Zoveel uur voor zo weinig met zo'n kut baan.quote:
Ik kan je daarbij wel helpen. mits je ¤ 500 aan me overmaakt.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:02 schreef borbit het volgende:
Ik krijg opeens onwijs zin om een of ander onzinproduct te gaan verkopen aan de c&a pakkendragertjes.
Dit inderdaad.quote:Op donderdag 11 juni 2015 16:33 schreef Hexagon het volgende:
Maar ACN Nederland lijkt nog niet echt in kaart gebracht. Ik ben eigenlijk wel benieuwd wie de kopstukken zijn en hoe het geld in die organisatie verdeeld is. Toch eens iets voor een TV programma om dat netwerk eens helemaal bloot te leggen.
Je kunt denk ik wel spreken van hersenspoeling. Dat is m.i. de opzet en dat lukt "vrij aardig".quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:06 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Zoveel uur voor zo weinig met zo'n kut baan.
Buiten de ethische vraag heb je toch wel een vervormd levensbeeld als dit je beeld van een succesvol leven is.
Vemma vervequote:Op vrijdag 12 juni 2015 02:01 schreef Chokeme het volgende:
Zo typisch dit. Ik had een klasgenoot op het MBO die naast zijn studie 1 of ander supergezond drankje verkocht. Postte de hele tijd megalomane motivatie-speeches op zijn fb over hoe je als ondernemer de top bereikt enz
Ik leen nog eerder mijn fiets aan een zwerver dan dat ik met zo'n figuur in zee ga.
Een medewerker van het UWV heeft mij overigens ooit aangeraden om via het ACN een 'eigen bedrijfje' te beginnen. Ik reageerde dus met iets van 'Eeh, als ik het goed heb is dat een pyramidespel?' Mevrouw ging er verder niet meer op in. Vreemd..
Ze maken gebruik van zwart-wit polarisatie. Iets is legitiem of iets is crimineel.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 02:01 schreef Chokeme het volgende:
Zo typisch dit. Ik had een klasgenoot op het MBO die naast zijn studie 1 of ander supergezond drankje verkocht. Postte de hele tijd megalomane motivatie-speeches op zijn fb over hoe je als ondernemer de top bereikt enz
Ik leen nog eerder mijn fiets aan een zwerver dan dat ik met zo'n figuur in zee ga.
Een medewerker van het UWV heeft mij overigens ooit aangeraden om via het ACN een 'eigen bedrijfje' te beginnen. Ik reageerde dus met iets van 'Eeh, als ik het goed heb is dat een pyramidespel?' Mevrouw ging er verder niet meer op in. Vreemd..
Waar zeg ik dat dat mijn levensbeeld van een succesvol leven is dan?quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:06 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Zoveel uur voor zo weinig met zo'n kut baan.
Buiten de ethische vraag heb je toch wel een vervormd levensbeeld als dit je beeld van een succesvol leven is.
Ik denk dat de opzet van ACN ervoor zorgt dat de piramide al een tijd lang tamelijk stabiel blijft. Ik denk dat de instroom van nieuwe domme, naieve mensen en de uitstroom van mensen die teleurgesteld zijn elkaar een beetje in evenwicht houden. En omdat het niet om gigantische bedragen per persoon gaat zullen mensen die hier geld aan verliezen ook niet de moeite nemen om zichzelf voor lul te gaan zetten door er ruchtbaarheid aan te gaan geven. Plus dat je er best een beetje aan kan verdienen door veel prullaria te verkopen.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 00:26 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dit inderdaad.
De dummies zijn high profile en monitoren de hele dag op de trefwoorden maar de echte organisatie is bijzonder low profile en houdt het al heel lang vol. Wat knap is met een handel in onzin. Dat trekt, tja, hoe zeg je dat netjes... mensen van een bepaalde begaafdheid aan waar we op de diverse fora de wrange vruchten van plukken.
Als we verstandig zouden zijn dan verklaren we dit soort handel in gebakken lucht gewoon illegaal.
Een klein percentage verdient het geld waar het gros tevergeefs rijk aan denkt te worden. We gaan hier niets aan missen.
Boeit niet, het gaat niet om het product.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:17 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik begrijp dus ook dat wàt je verkoopt totaal niet interessant is. Als je maar iets verkoopt. Afslankproducten toch?
Heel vroeger op het Radar forum veel gedaan. De trollen waren toen inderdaad veel talrijker (by quite a large margin) dus dat kan i.d.d. kloppen dat de fut er een beetje uit is.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 16:27 schreef Hexagon het volgende:
Toch is de klad er volgens mij ingekomen. Een jaar of tien geleden had dit topic al vol gestaan met ACN-trollen die hier met hun pas geregistreerde account even komen vertellen hoeveel geld ze wel niet binnenharken.
Het kan natuurlijk ook zijn dat ze inmiddels doorhebben dat dat niet gaat werkenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 16:59 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Heel vroeger op het Radar forum veel gedaan. De trollen waren toen inderdaad veel talrijker (by quite a large margin) dus dat kan i.d.d. kloppen dat de fut er een beetje uit is.
Iets doorhebben? You serious?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:21 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk ook zijn dat ze inmiddels doorhebben dat dat niet gaat werken
Ik denk dat dat stafmedewerkers zijn. Ik neem aan dat ACN ook wel wat echt personeel in dienst moet hebben om de boel draaiende te houden.quote:
We weten dat helaas niet. Ik denk dat je de NL-branche prima met 3 man, een telefoon en een computer kunt runnen.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:26 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik denk dat dat stafmedewerkers zijn. Ik neem aan dat ACN ook wel wat echt personeel in dienst moet hebben om de boel draaiende te houden.
Hebben ze bij de crisis zeker de online marketing medewerker ontslagenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:52 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
We weten dat helaas niet. Ik denk dat je de NL-branche prima met 3 man, een telefoon en een computer kunt runnen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |