quote:Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla
11 december, 21.05 uur: Standard Luik - Feyenoord
Is toch normaal in de Kuip?quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:11 schreef Typisch het volgende:
Zie het nu pas, die Rutten zit gewoon op een tuinstoeltje naast de dugout.
Wat een baas.
Tegen de Belgen was het leuk omdat tegenreactie, maar nuquote:Op zondag 5 oktober 2014 16:13 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik hoorde weer 'Hier is dat feestje..'!!!!!!!!!!
De Kuip is echt het meest budget stadion van Nederland... De stadionspeaker zit ook op een plastic tuinstoel. Volgens mij de technische staf van beide ploegen ook.quote:
Je hoort deze wedstrijd duidelijk dat de microfoon bij het uitvak staat. Constant die jongeren van Vak Y onder het uitvak die je hoort schreeuwen/zingen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:13 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik hoorde weer 'Hier is dat feestje..'!!!!!!!!!!
Viel me net ook op.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:15 schreef Sloggi het volgende:
De minst gepasseerde defensie van de Eredivisie.
Nee hoor, Gio en de rest zitten gewoon op goede stoelen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:14 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De Kuip is echt het meest budget stadion van Nederland... De stadionspeaker zit ook op een plastic tuinstoel. Volgens mij de technische staf van beide ploegen ook.
Overdrijf niet zoquote:Op zondag 5 oktober 2014 16:14 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De Kuip is echt het meest budget stadion van Nederland... De stadionspeaker zit ook op een plastic tuinstoel. Volgens mij de technische staf van beide ploegen ook.
En koude kroketten, niet te vergeten.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:14 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ah, cool.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee hoor, Gio en de rest zitten gewoon op goede stoelen.
Heb ik een tijd terug in een reportage op 1vandaag gezien.quote:
Jodenreportages over feyenoord zijn natuurlijk niet betrouwbaar.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:16 schreef RvLaak het volgende:
Heb ik een tijd terug in een reportage op 1vandaag gezien.
Echt hèquote:
AZ vind ik niet zo interessant verder, Twente, Ajax en PSV zijn waar je je op moet focussen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:23 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Als je tegen Heracles wint kan je zo over AZ heen.
Kampioen ga je normaal gesproken niet worden als je na een paar wedstrijden al 7 punten achter staat.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:24 schreef Kerftminister het volgende:
Lekkere match zeg.
Blijf al sinds begin volhouden dat we iedereen kunnen verslaan en eventueel kampioen kunnen worden. Want Ajax en PSV zijn gewoon waardeloos.
Idd. Mooi als Zwolle het kunstje voor de 3e keer kan flikken.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:24 schreef SuperHarregarre het volgende:
Straks PEC 1-3 winst tegen Ajax.
Volgende ronde Twente-Ajax, dus ook daar ga je dan op inlopen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
AZ vind ik niet zo interessant verder, Twente, Ajax en PSV zijn waar je je op moet focussen.
3 keer op rij, wordt dat danquote:Op zondag 5 oktober 2014 16:25 schreef asco het volgende:
[..]
Idd. Mooi als Zwolle het kunstje voor de 3e keer kan flikken.
Groningen had niets in te brengen.quote:
Vroeger niet. Tegenwoordig zeker niet onmogelijk.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kampioen ga je normaal gesproken niet worden als je na een paar wedstrijden al 7 punten achter staat.
Ja op PSV, die gaan ook nog met punten strooien hoor. Heel matig team is dat, helemaal zonder Depay.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kampioen ga je normaal gesproken niet worden als je na een paar wedstrijden al 7 punten achter staat.
Zoals elk jaar.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:25 schreef SuperHarregarre het volgende:
We zijn gewoon de best spelende ploeg van de Eredivisie. Het is zonde van die slechte opening want dit is het jaar om jezelf te belonen.
Ajax ook.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:26 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ja op PSV, die gaan ook nog met punten strooien hoor. Heel matig team is dat, helemaal zonder Depay.
Wordt lastig maar kan wel.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zal het doorgeven.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:29 schreef Euribob het volgende:
[..]
Gewoon alles winnen en verder niet zeiken.
We moeten nog twee keer tegen PSV, dus dat is 1 punt.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
7 punten is niks in deze competitie. Ajax heeft echt een kutteam. PSV heeft een geweldige offensief maar is defensief echt pure shit, die gaan echt nog veel puntverlies lijden.
Ik vond alle uitploegen behalve Willem II erg matig in de Kuip. Zonde dat dit dan pas de eerste overwinning is.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:36 schreef Irritatie100 het volgende:
Aardige wedstrijd. Maar dat Groningen was echt belachelijk slecht zegwat een aanfluiting..
Flashback naar vorig seizoen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:25 schreef SuperHarregarre het volgende:
We zijn gewoon de best spelende ploeg van de Eredivisie. Het is zonde van die slechte opening want dit is het jaar om jezelf te belonen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
En tot de rode kaart werden nauwelijks fatsoenlijke kansen gecreëerd. Maar ook niks weggegeven. Al met al goed middagje voor zelfvertrouwen en doelsaldo.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:36 schreef Irritatie100 het volgende:
Aardige wedstrijd. Maar dat Groningen was echt belachelijk slecht zegwat een aanfluiting..
Omdat hij d'r een dwarrelbal in loopt?quote:
Je weet zelf ook wel dat zo'n vormcrisis met name een mentale kwestie is. Een doelpuntje tijdens een vrij korte invalbeurt kan zo'n jongen een zetje in de rug geven.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:59 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Omdat hij d'r een dwarrelbal in loopt?
Laten we het hopen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:01 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Je weet zelf ook wel dat zo'n vormcrisis met name een mentale kwestie is. Een doelpuntje tijdens een vrij korte invalbeurt kan zo'n jongen een zetje in de rug geven.
Kazim en Te Vrede doen het redelijk naar behoren voor de matige kwaliteiten die ze hebben.quote:
Dit jaar maar gewoon weer doen dan, nu de competitie en beker niets worden.quote:
Je komt op LB, RB en in de spits gewoon tekort, zeker in de breedte.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:45 schreef TC03 het volgende:
7 punten achterstand op de koploper is niks. Maar laten we eerst proberen te winnen van fatsoenlijke ploegen voordat we weer over het kampioenschap gaan praten.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:38 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dit jaar maar gewoon weer doen dan, nu de competitie en beker niets worden.
Karimquote:Karim el Ahmadi vormde in de wedstrijd tegen FC Groningen opnieuw met Jordy Clasie en Lex Immers het middenveld van Feyenoord. De wedstrijd werd met 4-0 gewonnen door de Rotterdammers. El Ahmadi, die deze zomer overkwam van Aston Villa, was tevreden over het spel van zijn team.
'We lieten FC Groningen vandaag geen adem halen. Na de zware wedstrijd van donderdag (Standard Luik, red.) moesten we voor elkaar blijven vechten. We moesten de tegenstander niet laten voetballen. We moesten de baas in de Kuip zijn, en dat waren we’, zegt hij tegenover RTV Rijnmond.
Feyenoord ging met een minimale voorsprong de rust in. 'Het was makkelijker geweest als we in de eerste helft een extra doelpunt hadden gemaakt. Na de 1-0 wisten we eigenlijk al dat we gingen winnen. Of we nou tegen tien of elf man speelden, we bleven de bovenliggende partij. In de tweede helft hebben we vol gas gegeven.'
De Marokkaanse middenvelder ziet ook zijn teamgenoot Jordy Clasie groeien in de jaren. 'Als ik Jordy vergelijk met een aantal jaar terug is hij erg gegroeid', aldus de middenvelder. 'Hij kwam er een paar jaar geleden net bij en hij was toen al goed. Nu is hij helemaal goed, hij is een echte leider geworden. Hij gaat de top halen’, besluit hij.
In de winterstop gewoon een echt goede spits halen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:50 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Je komt op LB, RB en in de spits gewoon tekort, zeker in de breedte.
Als je dit jaar kampioen wilt worden moet de concurrentie het echt heel fiks laten afweten.
(Wat in Nederland natuurlijk an sich wel mogelijk is, maar laten we daar voorlopig niet van uit gaan).
Ik ben eigenlijk vooral heel benieuwd naar volgend seizoen al.
Ik ga er van uit dat Van Beek, Kongolo, Karim, Toornstra, Vilhena, Manu, Bassie, Boetius en Vermeer gewoon blijven. Als je Clasie weet te behouden en 2 gerichte aankopen kan doen....
Kuytquote:Op zondag 5 oktober 2014 17:53 schreef TC03 het volgende:
[..]
In de winterstop gewoon een echt goede spits halen.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:55 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Kuyt
Die dekselse visserszoon uit Kutwijk
Zou hij nu het niveau nog aankunnen? En kan/wil Feyenoord aan zijn salariseisen toegeven?quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:57 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Deze man heeft zo fucking veel gescoord voor Feyenoord.
Ja, zie video, zie WK.quote:
Zoveel vraagt hij niet.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:59 schreef RvLaak het volgende:
En kan/wil Feyenoord aan zijn salariseisen toegeven?
Ja natuurlijkquote:
Geen idee wat hij straks nog eist.quote:En kan/wil Feyenoord aan zijn salariseisen toegeven?
Die kan niet met het bord op schoot gescout worden, en we hebben volgens mij geen oud spelers daar lopen. Al heb ik wel begrepen dat Fredje 2 dochters heeft, dus ik weet niet waar die op vakantie gaan...quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:59 schreef RetRy32 het volgende:
Maar uh. Gyasi Zardes mensen.
VBL / FEIJENOORD #1520
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |