had je voor die week verlof gevraagd voordat je ziek thuis kwam te zitten? Want dacht dat het dan wel kloptquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:23 schreef V__L_N het volgende:
Overigens iemand die hier verstand van heeft?
Ik ben natuurlijk al een tijdje ziek thuis. Maar nu hebben ze vorige maand een week aan vakantie-uren afgeboekt. Dit lijkt me niet te horen of wel?
+1quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
leuk, aardig, maar sommige wijken zijn gewoon niet met de fiets te doen, zeker als je vrijwel alleen maar huizen aan een zijde van de straat hebt en er met een kar gewoon een prachtig rondje van te maken is, terwijl je met de fiets maar blijft hannesen en veel onnodige extra meters maakt ...
Mens met 'apart' gevoel voor humorquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:10 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Ik was er bijna nog op ingegaan ook
Gelukkig begrijp je me wel![]()
Belachelijk!quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:18 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
De zogenaamde postman, als ik het me goed herinner. Ik zie ze hier af en toe voorbij komen. Het vreemde is dat slechts een select aantal nieuwe bezorgers zo'n ding krijgt. Ik heb collega's die hier al een lange tijd om vragen en er geen krijgen.
Sowieso krijg je de mededeling dat een nieuwe kar te duur is als je er om een vraagt.
Volgens mag dat alleen met jouw instemming. Zie hier:quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:23 schreef V__L_N het volgende:
Overigens iemand die hier verstand van heeft?
Ik ben natuurlijk al een tijdje ziek thuis. Maar nu hebben ze vorige maand een week aan vakantie-uren afgeboekt. Dit lijkt me niet te horen of wel?
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:10 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Ik was er bijna nog op ingegaan ook
Gelukkig begrijp je me wel![]()
Admi/planner/tc even mailen. Ik moet er als reserve-PET ook heel vaak achteraan. In de nieuwe CAo gaan deze tijden als het goed is vastgelegd worden (iets van 15,3 sec per uit te lopen posttas).En ik neem aan dat bij zieke collega's, er evengoed net zo veel tassen als normaal jullie depot binnenkomen.quote:Nu zijn alle gelopen wijken een keer geboekt, is er 20 minuten van mijn depotvergoeding afgegaan. Klopt natuurlijk wel, dat het minder tijd kost als de helft van de bezorgers ziek is. En omdat ik zelf meer wijken loop hoef ik er ook niet speciaal voor terug te komen. Maar om het er nou zonder overleg af te halen? Zal wel weer een foutje zijn, jammer.
En dan te bedenken dat de huidige karretjes al heel oud zijn. Ze zijn toen we TNT werden ooit eens teruggehaald en oranje gespoten, maar daaronder zijn ze nog rood. Dat kun je ook bij de wielen zien: die zijn zwart gespoten, maar de verf begon daar al weer heel snel af te bladderen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:18 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Sowieso krijg je de mededeling dat een nieuwe kar te duur is als je er om een vraagt.
Ja blijft een raar fenomeen he. Dat de laatste schakel in de briefbezorging en de enige zonder directe controle zo op de proef wordt gesteld om het werk goed te blijven uitvoeren...quote:Op zondag 5 oktober 2014 10:15 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat de huidige karretjes al heel oud zijn. Ze zijn toen we TNT werden ooit eens teruggehaald en oranje gespoten, maar daaronder zijn ze nog rood. Dat kun je ook bij de wielen zien: die zijn zwart gespoten, maar de verf begon daar al weer heel snel af te bladderen.
Jammer dat als het om bezorgers gaat, het niets mag kosten. Maar als je een TC bent krijg je een gratis VW Up en een Iphone van 600 euro
Sja, vorige week moest ik na het overhandigen van de rouwkaarten komen kijken hoe meneer er bij lag. (en de sms-jes van extra wijken gingen maar door)quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:27 schreef Rafierafie het volgende:
Ik vind het toch altijd heel bijzonder hoe je sommige bewoners nooit tegenkomt, tenzij je een rouwkaart voor ze hebt. Op de een of andere manier komt het altijd zo uit dat ik die dingen persoonlijk mag overhandigen. "Heb je nog wat leuks?" "Nou... Hoe goed kon u het vinden met Jan?"
Al eet ik er geen boterham minder door, ik word er onderhand wat somber van om elke week 'even' achter mijn eerlijk verdiende centjes aan te moeten. Voel me een zeurpiet en dat word ik dan ook... tijd om andere plannen te maken voor ik helemaal een ouwe zuurpruim word.quote:Op zondag 5 oktober 2014 09:50 schreef allweather het volgende:
[..]
Admi/planner/tc even mailen. Ik moet er als reserve-PET ook heel vaak achteraan.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 12:01 schreef posje het volgende:
[..]
Al eet ik er geen boterham minder door, ik word er onderhand wat somber van om elke week 'even' achter mijn eerlijk verdiende centjes aan te moeten. Voel me een zeurpiet en dat word ik dan ook... tijd om andere plannen te maken voor ik helemaal een ouwe zuurpruim word.
Ze kunnen ook voor een HTC kiezen. En het is een iPhone 4 ,die kost geen ¤600 meer.quote:Op zondag 5 oktober 2014 10:15 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat de huidige karretjes al heel oud zijn. Ze zijn toen we TNT werden ooit eens teruggehaald en oranje gespoten, maar daaronder zijn ze nog rood. Dat kun je ook bij de wielen zien: die zijn zwart gespoten, maar de verf begon daar al weer heel snel af te bladderen.
Jammer dat als het om bezorgers gaat, het niets mag kosten. Maar als je een TC bent krijg je een gratis VW Up en een Iphone van 600 euro
Nee, ik vraag nooit wat van te voren aan. Ga gewoon ergens in september, maar wil altijd de wedstrijdkalender en schema's van vrienden afwachten voor ik iets doe. Heb het wel 2 weken voor ik weg ging aangegeven bij de arbo en me tc. Maar toen was ik dus al 3,5 maand thuis.quote:had je voor die week verlof gevraagd voordat je ziek thuis kwam te zitten? Want dacht dat het dan wel klopt
Duidelijk, ga er even een mailtje aan wagen. Ik kan helemaal nog niet re-integreren en er is ook niks van gezegd.quote:Volgens mag dat alleen met jouw instemming. Zie hier:
http://www.bw7.nl/Algemee(...)rknemer-mag-dat.html
Nou ja, ze krijgen in elk geval een mooie smartphone van de zaak. En wat krijgen postbezorgers, van wie tegenwoordig ook verwacht wordt dat ze over een mobiel en internet beschikken? Ik bedoel maar.quote:Op zondag 5 oktober 2014 12:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ze kunnen ook voor een HTC kiezen. En het is een iPhone 4 ,die kost geen ¤600 meer.
Als tc voorbereiding krijg je een verrotte Nokia. Daarom heb ik zelf maar een dual sim smartphone aangeschaft.![]()
En nee dat wordt niet vergoed.
Je mag met je Up zelfs op vakantie.quote:Op zondag 5 oktober 2014 10:15 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Waarom? Die bezorgers hebben al een mooie scooter!quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:04 schreef Pietertje71 het volgende:
Ze kunnen die UP's beter aan postbezorgers die in het buitengebied bezorgen geven.....
Of dat achter de fiets nou zo bijzonder is, zie: http://link.marktplaats.nl/853788056quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:13 schreef V__L_N het volgende:
[..]
Een jaar (of iets langer) stond er in dichtbij nog heel artikel over de nieuwe postkarren. Die kon je ook achter de fiets hangen. Op plek aangekomen koppelde je hem los en kon je hem omzetten en was het een loopkar.
Dat project is ook een stille dood gestorven heb ik het idee.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:54 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Waarom? Die bezorgers hebben al een mooie scooter!
Je maakt het me wel steeds erg makkelijk hoor.
Wat een armoequote:Op zondag 5 oktober 2014 12:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ze kunnen ook voor een HTC kiezen. En het is een iPhone 4 ,die kost geen ¤600 meer.
Wat mij betreft wel en zeker voor de depothouder. Helaas heb ik daar geen invloed op.quote:Op maandag 6 oktober 2014 09:22 schreef posje het volgende:
[..]
Wat een armoe
(o maar dan kan er vast wel een duppie vergoeding voor de telefoonkosten af, voor de bezorgers)
quote:In de loop van dinsdagmiddag kans op zware windstoten en onweer
Ach ja, nat is nat. Krijg je tenminste niet steeds te horen dat je de IDEALE baan hebt, met dat zonnetje. (Nah meneer dat maak ik zelf wel uit, haha)quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:29 schreef Pietertje71 het volgende:
Morgen allemaal sterkte ivm de weersvoorspellingen
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |