Inderdaad.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dit soort argumenten slaan echt nergens op.
Ik draai er inderdaad liever niet voor op. De knuffelgroepjes willen wel dat we er voor opdraaien.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:30 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Alsof je peraoonlijk moet opdraaien voor alles wat niet goed is in de wereldwat een dom argument.
Hij wilde toch werken? Maar neehee, gelukszoekers en parasietenquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat wil allemaal nog niet zeggen dat gelukszoekers in de EU zouden moeten mogen blijven en moeten mogen parasiteren op de sociale stelsels.
Ik gun ook iedereen een goed leven, maar dan wel in veel gevallen ergens en hun eigen boontjes doppend.
Het is nooit goed. Maar weet je makkelijk praten als je zo bevoorrecht bent geweest dat je hier bent geboren. Beetje inleven in andere mensen gaat niet bij dit soort mensen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hij wilde toch werken? Maar neehee, gelukszoekers en parasieten
Ja en dagelijks sterven duizenden kinderen van dr honger en op FOK opent een heikneuter een topic waar hij afgeeft op de zelfmoord van een mens die niet mocht leven waar hij wilde. Dank voor je vergelijkingquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:29 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ik zal maar even mezelf quoten:
[..]
Er zijn binnen de EU meer dan genoeg mensen die kunnen en willen werken. Het is niet zo dat er zo weinig werkzoekenden zijn dat vacatures niet opgevuld kunnen worden.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hij wilde toch werken? Maar neehee, gelukszoekers en parasieten
Er zit dus geen verschil tussen een lui zijn hand ophoudende parasiet en iemand die er niet voor kiest om werkloos te zijn en daar verschrikkelijk wanhopig van wordt?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:34 schreef Halcon het volgende:
[..]
Er zijn binnen de EU meer dan genoeg mensen die kunnen en willen werken. Het is niet zo dat er zo weinig werkzoekenden zijn dat vacatures niet opgevuld kunnen worden.
En werk willen. Tsjadat is wat anders dan daadwerkelijk werken.
Dit.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat je aan het stereotype redneck voldoet qua denkbeelden.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:34 schreef Halcon het volgende:
[..]
Er zijn binnen de EU meer dan genoeg mensen die kunnen en willen werken. Het is niet zo dat er zo weinig werkzoekenden zijn dat vacatures niet opgevuld kunnen worden.
En werk willen. Tsjadat is wat anders dan daadwerkelijk werken.
Hij kiest daar wel voor. Hij kiest er immers voor om illegaal te zijn.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Er zit dus geen verschil tussen een lui zijn hand ophoudende parasiet en iemand die er niet voor kiest om werkloos te zijn en daar verschrikkelijk wanhopig van wordt?
Zullen we hem voortaan Cletus noemen?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
......................................quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hij kiest daar wel voor. Hij kiest er immers voor om illegaal te zijn.
Jezuschristustehobbelpaard, hoe leef jij met jezelf?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hij kiest daar wel voor. Hij kiest er immers voor om illegaal te zijn.
Duh. Dan nog ontgaat me het belang om daar op een internetforum over te liegen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jochie hou je kop wil je.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 10:47 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
En teruggaan naar Libanon was zeker geen optie, als Libanees?
Maar goed, zo'n daad is eenvoudigweg emotionele chantage en de demonstranten (en hun subsidiesponsclubjes) gaan daar waarschijnlijk graag gebruik van maken. Hopelijk zwicht de regering er niet voor, als vrees ik dat ze dat wel doen.
Typische NIMBY ben je.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dit soort argumenten slaan echt nergens op.
De argumenten zijn weer op zo te zien.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jezuschristustehobbelpaard, hoe leef jij met jezelf?
Er ontgaat je wel meer Cletus.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:39 schreef Halcon het volgende:
[..]
Duh. Dan nog ontgaat me het belang om daar op een internetforum over te liegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |