Eekhoorntjequote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:26 schreef BlauweTijger het volgende:
Mortaxx lijkt meer op een eekhoorntjeOp een leuke manier. Zonder de overbeet. ofzo.
![]()
![]()
Verkapt-ik-ben-knap-post.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:16 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
vandaag mijn neef gezien
zegt ie
je begint te lijken op Kivanc
nee valt meequote:
Dat is leuk om te weten dima. Het heeft je alleen tot nu toe niet echt geholpen in je leven, of wel?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:22 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nee valt mee
ik ben net wezen googelen en zie wel wat ie bedoeld
alles onder de neus lijkt wel
komt doordat we dezelfde type baardsnorgroei hebben alleen mijne iets donkerder getint en mond wangen kin komt ook overeen
boven de neus lijk ik er totaal niet op helaas
nee niet echtquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat is leuk om te weten dima. Het heeft je alleen tot nu toe niet echt geholpen in je leven, of wel?
picsquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:16 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
vandaag mijn neef gezien
zegt ie
Wie is dat?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:16 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
vandaag mijn neef gezien
zegt ie
Overgang.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:28 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nee niet echt
maar er is volgens mij iets mis met mijn hormoonhuishouding
heb geen obsessie meer met meisjes
kijk ook amper nog camgirls
1 orgasme per 2 weken ofzo heb ik nu
Ah.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:34 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Mijn toekomstige man
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Behaarde kindertjes.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ah.
Dan krijgen jullie vast leuke kindertjes.
Zijn genen kunnen die van mij vast compenseren.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ah.
Dan krijgen jullie vast leuke kindertjes.
Volgens mij valt dat allemaal reuze mee.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:36 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Zijn genen kunnen die van mij vast compenseren.
Winter is coming. Dus wat dat betreft is ieder extra haartje meegenomen.quote:
Dat je testosteron mist was al een tijdje duidelijk.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:28 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nee niet echt
maar er is volgens mij iets mis met mijn hormoonhuishouding
heb geen obsessie meer met meisjes
kijk ook amper nog camgirls
1 orgasme per 2 weken ofzo heb ik nu
quote:
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 16:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wel opschieten daarmee. Ik zit er helemaal klaar voor.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:05 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
[..]Twee druppells water.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
Niet slecht. Maar naar boven toe gaat het dus bergafwaarts?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:06 schreef Dimachaerus het volgende:
daar alleen beetje weinig baardhaar
jaquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:07 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Niet slecht. Maar naar boven toe gaat het dus bergafwaarts?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 04-10-2014 17:13:32 ]
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:13 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja
bovenkant is meer iets als ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat kijk jij
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:13 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja
bovenkant is meer iets als ditwhehehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
De foto staat er toch nog gewoon?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:45 schreef hoink581 het volgende:
Nu alweer weghalen. Wat een onzeker mietje ben je toch Dima.
Dat je Turkse broeders je nog niet verstoten hebben.
Ik wist niet dat dima een zwart blokje met witte letters was.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:46 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
De foto staat er toch nog gewoon?
Tevens Turkse machocultuur
Ja, zijn gedrag en persoonlijkheid zijn behoorlijke turn-offs. Ik denk dat hij zijn falen bij vrouwen vooral daaraan te danken heeft.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:50 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dima een zwart blokje met witte letters was.
Zelf ben ik ook niet van de machocultuur, maar dat is nog altijd beter dan dat hoopje ineengetrokken anusje vol zelfmedelijden wat Dima heet.
Dat moet meneer onderhand ook al weten gezien de vele malen dat deze conclusie is getrokken.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:54 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja, zijn gedrag en persoonlijkheid zijn behoorlijke turn-offs. Ik denk dat hij zijn falen bij vrouwen vooral daaraan te danken heeft.
Sowieso zal FOK! bij Dima niet de aanzet geven tot een eventuele epifanie, dat zal hij ergens anders moeten vinden.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:56 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat moet meneer onderhand ook al weten gezien de vele malen dat deze conclusie is getrokken.
Toch is er ondertussen weinig veranderd.
Ik heb nooit gefaald bij vrouwen omdat ik nog nooit actie heb ondernomen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:54 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja, zijn gedrag en persoonlijkheid zijn behoorlijke turn-offs. Ik denk dat hij zijn falen bij vrouwen vooral daaraan te danken heeft.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:05 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik heb nooit gefaald bij vrouwen omdat ik nog nooit actie heb ondernomen.
By houses heb je al gefaald zonder iets te doen hoor makker.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:54 schreef housesoftheholy het volgende:
Laat dima met rust, Hoink.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
[..]
By houses heb je al gefaald zonder iets te doen hoor makker.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:34 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Mijn toekomstige man
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Zo was ik niet altijd hoor, maar van je fouten moet je leren.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
[..]
By houses heb je al gefaald zonder iets te doen hoor makker.
Dus je geeft toe dat je een goedkope hoer was?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:21 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Zo was ik niet altijd hoor, maar van je fouten moet je leren.
Dat ben ik nog steeds. Daar gaat het niet om.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:22 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Dus je geeft toe dat je een goedkope hoer was?
Gelukkig ben je wel zelfbewust.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:22 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dat ben ik nog steeds. Daar gaat het niet om.
Dus eerder sloeg je mannen niet af?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:21 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Zo was ik niet altijd hoor, maar van je fouten moet je leren.
DAT WAS MIJN OPMERKING KUTDONSLIP.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:22 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Dus je geeft toe dat je een goedkope hoer was?
Nee. Maar jou had ik alsnog wel afgewezen hoor snoes.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:23 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dus eerder sloeg je mannen niet af?
kquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:22 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Laten we elkaar voortaan gewoon negeren, dat lijkt mij wel aangenaam.
snoes. Je wil me.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:25 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nee. Maar jou had ik alsnog wel afgewezen hoor snoes.
Je bedoelt dat je traag bent?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:24 schreef hoink581 het volgende:
[..]
DAT WAS MIJN OPMERKING KUTDONSLIP.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |