Kan opzichte wel betalen met werken maar alles word zo duurquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
Als je het niet kan betalen kan je beter stoppen
Misschien kun je dat geld beter in een cursus Nederlands steken.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:40 schreef nilssanders het volgende:
[..]
Kan opzichte wel betalen met werken maar alles word zo duur
Dit heeft niks met spelfouten of fouten in grammatica te maken. Maar ik zal er niet verder op in gaan.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:44 schreef nilssanders het volgende:
[..]
Sorry voor enige fouten,me telefoon is aan het spacen
He?? Dat is een euro per dag?quote:
30 euro per maand om je longen naar de tering te helpen. Noem dat maar niks.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:56 schreef Grietje-tit het volgende:
[..]
He?? Dat is een euro per dag?
Dat is toch niks???
Waarom is dit topic begonnen?
Daar koop je zelfs geen broodje voor.
Ik zou zeggen: rook lekker verder.
Als ik er op kan besparen waarom niet héquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:56 schreef Grietje-tit het volgende:
[..]
He?? Dat is een euro per dag?
Dat is toch niks???
Waarom is dit topic begonnen?
Daar koop je zelfs geen broodje voor.
Ik zou zeggen: rook lekker verder.
tja, het is mijn hobby ook niet (ik drink en rook niet), maar ja, als hij dat wil moet hij het zelf weten.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:58 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
30 euro per maand om je longen naar de tering te helpen. Noem dat maar niks.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:47 schreef Astasha het volgende:
Pakje Dutch Wing bij de Aldi, 5,15 Euro.
40 gram.
want?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:10 schreef nilssanders het volgende:
Alvast voor de mensen die wel normaal konden reageren
Die heb ik tot nu toe in dit topic niet gezien.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:13 schreef nilssanders het volgende:
[..]
Sommige mensen reageren als een lul of maken kut opmerkingen
"Voor ¤30 je longen naar de tering brengen"quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:15 schreef Grietje-tit het volgende:
[..]
Die heb ik tot nu toe in dit topic niet gezien.
Nee, helemaal niet. Het is gewoon de waarheid.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:22 schreef nilssanders het volgende:
[..]
"Voor ¤30 je longen naar de tering brengen"
Best ongepast vindt je niet?
Kan ik daar ook komen via een OV chipkaartquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:50 schreef Koempel020 het volgende:
@TS, het beste kun je als je een keer in België bent twee sloffen meenemen (2 is het maximum wat je mee mag nemen de grens over als ik het goed heb, maar weet het niet zeker) Dat scheelt al vlug 20 euro per slof.
Je kan ook proberen er meer mee te nemen zodat je nog meer bespaard, maar dat is op eigen risico.
Dat weet ik niet, ik ga meestal met de auto als ik bij mijn ouders ben (die wonen in limburg) dus ik weet het niet uit mijn hoofd.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:52 schreef nilssanders het volgende:
[..]
Kan ik daar ook komen via een OV chipkaart?
Is ook een hele goede idee!
Ik zal wel ff op google kijkenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:53 schreef Koempel020 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ik ga meestal met de auto als ik bij mijn ouders ben (die wonen in limburg) dus ik weet het niet uit mijn hoofd.
Haha, toen ik nog in limburg woonde ging ik in de begin dagen van mijn rook carriere ook nog wel eens met de fiets naar België (woonde toen 10 kilometer van de grens af) dus ik ben nog nooit met het OV naar België gegaan.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:55 schreef nilssanders het volgende:
[..]
Ik zal wel ff op google kijken. Rijbewijs heb ik nog lang niet (ben net 16 jaar
Mag gewoon roken tijdens het werken,werk in de magazijn+heftruckquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:00 schreef Ixnay het volgende:
1. Het is duur.
2. Het is slecht voor je conditie.
3. Het vergroot de kans op kanker, hart en vaatziekten, etc.
4. Het verlaagt je weerstand.
5. Je krijgt er een oude vieze huid van.
6. Je krijgt er gele tanden van.
7. Je gaat er van uit je bek stinken.
8. Het is kut omdat je het altijd bij je moet hebben en als je het vergeet heb je een probleem.
9. Je moet er regelmatig even voor naar buiten op het werk bijvoorbeeld.
10. Voor de niet-rokers is het niet sociaal als je er steeds voor wegmoet.
11. Het ziet er tokkie uit, vooral shag.
12. Mensen denken dat je dom bent en/of slecht voor jezelf zorgt.
13. Niet-rokers vinden het klote dat ze moeten betalen voor jouw ongezonde leefstijl.
Vul lijst rustig aan. Maar er zijn zoveel meer redenen om te stoppen dan alleen geld.
Je mag wel wat meer meenemen hoorquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:50 schreef Koempel020 het volgende:
@TS, het beste kun je als je een keer in België bent twee sloffen meenemen (2 is het maximum wat je mee mag nemen de grens over als ik het goed heb, maar weet het niet zeker) Dat scheelt al vlug 20 euro per slof.
Je kan ook proberen er meer mee te nemen zodat je nog meer bespaard, maar dat is op eigen risico.
Morgen ga ik naar België met een collega. Met de vrachtwagen eerst alles afleveren en dan inslaanquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:58 schreef Koempel020 het volgende:
[..]
Haha, toen ik nog in limburg woonde ging ik in de begin dagen van mijn rook carriere ook nog wel eens met de fiets naar België (woonde toen 10 kilometer van de grens af) dus ik ben nog nooit met het OV naar België gegaan.
BTW, er zijn ook nog een aantal 'sluiproutes' waar ik nog nooit politie heb gezien, misschien optie om er meer mee te nemen.
Kom net terug van België,2 sloffen Van Nelle gehaaldquote:Op zondag 5 oktober 2014 16:30 schreef AlterEg0 het volgende:
Altijd die niet rokers die zo nodig weer het obvious moeten zeggen, nee met je auto in de file staan en die shit inademen dat is gezond. Of lekker blijven hard lopen krijg je ook een hart aanval. Word echt zo zout van dit soort mensen, die het niet kunnen laten. Laat iedereen doen waar hij zin in heeft dat roken slecht is weten we verdomme allemaal. Ik snap de laatste 10 jaar van je leven prachtig is, lekker heel de dag in een luier schijten en erin zitten.
En nu on topic kan je niet gewoon wat minder roken, ik rook en plus minus 5 per dag van camel is best goed te doen. Of heb je geen baan of zo?
Wat je ook kan doen is gewoon peuken rapen van straat elke dag hoef je alleen vloei te kopen.
Je hebt ook van die lutsers die iedereen die ze zien roken om een peuk vragen.
De laatste 2 opties ben je ook lekker een dagje zoet en buiten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |