Probability het volgende:
Meno isclose
en begint bevriend te raken......
!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |