quote:Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla
11 december, 21.05 uur: Standard Luik - Feyenoord
Is toch normaal in de Kuip?quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:11 schreef Typisch het volgende:
Zie het nu pas, die Rutten zit gewoon op een tuinstoeltje naast de dugout.
Wat een baas.
Tegen de Belgen was het leuk omdat tegenreactie, maar nuquote:Op zondag 5 oktober 2014 16:13 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik hoorde weer 'Hier is dat feestje..'!!!!!!!!!!
De Kuip is echt het meest budget stadion van Nederland... De stadionspeaker zit ook op een plastic tuinstoel. Volgens mij de technische staf van beide ploegen ook.quote:
Je hoort deze wedstrijd duidelijk dat de microfoon bij het uitvak staat. Constant die jongeren van Vak Y onder het uitvak die je hoort schreeuwen/zingen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:13 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik hoorde weer 'Hier is dat feestje..'!!!!!!!!!!
Viel me net ook op.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:15 schreef Sloggi het volgende:
De minst gepasseerde defensie van de Eredivisie.
Nee hoor, Gio en de rest zitten gewoon op goede stoelen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:14 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De Kuip is echt het meest budget stadion van Nederland... De stadionspeaker zit ook op een plastic tuinstoel. Volgens mij de technische staf van beide ploegen ook.
Overdrijf niet zoquote:Op zondag 5 oktober 2014 16:14 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De Kuip is echt het meest budget stadion van Nederland... De stadionspeaker zit ook op een plastic tuinstoel. Volgens mij de technische staf van beide ploegen ook.
En koude kroketten, niet te vergeten.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:14 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ah, cool.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee hoor, Gio en de rest zitten gewoon op goede stoelen.
Heb ik een tijd terug in een reportage op 1vandaag gezien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |