abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155806521
4.000 bewapende Isis luitjes al Europa binnen gesmokkeld

quote:
Islamic State reveals it has smuggled THOUSANDS of extremists into Europe | World | News | Daily Express

*

The Syrian operative claimed more than 4,000 covert ISIS gunmen had been smuggled into western nations – hidden amongst innocent refugees.

The ISIS smuggler, who is in his 30s with a trimmed jet-black beard, revealed the ongoing clandestine operation is a complete success.

"Just wait," he smiled.

The Islamic State operative spoke exclusively to BuzzFeed on the condition of anonymity and is believed to be the first to confirm plans to infiltrate western countries.

Islamic State, also referred to as IS and ISIS, is believed to be actively smuggling deadly gunmen across the sparsely-guarded 565-mile Turkish border and on to richer European nations, he revealed.

There are now more than 4,000 covert ISIS gunmen "ready" across the European Union, he claimed.

The operative said the undercover infiltration was the beginning of a larger plot to carry out revenge attacks in the West in retaliation for the US-led coalition airstrikes.

"If someone attacks me," he said "then for sure I will attack them back."

Islamic State extremists are taking advantage of developed nation's generosity towards refugees to infiltrate Europe, he said.

The lethal ISIS gunmen use local smugglers to blend in and travel amongst a huge tide of illegal migrants flooding Europe.

More than 1.5million refugees have fled into Turkey alone – desperate to escape the bloodshed in Syria.

From Turkish port cities like Izmir and Mersin, thousands of refugees venture across the Mediterranean aiming for Italy, he said.

Then the majority make for more welcoming nations like Sweden and Germany, turning themselves over to authorities and appealing for asylum.

"They are going like refugees," he said.

Two Turkish refugee-smugglers backed up the claims made by the ISIS Syrian operative.

One admitted to helping more than ten trained ISIS rebels infiltrate Europe under the guise of asylum seekers.

He said: "I’m sending some fighters who want to go and visit their families.

"Others just go to Europe to be ready."

The Syrian operative, a former member of his nation's security forces, said ISIS had ambitious plans ahead.

"It’s our dream that there should be a caliphate not only in Syria but in all the world," he said "and we will have it soon, God willing."

The operative agreed to a meeting at the urging of a former Free Syrian Army gunman who fought alongside him in the war.

The Syrian said he had been granted permission to attend the meeting by his superior in ISIS — a radical referred to by members of the group as an "emir."

"There are some things I’m allowed to tell you and some things I’m not," he said.

During the meeting, the operative said he believed future attacks would only target Western governments – not civilians.

Although details of terror plot are something over which he has little control, he claims.

The revelation comes just days after a spokesperson for Islamic State called on Muslims in the West to carry out terror attacks.

The jihadist told Western followers if they had the opportunity to "shed a drop of blood" in Western countries – then they should do so.

Spokesman Abu Mohammed al-Adnani also praised the recent terror attacks in Australia, Belgium and France.

"We repeat our call to Muslims in Europe, the infidel West, and everywhere to target the Crusaders in their home countries and wherever they find them," he said.

"We will be enemies, in front of God, to any Muslim who can shed a drop of blood of a Crusader and abstains from doing that with a bomb, bullet, knife, car, rock or even a kick or a punch."

A Turkish foreign ministry official said authorities were actively working to clamp down on refugee-smuggling.

He pointed out that since Europe accepts few refugees through legal channels, the demand for smuggling has increased.

"Illegal migration has been an important issue and Turkey is effectively fighting against it," the official, who declined to be named, confirmed.

"Of course the most effective way to put an end to all these problems would be immediate action by the international community to solve the Syrian conflict."

When asked about the smuggling of Islamic State operatives in boats of innocent refugees, the anonymous official said his government was unaware of the plot.

"We do not have that particular intelligence," he said.

"Turkey has been taking very tight measures against [ISIS] with all the capabilities the government has."
Bron: www.express.co.uk
I´m back.
pi_155808110
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 00:01 schreef Nintex het volgende:

[..]

Zeg dat maar tegen de onthoofde Syrische soldaten en levend verbrandde Jordaanse piloot.

Tomahawk Cruise Missiles mogen deze lui koppen. De enige die ISIS in de kaart spelen zijn zwakke politici, zoals Obama die het probleem niet durven aan te pakken.
Dus?
Wat is je punt?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  vrijdag 4 september 2015 @ 07:31:12 #128
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_155808145
Europa is totaal controle over de vluchtelingen kwijt. Obama had al aangegeven dat ze niemand willen opvangen. dat er extremisten tussen de vluchtelingen zitten was wel te verwachten.
pi_155810317
quote:
5s.gif Op vrijdag 4 september 2015 07:15 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dus?
Wat is je punt?
De telegraaf speelt ISIS niet in de kaart met dit soort berichten. Ze moeten er juist wel over berichten, zodat de steun voor militair ingrijpen toeneemt.
  Admin vrijdag 4 september 2015 @ 10:29:22 #130
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_155810453
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 00:31 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Het maakt me nu wel nieuwsgieriger naar dat geheime nieuws dat Wilders aan wilde kaarten en het maakt me nog nieuwsgieriger waarom Israël een negatief reisadvies voor ons deel van Europa afgeeft.

allemaal toeval toch?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_155810612

“Ik verzoek den luisteraars dan ook om, wanneer zij straks hun legersteden opzoeken, even rustig te gaan slapen als zij dat ook andere nachten doen. Er is voorshands geen enkele reden om ongerust te zijn”.

Bron:
quote:
Op 11 maart 1936 houdt minister-president Colijn een radiotoespraak tot het Nederlandse volk naar aanleiding van de bezetting van het Rijnland door nazi-Duitsland. Met deze bezetting schond Duitsland het verdrag van Locarno, waarmee in 1925 de Europese grenzen waren bepaald. Het was de eerste grove schending door Hitler van internationale verdragen, en bracht grote onrust teweeg in Europa. Premier Colijn zag zich genoodzaakt het volk via de radio toe te spreken
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_155810668
Open deur.

Letterlijk.
  Admin vrijdag 4 september 2015 @ 10:43:19 #133
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_155810696
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 10:38 schreef Oud_student het volgende:
[ afbeelding ]

“Ik verzoek den luisteraars dan ook om, wanneer zij straks hun legersteden opzoeken, even rustig te gaan slapen als zij dat ook andere nachten doen. Er is voorshands geen enkele reden om ongerust te zijn”.

Bron:

[..]

Oh ja, de beroemde ga maar lekker slapen er is niets aan de hand toespraak.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

pi_155810731
Is maanden geleden ook al gezegd, en gezien de (al dan niet verijdelde) aanslagen her en der zal het ook echt wel kloppen. Neem bijvoorbeeld die ene mafkees in Spanje die vanuit het niets een vrouw op straat de keel door wilde snijden.
  Admin vrijdag 4 september 2015 @ 10:46:20 #135
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_155810750
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 september 2015 10:45 schreef ToT het volgende:
Is maanden geleden ook al gezegd, en gezien de (al dan niet verijdelde) aanslagen her en der zal het ook echt wel kloppen. Neem bijvoorbeeld die ene mafkees in Spanje die vanuit het niets een vrouw op straat de keel door wilde snijden.
Incidentie, verward persoon,kon overal gebeuren.

pi_155810765
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2015 10:46 schreef yvonne het volgende:

[..]

Incidentie, verward persoon,kon overal gebeuren.
Hehehe idd, maar volgens mij stond in het bericht dat hij het uit naam van de IS deed?
  Admin vrijdag 4 september 2015 @ 10:48:23 #137
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_155810793
En de 2 onthoofde slachtoffers in de IKEA in Noorwegen? Zweden? Dat ging zO snel de doofpot in dat nieteens het land meer weet. Verwarde mensen galore.

pi_155810945
Lekker binnenhalen die islamitische vluchtelingen! Maaruh, niet janken als ze straks je strot komen doorzagen.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 04-09-2015 10:55:49 ]
pi_155810973
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 10:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
Lekker binnenhalen die islamitische vluchtelingen! Maaruh, niet janken als ze straks je strot komen doorzagen.
:')
  Redactie Frontpage vrijdag 4 september 2015 @ 10:58:38 #140
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_155811001
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 00:31 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Eerder 40, maar natuurlijk zet deze IS laaf dat lekker dik aan.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_155811172
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 10:58 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Eerder 40, maar natuurlijk zet deze IS laaf dat lekker dik aan.
4.000 is slechts 2% van de 200.000 die sinds april "gered" zijn.

Er zijn er veel meer inmiddels die aan de poorten van Europa staan te rammelen, dus het percentage ligt veel lager dan 2%

Ik vind het niet ondenkbaar. En het baart mij zorgen.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_155811223
Het baart mij ook zorgen, politici doen niets aan dit probleem.
pi_155811916
Wel of geen IS bestrijden, het terrorisme is al langer gaande. Niet dat we er blij om moeten zijn, maar de Al Qaeda's, Al Nusra's en dies meer zij van deze wereld zijn er al sinds eind jaren 80 aanwezig op deze planeet. Daar hebben bommen op Afghanistan, Irak of Libië het niet minder erg mee gemaakt. Eerder erger :')

Ik sta ook niet te juichen om slachtoffers van terrorisme. Maar als we dan nu ook angsthazerig gaan doen en haten op links speel je juist de terroristen in de kaart.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_155812069
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 september 2015 11:06 schreef Geralt het volgende:
En het baart mij zorgen.
Ik wil jouw zorgen niet groter maken maar de grenzen waren al zo lek als een mandje. Ik zie totaal niet in waarom die vluchtelingenstromen ineens het gevaar zouden vergroten. Volgens mij was het al nooit moeilijk voor een terrorist om een land binnen te komen en waren veel terroristen mensen die al heel lang in een land wonen en radicaliseerden.
pi_155812271
quote:
4s.gif Op vrijdag 4 september 2015 11:40 schreef Godshand het volgende:
Wel of geen IS bestrijden, het terrorisme is al langer gaande. Niet dat we er blij om moeten zijn, maar de Al Qaeda's, Al Nusra's en dies meer zij van deze wereld zijn er al sinds eind jaren 80 aanwezig op deze planeet. Daar hebben bommen op Afghanistan, Irak of Libië het niet minder erg mee gemaakt. Eerder erger :')

Ik sta ook niet te juichen om slachtoffers van terrorisme. Maar als we dan nu ook angsthazerig gaan doen en haten op links speel je juist de terroristen in de kaart.
Links valt zoals altijd niet mee te onderhandelen. Zij willen alleen wijd open grenzen en alleen opvang voor iedereen. Ze willen geen onderscheid maken tussen kansarmen die niets kunnen bijdragen aan onze maatschappij of economische vluchtelingen en oorlogsslachtoffers.

Het moet allemaal door dezelfde zieligheidsindustrie van links, want iedereen is even zielig. En zolang links zich zo blijft opstellen en iedereen in paniek schiet bij de foto van 1 dode peuter is er geen oplossing mogelijk.

Erdogan roept doodleuk dat het de schuld is van Europa, terwijl die bootjes toch echt vanaf zijn kust vertrekken. Het is alsof iemand je voor je bek slaat, je een bloedneus krijgt en degene die je slaat je de schuld geeft van jou bloedneus. Compleet geschift.
pi_155812272
In feite is de Derde Wereldoorlog al lang begonnen. Niet tegen Duitsland dit keer, of überhaupt een land, maar tegen extremistische klootzakken. Ten tijde van WO2 sprak volgens mij ook niemand over het begrip "Tweede Wereldoorlog".
  vrijdag 4 september 2015 @ 12:02:04 #147
262 Re
Kiss & Swallow
pi_155812479
maar met een slagboom bij de grens komt er geen terrorist meer binnen, zoveel is wel duidelijk
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_155812748
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 11:46 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Ik wil jouw zorgen niet groter maken maar de grenzen waren al zo lek als een mandje. Ik zie totaal niet in waarom die vluchtelingenstromen ineens het gevaar zouden vergroten. Volgens mij was het al nooit moeilijk voor een terrorist om een land binnen te komen en waren veel terroristen mensen die al heel lang in een land wonen en radicaliseerden.
Wil met jouw gedachten mee gaan, want dat werkt toch iets beter op mijn gemoedstoestand. We worden helemaal overspoeld met informatie en de vluchtelingencrisis. Geen idee wat eigenlijk nog een rationele gedachtegang is.
  vrijdag 4 september 2015 @ 23:05:10 #149
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_155829877
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 12:15 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Wil met jouw gedachten mee gaan, want dat werkt toch iets beter op mijn gemoedstoestand. We worden helemaal overspoeld met informatie en de vluchtelingencrisis. Geen idee wat eigenlijk nog een rationele gedachtegang is.
Zwakke onwetende mensen worden zo wel onnodig bang gemaakt en gaan wild om zich heen slaan met ranzige teksten. Maar dit moet geen reden zijn om het nieuws gewoon te brengen zoals het is.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  vrijdag 4 september 2015 @ 23:06:40 #150
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_155829928
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 10:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik zou me voorlopig maar meer zorgen maken voor als je je het verkeer begeeft. Het risico om te sterven door een verkeersongeluk is vooralsnog groter dan dat je in het mes valt van een IS-gekkie.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')