toen bassie en adriaan inzette, kreeg ik te horen dat het nogal een overgang wasquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:58 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Shows op elkaar afstemmen is voor profi's. Wij zijn amateurs
Niet te koud zetten.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik moet hem zelf nog drinken, zal hem eens koud zetten. Waar vind je hem naar smaken? Weet je wat voor bier het moet zijn?
Nee mijn linkeroogzenuwofspierikweethetnietmeer is langer dan de rechterquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Godverdomme, kunnen we blind aan 1 oog OOK aan je lijstje toevoegen?
foute overgangen, ik ben daar baas inquote:
Joy!quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:00 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nee mijn linkeroogzenuwofspierikweethetnietmeer is langer dan de rechter
quote:
Dat zeg ik: je ziet net zoveel diepte als een travestiet in een kijkdoos van een 5-jarigequote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:00 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nee mijn linkeroogzenuwofspierikweethetnietmeer is langer dan de rechter
Dit!quote:
Het is een salted caramel popcorn alequote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Niet te koud zetten.
Het is een vrij karamelachtige stout met hints van geen idee maar het is lekkerIk weet niet waar ze de 12% hebben gelaten, smooth stuff.
Ik ken het van naam, maar heb het nooit gedronken.quote:Ken je Librijebier van Jopen? Had zondag de 2013 versie bij een lamb stew. Man!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:02 schreef Uccie het volgende:
Bedankt Rob....voor alles, echt...ook de jingles enzulks.
Lamb stewquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Niet te koud zetten.
Het is een vrij karamelachtige stout met hints van geen idee maar het is lekkerIk weet niet waar ze de 12% hebben gelaten, smooth stuff.
Ken je Librijebier van Jopen? Had zondag de 2013 versie bij een lamb stew. Man!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zie alleen diepte met bril. Goedemiddag.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Dat zeg ik: je ziet net zoveel diepte als een travestiet in een kijkdoos van een 5-jarige
Niet gemerktquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:02 schreef d4v1d het volgende:
Kut, ging ik met m'n eigen sample over de kankerkachel heen
Ja fuck he, is het raar dat ik popcorn niet herken in bier?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is een salted caramel popcorn aleZoals ik al zei, AB is experimenteel spul.
[..]
Ik ken het van naam, maar heb het nooit gedronken.
Is goed jonguh!quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:03 schreef d4v1d het volgende:
Na deze komt er redelijk normale muziek. Maar Rob had mijn new kids muziekje gejat dus ik moest een ander.
Hallon meneer, bent u naar de oogarts geweest? De opticien heeft er namelijk de schijt aanquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zie alleen diepte met bril. Goedemiddag.
Ik weet waar we de volgende keer uit gaan etenquote:
een ongelukkige samenloop van omstandighedenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:04 schreef Rafeiro het volgende:
Morgen gaan er onevenredig veel schapen dood...
En dat op dierendag.
Dafuqquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Dat zeg ik: je ziet net zoveel diepte als een travestiet in een kijkdoos van een 5-jarige
Nice. Kom vast nog wel eens per ongeluk in Haarlem binnenkort.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja fuck he, is het raar dat ik popcorn niet herken in bier?![]()
Nou hop, naar Haarlem en inkopen die handel! Voor mij zit ie in dezelfde categorie als Nieuw Ligt Grand Cru. En er zit een hint van drop in
Ik zal uwen comeback met veel plezier verwelkomenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:06 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dafuq![]()
Ik ga me beraden op een comeback hoor
Ik moet al weken eens naar de opticien omdat ik nu zelfs mét bril dingen moeilijk kan lezen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hallon meneer, bent u naar de oogarts geweest? De opticien heeft er namelijk de schijt aan
Pfff lui oog, ga werken ofzo! Anders trekken we je uitkering in hoorquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:05 schreef LompeHork het volgende:
Opticien tegen Hork: "U HEEFT HOGE OOGDRUK U MOET NAAR DE OOGARTS VOORDAT ER PERMANENTE SCHADE OP TREEDT!"
Hork: "Ja, is een lui oog, alsof ik staar ga merken"
Opticien: "Ok"
Ik moest lachen wel.
Had ik ook, nu een nieuwe bril en scheelt echt een slok op een borrelquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik moet al weken eens naar de opticien omdat ik nu zelfs mét bril dingen moeilijk kan lezen.
Het is net een Antilliaanquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:07 schreef knokkels het volgende:
[..]
Pfff lui oog, ga werken ofzo! Anders trekken we je uitkering in hoor
Oh hé dat heb ik ook. Opticien vroeg of er in mijn familie mensen waren waarvan de retina's hadden losgelaten. Kak.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:05 schreef LompeHork het volgende:
Opticien tegen Hork: "U HEEFT HOGE OOGDRUK U MOET NAAR DE OOGARTS VOORDAT ER PERMANENTE SCHADE OP TREEDT!"
LV heeft het ook, vroegen ze hetzelfde. Zal wel heel zwaar zijn voor mensen die nooit naar de opticien gaan en nergens last van hebben en tóch hoge oogdruk hebbenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh hé dat heb ik ook. Opticien vroeg of er in mijn familie mensen waren waarvan de retina's hadden losgelaten. Kak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |