Is stiekem ook veel beter dan Ziggy. Goed dat je hebt doorgezetquote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:29 schreef Kerftminister het volgende:
Had vdweek trouwens Hunky Dory nog geluisterd, maar niet mijn mening hier neergezet. Wat een plaatDie is echt enorm sterk hoor, compleet andere mening dan Ziggy Stardust heb ik daar over.
Dat is juist de kracht van die plaat en eigenlijk The National in het algemeen. Herhaling, herhaling, herhaling, mooie brug, vette climax.quote:Luister nu trouwens Boxer van The National. Vind het geen reet aan, al denk ik dat het blasfemie is in dit topic.
Huhu zie gewoon dat die nog in de OP staat ook nog, snap niet waarom. Kabbelt maar wat voort.
High Violet vind ik ook beter dan Boxer, maar toch zet ik Boxer vaker op. Is wat rauwer.quote:
Trouble Will Find Me bevat misschien wel de meeste goede nummers van alle National albums, maar is ook meer een vrij softe herhalingsoefening van eerder werk. Ik ben er ook nog niet helemaal uit.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:58 schreef Kerftminister het volgende:
Ik denk gewoon dat het niet mijn band is, die plaat van vorig jaar was iedereen ook positief over en vond ik ook niet bijzonder.
Nja ik zie mezelf niet echt als een purist, maar wederom vind ik dit wel een zeer treffende omschrijving. Je legt beter uit wat me er niet aan bevalt dan ik zelf zou kunnen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:03 schreef Moody het volgende:
[..]
Trouble Will Find Me bevat misschien wel de meeste goede nummers van alle National albums, maar is ook meer een vrij softe herhalingsoefening van eerder werk. Ik ben er ook nog niet helemaal uit.
Feit is wel dat ik er graag naar luister. Zal voornamelijk komen door de fijne stem, de prettige (maar ook veilige) melodieën en geweldige productie.
Dat het niks voor jou is, kan ik goed begrijpen. Het is een band waar je eenvoudig van kan gaan houden, maar die bijv. voor puristen ook snel heel "gemaakt" kan klinken.
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:29 schreef Kerftminister het volgende:
Had vdweek trouwens Hunky Dory nog geluisterd, maar niet mijn mening hier neergezet. Wat een plaat![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het laatst gemaakte album wel, die niet. Ga ik proberen!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:09 schreef Kerftminister het volgende:
Iemand trouwens hier die Sunny Day Real Estate's klassiekeralbum Diary kent? Met die begint namelijk het kwartje eindelijk te vallen hier.
Die ken ik dan weer niet, heb alleen Diary geluisterd toen ik wat Emo muziek wilde uitproberen, wat dus verrassend (zoals ik al eerder meldde hier) gewoon prima muziek in het algemeen blijkt te zijn.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:21 schreef Moody het volgende:
[..]
Het laatst gemaakte album wel, die niet. Ga ik proberen!
True.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:18 schreef Beregd het volgende:
Allemaal veel te hoogdravend geworden, the national, op zich zijn het dezelfde nummers als vroeger, gewoon rijker gearrangeerd.
De eerste 2 nummers zijn in ieder geval emo van de beste soortquote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:28 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Die ken ik dan weer niet, heb alleen Diary geluisterd toen ik wat Emo muziek wilde uitproberen, wat dus verrassend (zoals ik al eerder meldde hier) gewoon prima muziek in het algemeen blijkt te zijn.
Die eerste.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:29 schreef Moody het volgende:
[..]
True.
Al blijft het lastig om dat een band te verwijten. Dit is blijkbaar waar ze goed in zijn. Wellicht mede door Matt en zijn probleem.
[..]
De eerste 2 nummers zijn in ieder geval emo van de beste soort
De al uitgebrachte nummers klonken al goed. Ben benieuwd naar de hele plaat.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:27 schreef Beregd het volgende:
Ik blijf nog even hangen bij die nieuwe iceageWat een schijf.
Ja wat een nummer is datquote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:53 schreef DO2 het volgende:
De soundtracks van Anderson films zijn altijd dik in orde.
- She smokes....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |