quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:19 schreef Norrage het volgende:
Autechre
Al gaat dat ook vaak te ver....
Fixedquote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:19 schreef Norrage het volgende:
Autechre
Al gaat dat ook vaak te ver....
Dat ja!quote:
En als dat eenmaal normaal begint te klinken, kun je door met:quote:
Gantz Graf is puur genot. Gaat dit jaar hoog eindigen in mijn ranjalijst.quote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:02 schreef Gehenna het volgende:
De onofficiële clip stijgt overigens de officiële naar de kroon:
Ga je erop solliciteren? :pquote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:54 schreef Maxerazzi het volgende:
Godver, één van de qualifications voor een job bij P4K ([http://pitchfork.com/news(...)-operations-manager/)
"Have a deep understanding of Pitchfork Media and the world in which we exist"____________!
Ik vind dat om heel eerlijk te zijn niet zo'n gekke eis voor een advertising operations manager. Het is niet alsof het een vacature is voor de plaatsvervangend hoofd schoonmaakdiensten.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:54 schreef Maxerazzi het volgende:
Godver, één van de qualifications voor een job bij P4K ([http://pitchfork.com/news(...)-operations-manager/)
"Have a deep understanding of Pitchfork Media and the world in which we exist"____________!
Kom op, man, wat een volstrekt vage non-eis.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind dat om heel eerlijk te zijn niet zo'n gekke eis voor een advertising operations manager. Het is niet alsof het een vacature is voor de plaatsvervangend hoofd schoonmaakdiensten.
Ik wil best toegeven dat het wat onorthodox geformuleerd is maar ik vind kennis van het bedrijf en de doelgroep echt geen rare eis voor een reclamemanager.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:06 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Kom op, man, wat een volstrekt vage non-eis.
Uiteraard. Maar laat 't aan P4K over om daar een pseudo-diepzinnige lading aan te geven.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik wil best toegeven dat het wat onorthodox geformuleerd is maar ik vind kennis van het bedrijf en de doelgroep echt geen rare eis voor een reclamemanager.
Ah, dus het is niet volstrekt vaag en een non-eis. Kijk onze Max een beetje tegen vuilnisbakken schoppen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:15 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar laat 't aan P4K over om daar een pseudo-diepzinnige lading aan te geven.
De eis zou niet volstrekte nonsens kunnen zijn, ware het niet dat ze het afschuwelijk hebben geformuleerd, waarmee het nu een non-eis is.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ah, dus het is niet volstrekt vaag en een non-eis. Kijk onze Max een beetje tegen vuilnisbakken schoppen.
Waarmee ze de mensen afschrikken die de formulering kut vinden en dus ook de bedrijfscultuur kut zouden vindenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:25 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
De eis zou niet volstrekte nonsens kunnen zijn, ware het niet dat ze het afschuwelijk hebben geformuleerd, waarmee het nu een non-eis is.
Lachwekkend inderdaad, maar niet exclusief voor Pitchforkquote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:54 schreef Maxerazzi het volgende:
Sowieso zijn vacatures natuurlijk verschrikkelijk. Óf ze zijn zo specifiek dat niemand er aan voldoet óf ze zijn zo vaag dat je geen idee hebt wat ze verwachten.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:31 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Lachwekkend inderdaad, maar niet exclusief voor PitchforkHeb een tijdje lang als een gek door jobaanbiedingen geworsteld en je komt echt de gekste, vage eisen tegen, vaak voor simpele functies in kleine bedrijven. "Kijk ons eens een vlotte en hippe bedrijfscultuur hebben" en dan na een jaar failliet want ze hebben geen capabele mensen. Tja. (ja, het zit diep)
Je vergeet de minder valide mens! Discriminatie!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sowieso zijn vacatures natuurlijk verschrikkelijk. Óf ze zijn zo specifiek dat niemand er aan voldoet óf ze zijn zo vaag dat je geen idee hebt wat ze verwachten.
Ik stoor me altijd het meest aan "bij gelijke geschiktheid gaat de voorkeur uit naar een vrouwelijke kandidaat/kandidaat van allochtone afkomst".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |