Dan moeten ze beter hun best doen. Tegenslag wil nog niet zeggen dat wij ze maar hierheen moeten halen en hun handje op laten houden.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:27 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja en soms hebben ze de pech dat het daar niet gaat.
Om te zeggen dat ze zichzelf maar in de fik moeten steken vind ik echt naar.
Ik zal maar even mezelf quoten:quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:28 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Kennelijk een nog slechtere optie dan enorm lijden en mogelijk een nare dood. Waarom weet ik niet, maar hij moet toch zijn redenen hebben gehad om hiervoor te kiezen.
[..]
Hij verwachtte denk ik niet er zelf nog wat aan te hebben. Ik zie het meer als wanhoopsdaad dan als emotionele chantage.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:24 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Hij gaat liever dood dan naar Libanon. Zegt dat iets over hem, of over Libanon? Zeker aangezien miljoenen mensen er helemaal geen problemen mee hebben om in Libanon te leven.
Looksaus.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ook nergens gezegd dat dat moest gebeuren. Ik reageerde op de reactie van dat ze zichzelf allemaal in de fik moeten steken.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan moeten ze beter hun best doen. Tegenslag wil nog niet zeggen dat wij ze maar hierheen moeten halen en hun handje op laten houden.
Die kerel is illegaal, heeft niet het recht om hier te verblijven en als hij zichzelf dan in de fik wil steken.... moeten we ons niet mee laten chanteren.
Nee. Wel een bepaalde groep waar het vaker voorkomt.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:27 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Is er een speciale groep van mensen die zichzelf in de fik mogen steken?
Alsof je peraoonlijk moet opdraaien voor alles wat niet goed is in de wereldquote:
Blijkbaar, nu maar hopen dat bovenkarspel buiten schot blijft want dan is de weg naar alkmaar, Haarlem en heel Noord-Hollands openquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:27 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Is er een speciale groep van mensen die zichzelf in de fik mogen steken?
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:29 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Looksaus.Hmz. Eet smakelijk dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dit soort argumenten slaan echt nergens op.
Ik draai er inderdaad liever niet voor op. De knuffelgroepjes willen wel dat we er voor opdraaien.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:30 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Alsof je peraoonlijk moet opdraaien voor alles wat niet goed is in de wereldwat een dom argument.
Hij wilde toch werken? Maar neehee, gelukszoekers en parasietenquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat wil allemaal nog niet zeggen dat gelukszoekers in de EU zouden moeten mogen blijven en moeten mogen parasiteren op de sociale stelsels.
Ik gun ook iedereen een goed leven, maar dan wel in veel gevallen ergens en hun eigen boontjes doppend.
Het is nooit goed. Maar weet je makkelijk praten als je zo bevoorrecht bent geweest dat je hier bent geboren. Beetje inleven in andere mensen gaat niet bij dit soort mensen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hij wilde toch werken? Maar neehee, gelukszoekers en parasieten
Ja en dagelijks sterven duizenden kinderen van dr honger en op FOK opent een heikneuter een topic waar hij afgeeft op de zelfmoord van een mens die niet mocht leven waar hij wilde. Dank voor je vergelijkingquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:29 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ik zal maar even mezelf quoten:
[..]
Er zijn binnen de EU meer dan genoeg mensen die kunnen en willen werken. Het is niet zo dat er zo weinig werkzoekenden zijn dat vacatures niet opgevuld kunnen worden.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hij wilde toch werken? Maar neehee, gelukszoekers en parasieten
Er zit dus geen verschil tussen een lui zijn hand ophoudende parasiet en iemand die er niet voor kiest om werkloos te zijn en daar verschrikkelijk wanhopig van wordt?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:34 schreef Halcon het volgende:
[..]
Er zijn binnen de EU meer dan genoeg mensen die kunnen en willen werken. Het is niet zo dat er zo weinig werkzoekenden zijn dat vacatures niet opgevuld kunnen worden.
En werk willen. Tsjadat is wat anders dan daadwerkelijk werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |