Kan opzichte wel betalen met werken maar alles word zo duurquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
Als je het niet kan betalen kan je beter stoppen
Misschien kun je dat geld beter in een cursus Nederlands steken.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:40 schreef nilssanders het volgende:
[..]
Kan opzichte wel betalen met werken maar alles word zo duur
Dit heeft niks met spelfouten of fouten in grammatica te maken. Maar ik zal er niet verder op in gaan.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:44 schreef nilssanders het volgende:
[..]
Sorry voor enige fouten,me telefoon is aan het spacen
He?? Dat is een euro per dag?quote:
30 euro per maand om je longen naar de tering te helpen. Noem dat maar niks.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:56 schreef Grietje-tit het volgende:
[..]
He?? Dat is een euro per dag?
Dat is toch niks???
Waarom is dit topic begonnen?
Daar koop je zelfs geen broodje voor.
Ik zou zeggen: rook lekker verder.
Als ik er op kan besparen waarom niet héquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:56 schreef Grietje-tit het volgende:
[..]
He?? Dat is een euro per dag?
Dat is toch niks???
Waarom is dit topic begonnen?
Daar koop je zelfs geen broodje voor.
Ik zou zeggen: rook lekker verder.
tja, het is mijn hobby ook niet (ik drink en rook niet), maar ja, als hij dat wil moet hij het zelf weten.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:58 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
30 euro per maand om je longen naar de tering te helpen. Noem dat maar niks.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:47 schreef Astasha het volgende:
Pakje Dutch Wing bij de Aldi, 5,15 Euro.
40 gram.
want?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:10 schreef nilssanders het volgende:
Alvast voor de mensen die wel normaal konden reageren
Die heb ik tot nu toe in dit topic niet gezien.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:13 schreef nilssanders het volgende:
[..]
Sommige mensen reageren als een lul of maken kut opmerkingen
"Voor ¤30 je longen naar de tering brengen"quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:15 schreef Grietje-tit het volgende:
[..]
Die heb ik tot nu toe in dit topic niet gezien.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |