Heel soms sinds een jaar of twee?quote:
Betekent natuurlijk niet dat bier opeens niet meer lekker is of zo, maar voor de afwisseling is het echt wel lekker ja.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:41 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik vind het ook best wel lekker
Oh okequote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:43 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Heel soms sinds een jaar of twee?
Het heeft de helft met bier te maken.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Prima spul ja, heeft alleen weinig meer met bier te maken vind ik
Ja, bier vind ik dus niksquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Prima spul ja, heeft alleen weinig meer met bier te maken vind ik
Bier is ook gewoon goorquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:46 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
"Jaaa, maar dat moet je leereen drinkenn"
Kreeg ik altijd te horen
Fopje weetquote:
Doritosquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:52 schreef BBQSausage het volgende:
Ik heb BBQ Doritos. Ook nog nooit gehad. Een beetje raar, maar wel lekker.
Tot zover mijn derde review.
Gr gr.
Vergelijkbaar met Rivella dus?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:52 schreef BBQSausage het volgende:
Ik heb BBQ Doritos. Ook nog nooit gehad. Een beetje raar, maar wel lekker.
Tot zover mijn derde review.
Gr gr.
Jaquote:
Identiek, als ik er een glaasje Rivella naast zou zetten zou ik ze niet uit elkaar kunnen houden.quote:
You are missing the punquote:Op zondag 5 oktober 2014 00:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Identiek, als ik er een glaasje Rivella naast zou zetten zou ik ze niet uit elkaar kunnen houden.
Neuh, had 'm wel door. Die zin "een beetje raar, maar wel lekker" gebruik je in zo'n geval toch nooit.quote:
Cool American is ook lekkerquote:Op zondag 5 oktober 2014 00:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja
Ik heb normaal gesproken altijd Nacho Cheese of Sweet Chili Pepper, maar nu zag ik 'Barbecue Style' liggen, dus die kon ik natuurlijk niet overslaan.
Hij overtreft die andere twee niet, dat dan weer niet.
Ik soms wel om vrouwen te beschrijvenquote:Op zondag 5 oktober 2014 00:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Neuh, had 'm wel door. Die zin "een beetje raar, maar wel lekker" gebruik je in zo'n geval toch nooit.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 00:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik soms wel om vrouwen te beschrijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |