dmquote:Op zaterdag 1 november 2014 20:07 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Heeft iemand een goede stream die niet constant vastloopt? Graag dm!
Dat is dan ook het enige waar wij het niet over eens zijnquote:Op zaterdag 1 november 2014 20:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tuurlijk had jij het goed. Wij hebben beide goede smaak.
Behalve dan als het over Ajax gaat.
Die gaat zo "weg"quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:12 schreef KingRoland het volgende:
Waarom zijn Colombianen zwart? zometeen aan GGMM eens vragen
boe fucking hoequote:Op zaterdag 1 november 2014 20:17 schreef DaveDave09 het volgende:
Hier snap ik geen ruk van, kan robben laatst tegen roma een hatrick maken met een penal maar neemt muller hem, is het 1-1 tegen dortmunt mag die wel penal nemen?
Spelers zijn klaar met hemquote:Op zaterdag 1 november 2014 20:17 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hij moet wel een keer gaan winnen nu.
ja, maar ik kan niet alles hebbenquote:Op zaterdag 1 november 2014 20:18 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
? jij had toch ook liever keertje een hatrick van robben gezien ofniet?
Tsja, je ziet het aankomen. Alleen dan geen hattrick.quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ze zijn wel erg blij. Terwijl Arjen zo een hattrick gaat maken.
Tuurlijk, doorgebroken speler 2-3 seconden vasthouden.quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:18 schreef KingRoland het volgende:
Davy, een van VBL penaltyexperts zegt dat het terecht is. Dus terechte pingel.
Misschien als het over 3 maanden nog zo is.quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar gaan hem niet zelf ontslaan denk ik
ook niet , denk dat ie zelf opstaptquote:Op zaterdag 1 november 2014 20:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Misschien als het over 3 maanden nog zo is.
Ff cl winnen en dan stoppen. Missie volbracht van bijna kapot naar de beste van de wereld en niet alleen op sfeergebied.quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
ook niet , denk dat ie zelf opstapt
welke wedstrijd zometeen?quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tuurlijk, doorgebroken speler 2-3 seconden vasthouden.
Ze doen me denken aan Celta de Vigo 2003/2004quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ff cl winnen en dan stoppen. Missie volbracht van bijna kapot naar de beste van de wereld en niet alleen op sfeergebied.
Wat was daar mee? Houden wel langer de nul dan Ajax.quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ze doen me denken aan Celta de Vigo 2003/2004
12.5 voor ASOquote:Op zaterdag 1 november 2014 20:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik ga nu de quotering kijken van PSV.
Ver komen in de CL terwijl ze degraderenquote:Op zaterdag 1 november 2014 20:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat was daar mee? Houden wel langer de nul dan Ajax.
6 uur ongquote:Op zaterdag 1 november 2014 20:25 schreef KingRoland het volgende:
Dortmund naar München is toch een eindje?
Müller was eruit...quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:17 schreef DaveDave09 het volgende:
Hier snap ik geen ruk van, kan robben laatst tegen roma een hatrick maken met een penal maar neemt muller hem, is het 1-1 tegen dortmunt mag die wel penal nemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |