ik denk het laatstequote:Op maandag 20 oktober 2014 14:11 schreef Radyhyn het volgende:
Jeuumig! Is dat nou een poef of komt het door je strakke spijkerbroek vs losse harembroek?
thanksquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:16 schreef Radyhyn het volgende:
Ahhh haha, in elk geval weer heel mooi
ziektefoto's horen er ook bij hoor, zie vorige weekquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:28 schreef Radyhyn het volgende:
Ja, die van vorige week heb ik wel gemaakt.. maar dat was een hele zielige in een zh badkamer.. incl infuuspaal... dus die heb ik maar niet gepost
Morgen weer wisseldag.. dus dan maak ik er weer 1
quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:28 schreef JufMariska het volgende:
Ik zal mijn terugpoef ook weer 's op de foto zetten, de kraam maakt zich al zorgen of ik niet te snel afval..
Ja, genoeg eten..quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:56 schreef Crumpette het volgende:
[..]ja doe maar.
Als je genoeg eet, zal het wel goed zijn toch? Hield je vocht vast voor de bevalling?
Heel herkenbaarquote:Op maandag 20 oktober 2014 18:02 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Ja, genoeg eten..Ik heb niet zoveel trek, dus moet daar echt enorm m'n best voor doen.. En drinken, eigenlijk zou ik minstens 3 liter per dag moeten tanken *blub* Verbeterpuntjes!
oops, toch even in de gaten houden dat je wel genoeg eet/drinkt dan hoor!quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:02 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Ja, genoeg eten..Ik heb niet zoveel trek, dus moet daar echt enorm m'n best voor doen.. En drinken, eigenlijk zou ik minstens 3 liter per dag moeten tanken *blub* Verbeterpuntjes!
Offtopic, maar waarom moet je minstens 3 liter per dag drinken?quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:02 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Borstvoeding.. Veel extra nodig dus volgens de kraamquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Offtopic, maar waarom moet je minstens 3 liter per dag drinken?
Een glas drinken bij elke voeding werd mij aangeraden (dan kom je misschien ook wel op de 3 liter hoor) maar dat was voor mij wat makkelijker bij te houden.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:51 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Borstvoeding.. Veel extra nodig dus volgens de kraam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |