Het kan natuurlijk ook zijn dat ze inmiddels doorhebben dat dat niet gaat werkenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 16:59 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Heel vroeger op het Radar forum veel gedaan. De trollen waren toen inderdaad veel talrijker (by quite a large margin) dus dat kan i.d.d. kloppen dat de fut er een beetje uit is.
Iets doorhebben? You serious?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:21 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk ook zijn dat ze inmiddels doorhebben dat dat niet gaat werken
Ik denk dat dat stafmedewerkers zijn. Ik neem aan dat ACN ook wel wat echt personeel in dienst moet hebben om de boel draaiende te houden.quote:
We weten dat helaas niet. Ik denk dat je de NL-branche prima met 3 man, een telefoon en een computer kunt runnen.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:26 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik denk dat dat stafmedewerkers zijn. Ik neem aan dat ACN ook wel wat echt personeel in dienst moet hebben om de boel draaiende te houden.
Hebben ze bij de crisis zeker de online marketing medewerker ontslagenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:52 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
We weten dat helaas niet. Ik denk dat je de NL-branche prima met 3 man, een telefoon en een computer kunt runnen.
Het kon niet uit w.s. Maar ik denk dat je het goed zag en dat het MLM gebeuren een stille dood sterft.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:57 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Hebben ze bij de crisis zeker de online marketing medewerker ontslagen
Dit fenomeen is still al live and kickingquote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:22 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Iets doorhebben? You serious?
Waar je iets van hoort dat zijn vaak de enthousiaste jonge honden die dat niet snappen (het is net zoiets dat elke moderne jeugd denkt dat ze seks hebben uitgevonden.![]()
Als het fenomeen inderdaad op zijn laatste benen loopt (wat afwachten is) dan wordt de wereld weer een stukje eerlijker (in NL).
Hij is een entrepreneur. Met een schitterend product. Een gouden combinatie. Je moet dat alleen even zien en dat vraagt een bepaald inzicht. Dat is ons niet allen gegeven helaas.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:58 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Dit fenomeen is still al live and kicking![]()
. ACN en Vemma huurden zeer regelmatig zaaltjes bij mijn voorlaatste werkgever en er kwamen altijd weer nieuwe idioten op af.
Heb wel eens zo'n presentatie bijgewoond en ze zitten uitstekend in elkaar. Sceptische mensen als ik en waarschijnlijk jij en vele ander FOK!'ers kijken er zo doorheen. Maar daar zijn ze dan ook helemaal niet op gericht.
"De grote man" van Vemma gaf doodleuk als voorbeeld aan! Ja de investering kon ik eigenlijk ook niet maken maar heb een maand geen rekening niks betaald en nu sta ik hier, soms moet je risico nemen,En mensen vinden dat mooi he
Probeer het maar eens te verbieden dat gaat een hele lastige kwestie worden. Verkoopbonussen zijn toegestaan en bonussen voor het werven van personeel zijn toegestaan. Alhoewel ze misschien gepakt moeten worden met nieuwe wetgeving tegen schijnconstructiesquote:Op vrijdag 12 juni 2015 21:09 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Hij is een entrepreneur. Met een schitterend product. Een gouden combinatie. Je moet dat alleen even zien en dat vraagt een bepaald inzicht. Dat is ons niet allen gegeven helaas.
Maar echt hoor. Deze charlatans zijn vergelijkbaar met een ernstige ziekte die met een "k" begint (ik zou dat niet meer als zodanig benoemen). Volgens Hexagon is het probleem niet "groot" genoeg om er iets aan te doen in de zin van verbieden maar dat zorgt dan natuurlijk wel dat het alsmaar blijft dooretteren.
Schaamteloos geld uit de zakken van onwetenden praten is één ding, maar om armlastigen ook nog eens aan te moedigen om de rekeningen van die maand te laten liggen om maar zieltjes voor je eigen gewin te winnen is wel ergquote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:58 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
"De grote man" van Vemma gaf doodleuk als voorbeeld aan! Ja de investering kon ik eigenlijk ook niet maken maar heb een maand geen rekening niks betaald en nu sta ik hier, soms moet je risico nemen,En mensen vinden dat mooi he
Ik heb nog ergens een draadje gestart ooit in r&p waarin vraag wat zulke mensen mankeert. Ze moeten of verblind zijn of sociopaat. Hogerop vermoed ik vooral het laatstequote:Op vrijdag 12 juni 2015 21:30 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Schaamteloos geld uit de zakken van onwetenden praten is één ding, maar om armlastigen ook nog eens aan te moedigen om de rekeningen van die maand te laten liggen om maar zieltjes voor je eigen gewin te winnen is wel erg
Ik verdenk de meesten enigszins trekjes te hebben van zwakbegaafdheid.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 21:37 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Ik heb nog ergens een draadje gestart ooit in r&p waarin vraag wat zulke mensen mankeert. Ze moeten of verblind zijn of sociopaat. Hogerop vermoed ik vooral het laatste
Een paar slachtoffers wellicht maar vergeet niet dat MLM alleen maar werkt wanneer er mensen werkelijk succesvol mee kunnen zijn. Ook al is dit een kleine minderheidquote:Op vrijdag 12 juni 2015 21:45 schreef Uitgebloed het volgende:
[..]
Ik verdenk de meesten enigszins trekjes te hebben van zwakbegaafdheid.
Ik ben het aan het kijken. Vakwerk.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 21:36 schreef quinoahipster het volgende:
http://www.npo.nl/rambam/10-06-2015/VARA_101373245
Ik ben wel nieuwsgierig hoe je dit in de praktijk ziet? Ik ben het volledig met je eens hoor wat dit betreft. Het lijkt mij echter lastig uit voeren vanwege eerder gegeven argumenten.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:02 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ik ben het aan het kijken. Vakwerk.
Ik citeer alvast dat lekkere ding: "het maak ze niet zoveel uit wie je bent als je maar die 400 euro inschrijfgeld komt betalen". Dat is natuurlijk juist. De nieuwe deelnemers zijn kanonnenvoer om de bigshots 9260 euro per week te laten verdienen.
Het is blijkbaar niet groot genoeg maar ik zou graag kamervragen zien om dit met kop en staart uit te roeien.
Zeker. Dat gaat niet lukken. Toch vind ik wel dat het zou moeten. Maar ja. Toekomstmuziek.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:05 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Ik ben wel nieuwsgierig hoe je dit in de praktijk ziet? Ik ben het volledig met je eens hoor wat dit betreft. Het lijkt mij echter lastig uit voeren vanwege eerder gegeven argumenten.
"Wij voegen economische waarde toe door via peer to peer marketing producten van grote organisatie's *vul namen in* aan te bieden aan de eindafnemer"quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:11 schreef Bart2002 het volgende:
Ik zou wel graag eens zien dat de vraag aan een economische entiteit is:
Vertel in 3 zinnen hoe u waarde toevoegt aan ons economische systeem.
Als u dat niet kunt dan heffen we u op en confisqueren alle middelen, ook met terugwerkende kracht.
Streng doch rechtvaardig. Voor een betere, eerlijker wereld voor iedereen.
Je bant hier alle onzinbedrijven mee uit die als doel hebben argeloze slachtoffers te benadelen.
Wat is het gemiddelde uurloon van uw medewerkers?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:39 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
"Wij voegen economische waarde toe door via peer to peer marketing producten van grote organisatie's *vul namen in* aan te bieden aan de eindafnemer"
Het kan niet ontkent worden ACN verkoopt wel degelijk diensten en producten en soortgelijken vaak ook. Ik denk dat je meer succes zal hebben met "Wanneer meer dan X percentage van omzet wordt gebruikt voor werving wordt U als een illegaal piramidespel beschouwd"
De mensen die worden geworven door ACN zijn meestal de zwakkere mensen in de samenleving. Denk bijvoorbeeld aan laagopgeleide mensen, drop-outs en mensen die naïef zijn en niet goed nee kunnen zeggen.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 21:45 schreef Uitgebloed het volgende:
[..]
Precies wat ik omschreefquote:Op zaterdag 13 juni 2015 00:04 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
De mensen die worden geworven door ACN zijn meestal de zwakkere mensen in de samenleving. Denk bijvoorbeeld aan laagopgeleide mensen, drop-outs en mensen die naïef zijn en niet goed nee kunnen zeggen.
Ik zit mij net te bedenken dat ik als omhoog gevallen horecaman niet mijn hersenen hierop zal moeten breken maar zoiets aan juristen zou moeten over laten.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 23:09 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Wat is het gemiddelde uurloon van uw medewerkers?
Dat soort vragen zou je kunnen stellen. En als dit zoiets is als $500 per JAAR (anderhalve euro per dag) dan kunnen we u helaas niet beschouwen als een "bedrijf" in economische zin. En daarom zijn we u hier liever kwijt dan rijk. Opgeheven. In Nederland zijn we niet zo gek op "bedrijven" zoals het uwe. Opzouten. Probeer het ergens anders.
Want is essentie zijn het gewoon slimme Amerikanen die hier het geld van domme mensen komen afpakken. We zouden dit moeten inzien en uiteraard niet tolereren. Pek met veren voor deze Yankees.
Hebzucht en wanhoop zullen ook een grote rol spelenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 21:45 schreef Uitgebloed het volgende:
[..]
En niet te vergeten kopjes versgezette koffie van 2 euro per stuk!quote:Op donderdag 3 september 2015 16:18 schreef Pokkelmans het volgende:
Sjongejonge. Duikt er weer zo'n netwerkmarketeer op op Facebook. Een van mijn intellectueel minder bedeelde Facebookvrienden is gevallen voor het systeem van OrganoGold. Alle stereotyperingen van MLM komen meteen weer opduiken: inspirerende quotes over de sleutel naar succes, mede "netwerkmarketeers" die daar dan weer op reageren met "goed bezig broeder" en teksten van vergelijkbare strekking, en filmpjes van die conferenties waar men op cultachtig wijze de eigen marketeers bejubeld omdat ze zo verschrikkelijk succesvol zijn en nieuwe leden verwelkomt in hun nieuwe leven waar ze zullen genieten van status en rijkdom.
quote:
Klinkt een beetje als een enthousiaste moslimquote:
Ik word er zo akelig van, van die dolenthousiaste fanatiekelingen met hun marginale handel.quote:Op donderdag 3 september 2015 21:40 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als een enthousiaste moslim
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |