ACNquote:
Bedrijven die gewetenloze mensen nodig hebben voor hun salesquote:Op woensdag 10 juni 2015 22:23 schreef Apekoek het volgende:
[..]
ACN![]()
Dat je voor zo'n louche kut organisatie wil werken. Staat ook dramatisch op je CV trouwens, welk bedrijf wil jou in de toekomst dan nog serieus nemen.
Wat een onzinquote:Op woensdag 10 juni 2015 22:23 schreef Apekoek het volgende:
[..]
ACN![]()
Dat je voor zo'n louche kut organisatie wil werken. Staat ook dramatisch op je CV trouwens, welk bedrijf wil jou in de toekomst dan nog serieus nemen.
Wat een oplichtersbende. Zit net steekproefsgewijs de adressen van de 11 (!) filialen te googlen die op www.miec.nl worden genoemd, maar daar zitten gewoon andere bedrijven.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:49 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Dit is niet echtjezus wat fout
![]()
Arriveren in je nieuwe Audi, maar wel Lidl-drinken serveren in plastic bekertjes. Het succes spat er van af ..
quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:04 schreef BlueMage het volgende:
kikoooooo trollt, hij werkt in de procesindustrie oid.
Huhquote:Op donderdag 11 juni 2015 13:04 schreef BlueMage het volgende:
kikoooooo trollt, hij werkt in de procesindustrie oid.
Dat is 4 a 5 jaar geleden, wellicht heeft hij een "carrière" switch gehad.quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:28 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ja ja.
KLB / Collega's die niet nadenken
Was wel 'n goed topic overigens.
Laatste post was begin dit jaar.quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:44 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Dat is 4 a 5 jaar geleden, wellicht heeft hij een "carrière" switch gehad.
Ja tock! Iedereen rijk en ondernemen, jeweetquote:Op donderdag 11 juni 2015 15:41 schreef johnson555 het volgende:
Gewoon eigen onderneming, jaloerse bitches
audi onder mn kont ja jaloersquote:Op donderdag 11 juni 2015 15:53 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ja tock! Iedereen rijk en ondernemen, jeweet
Ik werk niet in de procesindustrie. Ik werk ook via ACN, al een jaar of 6. En hou daar per maand ongeveer 1500 netto extra aan over.quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:28 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ja ja.
KLB / Collega's die niet nadenken
Was wel 'n goed topic overigens.
Matige troll.quote:Op donderdag 11 juni 2015 17:25 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik werk niet in de procesindustrie. Ik werk ook via ACN, al een jaar of 6. En hou daar per maand ongeveer 1500 netto extra aan over.
Voor hoeveel uur werk?quote:Op donderdag 11 juni 2015 17:25 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik werk niet in de procesindustrie. Ik werk ook via ACN, al een jaar of 6. En hou daar per maand ongeveer 1500 netto extra aan over.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |