abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 27 november 2014 @ 13:36:13 #276
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_147053762
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 11:40 schreef Pino0 het volgende:
Echt een kut elftal

15,000 mensen in het stadion

Bijna geen sfeer meer
Elftal is niet kut, loopt alleen niet en dat is het probleem.
Het zeuren, klagen van de Utrecht supporters, geen sfeer en de hele wedstrijd geen gezanf of steun tot het eind, toen de spelers uit werden gefloten en iedereen naar huis ging van de Bunnikside op 30 man na, baart mij wel ernstige zorgen. :{
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 08:50 schreef Tha_Duck het volgende:
Natuurlijk kan iedereen dat overkomen. Blijkt in dit duel helaas cruciaal geweest te zijn. Het duwen en trekken hoort bij zijn spel, maar je ziet dat momenteel het hele scheidsrechterskorps al zijn acties affluit, dan moet je toch iets gaan veranderen.
Ik speel zelf als aanvaller en doe vaak hetzelfde, het gebeurt gewoon vaak dat een verdediger er niet goed in gaat en je de vrije trap mee krijgt of je ontsnapt door te weinig en rustig ingrijpen en veroorzaakt een counter, zo ook in de Eredivisie.
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 08:50 schreef Tha_Duck het volgende:
Hij heeft wel prachtig zwarte schoenen
Die jonge is nog jong, goede talent en speelde vorig jaar beter dan Markiet, die we allemaal ook afschreven?
Waarom zo negatief over iedereen, die jongens zijn nog jong he en het is zeker niet zo dat ze alles fout doen, verre van zelfs.
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 10:18 schreef zolderraam het volgende:
En dan niet diemers of amrabat niet brengen is ongelooflijk. Letschert heeft nog nooit op het middenveld gestaan en was ook gewoon niet goed daar.
Helemaal mee eens.
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 10:18 schreef zolderraam het volgende:
Hoe kan het gebeuren dat Heerings nog niet klaar was. Leeuwin was al 10 minuten geblesseerd. Liep al de hele tijd te trekkenbenen. Dus je wist dat dat nooit lang kon duren. Heerings was al vanaf dat moment aan het warmlopen. Dan loop je dus echt te slapen als coach om dit niet op tijd voor elkaar te krijgen.
En dit. Wat een enorme miscommunicatie tussen Leeuwin, Alfen en Heerings. En laksheid off course.
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 10:19 schreef PBateman1978 het volgende:
Vind iedereen te negatief over Peterson…

Voor de rest volledig gelijk over Alflen…
Laat die man nu gewoon eens een basisopstelling maken waarin spelers ten eerste op hun eigen positie staan (dan maar de linksback uit de A-junioren erin wat mij betreft…) en ten tweede waarin alleen maar spelers staan die FIT zijn!!!
Die gast weet het misschien zelf ook niet met zoveel wisselende basisspelers maar er zit ook veel talent/kwaliteit in het team en veel spelers schelen niet veel van elkaar.
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 10:59 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Jij bent werkelijk de enige die positief is, ook in het stadion kan ik geen positief persoon vinden :7
Je vergeet mij. :+
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 11:00 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik ken er zat, oog voor talent heet dat. :+
_O_
pi_147053821
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 13:36 schreef wickedmen het volgende:
Die gast weet het misschien zelf ook niet met zoveel wisselende basisspelers maar er zit ook veel talent/kwaliteit in het team en veel spelers schelen niet veel van elkaar.

Ja maar daar is hij hoofdtrainer voor, hij moet keuzes maken en niet elke week wisselen...

Tegen Vitesse thuis stond de verdediging zo ongeveer voor het eerst dit seizoen goed met Letschert-Markiet-Leeuwin-Kum, volgende wedstrijd gooit ie het weer om, dat snap ik écht niet.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 27 november 2014 @ 13:41:54 #278
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_147053934
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 12:16 schreef jojohopjes het volgende:
Ik ben blij dat die hosanna rond fransie van seumeren afgelopen is, dat gelul dat hij 40 miljoen in fcu heeft gestoken... en de fc anders niet meer had bestaan. Sinds hij erbij is, is het alleen maar slechter geworden. En dat komt niet alleen door hem, wel mede door het beleid wat onder zijn verantwoordelijkheid is gevoerd. Zie de uitholling van de fcu...

de fcu zal niet degraderen en een nieuwe trainer...
Natuurlijk, we hadden liever gezien dat hij met liefde niet zijn zuurverdiende centjes erin had gestoken. Stank voor dank. :+
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 12:44 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik ben het er niet mee eens dat het onder Van Seumeren alleen maar slechter is geworden, integendeel, toen hij de boel overnam hadden we een structureel tekort op de begroting van meer dan 10 miljoen euro! Dat is inmiddels gedaald naar een miljoen of 4-5 en als je de berichten moet geloven gaat het steeds meer richthing 0 euro tekort al zal het vast nog 1-2 seizoenen duren voordat het zover is. Pas dan kan de club door gaan groeien als je het mij vraagt, tot die tijd is het nog pappen en nathouden en hopen op een groeibriljantje als Rubin nu of een incidenteel succesje.

Van Schaik vind ik vaak teveel overkomen als een reclamemannetje maar hij voert wel een hele ondankbare taak uit, nml. saneren totdat de club zich volledig zelf kan bedruipen… En dan moet ie ook nog het sportieve gedeelte in de gaten houden want wij supporters pikken het natuurlijk niet als we ergens onderin bungelen op de ranglijst.

Ooit hadden we hier ene Sturkenboom rondlopen die ook moest saneren en trots vertelde dat veel tekorten waren opgelost onder zijn management, maar hij heeft er nooit bij verteld dat we nu nog sponsoren missen door zijn acties, er zijn bedrijven die geen voet meer in de Galgenwaard zullen zetten door zijn tirades toen. (als ik het mij goed herinner werd aan alle crediteuren gemeld dat ze 30% van hun openstaande posten konden krijgen of helemaal niets, daar zijn dus nog altijd mensen verbolgen over en volledig terecht natuurlijk.)

Voor wat betreft de lage opkomst in het stadion, ik denk dat daar verschillende oorzaken voor zijn. Allereerst heb je een groep supporters die zich zo erg in de maling genomen voelt dat ze er gewoon geen zin meer in hebben. Dan heb je nog een groep mensen die liever thuis op de bank naar Fox Sports kijken dan dat ze in het (soms koude) stadion gaan zitten… En uiteraard de economische crisis die in ieder stadion in NL zichtbaar is..

Missschien ben ik naief, maar ik heb nog altijd vertrouwen in het uiteindelijke plan van Van Seumeren, die ondanks dat ie natuurlijk fouten heeft gemaakt wel gewoon uit zijn portemonnee tientallen miljoenen in de club heeft gestoken, daar is echt niets van gelogen Jojohopjes.

Ik vind persoonlijk ook dat veel van de ‘’afhakers’’ die er geen zin meer in hebben door valse beloftes in de afgelopen jaren (of eigenlijk decennia) hun trots best eens even mogen inslikken en als ze nog supporter zijn en de middelen hebben gewoon weer eens moeten komen, het is een ontzettend cliché maar als er weer richting de 20.000 mensen in het stadion komen dan is dat fantastisch voor de club en zal het elftal ook beter gaan spelen, dat kan bijna niet anders. Vind ook dat de SV eens moet kijken naar een ‘’sfeervak’’, en dan geen geregisseerde onzin ofzo maar gewoon een vak benoemen als sfeervak en de mensen die sfeer willen maken daarnaartoe begeleiden, voor mijn part met staanplaatsen.
Dit dus. _O_
  donderdag 27 november 2014 @ 13:49:22 #279
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_147054149
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 13:38 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ja maar daar is hij hoofdtrainer voor, hij moet keuzes maken en niet elke week wisselen...

Tegen Vitesse thuis stond de verdediging zo ongeveer voor het eerst dit seizoen goed met Letschert-Markiet-Leeuwin-Kum, volgende wedstrijd gooit ie het weer om, dat snap ik écht niet.
Te veel zelfvertrouwen (in zijn eigen opstelling), laksheid, etc.
We hebben vanaf dag 1 dit seizoen gezegd, we gaan aanvallend voetbal spelen, met Co, Alfen, de technische staf en Wilco Van Schaik.
Het punt van afgelopen zondag, je wilt dus vanaf begin dit seizoen aanvallend en leuk voetbal spelen zoals bijv Dordrecht (en kijk waar ze staan).

Punt alleen met alleen aanvallen, verlies je en heb je veel punten verloren dit seizoen. Daarom bij de 1-0 speelde de FC opeens heel beangstigend en verdedigend voetbal. Een hele andere soort voetbal wat we speelden als we op voorsprong kwamen.

Dat is ook het probleem, een trainer die te veel wisselt, geen basisopstelling heeft, tactisch te kort komt (zover ik zie).
Het team, dat er geen leider op staat die het team op sleeptouw neemt of coacht zoals ik een Leeuwin soms zie doen (en die wilt ze soms echt kapot trappen, psycho dat hij is omdat hij wilt winnen).
Met Janssen ipv Kali kom je ook te kort op een belangrijke positie. We spelen namelijk Ajax voetbal en daar is de CVM berebelangrijk voor de opbouw/aanval.
pi_147054153
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 12:44 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik ben het er niet mee eens dat het onder Van Seumeren alleen maar slechter is geworden, integendeel, toen hij de boel overnam hadden we een structureel tekort op de begroting van meer dan 10 miljoen euro! Dat is inmiddels gedaald naar een miljoen of 4-5 en als je de berichten moet geloven gaat het steeds meer richthing 0 euro tekort al zal het vast nog 1-2 seizoenen duren voordat het zover is. Pas dan kan de club door gaan groeien als je het mij vraagt, tot die tijd is het nog pappen en nathouden en hopen op een groeibriljantje als Rubin nu of een incidenteel succesje.

Van Schaik vind ik vaak teveel overkomen als een reclamemannetje maar hij voert wel een hele ondankbare taak uit, nml. saneren totdat de club zich volledig zelf kan bedruipen… En dan moet ie ook nog het sportieve gedeelte in de gaten houden want wij supporters pikken het natuurlijk niet als we ergens onderin bungelen op de ranglijst.

Ooit hadden we hier ene Sturkenboom rondlopen die ook moest saneren en trots vertelde dat veel tekorten waren opgelost onder zijn management, maar hij heeft er nooit bij verteld dat we nu nog sponsoren missen door zijn acties, er zijn bedrijven die geen voet meer in de Galgenwaard zullen zetten door zijn tirades toen. (als ik het mij goed herinner werd aan alle crediteuren gemeld dat ze 30% van hun openstaande posten konden krijgen of helemaal niets, daar zijn dus nog altijd mensen verbolgen over en volledig terecht natuurlijk.)

Voor wat betreft de lage opkomst in het stadion, ik denk dat daar verschillende oorzaken voor zijn. Allereerst heb je een groep supporters die zich zo erg in de maling genomen voelt dat ze er gewoon geen zin meer in hebben. Dan heb je nog een groep mensen die liever thuis op de bank naar Fox Sports kijken dan dat ze in het (soms koude) stadion gaan zitten… En uiteraard de economische crisis die in ieder stadion in NL zichtbaar is..

Missschien ben ik naief, maar ik heb nog altijd vertrouwen in het uiteindelijke plan van Van Seumeren, die ondanks dat ie natuurlijk fouten heeft gemaakt wel gewoon uit zijn portemonnee tientallen miljoenen in de club heeft gestoken, daar is echt niets van gelogen Jojohopjes.

Ik vind persoonlijk ook dat veel van de ‘’afhakers’’ die er geen zin meer in hebben door valse beloftes in de afgelopen jaren (of eigenlijk decennia) hun trots best eens even mogen inslikken en als ze nog supporter zijn en de middelen hebben gewoon weer eens moeten komen, het is een ontzettend cliché maar als er weer richting de 20.000 mensen in het stadion komen dan is dat fantastisch voor de club en zal het elftal ook beter gaan spelen, dat kan bijna niet anders. Vind ook dat de SV eens moet kijken naar een ‘’sfeervak’’, en dan geen geregisseerde onzin ofzo maar gewoon een vak benoemen als sfeervak en de mensen die sfeer willen maken daarnaartoe begeleiden, voor mijn part met staanplaatsen.
We zullen zien. ik vertrouw fransie niet. Ook dat gelul dat er toen werd gezegd dat hij er niet was en na de wedstrijd wel brallend voor tv camera verschijnen. Bah! De club is iig compleet uitgehold onder zn beleid en van die tientallen miljoen heeft hij ook aardig wat alweer terug he, met die transfer inkomsten en zn aandeel in de spelersfondsen.
pi_147054209
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 12:49 schreef Tha_Duck het volgende:
Klopt, ik ben pro Frans. Dankzij hem leven we nog en is er een hoop rottigheid gesneden bij de FC. Ik ben die man heel dankbaar, en dat zou iedereen moeten zijn. Zo niet, dan had je al eerder een seizoenskaart moeten halen in Abcoude Noord en daar lekker met het dak dicht als klapvee gaan dienen.

Ik ben weinig tot nooit negatief over vd Maarel, geen idee waar je het vandaan haalt. Ik ben eigenlijk altijd positief over vd Maarel, zeker het laatste jaar. Beperkte jongen die het op rechts prima doet, heeft wel eens een mindere pot maar dat hebben alle spelers.

Overigens, van Basten, laat hem maar lekker wegblijven. Pannenkoek. Een van de matigste trainer die je kan hebben wat mij betreft. Begrijp ook de roep om Gertjan Verbeek niet, die is ook niet voor niets overal weggestuurd.
Het is echt gelul dat de fcu niet meer bestaand had zonder frans! Integendeel, dan waren die klote zweden er niet gekomen en hadden we eerder terug gegrepen naar onze talentvolle jeugd!

VWB van de maarel ik meen me serieus te kunnen herinneren dat jij vorig seizoen altijd negatief over hem was. Als het niet zo was, excuse.
pi_147054280
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 12:58 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Uitwedstrijden lijken dit seizoen weer aan te trekken he qua bezoekers, zag dat er voor zaterdag bij NAC ook alweer ruim 300 kaarten zijn verkocht.
klopt, kaartjes kosten ook geen drol en vanuit de fcu/supporters coordinator word veel gedaan om te zorgen dat je fatsoenlijk die wedstrijd kan bezoeken.

nac uit present!

ajax uit gaat ook druk worden.
pi_147054305
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 12:57 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

En wat precies heb jij gedaan om bij te dragen aan een positievere sfeer?

Vind het allemaal wel meevallen, op Zuid is het nog altijd gezellig druk en bij uitwedstrijden regelmatig een vol vak. Rot is dat de camera's op de Noord tribune gericht zijn waar veel business seats leeg zijn en de onderste rijen zijn rotplekken en te leeg.
vanaf bunnikside gezien is zuid tribune leger dan hoofdtribune
pi_147054358
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 14:48 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Klinkt als fit, en heeft ook mijn voorkeur. Vd Maarel rechts (ivm ervaring keuze boven Kum) en vd Winden links dan. Heb je in ieder geval aan beide kanten een speler staan die daar hoort.
hahah ben het gvd met je eens!
pi_147054455
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 13:49 schreef jojohopjes het volgende:

[..]

We zullen zien. ik vertrouw fransie niet. Ook dat gelul dat er toen werd gezegd dat hij er niet was en na de wedstrijd wel brallend voor tv camera verschijnen. Bah! De club is iig compleet uitgehold onder zn beleid en van die tientallen miljoen heeft hij ook aardig wat alweer terug he, met die transfer inkomsten en zn aandeel in de spelersfondsen.
Maar de club was op sterven na dood voor zijn komst, ik zeg niet dat er niemand anders was gekomen (je had toen ook nog die engerd van Phanos die de club wilde kopen, godzijdank dat dit niet gebeurde..) maar de club was dood en doodziek toen hoor, een veel te dure selectie en huishouding en veel te weinig inkomsten.

Die spelersrechten heeft ie volledig aan de club teruggegeven vorig jaar, elke transferopbrengst gaat rechtstreeks de clubkas in. En de openstaande leningen heeft ie toen ook omgezet in kapitaal, reken maar dat de beste man tientallen miljoenen euro's kwijt is. :) Natuurlijk heeft ie daar de club voor teruggekregen maar hoeveel zou die nu waard zijn, 10-12 miljoen?

edit: Trouwens, afgelopen zomer heeft ie nog Maison De Boer uitgekocht he, het bedrijf dat de catering in het stadion verzorgde en alle inkomsten daaruit opstreek. Daar was nog een meerjarig contract mee maar dat heeft hij dus afgekocht en nu zijn alle inkomsten uit de catering voor de club zelf.

quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 13:51 schreef jojohopjes het volgende:

[..]

Het is echt gelul dat de fcu niet meer bestaand had zonder frans! Integendeel, dan waren die klote zweden er niet gekomen en hadden we eerder terug gegrepen naar onze talentvolle jeugd!

VWB van de maarel ik meen me serieus te kunnen herinneren dat jij vorig seizoen altijd negatief over hem was. Als het niet zo was, excuse.
Die Zweden hebben we te danken aan Foekeltje en aan niemand anders. (''ja maar Foeke is door Frans gehaald'' :P )
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_147054948
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 13:53 schreef jojohopjes het volgende:

[..]

ajax uit gaat ook druk worden.
^O^
pi_147055095
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 14:17 schreef S15 het volgende:

[..]

^O^
Er mogen maar 400 man mee voorlopig, geloof wel dat de club bezig is om dit aantal nog te verhogen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_147055126
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 14:21 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Er mogen maar 400 man mee voorlopig, geloof wel dat de club bezig is om dit aantal nog te verhogen.
Willen er een keer een stel uitsupporters naar ons komen, mag het weer niet. Wat een gedoe altijd :')
pi_147057468
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 13:51 schreef jojohopjes het volgende:

[..]

Het is echt gelul dat de fcu niet meer bestaand had zonder frans! Integendeel, dan waren die klote zweden er niet gekomen en hadden we eerder terug gegrepen naar onze talentvolle jeugd!

VWB van de maarel ik meen me serieus te kunnen herinneren dat jij vorig seizoen altijd negatief over hem was. Als het niet zo was, excuse.
Ik ga er niet eens op in, als je niet beseft dat de club dood was dan heb je het echt niet op orde. We hadden op dat moment geen sponsor meer (Phanos failliet), geen stadion meer (verkocht en Midreth failliet) en als klap op de vuurpijl een schuld van 30 miljoen.

Nee, dat hadden we wel te boven gekomen met onze prachtige jeugd. Die jeugd waar amper iets uit komt op dit moment, goeden zijn weggekocht en blijkbaar een moeizame lichting. Ayoub uitgezonderd.
pi_147058085
quote:
UTRECHT - Edouard Duplan trainde op de donderdagtraining met het beoogde basisteam van trainer Robby Alflen. De aanvaller van FC Utrecht speelde eerder deze week zijn eerste wedstrijd met Jong FC Utrecht.

Op de donderdagtraining vormde hij samen met Tommy Oar en Rubio Rubin de voorhoede.

Ramon Leeuwin, die zondag tegen Cambuur Leeuwarden uitviel met een enkelblessure, was er nog niet bij. Hij wordt vervangen door Kai Heerings.

FC Utrecht speelt zaterdagavond om 19.45 uur uit bij NAC Breda.
Heerings ook weer, man man man........
En waar is Boymans?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 27 november 2014 @ 22:34:35 #291
283639 Pino0
Heeft totaal geen vooroordelen
pi_147072355
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 12:57 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

En wat precies heb jij gedaan om bij te dragen aan een positievere sfeer?

Vind het allemaal wel meevallen, op Zuid is het nog altijd gezellig druk en bij uitwedstrijden regelmatig een vol vak. Rot is dat de camera's op de Noord tribune gericht zijn waar veel business seats leeg zijn en de onderste rijen zijn rotplekken en te leeg.
Ik schreeuw altijd lekker hard totdat mijn stem kapot is als ik mijn helden zie spelen.
pi_147078904
quote:
Niet alleen bij NAC Breda is het crisis, ook rondom FC Utrecht neemt de onrust toe. Met zeventien punten uit dertien wedstrijden zijn de prestaties niet heel best en bovenal is van het aanvallende voetbal dat de club predikt weinig terug te zien.

FC Utrecht leed zondag alweer de derde thuisnederlaag van het seizoen (1-3 tegen Cambuur) en de kritiek op trainer Robbie Alflen is behoorlijk. "Beschamend, kopte jullie krant maandag. Dat was het natuurlijk ook", zegt algemeen directeur Wilco van Schaik in het Algemeen Dagblad.

"Wat we willen - aanvallend, attractief voetbal spelen - is de moeilijkste opgave die we ons hadden kunnen geven. Het gaat met horten en stoten, maar we gooien ons beleid niet om vanwege één mislukte penalty. Schiet Ruud Boymans de 2-0 binnen, dan spreekt er nu niemand van een mogelijk aanstaande crisis."

De positie van 'lichtgewicht' Alflen staat hoe dan ook niet ter discussie. "Ook als een ervaren trainer zeventien punten haalde, was er nu kritiek geweest. Utrecht is een club met hoge pieken en diepe dalen, ook in emoties. Robby werkt met een jonge groep, hij heeft het vanwege de vele blessures een tijdje moeten doen met een aanval van gemiddeld achttien jaar oud. We geven het de tijd."

"We zullen misschien dit seizoen niet al zesde of zevende worden. Dat doel denken we op termijn te bereiken met ander voetbal, inclusief een spelersgroep die deze winter en komende zomer steeds meer wordt toegespitst op types die daar bij passen", aldus Van Schaik in de ochtendkrant.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_147079438
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 08:57 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Je hoeft er nog maar een paar te verliezen en ik denk dat Robby zijn spullen kan pakken.
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_147079467
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 09:32 schreef Matip het volgende:

[..]

Je hoeft er nog maar een paar te verliezen en ik denk dat Robby zijn spullen kan pakken.
Laten we morgen maar gewoon winnen. :P

Wel ‘’grappig’’ dat Van Schaik over die gemiste pingel praat alsof dat de ommekeer was zondag… :')
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_147083720
Het doorschuiven van Alfen leek mij geen goede beslissing en is het waarschijnlijk ook niet. De actie van Adriaanse om van der Ham ernaast te zitten heeft de boel nog enigszins gemaskeerd.

Ik wil Gert-Jan Verbeek en van der Ham, het liefst nu. :7
pi_147083863
Een scout van een Europese club die CL speelt, uit een topland, over Rubio Rubin :

quote:
Strengths

"Rubin is technically gifted, smart, and physically capable of holding his own and put in a steady and mature performance against one of the world's best sides in Colombia. He showed throughout the game he is capable of working alongside another striker or doing things and creating space on his own.

"In Holland, Rubin plays quite a versatile role with Utrecht. He can play across a front three but is technically sound enough to drop in and get the ball to his feet when the situation calls for it. When he does find himself in deeper areas closer to a midfield role, he is confident enough in his ability to turn and look to play forward. He is full of energy, something coaches love to see from youngsters keen to impress, and he is both tactically and technically capable of mixing things up when it comes to his movement.

"Another massive strength of Rubin's is his strength and his ability to use his body the way he does. Even some of the biggest target men in the world aren't capable of using their size and strength to their greatest potential, but he was able to handle the physical battle of Colombia well and even helped earn the U.S. a penalty by standing his ground in the box."

Weaknesses

"American fans have been dying for a natural goal-scorer for years and whether or not Rubin will be the answer to their prayers is still yet to be seen. Top goalscorers manage to find the net regularly regardless of their situations, but the good news is that Rubin is really just getting his professional career underway.

"He's played nine league matches in Holland already and could've opened his Utrecht account after finding himself in on goal with just the keeper to beat against Willem II but missed the shot. With his confidence and ability both on and off the ball, it looks as if it'll only be a matter of time before he gets off the mark.

"As with most young players, Rubin will also need to work on staying concentrated throughout games. His giveaway against Colombia ultimately resulted in Los Cafeteros grabbing their equalizer, but eventually he'll learn just how important keeping the ball and easing pressure, especially against top teams, will be for whatever team he plays for.

"Rubin will also benefit from working on his weaker foot more as he gets his professional career underway. The talented youngster clearly favors his right foot, and adding another dimension to his game when both facing the goal and playing with his back to it will only help him down the road."

Why He'll Make It:

"One of the exciting things about Rubin is that he's 18 and already playing first team football in a competitive league. He'll mature quickly in his role at Utrecht and gain valuable experiences both on and off the pitch as he adapts to life in Europe.

"On the pitch, Rubin's versatility makes him quite an exciting and interesting player. He's got good size (5-foot-9, 161 pounds) and strength which affords him the luxury of holding off strong central defenders, but he's also good enough speed and agility to quickly leave his marker and burst into space.

"His decision to go join Utrecht in Holland must be applauded as it is already paying dividends. While some may argue he's not playing in the best league in the world or on the best team in the league, he's getting regular playing time as a teenager learning how to deal with the pressures of first team football at a young age. With the right attitude and guidance, Rubin will be able to nurture the tools he already has to hopefully have a long career in the game.

Why He Won't Make It:

"As with many of the players reviewed here, it is more of an issue of how far can he go rather than if he will actually make it or not. While versatility on the pitch can be a good thing, Rubin should look to master the skillset required to play one or two positions really well.

"The coaching staff at Utrecht are still likely trying to figure out Rubin's best position, but he's shown throughout the season that he is comfortable playing centrally as a target man, getting wide into channels, or dropping in and creating things on his own.

"Rubin will also have to remain fully focused and grounded as he continues his journey with both club and country. Players worldwide consistently get their chances at 18, 19 and slowly fizzle out of the game or the top level by 22 or 23 for various reasons. By staying focused and really working on his shortcomings, Rubin should continue along the right path."

Similar Playing Style: Wayne Rooney

"Rooney exploded onto the scene as a teenager at Everton and has gone on to enjoy an incredible amount of success. Though the Englishman spent a majority of his career playing as a striker, he's now become a versatile option for any manager he plays for.

"Rubin was often deployed as a striker throughout his career in youth national teams, but he's immediately shown in Holland he's capable of playing anywhere in the attacking third. Like Rooney, he's comfortable dropping into the midfield and receiving the ball on the half turn to create things himself. Though he's clearly not on Rooney's level yet, its exciting seeing a young player eager to get on the ball and make an impact, especially when he is new to a team.

"Rooney is also a threat around the box, both when the ball is in the air or on the ground. Rubin showed against Colombia he is capable of getting into dangerous positions, but he'll definitely have to become more clinical in the box as he matures."

Rate this player out of 5 for each:

Dribbling: 3
Finishing: 3
First Touch: 3
Passing and Vision: 3
Speed: 4
Aerial Ability: 4
Strength: 4
Injury: 3
Maturity: 3
Defense (Marking, Tackling): 3

Score: 33 out of 50

Potential: 38

Ratings meter:

0-10: Not even NASL level

10-15: Average NASL player

15-20: MLS role player

20-25: MLS starter

25-30: MLS All-Star

30-35: Starter on mid-, low-table EPL side or role player on top team

35-40: A solid starter on a elite club in Europe

40-45: A legit star player

45-50: Messi, Ronaldo

Current Transfer Fee: $3,000,000

Future Transfer Fee: $9-$12,00,000
United States national team - Rubio Rubin can be a versatile weapon for Jurgen Klinsmann - ESPN FC
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_147085143
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 12:30 schreef PBateman1978 het volgende:
Een scout van een Europese club die CL speelt, uit een topland, over Rubio Rubin :

[..]

United States national team - Rubio Rubin can be a versatile weapon for Jurgen Klinsmann - ESPN FC
Met een beetje geluk wordt Rubio de winstklapper van 2014 :P
pi_147085227
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 13:19 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Met een beetje geluk wordt Rubio de winstklapper van 2014 :P
Ik heb liever dat ie hier nog tot ergens in 2018 blijft spelen.

Staat morgen weer in de basis, Barazite terug naar de bank.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_147089534
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 13:22 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik heb liever dat ie hier nog tot ergens in 2018 blijft spelen.

Staat morgen weer in de basis, Barazite terug naar de bank.
Terecht.
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_147089548
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 15:48 schreef Matip het volgende:

[..]

Terecht.
Zeker!
Let's drop some acid and go to a titty bar.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')