Dit dus. Hij komt met van die voor de hand liggende opmerkingen en one-liners.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op? In deze serie heeft hij nog bijzonder weinig van zijn intelligentie laten zien in elk geval.
Dikkere vrouwen en dan Nadia als voorbeeld geven.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:54 schreef djkoelkast het volgende:
Het is al lang bekend dat de meeste FOK!kers voorkeur hebben voor wat dikkere vrouwen, ik niet, zo simpel is het.
Was inderdaad grappig.quote:Op maandag 6 oktober 2014 10:09 schreef Akilla het volgende:
Ik vind het wel kansloos dat er een hemel eiland is.., sowieso dat je moet switchen van eiland. Zoals ene paar jaar geleden was prima, ieder z'n eigen eiland en bouwt z'n eigen dingen op en dan na de samensmelting heb je een soort winnaars eiland.
Vooral zo'n ferry die constant een stijfje krijgt van dat hemel eiland![]()
Zag hem ook ongemakkelijk kijken toen die leo omhoog meost houden in die boomte grappig was dat
Haha nicequote:Op maandag 6 oktober 2014 12:13 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Was inderdaad grappig.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:13 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Was inderdaad grappig.
[ afbeelding ]
Geweldigquote:Op maandag 6 oktober 2014 12:13 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Was inderdaad grappig.
[ afbeelding ]
Wel beter dan het huidige seizoen van ERquote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind dat kookprogramma altijd zo stom. Vreselijk programma.
Zelfs een aflevering van RTL Boulevard is beter, maar ik blijf kijken.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:33 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Wel beter dan het huidige seizoen van ER
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |