abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 oktober 2014 @ 17:16:05 #51
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_145368722
quote:
1s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 16:19 schreef innepin het volgende:
[..]
Er zit standaard geen trapkast in. Dat was een optie waar ze zo belachelijk veel geld voor vroegen dat we er niet voor gekozen hebben. Wel komt er een stopcontact onder de trap. En dan zetten we er zelf wel een paar muurtjes neer met een deur erin.
Keukenaansluitingen stonden op een aparte tekening. Hebben daar nog een zooi extra aansluitingen bij gedaan want t was wel erg basic.
Over keukens gesproken: ik vind het nu al verschrikkelijk, een nieuwe keuken uitzoeken. Zijn vandaag bij ikea en 3 keukenboeren binnengelopen. Ik ben erg pro-ikea want goedkoop en verrekte handig ingedeeld maar geen van de huidige keukens spreekt me echt aan. In de gemiddelde keukenzaak is echt alles 100x hetzelfde. Saaaaaai.
En dan zie je ineens een keuken die we allebei leuk en mooi vinden en dan is het "exclusief en handgeschilderd" en dus compleet onbetaalbaar. Natuurlijk.
Argh.
Ik heb zelf een IKEA keuken gekocht, maar wel met wat aanpassingen. Zo heb ik geen keukenblad besteld want hun stenen werkbladen (nou ja composiet is het terazzo) waren belachelijk duur met weinig keuze, die heb ik zelf goedkoper elders gevonden. En de montage service is belachelijk, ze rekenen zo 1500 extra terwijl een vakman die ook voor 500 kan plaatse.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_145372494
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 17:16 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ik heb zelf een IKEA keuken gekocht, maar wel met wat aanpassingen. Zo heb ik geen keukenblad besteld want hun stenen werkbladen (nou ja composiet is het terazzo) waren belachelijk duur met weinig keuze, die heb ik zelf goedkoper elders gevonden. En de montage service is belachelijk, ze rekenen zo 1500 extra terwijl een vakman die ook voor 500 kan plaatse.
Oeh elders waarrrr voor je werkblad?
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_145372503
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 17:03 schreef HeatWave het volgende:
Keukens :').
Standaard kookt net zo lekker of vies hoor B-).
Not everyone is you, darling.
  donderdag 9 oktober 2014 @ 19:27:19 #54
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_145372773
quote:
17s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 19:20 schreef innepin het volgende:
[..]
Oeh elders waarrrr voor je werkblad?
Ik ben toen ik de badkamer in Gouda moest laten verbouwen bij een steenhouwer geweest die ook keukenbladen deed enzo, dus als je dan toch bezig bent en je wilt iets moois/bijzonders kan ik het adres wel voor je opzoeken...

Ik heb mezelf beloofd dat mocht ik ooit een keuken moeten vervangen dat ik daar iig ga kijken wat voor moois ze hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_145372830
Ja leuk! Maar we zijn wel on a budget hè. :P
pi_145372832
Ooit van superfront gehoord? Puike deuren voor op IKEA keuken. Niet cheap, maar ook niet superduur!
  donderdag 9 oktober 2014 @ 19:32:50 #57
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_145372993
quote:
17s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 19:28 schreef innepin het volgende:
Ja leuk! Maar we zijn wel on a budget hè. :P
Ja, maar bij een budget moet je ook kijken wat het prijsverschil is.... het alternatief is nooit gratis hè ;)

Heb m gevonden trouwens:
http://www.voskuilnatuurs(...)n-aanrechtbladen.php
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_145374095
Keukens uitzoeken is idd waardeloos. Het is het allemaal net niet. En ik wil hem het liefst ook bij de keukenpiet bestellen die de projectontwikkelaar in de arm heeft genomen want makkelijk.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_145376989
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 19:32 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, maar bij een budget moet je ook kijken wat het prijsverschil is.... het alternatief is nooit gratis hè ;)

Heb m gevonden trouwens:
http://www.voskuilnatuurs(...)n-aanrechtbladen.php
Dat is in mijn achtertuin :)

Hebben ze echt mooi steen staan joh! Wil ik ook gaan kijken voor mijn blad. Weet niet of ze betaalbaar zijn.
Laat die handjes wapperen!
  donderdag 9 oktober 2014 @ 22:01:21 #60
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_145378376
quote:
1s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 21:25 schreef Gieliovd het volgende:
[..]
Dat is in mijn achtertuin :)
Hebben ze echt mooi steen staan joh! Wil ik ook gaan kijken voor mijn blad. Weet niet of ze betaalbaar zijn.
Ja, ze hebben prachtig spul staan, ik stond daar destijds nog net niet te kwijlen :@
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_145385988
Ik wilde ook een van deze huizen kopen :D

Maar ze waren allemaal al verkocht ;(
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 09:21:47 #62
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_145386579
quote:
10s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 19:20 schreef innepin het volgende:
[..]
Not everyone is you, darling.
Just teasing cuteness :*.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_145386675
Dit topic ga ik volgen, zit ongeveer in dezelfde situatie :)

Vraagje, hebben jullie de elektrapunten in het plafond laten verplaatsen? Zodat er een punt bv dicht bij de toekomstige eettafel hangt?

Wij dus niet omdat we te laat waren, maar eigenlijk erg onhandig volgens mij. Zit je met die gootjes over het plafond, tenzij je alles laat verplaatsen bij oplvering. Maar dat is veel werk en budgettechnisch niet erg fijn :')
pi_145388691
Qua WCD's kan ik alleen maar aanraden: in een keuken kun je er nooit te veel hebben! Zorg echt dat je als alle (inbouw) apparatuur aangesloten is je er nog genoeg overhoudt voor: koffiezetapp. waterkoker etc.
De wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
(Roos Vonk)
pi_145390156
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 17:02 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Innepin, eindelijk iemand die er echt in de buurt woont: ga in ieder geval naar Keukencentrum Tiel!
Die hebben ten opzichte van andere keukenboeren echt veel lagere prijzen.
Dat neemt niet weg dat zij ook wel met de huidige keuken-trends mee gaan, maar misschien is exclusief daar iets beter betaalbaar?
(Er zijn al een paar mensen van hier op mijn aanraden daarheen gegaan met echt goed resultaat ook. :Y )
Thx, ik ga er eens kijken! :)
pi_145390184
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 08:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik wilde ook een van deze huizen kopen :D
Maar ze waren allemaal al verkocht ;(
Hadden wij ook. En toen haakte er iemand af en waren wij 1e reserve en moesten we van alles en nog wat in 1 dag tijd regelen :') Maar goed, wel het huis dus *O*
En eh balen voor jou (sorry) :P
pi_145390304
wb wandcontactdozen enzo heb ik net de offerte binnengekregen. Paar loze leidingen en wcd's extra in de keuken, ka-chiiiinnnggg ruim 1800 euro :o Pfrrrrttt. Ik vind het raar dat er niet standaard leidingen enzo inzitten voor vaatwasser en oven enzo. Echt alleen de basics (1 wcd voor magnetron, 1 voor koken, 1 voor koelkast.) Dus als je dan vaatwasser, quooker, vriezer, oven wil, dan moet je dat allemaal extra aan laten leggen. Stopcontacten en leidingen. En extra groepen. :{
pi_145390331
Oh ja en we hebben geen ruimte meer voor een radiator in de keuken in het ontwerp zoals we 'm nu hebben... dus daar moeten we ook even wat op vinden :')
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:58:05 #69
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_145390460
quote:
17s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 11:54 schreef innepin het volgende:
Oh ja en we hebben geen ruimte meer voor een radiator in de keuken in het ontwerp zoals we 'm nu hebben... dus daar moeten we ook even wat op vinden :')
Plintverwarming.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_145390530
Ja psies, zoiets dacht ik ook al aan. :) Vraag me af of 1 dan genoeg is of dat je er meerdere nodig hebt.
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 12:01:55 #71
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_145390599
quote:
17s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 12:00 schreef innepin het volgende:
Ja psies, zoiets dacht ik ook al aan. :) Vraag me af of 1 dan genoeg is of dat je er meerdere nodig hebt.
Geen idee, dat zal aan de ligging en indeling liggen denk ik.... en wellicht zelfs aan de kracht van de radiatoren in de rest van de ruimte.
Geen vloerverwarming trouwens?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_145390636
quote:
17s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 11:53 schreef innepin het volgende:
wb wandcontactdozen enzo heb ik net de offerte binnengekregen. Paar loze leidingen en wcd's extra in de keuken, ka-chiiiinnnggg ruim 1800 euro :o Pfrrrrttt. Ik vind het raar dat er niet standaard leidingen enzo inzitten voor vaatwasser en oven enzo. Echt alleen de basics (1 wcd voor magnetron, 1 voor koken, 1 voor koelkast.) Dus als je dan vaatwasser, quooker, vriezer, oven wil, dan moet je dat allemaal extra aan laten leggen. Stopcontacten en leidingen. En extra groepen. :{
Damn dat is idd niet veel wat er standaard in zit. Krijgen jullie verder wel genoeg stopcontact punten enzo?

Loze leidingen moeten er bij ons ook in iedere kamer nog extra bij. Met het oog op later.
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 12:04:34 #73
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_145390697
Ik vind de radiatoren op de tekening voor de benedenverdieping sowieso heel klein en beperkt in aantal.
De bovenverdieping heeft al meer en grotere radiatoren... en dat zijn allemaal kleine ruimtes.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_145390982
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 12:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen idee, dat zal aan de ligging en indeling liggen denk ik.... en wellicht zelfs aan de kracht van de radiatoren in de rest van de ruimte.
Geen vloerverwarming trouwens?
Budget, Leandra... budget... :P
pi_145390991
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 12:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Damn dat is idd niet veel wat er standaard in zit. Krijgen jullie verder wel genoeg stopcontact punten enzo?
Loze leidingen moeten er bij ons ook in iedere kamer nog extra bij. Met het oog op later.
Ja rest valt wel mee, is goed te doen. Hebben er 2 of 3 bij laten zetten in de rest vh huis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')