Heel soms sinds een jaar of twee?quote:
Betekent natuurlijk niet dat bier opeens niet meer lekker is of zo, maar voor de afwisseling is het echt wel lekker ja.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:41 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik vind het ook best wel lekker
Oh okequote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:43 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Heel soms sinds een jaar of twee?
Het heeft de helft met bier te maken.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Prima spul ja, heeft alleen weinig meer met bier te maken vind ik
Ja, bier vind ik dus niksquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Prima spul ja, heeft alleen weinig meer met bier te maken vind ik
Bier is ook gewoon goorquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:46 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
"Jaaa, maar dat moet je leereen drinkenn"
Kreeg ik altijd te horen
Fopje weetquote:
Doritosquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:52 schreef BBQSausage het volgende:
Ik heb BBQ Doritos. Ook nog nooit gehad. Een beetje raar, maar wel lekker.
Tot zover mijn derde review.
Gr gr.
Vergelijkbaar met Rivella dus?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:52 schreef BBQSausage het volgende:
Ik heb BBQ Doritos. Ook nog nooit gehad. Een beetje raar, maar wel lekker.
Tot zover mijn derde review.
Gr gr.
Jaquote:
Identiek, als ik er een glaasje Rivella naast zou zetten zou ik ze niet uit elkaar kunnen houden.quote:
You are missing the punquote:Op zondag 5 oktober 2014 00:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Identiek, als ik er een glaasje Rivella naast zou zetten zou ik ze niet uit elkaar kunnen houden.
Neuh, had 'm wel door. Die zin "een beetje raar, maar wel lekker" gebruik je in zo'n geval toch nooit.quote:
Cool American is ook lekkerquote:Op zondag 5 oktober 2014 00:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja
Ik heb normaal gesproken altijd Nacho Cheese of Sweet Chili Pepper, maar nu zag ik 'Barbecue Style' liggen, dus die kon ik natuurlijk niet overslaan.
Hij overtreft die andere twee niet, dat dan weer niet.
Ik soms wel om vrouwen te beschrijvenquote:Op zondag 5 oktober 2014 00:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Neuh, had 'm wel door. Die zin "een beetje raar, maar wel lekker" gebruik je in zo'n geval toch nooit.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 00:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik soms wel om vrouwen te beschrijven
quote:Op zondag 5 oktober 2014 00:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik soms wel om vrouwen te beschrijven
Mja, tsja.quote:Op zondag 5 oktober 2014 00:05 schreef Geo4kant het volgende:
Ja soms zie je vrouwen waarmee je eigenlijk niet gezien wilt worden, niet mee naar de familie gaat nemen maar wel een avondje in de slaapkamer mee wilt doorbrengen
Ja maar is dat omdat ze dan blij zijn dat je eindelijk een meisje hebt gevonden en dat het niet uitmaakt hoe ze eruit ziet? Of omdat jij er niks om geeft wat ze denken?quote:Op zondag 5 oktober 2014 00:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Mja, tsja.Wat kan mijn familie mij schelen.
Maybe i'm weird like that..quote:Op zondag 5 oktober 2014 00:10 schreef BBQSausage het volgende:
Sowieso als je iemand raar vindt, is het al geen optie. Maar da's hoe ik er over denk.
Dat laatste.quote:Op zondag 5 oktober 2014 00:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja maar is dat omdat ze dan blij zijn dat je eindelijk een meisje hebt gevonden en dat het niet uitmaakt hoe ze eruit ziet? Of omdat jij er niks om geeft wat ze denken?
Welk bier heb jij gepakt? Ik pak zo Brand. Niet echt chill, maar bier = bierquote:Op zondag 5 oktober 2014 00:16 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik ook, vandaar dat ik zojuist weer een halve liter geopend heb.
Heinekenquote:Op zondag 5 oktober 2014 00:17 schreef Susano het volgende:
[..]
Welk bier heb jij gepakt? Ik pak zo Brand. Niet echt chill, maar bier = bier
Oke, mooiquote:
Ja, voor Geo is het geen liefde dus. Puur lust.quote:Op zondag 5 oktober 2014 00:18 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik ben het eens met Geo. Lust en liefde
Ja en die dingen kan ik scheiden.quote:Op zondag 5 oktober 2014 00:21 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, voor Geo is het geen liefde dus. Puur lust.
Fokkiieeeequote:
quote:
quote:Op zondag 5 oktober 2014 00:26 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Proost, ouwe pastabeffer
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 5 oktober 2014 00:26 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Proost, ouwe pastabeffer
[ afbeelding ]
Ja nu welquote:Op zondag 5 oktober 2014 00:42 schreef Geo4kant het volgende:
Hey kinderen wees stil ik zit hier voor mijn rust
Gebouw zag er tof uitquote:Op zondag 5 oktober 2014 00:47 schreef LittleBrownie het volgende:
Binnenkort maar eens Markthal in Rotterdam checken
Waarom boze PI?quote:Op zondag 5 oktober 2014 00:48 schreef BBQSausage het volgende:
Ik moet ook nog steeds een keer een camera kopen.
Ohquote:Op zondag 5 oktober 2014 00:50 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Omdat ik dat al zo'n beetje 5 jaar zeg.
Wat voor iets wil je compact, systeem, dslr?quote:Op zondag 5 oktober 2014 00:50 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Omdat ik dat al zo'n beetje 5 jaar zeg.
Een goeie.quote:Op zondag 5 oktober 2014 00:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat voor iets wil je compact, systeem, dslr?
quote:
Geen idee wat een beetje redelijk is. Ik heb me nog totaal niet verdiept in camera's, op heel wat praatjes van collega's, en oud klasgenoten over hun camera's na.quote:
die Canon is wel goedquote:Op zondag 5 oktober 2014 00:57 schreef LittleBrownie het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
1e, 2e of 3e?
Ja hier kan ik geen kut mee .. maar uiteindelijk kom ik toch met het zelfde advies dus here it goes: Als je na 5 jaar nog geen camera hebt gekocht, koop dan geen hele dure want de kans is groot dat hij dan toch alleen maar stof gaat vangen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 00:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Geen idee wat een beetje redelijk is. Ik heb me nog totaal niet verdiept in camera's, op heel wat praatjes van collega's, en oud klasgenoten over hun camera's na.![]()
Dus.
3e. Maar ik speel vals.quote:Op zondag 5 oktober 2014 00:57 schreef LittleBrownie het volgende:
1e, 2e of 3e?
een DSLR dusquote:
Nee, en dan heb je alleen nog maar de basis, dan moet je nog allerlei accesoires erbij. en dan ben je zo weer een paar 100-1000 verderquote:
Heb er nooit een gekocht omdat er hier geen kut te zien valt. Straks als ik een auto heb, kan ik in ieder geval op een normale manier ergens heen, om even wat mooie foto's te maken.quote:Op zondag 5 oktober 2014 00:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja hier kan ik geen kut mee .. maar uiteindelijk kom ik toch met het zelfde advies dus here it goes: Als je na 5 jaar nog geen camera hebt gekocht, koop dan geen hele dure want de kans is groot dat hij dan toch alleen maar stof gaat vangen.
Dure hobby ja..quote:Op zondag 5 oktober 2014 00:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, en dan heb je alleen nog maar de basis, dan moet je nog allerlei accesoires erbij. en dan ben je zo weer een paar 100-1000 verder
Ooh, valt wel mee dus.quote:Op zondag 5 oktober 2014 00:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, en dan heb je alleen nog maar de basis, dan moet je nog allerlei accesoires erbij. en dan ben je zo weer een paar 100-1000 verder
quote:Op zondag 5 oktober 2014 01:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Heb er nooit een gekocht omdat er hier geen kut te zien valt. Straks als ik een auto heb, kan ik in ieder geval op een normale manier ergens heen, om even wat mooie foto's te maken.
Dit.quote:
Ja, en hoe kom ik daar?quote:Op zondag 5 oktober 2014 01:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[..]
Dit.
Dat is een excuus.
https://www.google.nl/sea(...)nd+natuur+fotografie
Genoeg landschap.
Daarom zeg ik het, koop niet meteen een dure.. kijk voor een ouder model, 2e hands.. mocht je na een jaar het echt leuk vinden en veel doen dan gewoon voor een duurdere gaan. Is zonde als je veel geld uitgeeft en er dan niks mee doet.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 01:11 schreef Geo4kant het volgende:
Dan die friese boeremeiden op de gevoelige plaat leggen met ontblote uiers
quote:Op zondag 5 oktober 2014 01:11 schreef Geo4kant het volgende:
Dan die friese boeremeiden op de gevoelige plaat leggen met ontblote uiers
3e heeft een lekkere houvast, met weinig kans op vinger voor de lens foto's. geen idee hoe de kwaliteit is.quote:Op zondag 5 oktober 2014 00:57 schreef LittleBrownie het volgende:
1e, 2e of 3e?
Wel oke denk ikquote:Op zondag 5 oktober 2014 01:15 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
3e heeft een lekkere houvast, met weinig kans op vinger voor de lens foto's. geen idee hoe de kwaliteit is.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 01:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
True, true. Lekker in 't weiland door de koei'nvlaai'n rollend foto's schieten
Als ik ooit ontslagen word, weet ik wat m'n nieuwe beroep wordt.quote:Op zondag 5 oktober 2014 01:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beidequote:Op zondag 5 oktober 2014 01:22 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Door de koeienvlaaien rollen, of foto's maken van uiers?
quote:Op zondag 5 oktober 2014 01:25 schreef BBQSausage het volgende:
[..]! Is ook echt mijn ding ja. Kan niet wachten.
Zimraquote:Op zondag 5 oktober 2014 01:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vind Zimra een leuke meid en knap.. maar bij die fotoshootquote:
wtfquote:
ermagerd nawhhhhhhhhhhhhhquote:Op zondag 5 oktober 2014 02:00 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
halt stehen bleiben, bist du ein jude!?
quote:Op zondag 5 oktober 2014 02:00 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
halt stehen bleiben, bist du ein jude!?
Jaquote:Op zondag 5 oktober 2014 02:03 schreef LittleBrownie het volgende:
Volgens mij keken Geo en ik naar dezelfde gifdump link
Nee, was ook aan het kijkenquote:Op zondag 5 oktober 2014 02:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja![]()
Toevallig? Of ging je na mijn gifje ook kijken
Ohquote:
lolwatquote:
Hiquote:
I'm bad as hell. Wanna see my darkside?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 02:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
I'm bad as hell. Wanna see my darkside?Heb je koekjes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
SVquote:
Ik zou daar sowieso nooit naar binnen lopen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 02:24 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]ik had die gast echt zo hard geslagen..
Maar daar gaat het niet om lieve Geoquote:Op zondag 5 oktober 2014 02:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Take 2034.. JAAAAAAAAAAAA JAAA GODVERDOMME JAA
Weet ikquote:Op zondag 5 oktober 2014 02:27 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Maar daar gaat het niet om lieve Geo
Goed zoquote:
quote:
Voelt die gast wel wat?quote:
Slaap lekkerquote:
Jaquote:
Jij jaquote:
quote:Op zondag 5 oktober 2014 02:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Only in videos games they said, challenge accepted
Baas.quote:Op zondag 5 oktober 2014 02:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Only in videos games they said, challenge accepted
https://www.youtube.com/results?search_query=jess+greenbergquote:Op zondag 5 oktober 2014 02:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Geen idee wie het is, keek alleen naar der tieten
Ugh der stem is net zo popijopi aandachtshoer als der tietenquote:Op zondag 5 oktober 2014 02:48 schreef LittleBrownie het volgende:
oh https://www.youtube.com/user/JessGreenberg1
quote:
quote:Op zondag 5 oktober 2014 02:51 schreef BBQSausage het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
True, true.quote:Op zondag 5 oktober 2014 03:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Care.. ik zou haar hard doen (met makeup).. zij kijkt echt geil..
-----
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 5 oktober 2014 03:03 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]tering, ik denk dat zijn piemel net zo groot is als LB
quote:Op zondag 5 oktober 2014 03:03 schreef Geo4kant het volgende:
Lol lijkt wel Thiago Splitterquote:Op zondag 5 oktober 2014 03:03 schreef Geo4kant het volgende:
Geoquote:
Kan ik dan ook Too Tall genoemd worden?quote:Op zondag 5 oktober 2014 03:09 schreef BBQSausage het volgende:
Wat slecht, Die gast heeft als bijnaam "Tiny".
En hij zit in een team met een gast van 1.57, en die wordt "Too Tall" genoemd.
Jaquote:Op zondag 5 oktober 2014 03:10 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Kan ik dan ook Too Tall genoemd worden?
quote:
Roel van Velzen vind van wel.quote:Op zondag 5 oktober 2014 03:10 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Kan ik dan ook Too Tall genoemd worden?
quote:Op zondag 5 oktober 2014 03:11 schreef Geo4kant het volgende:
Ohnee zijn vriendin is groter he.. fail
quote:
quote:
Yepquote:Op zondag 5 oktober 2014 03:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dit gesprek hebben wij volgens mij al eens gehad.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 03:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zal jou eens een stamp geven waar je T drinkt
Ja, gebeurd gelukkig niet vaak maar kan zomaar gebeuren.. kennis van mijn broer lag zo ook ooit 3 weken in coma door 1 klap..quote:Op zondag 5 oktober 2014 03:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mwa kan
http://theync.com/crazy/s(...)h-a-single-punch.htm
Dit ook
Gebeurt.quote:Op zondag 5 oktober 2014 03:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, gebeurd gelukkig niet vaak maar kan zomaar gebeuren.. kennis van mijn broer lag zo ook ooit 3 weken in coma door 1 klap..
Recht op de slaap zeker?quote:Op zondag 5 oktober 2014 03:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, gebeurd gelukkig niet vaak maar kan zomaar gebeuren.. kennis van mijn broer lag zo ook ooit 3 weken in coma door 1 klap..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |