Zonder pakje of met wit pak meer borst. Die pakjes zitten kneiterstrak.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:56 schreef Disana het volgende:
Ja da's waar, het hoort bij het sporten. Maar in zo'n pakje valt het wel heel erg op.
Zoiets dusquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:59 schreef TigerXtrm het volgende:
Kom op dat had een explosie moeten zijn. 2 lullige flammetjes in die tonnen
Nee, ligt niet aan jou. Die muziek moest het nog wat meer laten lijken.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:59 schreef iBenny het volgende:
De muziek komt niet overeen met wat ik zie. Of ligt dat aan mij?
Eigenlijk verwachtte je door de muziek meer dan dat het was.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, ligt niet aan jou. Die muziek moest het nog wat meer laten lijken.
Dat ja.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:01 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Eigenlijk verwachtte je door de muziek meer dan dat het was.
Dan komt Robert nooit meer aan de bakquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
Zou me niks verbazen als er twee aan zang doorgaan. En dan weer stiekem per ongeluk een derde act?
Luiaards zijn ook coole beesten. Als je ze als huisdier zou mogen houden zou ik het doen. Takken ophangequote:
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:06 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ik ben Aard. Maar geen luie aard, no no no!
Tegen de tijd dat je thuiskomt, zijn ze eens bij de voordeur om je uit te zwaaienquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:06 schreef StephanL het volgende:
[..]
Luiaards zijn ook coole beesten. Als je ze als huisdier zou mogen houden zou ik het doen. Takken ophange
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |