Tja, welkom in het ov. Dat kan gebeuren.quote:Op zondag 5 oktober 2014 01:45 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jawelmaar moest van mezelf maar eens de trein pakken. Goed moment voor uitgekozen, want ik stond tijdens de reis in een vol gangpad
Ow jawel hoorquote:Op zondag 5 oktober 2014 01:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hate it or love it, there is no inbetween en zulks.
Grijs hou er van .... of roze... of paars wat jij wilquote:Op zondag 5 oktober 2014 01:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hate it or love it, there is no inbetween en zulks.
Ik ga met je mee.quote:Op zondag 5 oktober 2014 01:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Grijs hou er van .... of roze... of paars wat jij wil
bedtijd!
50 tinten?quote:Op zondag 5 oktober 2014 01:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Grijs hou er van .... of roze... of paars wat jij wil
bedtijd!
Over queen? Ik vind het soms prima muziek en soms ook niet. Dat hangt van mijn stemming op dat moment af.quote:
Inslapen wel ja.quote:Op zondag 5 oktober 2014 01:58 schreef Solique het volgende:
Nog even snel 2 glazen rum op, weet ik zeker dat ik goed zal slapen
Sorry hoor, ik ga alquote:Op zondag 5 oktober 2014 01:57 schreef -Strawberry- het volgende:
Waarom toch zo serieus altijd.
Ik kan ook nog niet slapen. Ben aan het nagenieten van Gone Girl.Over LOVE IT gesproken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Nou sorry hoor...quote:Op zondag 5 oktober 2014 02:13 schreef yats het volgende:
En toen was het topic dood. Ik ga maar even iets leukers doen denk ik.
Nee, dat gaat in je eentje wat lastig.quote:
Ik red t ook niet, zelfs niet als ik ooit lenig word.quote:
Rib laten verwijderenquote:Op zondag 5 oktober 2014 02:16 schreef yats het volgende:
[..]
Ik red t ook niet, zelfs niet als ik ooit lenig word.
Dan maar op een andere manierquote:
Dat is een David Fincher film, kan dus niet anders dan lof.....quote:Op zondag 5 oktober 2014 01:57 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik kan ook nog niet slapen. Ben aan het nagenieten van Gone Girl.Over LOVE IT gesproken.
Indeed. Fincherquote:Op zondag 5 oktober 2014 02:53 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Dat is een David Fincher film, kan dus niet anders dan lof.....
Kun je mij er ook gelijk bij zetten. Ook dat wist Engel.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:40 schreef kree het volgende:
[..]
Dat is goed, maar dan moet ze die wel ff sturen natuurlijk
Ik heb t niet gevolgd de laatste tijd
Hey, je bent op tijd wakkerquote:Op zondag 5 oktober 2014 06:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Kun je mij er ook gelijk bij zetten. Ook dat wist Engel.
Mijn hersenen hadden een interne wekker gezet omdat dan de F1 'begint'... Weet niet of ik er vanmiddag blij mee ga zijn...quote:
Slimme hersenen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 07:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Mijn hersenen hadden een interne wekker gezet omdat dan de F1 'begint'... Weet niet of ik er vanmiddag blij mee ga zijn...
Valt mee hoorquote:
checkquote:Op zondag 5 oktober 2014 06:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Kun je mij er ook gelijk bij zetten. Ook dat wist Engel.
Dit wordt toch niks. F1quote:Op zondag 5 oktober 2014 08:03 schreef aeque het volgende:
Ik kan niet multiquoten want mobiel dus dankje kree en goedemorgen yats en LoLa!
Voorlopig nog niet nee...quote:
Ik ook niet want moet zo spelen in de kerkquote:Op zondag 5 oktober 2014 08:11 schreef LovelyLady het volgende:
Vroeg wakker. Uitslapen kan ik niet (meer)
sterkte/veel plezierquote:Op zondag 5 oktober 2014 08:12 schreef kree het volgende:
[..]
Ik ook niet want moet zo spelen in de kerk
Dankje komt wel goed, tis alleen als dan op de zondagochtend m'n wekker gaat dat ik wel eens denk euhmmm tja waar doe ik t ook alweer allemaal voorquote:
Helaas...quote:Op zondag 5 oktober 2014 08:11 schreef kree het volgende:
Mjah iedereen is vroeg wakker of nog wakker
Nou, om te spelen in de kerkquote:Op zondag 5 oktober 2014 08:21 schreef kree het volgende:
[..]
Dankje komt wel goed, tis alleen als dan op de zondagochtend m'n wekker gaat dat ik wel eens denk euhmmm tja waar doe ik t ook alweer allemaal voor
Voor de staande ovaties natuurlijk. En de perks zoals water en matzes.quote:Op zondag 5 oktober 2014 08:21 schreef kree het volgende:
[..]
Dankje komt wel goed, tis alleen als dan op de zondagochtend m'n wekker gaat dat ik wel eens denk euhmmm tja waar doe ik t ook alweer allemaal voor
Nou vroeg op gestaan voor een niet echt boeiende race, met treurige afloop.quote:
Voor mij nietquote:Op zondag 5 oktober 2014 10:48 schreef Myraela het volgende:
Omnomnom, er staat iemand een eitje voor mij te bakken.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 01:57 schreef -Strawberry- het volgende:
Dat is het inderdaad.quote:
Lekker uitwaaien?quote:
All the samequote:Op zondag 5 oktober 2014 12:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Uitwaaien?Wegwaaien bedoel je zeker
[ afbeelding ]
Ik stond op het dakterras van mijn werk. Het ene moment was het windstil, het andere moment vloog het meubilair bijna van het dak afquote:
Ergens is dat wel erg stoer ookquote:Op zondag 5 oktober 2014 13:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik stond op het dakterras van mijn werk. Het ene moment was het windstil, het andere moment vloog het meubilair bijna van het dak af
Het is al weer zo goed als voorbij nuquote:Op zondag 5 oktober 2014 13:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ergens is dat wel erg stoer ook
Levensgevaarlijk natuurlijk ook wel
Ach, een vluggertje is ook wel eens goedquote:Op zondag 5 oktober 2014 13:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is al weer zo goed als voorbij nuKort, maar krachtig.
Flights diverted as sudden storm lashes Malta
Hoiquote:
quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ach, een vluggertje is ook wel eens goed
En hier janken ze al om een paar druppels
[..]
Hoi
Hai Engelquote:
quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ach, een vluggertje is ook wel eens goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zelfde shirtje.
Maar het is al middagquote:
quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:40 schreef -Strawberry- het volgende:
Even mijn blijdschap delen.Aangezien hier ook mensen zitten die proberen af te vallen geloof ik.
Goedzo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zelfde shirtje.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23[/url] schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Even mijn blijdschap delen.Aangezien hier ook mensen zitten die proberen af te vallen geloof ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zelfde shirtje.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Wo meis!!!!! SUPER!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zelfde shirtje.
Ik heb het gemist, maar wat is je game-plan? Meer water, meer bewegen of nog specifieke dingen?
IndrukwekkendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zelfde shirtje.
![]()
Goed gedaan straw!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zelfde shirtje.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Vooral al je 2 uur in de trein zit. Heb er nu al zit in straks...quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Lekker belangrijk.....
tijd is relatief
Haha game-plan.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wo meis!!!!! SUPER!!!!!!
Ik heb het gemist, maar wat is je game-plan? Meer water, meer bewegen of nog specifieke dingen?
Boekje mee, kijk die leuke overbuurvrouw eens aan en begin een gesprek.... .. oja en wat te drinken dan wel eten always goodquote:Op zondag 5 oktober 2014 14:03 schreef aeque het volgende:
[..]
Vooral al je 2 uur in de trein zit. Heb er nu al zit in straks...
quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:04 schreef -Strawberry- het volgende:
Thx.
[..]
Haha game-plan.Gezonder eten, minder eten. Tijd lang bijgehouden via myfitnesspal, maar dat doe ik nu niet meer.
Ben niet zo van de boeken.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Boekje mee, kijk die leuke overbuurvrouw eens aan en begin een gesprek.... .. oja en wat te drinken dan wel eten always good
Wat gaat het worden vandaag?quote:
quote:
Ja, het is immers weekendquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |