Wauw spees! Prachtig! Wat ben je verder nog slank!!quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:24 schreef Spees_Eend het volgende:
Wow, mooi hoor DaD! Je buik is echt mooi van vorm en jurkje staat je erg goed!
Bijna vergeten om een due date foto te maken..40 weken!
[ afbeelding ]
jij had net op tijd nog een supermooie shoot he!quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:37 schreef JufMariska het volgende:
Oh dames, ik moet even heel hard snotteren bij jullie prachtige buiken hoor! Wauw! (En wat onwerkelijk dat er van mij geen groeifoto's meer bij komen, alleen nog terugplooi...)
Is ook gek!quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:37 schreef JufMariska het volgende:
Oh dames, ik moet even heel hard snotteren bij jullie prachtige buiken hoor! Wauw! (En wat onwerkelijk dat er van mij geen groeifoto's meer bij komen, alleen nog terugplooi...)
Tnx! Voor het eerst weer een make-upje en niet in pyjama, dat scheeltquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:32 schreef Stormqueen het volgende:
MariskaWat zie je er goed uit trouwens joh!
Leeg en blubberigquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:25 schreef Crumpette het volgende:
Dat plooit al weer snel terug JM!hoe voelt dat, lichamelijk? licht? leeg? slank?
Ik word gewoon 1 grote skippybal met pootjesquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:25 schreef Stormqueen het volgende:
Away, je buik eet je tieten op!![]()
groeit goed!
bekende broekquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:23 schreef AwayTL het volgende:
Jm seht gut aus.
Beeb was gedraaid crumpette? Lijkt wel lager ja!
Pb, tijd voor jurkjes?
Stralende rady!!![]()
32 weken boks
[ afbeelding ]
Hangbillen
Wordt trouwens vanaf deze week gevraagd hoe ik de trap nog op kom en of ik aan het eind van de dag teruggerolt moet worden naar de auto.
Inspecteert even de pohi van Nober..quote:
25, waar ben je aan begonnen! Is het je eerste? En wat zie je er mooi uit zeg!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:02 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Inspecteert even de pohi van Nober..
Zie dat we wel levelen met de rest.
Nee de tweede zelfs!!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:17 schreef Nober het volgende:
[..]
25, waar ben je aan begonnen! Is het je eerste? En wat zie je er mooi uit zeg!
Ja!! Nog meer mannen in huis! Broersquote:Op woensdag 8 oktober 2014 08:29 schreef purebliss het volgende:
Moooooi away!jij straks ook 2 jongens? Broertjes zijn zo leukkkkk!!
Inmiddels niet meerquote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:12 schreef Crumpette het volgende:
wow! kwak! Poef!![]()
maar jij speelt vals, je wordt zelf gewoon steeds kleiner
vocht ben je zo weer kwijtquote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:16 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Inmiddels niet meerer zat van de week ineens in een keer 2,5 kilo bij. Maar zie ook aan mn gezicht en voeten dat ik vocht begin vast te houden.
Ja een echt herenhuis hier! Heeeel leuk! Ben ook heel benieuwd wat nr 3 wordquote:Op woensdag 8 oktober 2014 08:52 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Ja!! Nog meer mannen in huis! Broers. Jij hebt er dus al 2 en nu nr 3?
Ik vind juist dat je gezicht nu erg slank is! Duidelijk te zien dat er kilo's af zijn gegaan. Met je mooie buikquote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:16 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Inmiddels niet meerer zat van de week ineens in een keer 2,5 kilo bij. Maar zie ook aan mn gezicht en voeten dat ik vocht begin vast te houden.
ik ben ws. zelfs nog maar maximaal 2 weken zwanger vanaf nuquote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:32 schreef Amsel het volgende:
Kwak hoe kan dat nou, in mijn hoofd ben jij pas 2 weken zwanger
Morgen 2 maandenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:46 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik ben ws. zelfs nog maar maximaal 2 weken zwanger vanaf nu
jouw babay is toch ook pas 5 dagen oud?
haha nee, arm kind ligt nog in post-geboorte-coma johquote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:35 schreef Zoë23 het volgende:
Ik bekeek eerst dit topic.. Hè SQ in een ziekenhuisbadkamer.
* Zoë23 ging snel naar het Z&G topic
Jaalaatste buikfoto. Mooi hoor!
En hebben jullie ook een foto gemaakt bij de voordeur?
Wat een prachtige 40 weken fotoquote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
haha nee, arm kind ligt nog in post-geboorte-coma joh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
Wow, wat een prachtige foto's! En wat een leuke vent heb je!quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 03:59 schreef JufMariska het volgende:
We hebben de foto's van de shoot aan het strand gekregen, ze zijn zo mooooooi... Tránen...
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 03:59 schreef JufMariska het volgende:
We hebben de foto's van de shoot aan het strand gekregen, ze zijn zo mooooooi... Tránen...JM wat een prrrachtige foto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SQwoei!
Thanks allemaal!! En ik heb 't doorgegeven Mineola, hij moest er van blozenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 08:34 schreef Mineola het volgende:
[..]
Wow, wat een prachtige foto's! En wat een leuke vent heb je!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:43 schreef Zoë23 het volgende:
Vlindur
Mooi begin
Morgen 34weken. TweelingbuikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat ben jij toch mooi zwanger mens!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |