Nee. Gewoon nee.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:06 schreef hugecooll het volgende:
Was trouwens geen grap
[ afbeelding ]
@ Domino's
Een pizza hoeft van mij geen -tig ingredienten te hebben. Zolang er maar paddestoelen en/of artisjokken op zitten, dan ben ik tevredenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:08 schreef hugecooll het volgende:
Funghi is wel lekker
Ik eet zelden pizza, maar ik bestel meestal salami of pepperoni
Ik heb een combi, quattro formaggi en funghiquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een pizza hoeft van mij geen -tig ingredienten te hebben. Zolang er maar paddestoelen en/of artisjokken op zitten, dan ben ik tevreden
Bohquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb een combi, quattro formaggi en funghi.
Wat is er nu weer slecht aan kaas?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:17 schreef Yvie_lu het volgende:
4 kazen
Ach, hoe slechter hoe lekkerder toch
Alweer, zo goed bevallen?quote:
Met een plakje kaas niet zoveel, maar een hele pizza vol is niet echt goed voor je cholesterol geloof ik.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat is er nu weer slechts aan kaas?
Niet als je dagelijks een pizza naar binnen zou werken, nee. Maar goed, dat soort discussies heb ik al geen zin meer in, life kills, deal with it.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Alweer, zo goed bevallen?
[..]
Met een plakje kaas niet zoveel, maar een hele pizza vol is niet echt goed voor je cholesterol geloof ik.
Dat dan weer net niet, wel bij lokale slager dus beter dan supermarktquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
hamburger ook zelf maken, of dat niet?
Ik loods je wel naar binnen hoorquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb nog niet de legale leeftijd daarvoor.
Ja, dat zag ikquote:
Gewoon, het leven is goedquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat zag ik. Ik ben benieuwd waarom
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |