Briljante song, echt alles klopt eraan. Verder heb ik er niets mee.quote:
Met Modest mouse bedoel je?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Briljante song, echt alles klopt eraan. Verder heb ik er niets mee.
Ja.quote:
Ik heb hetzelfde. En dat heb ik met al zijn albums. Beetje hipster en zal ik het zeggen? Pretentieuze electro...hij probeert er zoveel in te proppen.....gelukkig is alles lekker kortquote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:42 schreef Gehenna het volgende:
En afgelopen die nieuwe Flying Lotus, weet nog niet goed wat ik ermee moet. Het heeft duidelijk een eigen persoonlijkheid en het zit goed in elkaar, maar toch doet het me bijna niets
Spooks, een ideetje van 20 seconde ofzo, uitgevoerd door Supergrass. Breng het nou niet zoquote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:52 schreef Tchock het volgende:
Nieuwe muziek van Radiohead in deze film. Release 12 december.
http://m.imdb.com/title/tt1791528/
Ssst.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:58 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Spooks, een ideetje van 20 seconde ofzo, uitgevoerd door Supergrass. Breng het nou niet zo.
Kindermuziek?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:04 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ja Flying Lotus heb ik nooit begrepen, klinkt gewoon als hele drukke kindermuziek. Heb hem nog een keer op lowlands gezien en ook dat vond ik erg kut.
Inderdaad leuk, maar wel weer het zoveelste Tame Impala/Temples/Jacco Gardner/etc soundje, origineel is het in ieder geval niet, als ik het in de achtergrond zou horen ergens zou ik het ook op melodie na niet snel kunnen onderscheiden.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:49 schreef Gehenna het volgende:
Hé een nieuw retro-bandje uit Nederland a la Jacco Gardner
Ik vind ze wel tof
Ik kan me daar eigenlijk best in vinden...Zeker als die stem van Kendrick tevoorschijn komt......quote:
Ik absoluut niet. Het is druk ja, maar kinderlijk? Dan denk ik aan totaal iets anders.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:11 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik kan me daar eigenlijk best in vinden...Zeker als die stem van Kendrick tevoorschijn komt......
Four Tet vind ik ook echt fantastisch. Maar die kan je ook echt wel scharen in het hoekje van de intelligente downtempo electro, met jazzy drum en basritmes en ook vaak wel wat vage bliepjes. Flying Lotus overdoes het een beetje....Four Tet is meer minimalistisch.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:15 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Four Tet is toch niet hetzelfde soort muziek? Ik vind hem meerdere geniale albums hebben. FlyLo niet eens een goed nummer.
Ze worden heel vaak in hetzelfde straatje genoemd. Radiohead werkt bijvoorbeeld met ze beide samen, ze hebben beide een jazz-vybe en ze bouwen hun muziek op dezelfde manier op....quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:16 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Nu was ik bijna toch hyped
[..]
Zeker, maar soortgenootje? Neuh.
Nightcaller en Electric Candyman zijn er al twee.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:15 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Four Tet is toch niet hetzelfde soort muziek? Ik vind hem meerdere geniale albums hebben. FlyLo niet eens een goed nummer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |