ja ik ben dus bang dat ik voor lul sta bij t poortjequote:Op zondag 5 oktober 2014 18:23 schreef Crumpette het volgende:
[..]
ligt er aan hoe breed de gangen in je supermarkt zijn?
Dan zou ik zeker met de kinderwagen gaan, anders stouw je teveel in je karretje - en daarna moet het alsnog in je kinderwagen en dan past het niet.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:24 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
ja ik ben dus bang dat ik voor lul sta bij t poortjeomdat t niet past.
Ik heb geen auto. Dus moet wel lopen naar de winkel. En ik wil zoveel
Mogelijk meenemen van de winkel zodat ik niet elke dag moet.
goeie grote rugzak meenemen en dan met de kinderwagen denk ik dan. of zo'n bejaardenboodschappenkar en je kind in de draagdoek/zakquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:24 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
ja ik ben dus bang dat ik voor lul sta bij t poortjeomdat t niet past.
Ik heb geen auto. Dus moet wel lopen naar de winkel. En ik wil zoveel
Mogelijk meenemen van de winkel zodat ik niet elke dag moet.
rugzakkenquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:25 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
goeie grote rugzak meenemen en dan met de kinderwagen denk ik dan. of zo'n bejaardenkar en je kind in de draagdoek/zak
Maar hoe weet jij dan zo zeker dat het bandenpijn is?quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:08 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Precies Zoë ! Ik wist ook niet wat bandenpijn was tot hier. Dat heeft m'n vk ook niet verteld.
ik wist niet wat bandenpijn wás zei ik.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:27 schreef Moppert het volgende:
[..]
Maar hoe weet jij dan zo zeker dat het bandenpijn is?
Dit is dus denk ik precies wat ze bedoelen
er wordt volgens mij altijd gezegd "hmmm klinkt als bandenpijn, maar als je erg last hebt of twijfelt gewoon even bellen!"quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:27 schreef Moppert het volgende:
[..]
ik heb hier nog nooit gezien: "dat is bandenpijn" ... wel; "klinkt als bandenpijn, herkenbaar". Ik zou echt niet weten hoe anders/beter te reageren op een vraag die mij in de oren klinkt als bandenpijn? Niet zeggen dat het herkenbaar klinkt en dat iemand haar vk maar moet bellen?quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:27 schreef Moppert het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:37 schreef NotTheSame het volgende:
Als ik de weekboodschappen deed zetten ik altijd me MC op het kinderzitje van de kar. Maar ik had dan wel een auto bij me dus ik kon bijna oneindig laden.
Maar als je geen auto hebt zou ik ook voor een rugzak of trolley gaan, of je moet echt een HUUUUGE boodschappenmandje onder je wagen hebben.
ik ga wel vragen om een taxi van m'n zus of oudersquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:37 schreef NotTheSame het volgende:
Als ik de weekboodschappen deed zetten ik altijd me MC op het kinderzitje van de kar. Maar ik had dan wel een auto bij me dus ik kon bijna oneindig laden.
Maar als je geen auto hebt zou ik ook voor een rugzak of trolley gaan, of je moet echt een HUUUUGE boodschappenmandje onder je wagen hebben.
ik zag zoiets voor mequote:Op zondag 5 oktober 2014 18:37 schreef NotTheSame het volgende:
Ik dacht meer aan zoiets:quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:38 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik zag zoiets voor me
[ afbeelding ]
maar helaas zie ik dat daar ook geen heel groot mandje onder zit.
prima wagen wat mij betreft.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:43 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan zoiets:
[ afbeelding ]
Dan kun je pas goed stapelen!
Wat een prachtwagenquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:43 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Even inbreken, maar dit is heel onveilig! Ik heb meerdere verhalen gehoord van mc's die (bijna) van zo'n wagentje afvallen. De winkelwagens zijn daar niet voor gemaakt, en je kunt de mc er ook niet op vast maken.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:37 schreef NotTheSame het volgende:
Als ik de weekboodschappen deed zetten ik altijd me MC op het kinderzitje van de kar.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:43 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |