Ik mag jou nu niet meerquote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, waarom met modder gooien.
Voor je het weet probeert die player andere dames te hosselen. Het is hun recht het te weten!!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, waarom met modder gooien.
Als gevolg van de maansverduistering zijn veel klinkers betrokken geraakt bij een ongeval. Een kettingbotsing!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat is dat toch vandaag tegen mij?
Dat lees jij er in?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij wil geen bruiloft en bent niet sociaal?
We doen aan karaktermoord nuquote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat is dat toch vandaag tegen mij?
Wat slecht zegquote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:55 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als gevolg van de maansverduistering zijn veel klinkers betrokken geraakt bij een ongeval. Een kettingbotsing!
Player, wie ik?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Voor je het weet probeert die player andere dames te hosselen. Het is hun recht het te weten!!
Oh wacht, hij was andere dames aan het hosselen hè?
Ohquote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:59 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Onder invloed van een potje pijnstillers kon ik geen betere grap verzinnen. Helaas.
Gedaan omdat hij een player is? Interessant.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Voor je het weet probeert die player andere dames te hosselen. Het is hun recht het te weten!!
Oh wacht, hij was andere dames aan het hosselen hè?
Nope.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Oh![]()
Oke het was wel grappig. Voel je je beter nu?
Ik ben kb!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:02 schreef AbdulMalik het volgende:
Mensen verander jullie plaatje eens, ik denk dat iedereen kb is
Doe gewoon meequote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:02 schreef AbdulMalik het volgende:
Mensen verander jullie plaatje eens, ik denk dat iedereen kb is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |