ONOESquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Denk dat het rustig zal zijn, iedereen die een leven heeft is weekend vieren
Eerlijk... kan beterquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:36 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
kennelijk![]()
hoe is het met jou dan?
Wel leven maar ff niks te doenquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[..]
Het valt mee gelukkig merk ik.
Niet de enige zonder leven.
Nu is de vraag wie het er eerst last krijgt van haar tong.quote:
Mwoa, niets bijzonders. Beetje voor een mtb rond gekeken.quote:
heel fijn. Kinderen bij oma. Net thuis gegeten.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mwoa, niets bijzonders. Beetje voor een mtb rond gekeken.
Loop net terug van de supermarkt, dis zo maar eens pizza in de oven mikken
De jouwe?
Oh lekker hoorquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
heel fijn. Kinderen bij oma. Net thuis gegeten.
lekker geshopt in Alkmaar
As ifquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Nu is de vraag wie het er eerst last krijgt van haar tong.
Nee geen last? Gewoon op tijd afgewisseld?quote:
Geen last dan doe je iets niet goedquote:Op zondag 5 oktober 2014 09:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee geen last? Gewoon op tijd afgewisseld?
Of juist welquote:Op zondag 5 oktober 2014 10:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Geen last dan doe je iets niet goed
Dat dus...Je hoeft niet uren bezig te zijn voor een 'resultaat'quote:
Nee, als een vrouw (laten we zeggen 5 keer achter elkaar) is gekomen heb ik toch echt wel kramp in m'n onderkaakquote:
Dan moet je meer oefenenquote:Op zondag 5 oktober 2014 14:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee, als een vrouw (laten we zeggen 5 keer achter elkaar) is gekomen heb ik toch echt wel kramp in m'n onderkaak
Om resultaat te krijgen niet, maar een avondje plezier kan soms leuker zijn dan een half uurtje.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:00 schreef yats het volgende:
[..]
Dat dus...Je hoeft niet uren bezig te zijn voor een 'resultaat'
Dat sowieso...Ik ben niet echt van de vluggertjes en zal dat ook nooit zijnquote:Op zondag 5 oktober 2014 14:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Om resultaat te krijgen niet, maar een avondje plezier kan soms leuker zijn dan een half uurtje.
Tevreden?quote:
Mhm. Mellow afterglowquote:
Oke hoi lamon.quote:
Hou op met me hoorquote:
Houw oe bakkes ns en goah s zoegn'quote:
Je kunt ook te ver gaan, hoor.quote:
Ah, daar is miverquote:
k goa nie zoeg'n, k goa zoep'nquote:Op zondag 5 oktober 2014 15:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Houw oe bakkes ns en goah s zoegn'
WOW!!1 Even bedenken wie jij dan bent. Zotheid.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ah, daar is miverJe hebt geen idee van ph
*rent weg
Brie met sesamcrackersquote:
Wees blijquote:
quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
WOW!!1 Even bedenken wie jij dan bent. Zotheid.
ik rook het en ik ben het nietquote:
Mieters!quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Glaasje rood, Martinus?
Goed boek erbij en een kaasplankje
quote:
Har har harquote:
u mad? :$quote:
Ok als antwoord is ook wel een beetje vrouw-eigen..quote:
I ain't even...quote:
Gelukkig. Sishugquote:
Ok okquote:Op zondag 5 oktober 2014 16:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ok als antwoord is ook wel een beetje vrouw-eigen..
Hij had zich al gemengd in de discussie, gotta blend in!quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ok als antwoord is ook wel een beetje vrouw-eigen..
Met briequote:
Overdosis aan okquote:
quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hij had zich al gemengd in de discussie, gotta blend in!
Lekker toch? Ik kan het je dit weekend helaas niet nazeggenquote:
Je zit te schuimbekken nu?quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Overdosis aan ok
Ik zit nu al aan mijn tax vandaag.
Bring it onquote:
Roy moet alles verwerken natuurlijk. Vandaar dat er alleen nog 'ok' uit komt, wat begrijpelijk is bij jullie vrouwenquote:
Ik heb mijn handen afgehakt en heb deze tekst met mijn neus getypt.quote:
Ben jij ook brieseksueel?quote:
quote:
quote:
Klinkt echt superfrisssssquote:
Als je t maar naar je zin hebt gehadquote:Op zondag 5 oktober 2014 16:25 schreef yats het volgende:
[..]
Lekker toch? Ik kan het je dit weekend helaas niet nazeggen
Dat gaat lastig vlees snijden worden dan.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb mijn handen afgehakt en heb deze tekst met mijn neus getypt.
Bin je a weer bie 't hoes, mien wicht?quote:
Ik heb zo mijn onderdanenquote:Op zondag 5 oktober 2014 16:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat gaat lastig vlees snijden worden dan.
Nee zit in Arnhem in de irish pub na te genietenquote:Op zondag 5 oktober 2014 16:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bin je a weer bie 't hoes, mien wicht?
De meet gisteren was prima, verder een weinig bijzonder weekend.quote:
Ga je nog naar de kfc?quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee zit in Arnhem in de irish pub na te genieten
Biertje doen? Ik ben dadelijk ook weer even in Arnhemquote:Op zondag 5 oktober 2014 16:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee zit in Arnhem in de irish pub na te genieten
Je cavia's?quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb zo mijn onderdanen
Geen probleem
What meet?quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:29 schreef yats het volgende:
[..]
De meet gisteren was prima, verder een weinig bijzonder weekend.
Inderdaad, die eten met mes en vork.quote:
Je kunt beter kippen houden.quote:
25+ meet van fok in de buurt van Utrechtquote:Op zondag 5 oktober 2014 16:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
What meet?
En nee sis, had al een bk long chicken gehad. Meer krijg ik er nog niet in
Las het in R&P ook al. Gewoon weer buitengesloten van een orgiequote:Op zondag 5 oktober 2014 16:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
What meet?
Vlees eet je toch niet met een lepel muts.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Inderdaad, die eten met mes en vork.
Momenteel probeer ik ze de beginselen van het eten met een lepel bij te brengen.
Fattyquote:Op zondag 5 oktober 2014 16:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
What meet?
Doorgaans niet, maar als ik nou eens soep wil eten?quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vlees eet je toch niet met een lepel muts.
Ja zelfs faxie kreeg het er heet van.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Las het in R&P ook al. Gewoon weer buitengesloten van een orgie
chillquote:Op zondag 5 oktober 2014 16:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
What meet?
Rietjequote:Op zondag 5 oktober 2014 16:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doorgaans niet, maar als ik nou eens soep wil eten?
Fax zijn auto was er zelfs door van slagquote:
Die krijgt het al warm van twee letters hier dus dat zegt niet zo veelquote:
Ik huil niet, ik uit slechts mijn frustratie weer buitengesloten te zijnquote:Op zondag 5 oktober 2014 16:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
chill
Niet huilen sedan, man up
En sis;
Welke twee letter zijn dat dan? O en K ?quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Die krijgt het al warm van twee letters hier dus dat zegt niet zo veel
[..]
Ik huil niet, ik uit slechts mijn frustratie weer buitengesloten te zijn
Gewoon niet miepenquote:Op zondag 5 oktober 2014 16:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Die krijgt het al warm van twee letters hier dus dat zegt niet zo veel
[..]
Ik huil niet, ik uit slechts mijn frustratie weer buitengesloten te zijn
: 9quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Welke twee letter zijn dat dan? O en K ?
Jongen!quote:
Soep met balletjes.quote:
Vrouwquote:Op zondag 5 oktober 2014 16:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
: 9
Ok leestekens, vooruit.
[..]
Jongen!
O ja, dit is de SEX sc ... bijna vergetenquote:
In my pantsquote:Op zondag 5 oktober 2014 16:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja, die zoek ik nog. Weet je waar ze is?
Interessantquote:
quote:
Interessantquote:
quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:55 schreef S95Sedan het volgende:
Jammer, de MI die ik had was leuker.
Ik denk meerdere met mij.
jurkjes > broekenquote:
alles wat uit kan is goedquote:
Je bedoeld dat je dan al in haar broek bent voordat er ook maar een ding uit is.quote:
Alles kan uit, de vraag is alleen hoe snel dat kan.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
alles wat uit kan is goed
Maar ik hou wel van jurkjes/rokjes ja
kan het allemaal in rap tempo als t moet, maar neem liever m'n tijdquote:Op zondag 5 oktober 2014 17:00 schreef yats het volgende:
[..]
Alles kan uit, de vraag is alleen hoe snel dat kan.
Mwah, als het 'langer geleden' is gaan de kleren vaak snel uit. Dan is alleen de vraag wanneer 'langer geleden' precies is.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
kan het allemaal in rap tempo als t moet, maar neem liever m'n tijd
Mgoed ik zet 3g ff uit. Latah
Langer dan een dag.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:05 schreef yats het volgende:
[..]
Mwah, als het 'langer geleden' is gaan de kleren vaak snel uit. Dan is alleen de vraag wanneer 'langer geleden' precies is.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Hmm, dat is hier niet echt zo.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:05 schreef yats het volgende:
[..]
Mwah, als het 'langer geleden' is gaan de kleren vaak snel uit. Dan is alleen de vraag wanneer 'langer geleden' precies is.
Nee, banaan met twee kersenquote:
ook goed :$quote:
Ik wacht nog op een appjequote:
opletten jongenquote:
Ik ben geen vrouw he, mijn bloed kan maar op 1 plek tegelijk zijnquote:
quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:28 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben geen vrouw he, mijn bloed kan maar op 1 plek tegelijk zijn
Knap dat je nog kan functioneren om dit te typen dan.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:28 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben geen vrouw he, mijn bloed kan maar op 1 plek tegelijk zijn
Ik zeg niet dat op dit moment het bloed daar zitquote:Op zondag 5 oktober 2014 19:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Knap dat je nog kan functioneren om dit te typen dan.
Of gaat die logica niet op dan?
Nee maar ik insinueerde dat welquote:Op zondag 5 oktober 2014 19:37 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat op dit moment het bloed daar zit
Kun je daar een boete voor krijgen ja?quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee maar ik insinueerde dat wel
--
Tering wat een NSB-ers bij wegmisbruikers. 130euro boete omdat z'n ruitensproeier tank leeg was
Had dat ding ter plekke voor z'n neus volgepist.
Krijg je ook nog een boete voor wildplassenquote:Op zondag 5 oktober 2014 20:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee maar ik insinueerde dat wel
--
Tering wat een NSB-ers bij wegmisbruikers. 130euro boete omdat z'n ruitensproeier tank leeg was
Had dat ding ter plekke voor z'n neus volgepist.
Blijkbaarquote:Op zondag 5 oktober 2014 21:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kun je daar een boete voor krijgen ja?
Dat ligt eraan, zolang je die sproeier niet aanzet raakt het de grond niet tochquote:Op zondag 5 oktober 2014 21:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Krijg je ook nog een boete voor wildplassen
Je pist dat ding toch vol? Die tank dat is toch echt wildplassenquote:Op zondag 5 oktober 2014 21:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Blijkbaar
Toch lachwekkend hoe erg het gesteld is hier in Nederland eigenlijk
[..]
Dat ligt eraan, zolang je die sproeier niet aanzet raakt het de grond niet toch
Dat is wel heel bizar ja.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kun je daar een boete voor krijgen ja?
Ja, stel dat je net de pech hebt dat je hem leeg gespoten hebt (ja dit klinkt fout) en 5 minuten later houden ze je aan, nog voor je bij een tankstation hebt kunnen stoppen om hem bij te vullen.quote:
Nee precies. Net als wanneer je achterlicht het niet doet en je dat pas door hebt doordat ze je erop aansprekenquote:Op zondag 5 oktober 2014 21:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, stel dat je net de pech hebt dat je hem leeg gespoten hebt (ja dit klinkt fout) en 5 minuten later houden ze je aan, nog voor je bij een tankstation hebt kunnen stoppen om hem bij te vullen.
Uiteraard geloven ze niet dat hij net leeg is.
Wellicht is dat wel mijn toilet dan.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je pist dat ding toch vol? Die tank dat is toch echt wildplassen
Onder het mom van 'heeft u toevallig wel een toilet bij u?'quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wellicht is dat wel mijn toilet dan.
Handigquote:Op zondag 5 oktober 2014 21:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wellicht is dat wel mijn toilet dan.
Ik denk dat je dan gelijk mee mag voor een goed gesprekjequote:Op zondag 5 oktober 2014 22:07 schreef S95Sedan het volgende:
Wel opletten dat dat ding goed afgesteld staat, anders krijg je ook nog een boete voor belediging van ambtenaar in functie
Ja had ik laatst nog, 1 remlicht kapot.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee precies. Net als wanneer je achterlicht het niet doet en je dat pas door hebt doordat ze je erop aanspreken
Ja, preciesquote:Op zondag 5 oktober 2014 22:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja had ik laatst nog, 1 remlicht kapot.
Had u dat niet gezien?
Nee ik zit meestal in de auto als ik rem, niet er achter.
Het is gewoon waarheid. Niet eens een grapquote:Op zondag 5 oktober 2014 22:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Al zei ik dat natuurlijk niet, want de meeste hebben geen humor.
Daarom maken agenten ook nooit fouten.quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat weet jij, en dat weet ik, maar agenten kunnen het vast niet waarderen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het is gewoon waarheid. Niet eens een grap
Mjuhquote:Op zondag 5 oktober 2014 22:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat weet jij, en dat weet ik, maar agenten kunnen het vast niet waarderen.
"Meneer, uw vloeistof proeft wat raar, ik zou het even nakijken'quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan gelijk mee mag voor een goed gesprekje
Dat zou echt een opmerking voor mij zijn, en dan nog een boete erbij krijgenquote:Op zondag 5 oktober 2014 22:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja had ik laatst nog, 1 remlicht kapot.
Had u dat niet gezien?
Nee ik zit meestal in de auto als ik rem, niet er achter.
Eerst die grap maken en dan er achteraan 'Oh ja sorry, excuseer me, jullie hebben geen humor natuurlijk'quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gaan ze gelijk kijken of je verdovende middelen hebt gebruiktquote:Op zondag 5 oktober 2014 22:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
"Meneer, uw vloeistof proeft wat raar, ik zou het even nakijken'
[..]
Dat zou echt een opmerking voor mij zijn, en dan nog een boete erbij krijgen
Ik heb echt niks met agenten, de meeste zijn dan ook NSB-ers.
[..]
Eerst die grap maken en dan er achteraan 'Oh ja sorry, excuseer me, jullie hebben geen humor natuurlijk'
Eerder naar bed gaan?quote:
Dat maakt geen verschil helaasquote:
Doe eens normaal met je 7246855 jaar slaapquote:Op maandag 6 oktober 2014 09:32 schreef Dqod het volgende:
Ik werd wakker omdat ik moest poepen. Daaag 7246855 jaar slaap
Sleeping beauty?quote:Op maandag 6 oktober 2014 09:32 schreef Dqod het volgende:
Ik werd wakker omdat ik moest poepen. Daaag 7246855 jaar slaap
Kus dr even wakker danquote:
Ik zadel mijn paard even. Alleen waar had ik dat zwaard en schild ook alweer gelaten?quote:Op maandag 6 oktober 2014 09:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kus dr even wakker dan
Geen idee of je dat overleefd.
NEEquote:Op maandag 6 oktober 2014 09:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe eens normaal met je 7246855 jaar slaap
Sleeping beauty poept niet :$quote:
quote:Op maandag 6 oktober 2014 09:57 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zadel mijn paard even. Alleen waar had ik dat zwaard en schild ook alweer gelaten?
quote:Op maandag 6 oktober 2014 09:57 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zadel mijn paard even. Alleen waar had ik dat zwaard en schild ook alweer gelaten?
poak vor dn broekquote:
Nou enquote:
Mogguhquote:
Oh ja, dat vind jij niet erg he?quote:
Een stalen ros is ook een ros toch?quote:Op maandag 6 oktober 2014 10:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]whehe
Mannen die paardrijden vind ik toch wel een tikje vreemd hoor.En ja ik snap de strekking ridder-paard- doddie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Mogguh, fijn weekend gehad?quote:
Daar heb je een schildknaap voor... als ik ridder Tommie mag geloven.quote:Op maandag 6 oktober 2014 09:57 schreef yats het volgende:
Neequote:Op maandag 6 oktober 2014 10:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, dat vind jij niet erg he?
Biigeslapen?quote:
quote:Op maandag 6 oktober 2014 10:05 schreef yats het volgende:
[..]
Een stalen ros is ook een ros toch?Jazeker en ik heb 105 paarden onder mijn motorkap + een D pony van circa 1.46 mSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Springen is leuk!
Mannelijke dressuurruiters zijn eng![]()
Hoe hoog sprong je?Of mja.. het paard althans..
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Viespeuk.quote:
quote:
Gelukkig. Ik ook. Nog steeds trilbenen thoquote:
Geen idee eigenlijk, ik deed het puur voor de lol.quote:Op maandag 6 oktober 2014 10:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jazeker en ik heb 105 paarden onder mijn motorkap + een D pony van circa 1.46 m![]()
Springen is leuk!
Mannelijke dressuurruiters zijn eng![]()
Hoe hoog sprong je?Of mja.. het paard althans..
Jellyquote:Op maandag 6 oktober 2014 10:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gelukkig. Ik ook. Nog steeds trilbenen tho
En sis; the dirtier, the better
Het zou wat zijn als je het tegen je zin in deed.quote:Op maandag 6 oktober 2014 10:13 schreef yats het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, ik deed het puur voor de lol.
quote:Op maandag 6 oktober 2014 10:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nou ja, er waren wel zweepjes in de buurt dus je weet maar nooit.quote:Op maandag 6 oktober 2014 10:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het zou wat zijn als je het tegen je zin in deed.
"Springen, je moet!"
quote:Op maandag 6 oktober 2014 10:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Op m'n trilbenen? Don't bequote:
Als er een leuke reden voor is wel. Dat is hier te lang geledenquote:
Kusje eropquote:Op maandag 6 oktober 2014 10:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn puriteins hart, wat doe je?
Toevallig ook spoortjes?quote:Op maandag 6 oktober 2014 10:15 schreef yats het volgende:
[..]
Nou ja, er waren wel zweepjes in de buurt dus je weet maar nooit.
quote:Op maandag 6 oktober 2014 10:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kusje erop
Ff serie kijken trouwens. Tot later.
Likje voor buur
Alleen voor buur? Tsss, valt me tegen van je hoorquote:Op maandag 6 oktober 2014 10:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kusje erop
Ff serie kijken trouwens. Tot later.
Likje voor buur
Nee, dat gelukkig nietquote:
Wil jij ook een likje?quote:Op maandag 6 oktober 2014 10:21 schreef yats het volgende:
[..]
Alleen voor buur? Tsss, valt me tegen van je hoor
[..]
Nee, dat gelukkig niet
Dat hangt van de locatie en wie het doet afquote:
Ik weet een god met blond, krullend haar die heel goed is met zijn tong.quote:Op maandag 6 oktober 2014 10:39 schreef yats het volgende:
[..]
Dat hangt van de locatie en wie het doet af
Die wil ik nog steeds een keer ontmoeten. Ik denk dat hij ook heel goed is in knuffelen. Sowieso is hij altijd vrolijk en actief en kun je prima met hem wandelen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 10:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet een god met blond, krullend haar die heel goed is met zijn tong.
Dit is correct en tevens juist. Al moet je hem niet los laten op plekken met open water. Dan wordt hij vies en gaat hij stinken.quote:Op maandag 6 oktober 2014 10:49 schreef yats het volgende:
[..]
Die wil ik nog steeds een keer ontmoeten. Ik denk dat hij ook heel goed is in knuffelen. Sowieso is hij altijd vrolijk en actief en kun je prima met hem wandelen.
Ja, dat is wat anders dan zo'n kutkat die op eigen houtje de buurt gaat verkennen (lees: de buurt terroriseren).quote:Op maandag 6 oktober 2014 10:49 schreef yats het volgende:
[..]
Die wil ik nog steeds een keer ontmoeten. Ik denk dat hij ook heel goed is in knuffelen. Sowieso is hij altijd vrolijk en actief en kun je prima met hem wandelen.
Lekker schijten in de tuinen van de buurt.quote:Op maandag 6 oktober 2014 10:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, dat is wat anders dan zo'n kutkat die op eigen houtje de buurt gaat verkennen (lees: de buurt terroriseren).
"Mijn kat doet dat niet."quote:Op maandag 6 oktober 2014 10:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Lekker schijten in de tuinen van de buurt.Wat een leven.
Mijne komt niet (meer) buiten. Maar ik kan duidelijk merken dat je hem nooit ontmoet hebt. Iedereen word altijd meteen verliefd op dat bolle rooie beestje. Alleen jammer dat ze mij daarna vergeten en hem aandacht gevenquote:Op maandag 6 oktober 2014 10:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, dat is wat anders dan zo'n kutkat die op eigen houtje de buurt gaat verkennen (lees: de buurt terroriseren).
Ik ben ook verliefd geworden op een bol, rood beest.quote:Op maandag 6 oktober 2014 11:16 schreef yats het volgende:
[..]
Mijne komt niet (meer) buiten. Maar ik kan duidelijk merken dat je hem nooit ontmoet hebt. Iedereen word altijd meteen verliefd op dat bolle rooie beestje. Alleen jammer dat ze mij daarna vergeten en hem aandacht geven
Wat ;squote:Op maandag 6 oktober 2014 11:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben ook verliefd geworden op een bol, rood beest.
Mwah, gezellige meet gehad maar verder weinig bijzonder.quote:
Mooi dat het gezellig wasquote:Op maandag 6 oktober 2014 12:13 schreef yats het volgende:
[..]
Mwah, gezellige meet gehad maar verder weinig bijzonder.
quote:
Zo omschrijf ik Hep.quote:
Qftquote:
Ik had niet anders verwacht.quote:
Moet je maar net geluk hebben dat je thuis bent op dat moment.quote:
Misschien neemt ze haar bank wel altijd mee?quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Moet je maar net geluk hebben dat je thuis bent op dat moment.
Mag ook best iemand anders zn bank zijnquote:Op maandag 6 oktober 2014 13:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht.
[..]
Moet je maar net geluk hebben dat je thuis bent op dat moment.
Dat ook. Zo onder m'n arm mee de trein in. Vraag buurmeisje maarquote:Op maandag 6 oktober 2014 14:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Misschien neemt ze haar bank wel altijd mee?
Hmm nee, te raar deze mi.quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat ook. Zo onder m'n arm mee de trein in. Vraag buurmeisje maar
Tozzz wollah wollah wajooow toefffquote:
Sorry, sla me niet nog eens huuuuuquote:Op maandag 6 oktober 2014 14:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Was wel een beetje vol hoor, met jouw bank erbij. Laat volgende keer maar thuis.
Kthnxbye.
Net alsof je dat niet lekker vond.quote:
Was erg hoor, ze sloeg me t hele huis doorquote:
Neinneinneinneinquote:
Het houdt niet op. Niet vanzelf.quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Was erg hoor, ze sloeg me t hele huis door
Ik zeg ook niet dat het niet 'erg' was. Maar lekker vond je het wel.quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Was erg hoor, ze sloeg me t hele huis door
Echt ehquote:
quote:
Like, duh!quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het niet 'erg' was. Maar lekker vond je het wel.
Niet zeuren dan.quote:
Jawel :$quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Niet zeuren dan.
Of kun je niet meer zitten nu?
O je benen trillen nog?quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:04 schreef Dqod het volgende:
Nu ga ik ook zitten. Op mijn fiets. En dan ga ik zittend mijn werk doen. Omdat ik vind dat het kan. En kruipend. Zolang ik maar niet hoef te staan :$![]()
Nu wel iets minder, gelukkigquote:
Wouldn't say noquote:
quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wouldn't say no
Behalve tegen peners, u mad? :$
Wie wel? Zo zonde...Een tong/hand is toch echt bij mannen en vrouwen hetzelfdequote:Op maandag 6 oktober 2014 17:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wouldn't say no
Ja ontzettend.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wouldn't say no
Ja pest sedan maar, staat je weer goedquote:
Ja maar wat beide geslachten ermee doen is totaal verschillend.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:38 schreef yats het volgende:
[..]
Wie wel? Zo zonde...Een tong/hand is toch echt bij mannen en vrouwen hetzelfde
Zo slecht zijn we toch niet?quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja maar wat beide geslachten ermee doen is totaal verschillend.
Hallo Doddie. Breng je de mannen hier het hoofd op hol?quote:
en de vrouwenquote:Op maandag 6 oktober 2014 19:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hallo Doddie. Breng je de mannen hier het hoofd op hol?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Wedden van welquote:
Ze kan me toch niet aanquote:Op maandag 6 oktober 2014 19:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja pest sedan maar, staat je weer goed
Ik durf dat best te betwistenquote:Op maandag 6 oktober 2014 19:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja maar wat beide geslachten ermee doen is totaal verschillend.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er staan ook plaatjes die niet bewegen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:19 schreef aeque het volgende:
En nu verbreek ik de pagina met alleen maar gifjes. Sue me.
quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:19 schreef aeque het volgende:
En nu verbreek ik de pagina met alleen maarplaatjes en gifjes. Sue me.
En, heeft de tandarts je gaatjes nog opgevuld?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Oehhh nooit een goed vooruitzicht zo'n gesprekquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mijn vriendin wil vanavond komen praten, something serieus. Ben bang dat ze deze sukkel zat is
Kan ook echt vanavond pas. Het is nog geen 10 uur. Handle this, I cannotquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Oehhh nooit een goed vooruitzicht zo'n gesprek
O auw...quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mijn vriendin wil vanavond komen praten, something serieus. Ben bang dat ze deze sukkel zat is
Het initiatief ligt de laatste tijd bij mij. Ze realiseert dat ze leuker is dan ze dacht en nu hoeft ze me niet meer. Ik zag dit al van mijlen ver aan komen, ik ken mezelf. Ik ben niet leukquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:48 schreef aeque het volgende:
[..]
O auw...
Heb je het idee dat het slecht gaat dan? Of zou het iets anders kunnen zijn?
Of ze is zwangerquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kan ook echt vanavond pas. Het is nog geen 10 uur. Handle this, I cannot
Sorry hoor, maar wat voor een bimbo ben je dan als je zo denkt? Dan ben je echt triest als je serieus denkt dat je 'te goed' bent voor iemand.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het initiatief ligt de laatste tijd bij mij. Ze realiseert dat ze leuker is dan ze dacht en nu hoeft ze me niet meer. Ik zag dit al van mijlen ver aan komen, ik ken mezelf. Ik ben niet leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |