Oh My F*cking Godquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:57 schreef Pandaplint het volgende:
Een impressie van het huisje van Hester. Zij gaat duidelijk uit van de 'Less is more' filosofie
[..]
[..]
Moeders met korte pittige kapsels, kekke bril en een bmi van 28+quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:08 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
De tering. Wat zijn dit voor mensen?![]()
![]()
quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:53 schreef Kyubey het volgende:
Yes, aangenomen in de Creative with Action Facebookgroep.
Nu kan ik ook meelachen.
Thermoskan en zo'n plastic filter ergens goedkoop kopen, filterzakjes heb je al als het goed is, klaar.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:29 schreef Saisai het volgende:
[..]
Zoiets heb ik tijdens het verhuizen ook gefabriceerd bij gebrek aan het koffiezetapparaat.
Ik neem aan dat dit ook zoiets dergelijks is. Je moet wat als je geen koffieapparaat hebt.
Dit vind ik dan nog wel leuk voor mezelfquote:Op zondag 5 oktober 2014 19:08 schreef Njosnavelin het volgende:
En als je man meer van het zware werk is:
[ afbeelding ]
[..]
Deze vind ik eigenlijk wel leuk.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:08 schreef Njosnavelin het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Die heb ik wel.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:26 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Thermoskan en zo'n plastic filter ergens goedkoop kopen, filterzakjes heb je al als het goed is, klaar.
duur grapje iedereen zo'n stoel sturenquote:Op zondag 5 oktober 2014 22:24 schreef MevrouwPuff het volgende:
Tellen stoeltjes in de stijl vh geboortekaartje ook?
[ afbeelding ]
Vind ik best leuk gedaan, en je kan het ten minste nog gewoon gebruiken itt het andere gefrutselquote:Op zondag 5 oktober 2014 22:24 schreef MevrouwPuff het volgende:
Tellen stoeltjes in de stijl vh geboortekaartje ook?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:30 schreef Rectum het volgende:
[..]
duur grapje iedereen zo'n stoel sturen
Met dt ook nogquote:Op zondag 5 oktober 2014 22:51 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Haha die stoeltjes zijn al lelijk zat zonder dat die kinderen Pieta of Brendt heten
Dit is eigenlijk nog wel tof...quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:08 schreef Njosnavelin het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Voor de pietamientjes toch?quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:10 schreef Sapstengel het volgende:
Wat is Pieta nou voor naamen Storm ook echt.
Vernederlandsing van Peeta denk ik, dat is dat figuur van de Hunger Games.quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:10 schreef Sapstengel het volgende:
Wat is Pieta nou voor naamen Storm ook echt.
Dat dacht ik ook directquote:Op maandag 6 oktober 2014 00:18 schreef Rezania het volgende:
Vernederlandsing van Peeta denk ik, dat is dat figuur van de Hunger Games.
volgens mij iets oudhollandschigsquote:Op maandag 6 oktober 2014 00:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vernederlandsing van Peeta denk ik, dat is dat figuur van de Hunger Games.
Een vrouw die Pieta heet?quote:Op maandag 6 oktober 2014 00:44 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
volgens mij iets oudhollandschigsik had vroeger op de basisschool een juf die zo heette
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |