quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wat loop je nou weer te haten ik had toch de lapo dus dan mag ik de tt maken
Ik ben heel aardigquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:13 schreef wietparkiet het volgende:
Kun je nou nooit eens aardig doen ama?
altijd weer kut wpdit wp je bent een sukkel dat
wat heb ik jou ooit aangedaan dan? heb ik je ouders vermoord ofzo?
Oh, weer lekker een poosje onderweg dusquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:08 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja hoor prima. Ik ga zo naar Zeeland.
Met jou?
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:28 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh, weer lekker een poosje onderweg dus![]()
Goed hoor, weekend
Wel want ik bepaal datquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nog altijd beter dan die kutposts van jou![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
niet
Moet dat mij voorstellen omdat klein?quote:
Hallonquote:
Ballonquote:
Dronken FOK! kenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Sorry sorry sorry, ik heb teveel gedronken denk ik.
PLquote:
Nu alquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Sorry sorry sorry, ik heb teveel gedronken denk ik.
BBQquote:
quote:
Gewoon Beans is primaquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]![]()
Je mag ook eerste secretaris-generaal zijn
#yoloquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Sergeant is wel een lage rang bij stratego![]()
Tja als je een leuke meid probeert te vinden, waarom niet? En ja daar regelmatig sex dates geregeld, maar dat hoeft niet voor iedereen zo te zijn.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:09 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik zit er aan te denken om weer op tinder te gaan![]()
Wil ik mij tot dat niveau verlagen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal d'r maar even mee stoppen. Ik moet nog rijden.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:11 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik trek ook maar eens een pilsje open om mijn verdriet weg te drinken omdat het weekend is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:22 schreef hairybeardyman het volgende:
FUCK HER RIGHT IN THE PUSSY!Wie zegt dat het dr pussy isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |