iddquote:Op zondag 5 oktober 2014 19:38 schreef defokkingfoker het volgende:
Greatness laat wel lang op zich wachten
Ik denk dat ik die maar ga aanschaffen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:42 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Jullie spelen geen Shadows of Mordor zeker?
Zou ik zeker doen als behoefte hebt aan greatness.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:43 schreef janrad het volgende:
[..]
Ik denk dat ik die maar ga aanschaffen.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:43 schreef janrad het volgende:
[..]
Ik denk dat ik die maar ga aanschaffen.
De setting van SoM spreekt mij niet aan, wacht liever op assassin's creed unityquote:Op zondag 5 oktober 2014 19:42 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Assassin's creed heeft geen Nemesis systeem and therefore < SoMquote:Op zondag 5 oktober 2014 19:51 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
De setting van SoM spreekt mij niet aan, wacht liever op assassin's creed unity![]()
En weet iemand waarom battlefield 4 nog steeds 55 euro kost? Dat spel is nu al bijna een jaar uit![]()
Bij battlefield 3 lag toen der tijd de premium edition al in de schappen...
Gekocht donderdag. Dark hunter versie.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:42 schreef Miauw_Zedong het volgende:
nu overrate je dat nemesis systeem wel een beetjequote:Op zondag 5 oktober 2014 19:52 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Assassin's creed heeft geen Nemesis systeem and therefore < SoM
Oh en het awesome vechtsysteem van de Arkham games ook niet... ik zou de games niet zo 1 op 1 vergelijken.
25? daarvoor zou ik dit spel ook wel overwegenquote:Op zondag 5 oktober 2014 19:56 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nu overrate je dat nemesis systeem wel een beetjezo speciaal is het toch ook weer niet?
wel leuk maar game imo echt geen 60 waard, 25 gelukkig wel
Ah zo.. die twee gaat het ook vooral om... Hoe bevalt de remote play? Ik wil het voornamelijk gebruiken voor het spelen van indies als mijn vriendin tv/netflix(via x360) wil kijken.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:26 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Ik heb beide en het verschilt per spel. Als het crossbuy is wel, als het dat niet is niet.
Fez en Don't Starve kunnen bijv wel, maar The Walking Dead niet dacht ik.
Gebruik ik weinig. Alleen bij Don't Starve weleens gebruikt en dat werkt uitstekend. Ik denk bij andere indies ook wel, zolang ze maar niet te veel knoppen gebruiken, want dan krijg je geklooi met het touchscreen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:45 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ah zo.. die twee gaat het ook vooral om... Hoe bevalt de remote play? Ik wil het voornamelijk gebruiken voor het spelen van indies als mijn vriendin tv/netflix(via x360) wil kijken.
Inderdaad ja, dat stoorde mij ook alquote:Op zondag 5 oktober 2014 19:51 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
En weet iemand waarom battlefield 4 nog steeds 55 euro kost? Dat spel is nu al bijna een jaar uit![]()
janrad : crashtestnl85quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:10 schreef LeaderRoel het volgende:
Wie heeft er alvast interesse om volgende week samen een club in Driveclub te maken?
Een Driveclub kan uit 6 personen maximaal bestaan.
Reageer op deze post met je PSN account als je interesse hebt om samen een club te maken
omdat mensen zoals ik vorige week massaal de fifa15 bundel gekocht hebben en toch battlefield 4 willen spelen op hun ps4. Hij is het helemaal waard, maar ze hadden die dlc wel gratis mogen geven.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:51 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
De setting van SoM spreekt mij niet aan, wacht liever op assassin's creed unity![]()
Dit inderdaad, ik heb ook gekeken naar BF4quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:54 schreef Droopie het volgende:
[..]
omdat mensen zoals ik vorige week massaal de fifa15 bundel gekocht hebben en toch battlefield 4 willen spelen op hun ps4. Hij is het helemaal waard, maar ze hadden die dlc wel gratis mogen geven.
Helemaal nu Hardline uitgesteld is tot volgend jaar had je eigenlijk wel mogen verwachten dat EA de multiplayers vast had willen houden, met het oog op Destiny.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:54 schreef Droopie het volgende:
[..]
omdat mensen zoals ik vorige week massaal de fifa15 bundel gekocht hebben en toch battlefield 4 willen spelen op hun ps4. Hij is het helemaal waard, maar ze hadden die dlc wel gratis mogen geven.
Ik heb je al in mn vriendenlijst staan, maar ik nodig je woensdag wel uitquote:
Wil eerst die ps+ editie uitgebreid testenquote:Op zondag 5 oktober 2014 22:14 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Ik heb je al in mn vriendenlijst staan, maar ik nodig je woensdag wel uit
Ik heb nog 2 andere vrienden die ook willen meedoen, dus dan zitten we nu op 4. Er kunnen 6 in een club
Zijn er nog andere FOK!kers die mee willen doen?
Mensen met de PS+ versie kunnen gewoon met mensen die de volledige versie hebben samenspelen en bij elkaar in een clubquote:Op zondag 5 oktober 2014 22:22 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Wil eerst die ps+ editie uitgebreid testen![]()
Als je die versie bedoelt doe ik graag mee - psn: mpad-killer
Voeg mij maar toequote:Op zondag 5 oktober 2014 22:23 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Mensen met de PS+ versie kunnen gewoon met mensen die de volledige versie hebben samenspelen en bij elkaar in een clubDus ik voeg je wel toe!
Nog plaats voor 1! Wie wil de laatste zijn?
Zolang je ps+ hebtquote:Op zondag 5 oktober 2014 22:56 schreef Afhaalchinees het volgende:
Is de driveclub via ps+ een maand speelbaar als demo of zolang je ps+ hebt?
Woensdag 8 oktoberquote:Op maandag 6 oktober 2014 08:48 schreef Tallie1982 het volgende:
Wanneer komt die demo?En wanneer de andere ps+ games?
Hoe zit het nou precies? Ik heb gehoord dat er drie verschillende versies komen? Ten eerste de PlayStation plus-variant met een aantal gratis auto's en gratis tracks. Ideaal dus om de game een beetje te testen. Dan zal er dus een volledige versie verschijnen. Is dit zowel digitaal als in de winkel en zo ja, hoe duur kost deze versie? En is er dan nog een derde versie of gaat het gewoon om twee versies?quote:Op maandag 6 oktober 2014 09:14 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik heb de DriveClub Plus upgrade maar vast gekocht.
Gratis Plus versie : 1 locatie, 10 auto's, 11 tracksquote:Op maandag 6 oktober 2014 09:26 schreef Bolters het volgende:
[..]
Hoe zit het nou precies? Ik heb gehoord dat er drie verschillende versies komen? Ten eerste de PlayStation plus-variant met een aantal gratis auto's en gratis tracks. Ideaal dus om de game een beetje te testen. Dan zal er dus een volledige versie verschijnen. Is dit zowel digitaal als in de winkel en zo ja, hoe duur kost deze versie? En is er dan nog een derde versie of gaat het gewoon om twee versies?
Thnx!quote:Op maandag 6 oktober 2014 09:28 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Gratis Plus versie : 1 locatie, 10 auto's, 11 tracks
39,99 Plus upgrade : alle locaties, auto's en tracks
59,99 Digitale versie : alle locaties, auto's en tracks (voor de mensen zonder Plus?)
En dan heb je nog fysieke versies waar hier en daar DLC bonussen bij zitten. (een skin voor een auto bv.)
Als je Plus hebt moet je voor de upgrade gaan inderdaad.quote:Op maandag 6 oktober 2014 09:31 schreef Bolters het volgende:
[..]
Thnx!
Maar wanneer je plus hebt, hoef je dus niet de digitale versie te kopen want die heeft niks extra's in vergelijking tot de Plus upgrade?
En fysiek kopen is dus ook duidelijk duurder dan die 39,99 euro van de ps plus upgrade?
Maar een fysiek gekochte game kan je weer verkopen als je het niets meer aan vindt, dat is weer een voordeel.quote:Op maandag 6 oktober 2014 09:31 schreef Bolters het volgende:
[..]
Thnx!
Maar wanneer je plus hebt, hoef je dus niet de digitale versie te kopen want die heeft niks extra's in vergelijking tot de Plus upgrade?
En fysiek kopen is dus ook duidelijk duurder dan die 39,99 euro van de ps plus upgrade?
Ja, inderdaad. En hoe duur is de fysieke game dan?quote:Op maandag 6 oktober 2014 09:32 schreef janrad het volgende:
[..]
Maar een fysiek gekochte game kan je weer verkopen als je het niets meer aan vindt, dat is weer een voordeel.
Thnx! Enig idee hoe duur de fysieke game wordt?quote:Op maandag 6 oktober 2014 09:32 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Als je Plus hebt moet je voor de upgrade gaan inderdaad.
Hier nog meer info:
[ afbeelding ]
Bij Gamemania 69,99 zie ik.quote:Op maandag 6 oktober 2014 09:38 schreef Bolters het volgende:
[..]
Thnx! Enig idee hoe duur de fysieke game wordt?
Zeker bij GM. Bij de Media Markt zal het ongetwijfeld minstens een 10tje schelen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 09:43 schreef Bolters het volgende:
[..]
Games worden steeds duurder
Heb wel echt heel veel zin in deze game hoor!
Volgens mij wordt dit zó ontiegelijk mooi, dat je eindelijk gaat zien op de 'next-gen' te gamenquote:Op maandag 6 oktober 2014 09:47 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zeker bij GM. Bij de Media Markt zal het ongetwijfeld minstens een 10tje schelen.
Ja ik ook wel, daarom dus ook maar gelijk de volledige game aangeschaft.
Och dat gevoel had ik al op dag 1 hoor.quote:Op maandag 6 oktober 2014 09:50 schreef Bolters het volgende:
[..]
Volgens mij wordt dit zó ontiegelijk mooi, dat je eindelijk gaat zien op de 'next-gen' te gamen
Haha, dat ben ik met je eens. Dat waren ook prachtige games. Denk alleen wel dat dit daar flink overheen gaat qua niveau van graphicsquote:Op maandag 6 oktober 2014 09:55 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Och dat gevoel had ik al op dag 1 hoor.
(met Killzone en NBA 2k14)
Volgens dat eerder geposte plaatje een tour campaign met 55 events.quote:Op maandag 6 oktober 2014 10:26 schreef Bolters het volgende:
[..]
Zit er eigenlijk een (uitgebreide) SP campaign in?
Oh ja, inderdaad. Dat zie ik nu pas. Hoop inderdaad wel dat er solo voldoende te doen is. Ben zelf niet het type gamer dat enthousiast wordt van clubs etc. Zeker niet in racers.quote:Op maandag 6 oktober 2014 10:27 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Volgens dat eerder geposte plaatje een tour campaign met 55 events.
Ik kijk juist wel uit naar die clubs.quote:Op maandag 6 oktober 2014 10:30 schreef Bolters het volgende:
[..]
Oh ja, inderdaad. Dat zie ik nu pas. Hoop inderdaad wel dat er solo voldoende te doen is. Ben zelf niet het type gamer dat enthousiast wordt van clubs etc. Zeker niet in racers.
Ik heb helaas nauwelijks vrienden met een PS4quote:Op maandag 6 oktober 2014 10:32 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik kijk juist wel uit naar die clubs.
Zeker omdat er een gratis Plus versie is zullen al mijn maatjes de game gaan spelen.
Project CARS heeft echte circuits en is meer gericht op de sim-gamer.quote:Op maandag 6 oktober 2014 10:37 schreef Bolters het volgende:
[..]
Ik heb helaas nauwelijks vrienden met een PS4
Hoe zit het eigenlijk met die twee andere racegames die verschijnen. Wat zijn de grootste verschillen? Want kan ook de gratis plus-versie nemen en een andere racegame kopen. Heb je net wat meer natuurlijk
The Crew lijkt me dan sowieso niks. Project Cars kan nog best tof zijn, maar denk ik wel lastig om te spelen als het te veel sim isquote:Op maandag 6 oktober 2014 10:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Project CARS heeft echte circuits en is meer gericht op de sim-gamer.
The Crew is een open world arcade racer zonder vaste banen.
Wow wisselt per dag, maar als je 'm gisteren gekocht hebt voor 10 euro minder is er toch niets aan de hand?quote:Op maandag 6 oktober 2014 10:39 schreef janrad het volgende:
Vreemd, koop is gisteren SoM bij WOWhd voor € 42,39 staat vandaag dezelfde game voor ruim € 52,. Beide voor de PS4
Nee is prima maar het verbaasde me een beetje.quote:Op maandag 6 oktober 2014 10:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wow wisselt per dag, maar als je 'm gisteren gekocht hebt voor 10 euro minder is er toch niets aan de hand?
Yep.quote:Op maandag 6 oktober 2014 11:25 schreef speknek het volgende:
Dus ik zo naar MM Eindhoven om SoM te kopen, hebben ze hem niet. teh fuck. Hij is toch gewoon uit?
De pre-load begint voor mij vandaag al zag ik nadat ik de upgrade had gekocht.quote:Op maandag 6 oktober 2014 11:31 schreef Bolters het volgende:
DriveClub is vanaf morgen te downloaden, zodat hij woensdag direct klaarstaat om te spelen
In de US Store vandaag al te downloaden en morgen te spelen btw.
Top! 18 gb geloof ik hè?quote:Op maandag 6 oktober 2014 11:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
De pre-load begint voor mij vandaag al zag ik nadat ik de upgrade had gekocht.
Yep, vrijdag nog in MM Breda gehaaldquote:Op maandag 6 oktober 2014 11:25 schreef speknek het volgende:
Dus ik zo naar MM Eindhoven om SoM te kopen, hebben ze hem niet. teh fuck. Hij is toch gewoon uit?
Bevalt ie?quote:Op maandag 6 oktober 2014 11:43 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Yep, vrijdag nog in MM Breda gehaald
Ik ben dit weekend weinig thuis geweest, maar tot zo ver ik hem gespeeld heb vind ik hem geweldigquote:Op maandag 6 oktober 2014 11:50 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Bevalt ie?
Ik heb inmiddels moeite om 2 Warchiefs af te maken, die houden zich schuil in zo'n Stronghold en elke keer als ik achter een bodyguard aan ga staan binnen de kortste keren die Warchief en een andere bodyguard er ook bij en dan wordt het mij teveel.
Okido!quote:
Hoi zeker interesse, PSN: KREUKNEUSquote:Op zondag 5 oktober 2014 21:10 schreef LeaderRoel het volgende:
Wie heeft er alvast interesse om volgende week samen een club in Driveclub te maken?
Een Driveclub kan uit 6 personen maximaal bestaan.
Reageer op deze post met je PSN account als je interesse hebt om samen een club te maken
Morgen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:24 schreef Bolters het volgende:
Zijn er al recensies verschenen eigenlijk?
Ik zie af en toe wat filmpjes voorbij komen dat je echt denkt: Superlelijkquote:
Superlelijk?quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:38 schreef Bolters het volgende:
[..]
Ik zie af en toe wat filmpjes voorbij komen dat je echt denkt: Superlelijk
Zoals deze bijvoorbeeld:
Nee, serieus, dit filmpje vind ik echt lelijk. Door het ontbreken van schaduw onder de auto lijkt het bijvoorbeeld alsof die auto maar over het wegdek zweeft..quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:40 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Superlelijk?
Vind het wel meevallen?
Daarbij zijn YT filmpjes altijd zwaar compressed, het ziet er op je eigen tv altijd een stuk beter uit.
Op GAF roepen mensen die m al hebben dat GIFs en filmpjes van de game er niet zo mooi uit zien als de game zelf.
Daar heeft de maker iets moois op gevonden:quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:47 schreef Bolters het volgende:
[..]
Nee, serieus, dit filmpje vind ik echt lelijk. Door het ontbreken van schaduw onder de auto lijkt het bijvoorbeeld alsof die auto maar over het wegdek zweeft..
Club zit al vol, sorry.quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:31 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
Hoi zeker interesse, PSN: KREUKNEUS
Klopt hoor, maar dat vind ik er wel heel erg matig uitzien. Ben daarom benieuwd en hoop dat jij gelijkt hebtquote:Op maandag 6 oktober 2014 12:49 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Daar heeft de maker iets moois op gevonden:
[ afbeelding ]
(er zit geen schaduw onder de auto omdat de stand van de zon dat niet toe laat)
Maar het is gewoon zoals het in het echt ook is qua stand van de zon?quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:56 schreef Bolters het volgende:
[..]
Klopt hoor, maar dat vind ik er wel heel erg matig uitzien. Ben daarom benieuwd en hoop dat jij gelijkt hebt!
Nee, dat klopt ook wel hoor. Dat ben ik gewoon met je eens. Maar het ziet er daardoor wel erg nep uit en dat vind ik jammer. Doet voor mij af aan de beleving, ook al klopt het fysisch gezien welquote:Op maandag 6 oktober 2014 12:59 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Maar het is gewoon zoals het in het echt ook is qua stand van de zon?
Op die foto van die parkeerplaats lijkt het ook alsof die witte auto zweeft maar dat doet ie dus niet.
Tsja, het is wel realistisch.quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:04 schreef Bolters het volgende:
[..]
Nee, dat klopt ook wel hoor. Dat ben ik gewoon met je eens. Maar het ziet er daardoor wel erg nep uit en dat vind ik jammer. Doet voor mij af aan de beleving, ook al klopt het fysisch gezien wel
Ja, dat is echt heel erg tof! Is het weer dus ook iedere race anders en kun je zelf nooit de weersomstandigheden veranderen?quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Tsja, het is wel realistisch.
De zon, wolken e.d. zijn allemaal dynamisch, dat is juist het mooie aan de game vind ik.
De lichteffecten zijn niet voorgebakken zeg maar, alles wordt in real-time berekend.
Het weer is als het goed is altijd anders ja maar je kunt het ook zelf instellen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:07 schreef Bolters het volgende:
[..]
Ja, dat is echt heel erg tof! Is het weer dus ook iedere race anders en kun je zelf nooit de weersomstandigheden veranderen?
Daar moet je eerst wat story missions voor doen, om dat te kunnen toch?quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:07 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Yes, ik kan eindelijk branden bij SoM, terug naar map 1 om daar alle Captains uit te roeien
quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Daar moet je eerst wat story missions voor doen, om dat te kunnen toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let's drop some acid and go to a titty bar.
Heb jij die missie voltooid waarbij je 5 vaten grog moet vergiftigen?quote:
Die komen later?quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:11 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het weer is als het goed is altijd anders ja maar je kunt het ook zelf instellen.
Jammer alleen dat we nog even moeten wachten op die regen en sneeuw effecten.
Komt denk ik omdat de camera echt vast zit op de achterkant van je wagen. Ziet er raar uit.quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:38 schreef Bolters het volgende:
[..]
Ik zie af en toe wat filmpjes voorbij komen dat je echt denkt: Superlelijk
Zoals deze bijvoorbeeld:
Yep, regen en sneeuw wordt nog gepatched, net als een photo- en replaymode.quote:
Ziet er wel goed die 5 minuten die ik nu kijk, wel mijn ding deze game volgens mij, een mix van realisme/arcade. En zelf op deze slechte streaming kwaliteit zie je al dat het er geweldig mooi uit gaat zien. Het is alleen wel te hopen dat er nog een keer split screen wordt toegevoegd.quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:57 schreef byah het volgende:
hier livestream, wel duits helaas
http://www.twitch.tv/giuliano_78
Mooie post van die gast iddquote:Op maandag 6 oktober 2014 12:49 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Daar heeft de maker iets moois op gevonden:
[ afbeelding ]
(er zit geen schaduw onder de auto omdat de stand van de zon dat niet toe laat)
Yup, ik zit al in de tweede map. Kan nu captains branden en commanden... maakt het ouwehoeren met het nemisis systeem veel leuker, jammer dat dat later pas kan. Ben nu terug naar de eerste map om daar alle warlords te killen met behulp van mijn eigen ork-armyquote:Op maandag 6 oktober 2014 13:27 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Heb jij die missie voltooid waarbij je 5 vaten grog moet vergiftigen?
Ik krijg die missie niet voor elkaar, onmogelijk.quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:30 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Yup, ik zit al in de tweede map. Kan nu captains branden en commanden... maakt het ouwehoeren met het nemisis systeem veel leuker, jammer dat dat later pas kan. Ben nu terug naar de eerste map om daar alle warlords te killen met behulp van mijn eigen ork-army
Serieus? Gewoon een beetje stealth, vuurtjes/bijenkorven/beesten uit kooien bevrijden om wat afleiding te creeren. Ontdekken ze je telkens oid?quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:32 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik krijg die missie niet voor elkaar, onmogelijk.
Yep, ik kom hooguit tot het 2e vat maar wordt dan altijd ontdekt.quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:50 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Serieus? Gewoon een beetje stealth, vuurtjes/bijenkorven/beesten uit kooien bevrijden om wat afleiding te creeren. Ontdekken ze je telkens oid?
Vroegah waren ze niet cheaper oid.quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:14 schreef TARDIS. het volgende:
Wat zijn die games duur tegenwoordig, hè?
Hmm, echt geen problemen mee gehad. Gewoon in een keer... hij is te doen dus!quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Yep, ik kom hooguit tot het 2e vat maar wordt dan altijd ontdekt.
Heb meerdere mensen zien klagen dus het ligt écht niet aan mij hoor.quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:17 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Hmm, echt geen problemen mee gehad. Gewoon in een keer... hij is te doen dus!
Gamen is nog nooit zo goedkoop geweest. Je moet alleen niet alles Day One kopen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:14 schreef TARDIS. het volgende:
Als ik hem in een keer kan halen moet iedereen het lukken.quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:18 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Heb meerdere mensen zien klagen dus het ligt écht niet aan mij hoor.
Nee, ga nu ergens voor 65 euro SoM oppikken. Gelukkig was m'n laatste aanschaf TLoU in juni ofzo.quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gamen is nog nooit zo goedkoop geweest. Je moet alleen niet alles Day One kopen.
Daar zou het ook aan kunnen liggen idd!quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:30 schreef videonatic het volgende:
[..]
Komt denk ik omdat de camera echt vast zit op de achterkant van je wagen. Ziet er raar uit.
Haha, ja, dat bedoel ik. Het is dan wel realistisch, maar niet bevorderlijk voor het race-gevoelquote:Op maandag 6 oktober 2014 14:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Mooie post van die gast idd
Maarja, t lijkt wel net of je auto zweeftDat is ook weer zo
Ahh ok, weet jij ook wanneer dat gebeurt? En nu kunnen we dus alleen met zonnig weer racen?quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:30 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Yep, regen en sneeuw wordt nog gepatched, net als een photo- en replaymode.
Nee hoor , zoals al meerdere keren vermeld is hier.quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:14 schreef TARDIS. het volgende:
Tussen nu en kerst aldus de makers.quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:25 schreef Bolters het volgende:
[..]
Ahh ok, weet jij ook wanneer dat gebeurt? En nu kunnen we dus alleen met zonnig weer racen?
Alhoewel het wel een feit is dat PS4-games duurder zijn dan PS3-games. Die kocht ik eigenlijk altijd voor 49 euro, terwijl de gangbare prijs nu al snel 59 euro is. Dus in dat opzicht wordt het wel weer duurder.quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:28 schreef Altron het volgende:
[..]
Nee hoor , zoals al meerdere keren vermeld is hier.
Kheb thuis nog genoeg ps2 spellen liggen met de prijskaartjes erop , en daar zitten er genoeg tussen van 169,00 of zelfs 179,00 gulden.
Mijn ps2 was overigens ook 1150 gulden.
Heb ook nog een NEO-GEO , en die spellen waren helemaal knetterduur , 500 gulden per stuk!
Dus die 60/70 euro is niet meer als dat het in het gulden tijdperk was.
Shit, dat is inderdaad wel echt jammerquote:Op maandag 6 oktober 2014 15:30 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Tussen nu en kerst aldus de makers.
Het kan ook zwaar bewolkt zijn, het zal alleen nog niet gaan regenen of sneeuwen.
Ten opzichte van de ps3 heb je inderdaad gelijk.quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:30 schreef Bolters het volgende:
[..]
Alhoewel het wel een feit is dat PS4-games duurder zijn dan PS3-games. Die kocht ik eigenlijk altijd voor 49 euro, terwijl de gangbare prijs nu al snel 59 euro is. Dus in dat opzicht wordt het wel weer duurder.
Het zou er oorspronkelijk helemaal niet in zitten maar omdat ze de game hebben uitgesteld hadden ze ineens tijd voor een dynamisch weer-systeem.quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:30 schreef Bolters het volgende:
[..]
Shit, dat is inderdaad wel echt jammerDat leek me juist zo mooi aan deze game, haha.
... alleen kocht je destijds wel 'complete' games, en niet 3/4de game en de rest kwam vervolgens als DLCquote:Op maandag 6 oktober 2014 15:28 schreef Altron het volgende:
[..]
Kheb thuis nog genoeg ps2 spellen liggen met de prijskaartjes erop , en daar zitten er genoeg tussen van 169,00 of zelfs 179,00 gulden.
Heb ook nog een NEO-GEO , en die spellen waren helemaal knetterduur , 500 gulden per stuk!
Ok ok! Nou ja, het is niet anders (A)quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:31 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het zou er oorspronkelijk helemaal niet in zitten maar omdat ze de game hebben uitgesteld hadden ze ineens tijd voor een dynamisch weer-systeem.Alleen willen ze het echt perfect hebben voordat ze het implementeren.
Extreem goedkope vorm van vermaak... Waarom vind jij het duur?quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:14 schreef TARDIS. het volgende:
Haha , ja daar heb je helemaal gelijk in inderdaad.quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:33 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
... alleen kocht je destijds wel 'complete' games, en niet 3/4de game en de rest kwam vervolgens als DLC![]()
Maar goed, tegenwoordig gaan games vrij snel in prijs omlaag (vroeger duurde dat erg lang meestal), en ook via import enzo kun je vaak een stuk goedkoper uit zijn. Vroeger lagen de prijzen idd een heel stuk hoger. Megadrive games vaak standaard 129 gulden, SNES games vaak 150/169 gulden, en de grote titels vaak nog een stuk duurder.
Megadrive had ik alles 'legaal', dus geld opsparen en dan beetje via Mean Machines en CVG en Hoog Spel bekijken welke games goede cijfers kregen en dan kopen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:39 schreef Altron het volgende:
[..]
Haha , ja daar heb je helemaal gelijk in inderdaad.![]()
Je betaalde voor een game die gewoon af was , tegenwoordig heb je dat nog maar zelden helaas...
En idd , die prijzen zakken nu veel sneller.
Megadrive en snes....zucht....wat waren dat toch goeie tijden...
Hangt helemaal van de soort games af. De kleinere titels verdwijnen sneller, terwijl de grote titels langer voor de oudere console verkocht zullen worden. Simpelweg omdat het voor die titels nog wel rendabel blijft om voor de oudere console uit te blijven geven.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:18 schreef n8n het volgende:
Hoe lang duurde het eigenlijk bij de PS3 eigenlijk voordat de PS2 niet meer meetelde? Weet dat spellen als FIFA nog een hele lange tijd een uitgeklede versie kreeg omdat er veel PS2's in derdewereldlanden stonden maar verder... Natuurlijk een beetje suf dat we nog een hele tijd met cross-gen games zitten waar je aan ziet dat de pshysics/animaties en content nog verre van het potentieel benutten.
True maar je ziet nu ook nog voornamelijk games de oude generatie als uitgangspunt hebben wat heel duidelijk is wanneer je kijkt naar de animaties. Verder worden alleen wat vinkjes aangezet voor betere textures/soms andere belichting etc.. Bij BF4 heb je dan ook meer spelers online maar verder blijft het bij iets meer detail met verder exact hetzelfde voor een hogere prijs. Beetje jammer wel.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hangt helemaal van de soort games af. De kleinere titels verdwijnen sneller, terwijl de grote titels langer voor de oudere console verkocht zullen worden. Simpelweg omdat het voor die titels nog wel rendabel blijft om voor de oudere console uit te blijven geven.
En er zijn nog 2 grote verschillen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:33 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
... alleen kocht je destijds wel 'complete' games, en niet 3/4de game en de rest kwam vervolgens als DLC![]()
Maar goed, tegenwoordig gaan games vrij snel in prijs omlaag (vroeger duurde dat erg lang meestal), en ook via import enzo kun je vaak een stuk goedkoper uit zijn. Vroeger lagen de prijzen idd een heel stuk hoger. Megadrive games vaak standaard 129 gulden, SNES games vaak 150/169 gulden, en de grote titels vaak nog een stuk duurder.
Nauwelijks replayvalue?quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
En er zijn nog 2 grote verschillen.
- Op de NES/SNES kocht je voor dat geld een game die veel korter was en nauwelijks replay value. had. Als je hem uitgespeeld had, dan lag hij meestal in de kast stof te vergaren. De games van nu zijn groter, hebben collectibles, leaderboards en vooral multiplayer. Als een game echt leuk is, dan kan je hem rustitg maanden spelen.
En verder kan je tegenwoordig heel makkelijk games weer verkopen. In de tijd van de SNES en Megadrive kon je games die je uit gespeeld had hoogstens ruilen met andere mensen waarvan je wist dat die toevallig ook zo'n ding hadden. Tegenwoordig kan je binnen een minuut je game online verkopen en via de post opsturen. Dat scheelt altijd minstens de helft van je aankoopbedrag.
Want?quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nauwelijks replayvalue?![]()
![]()
![]()
Wat een bullshit.
ik had ooit conquer bad fur day. die was pas duurquote:Op maandag 6 oktober 2014 15:28 schreef Altron het volgende:
[..]
want , vergeleken met vandaag de dag hadden die games zoveel meer replay valuequote:
iets zegt me dat jij 16 bent ?quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Games van toen waren vaak gewoon lineaire levels die je moest doorlopen en een eindbaas die je moest verslaan. Alternatieve routes waren er vaak niet, en collectibles, leaderboards en een multiplayer waren er ook zelden tot nooit. Als de eindbaas was verslagen dan was het spel gedaan.
Je wou dan meestal nog 1 of 2 levels herspelen die je erg leuk vond.
Alleen games die je met elkaar op dezelfde console speelde hadden echt replay value, maar dat geld nu ook en die kan je ook online tegen onbekende spelen wat de levensduur van die game weer vergroot.
Games waren toen uitdagender en hadden vaak collectibles ('trophies'). Games waren easy to learn, hard to master waardoor je dagen zoet kon zijn om je high score te verbeteren.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Games van toen waren vaak gewoon lineaire levels die je moest doorlopen en een eindbaas die je moest verslaan. Alternatieve routes waren er vaak niet, en collectibles, leaderboards en een multiplayer waren er ook zelden tot nooit. Als de eindbaas was verslagen dan was het spel gedaan.
Alleen games die je met elkaar op dezelfde console speelde hadden echt replay value, maar dat geld nu ook en die kan je ook online tegen onbekende spelen wat de levensduur van die game weer vergroot.
Lokale multiplayer was er toen meer dan nu, en je vergeet een heel groot verschil. Vroegah kon je niet saven en moest je daadwerkelijk beter worden in een game om hem te kunnen verslaan... helemaal op hogere moeilijkheidsgraden. Dat kostte heel veel tijd... heel wat meer dan de 15 uur die je nu gemiddeld nodig hebt om een game uit te kunnen spelen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Is het andersom dag vandaag?quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Mijn broertje speelde in 5 uur zonder gespot te worden Metal Gear uit op de PS2. Behoorlijke uitdaging en elke keer helemaal opnieuw beginnen wanneer 1 keer gespot.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Achievements? Die had je niet, dat boeide ook geen kut ook
Nee. Niets mening.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Laten we het er dan maar op houden dat ik een andere mening heb.
dit.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:52 schreef n8n het volgende:
[..]
Mijn broertje speelde in 5 uur zonder gespot te worden Metal Gear uit op de PS2. Behoorlijke uitdaging en elke keer helemaal opnieuw beginnen wanneer 1 keer gespot.
linker map komt me bekend voorquote:Op maandag 6 oktober 2014 16:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee. Niets mening.
[ afbeelding ]
Ja en als er dan een FPS uitkomt die meer op de oudere lijkt wordt ie als ''kut'' bestempeld.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee. Niets mening.
[ afbeelding ]
als t een pixelpusher is wel jaquote:Op maandag 6 oktober 2014 16:56 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja en als er dan een FPS uitkomt die meer op de oudere lijkt wordt ie als ''kut'' bestempeld.
[ afbeelding ]
En dan ook nog 200 switches met obscure combinaties om geheime locaties te ontdekkenquote:Op maandag 6 oktober 2014 16:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee. Niets mening.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |